Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (7)Книжкові видання та компакт-диски (12)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч484(4ФРА)7$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Бочарова О.А. 
Модернізація вищої школи у сучасній Франції: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.А. Бочарова ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Проаналізовано теоретичні засади модернізації ВНЗ, основні етапи еволюції системи вищої освіти. Описано структуру ВНЗ у Франції, особливості системи вищої освіти країни. Розкрито зміст реформ ВНЗ, визначено нові напрямки в організації навчального процесу та структурні зміни в системі вищої освіти, шляхи її адаптації до європейського освітнього простору. Досліджено структурні зміни у ВНЗ країни в період реформених перетворень (наприкінці 1960-х - 2004 рр). Описано процеси глобалізації, інформатизації, європейської інтеграції, зокрема, демократизація ВНЗ, професіоналізація. Висвітлено тенденції розвитку системи вищої освіти Франції в контексті об'єднаної Європи та її значення у створенні "єдиного європейського простору" в галузі вищої освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4ФРА)7 +
Шифр НБУВ: РА342251

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Шаповалова Л.В. 
Реформування змісту університетської освіти сучасної Франції: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л.В. Шаповалова ; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. — Кіровоград, 2008. — 20 с. — укp.

Проаналізовано внутрішні та зовнішні чинники впливу на динаміку реформування змісту університетської освіти Франції у сучасний період, зокрема, кризу та автономізацію університетів, вимоги ринку праці, закони "Про соціальну модернізацію", "Про свободи та відповідальності університетів", входження країни до загальноєвропейського простору вищої освіти та зумовлені реформи. Визначено тенденції реформування змісту університетської освіти Франції, зокрема, індивідуалізація, професіоналізація, регіоналізація вищої освіти, перехід її до ринкових відносин, розвиток плюридисциплінарності. Зазначено, що подальше вивчення процесу реформування змісту університетської освіти Франції та його наслідків сприятиме розбудові національної системи вищої освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4ФРА)711 +
Шифр НБУВ: РА360742

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Романенко О.В. 
Реформування професійної підготовки майбутніх учителів середніх навчальних закладів Франції: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.В. Романенко ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено процес і результати реформування системи професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів середньої школи Франції у 1990-ті рр. і на початку XXI ст. Головною метою модернізації педагогічної освіти країни під впливом численних внутрішніх і зовнішніх чинників стало вдосконалення професійної підготовки майбутніх учителів шляхом формування їх професійної компетентності у системі вищої педагогічної освіти. Здійснено ретроспективний аналіз історичного розвитку освітньої системи Франції. Визначено суть поняття "професійна компетентність". Доведено, що формування даної компетентності здійснюється шляхом надання теоретичних знань і професійних умінь, обов'язкового тривалого педагогічного стажування та формування готовності майбутніх учителів здійснювати наукові дослідження. Розкрито зміст, форми та напрямки їх професійної підготовки. На підставі поглибленого аналізу системи підготовки учительських кадрів у Франції обгрунтовано конструктивні риси французької педагогічної освіти з метою їх можливого використання у процесі реформування системи підготовки вчителів в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4ФРА)7 + Ч489.518.5(4ФРА) +
Шифр НБУВ: РА349815

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Максименко А.П. 
Становлення і розвиток системи університетської освіти Франції (ХІХ - ХХ ст.): автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / А.П. Максименко ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2008. — 36 с. — укp.

Проаналізовано теорію та практику становлення та розвитку системи університетської освіти Франції у XIX - XX ст. Проаналізовано суспільно-економічні й історико-педагогічні передумови та чинники еволюції університетської ланки освіти. Розкрито сутність, динаміку й основні положення заходів щодо реформування університетів. Розроблено періодизацію та визначено провідні тенденції їх розвитку (секуляризація, централізація, сертифікація, професіоналізація) у різні історичні періоди. Охарактеризовано концептуальну модель діяльності Імператорського університету, досліджено особливості функціонування його професійного (медичного та юридичного) й академічного (гуманітарного та природничо-математичного) напрямів підготовки, виявлено їх спільні та відмінні ознаки в організації та здійнснені навчального процесу. Визначено національні особливості шляхів побудови системи університетської освіти Франції у контексті європейської інтеграції освітніх систем на початку XXI ст.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч483(4ФРА) + Ч484(4ФРА)711 +
Шифр НБУВ: РА357204

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського