Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (325)Книжкові видання та компакт-диски (333)Журнали та продовжувані видання (11)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч484(4УКР) к$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Курко М. Н. 
Адміністративно-правове регулювання вищої освіти в Україні: автореф. дис. ... д-ра юрид. наук : 12.00.07 / М. Н. Курко ; Харк. нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2010. — 40 с. — укp.

Розкрито сутність адміністративно-правового регулювання вищої освіти в Україні, що обумовило необхідність уточнення правового забезпечення розвитку вишої освіти. Визначено особливості нормативно-правового регулювання бюджетного фінансування й організаційно-правових форм ВНЗ. Розглянуто проблемні питання системи державних органів, органів місцевого самоврядування та громадського самоврядування в управлінні сферою освіти, характеристики організаційних засад науково-методичного забезпечення діяльності у галузі вищої освіти. Встановлено організаційні засади забезпечення фінансової діяльності в освітянській сфері та напрями розвитку конституційного права громадян на освіту. Розкрито сутність економіко-правового регулювання діяльності у сфері освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132.1 + Ч484(4УКР) к1
Шифр НБУВ: РА375766 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Огаренко Є. А. 
Адміністративно-правове регулювання діяльності вищих навчальних закладів в Україні: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / Є. А. Огаренко ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2010. — 20 с. — укp.

Визначено сутність адміністративної правосуб'єктності ВНЗ, поняття їх адміністративно-правового статусу. Розроблено Стратегію діяльності ВНЗ. Досліджено інститут адміністративного розсуду органу державної влади у сфері регулювання діяльності ВНЗ. Удосконалено законодавче врегулювання діяльності ВНЗ. Розвинуто понятійний апарат у сфері адміністративно-правового регулювання діяльності ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132.1 + Ч484(4УКР) к1
Шифр НБУВ: РА375771 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Куделя П.О. 
Вища школа регіону як об'єкт соціального управління: Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / П.О. Куделя ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2003. — 21 с. — укp.

Проаналізовано суть та характер керування вищою школою регіону у зв'язку з формуванням нової її парадигми, обгрунтовано регіоналізацію як важливий напрямок оптимізації керування вищою освітою. З застосуванням даних загальнодержавної статистики та статистики стосовно Дніпропетровщини, матеріалів поточного архіву Дніпропетровської облдержадміністрації, соціологічних досліджень з окресленої проблеми, проведених впродовж 1996 - 2003 рр., комплексно проаналізовано керування вищою освітою регіону на новому етапі освітньої реформи в Україні, розкрито суть та виявляє прикладні можливості різних моделей соціальних технологій. Теоретико-методологічно та технологічно обгрунтовано використання соціологічної діагностики для вдосконалення зазначеного керування. Розроблено та апробовано на практиці технологію використання комплексного опитування основних суб'єктів навчального процесу під час проведення соціальної експертизи ефективності функціонування вищої школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*674 + Ч484(4УКР) к22
Шифр НБУВ: РА326997

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Пшенична Л.В. 
Державне сприяння адаптації системи вищої освіти в Україні до вимог Болонського процесу: автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / Л.В. Пшенична ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України, Харк. регіон. ін-т держ. упр. — Х., 2009 — укp.

Визначено місце та роль вищої освіти у сучасному суспільстві. Проаналізовано особливості розвитку Болонського процесу в Україні, розкрито його основні положення та принципи, показано специфіку освіти як об'єкта державного управління. На підставі аналізу суспільно-історичних процесів зроблено висновок, що незважаючи на багатство природних ресурсів, будь-яка країна без відповідного розвитку суспільного інтелекту втрачає перспективу величі. До наукового обігу введено поняття "державне сприяння адаптації вищої освіти" як окремого соціального явища, що допомагає осмислити специфіку цілеспрямованого впливу держави на процес її пристосування до основних принципів і сучасних стандартів європейського освітнього простору. Досліджено особливості організації вищої освіти в Україні у контексті системності й інституціональної забезпеченості, проаналізовано нормативно-правову базу державного управління галуззю та її розвиток у контексті адаптації до умов Болонського процесу. Удосконалено змістові характеристики механізмів державного управління вищою освітою із засосуванням структурно-організаційного та структурно-функціонального підходів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132.1 + Ч484(4УКР) к +
Шифр НБУВ: РА368259

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Лукіна 
Державне управління якістю загальної середньої освіти в Україні: Автореф. дис... д-ра наук з держ. управління: 25.00.02 / Тетяна Олександрівна Лукіна ; Національна академія держ. управління при Президентові України. — К., 2005. — 36 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132 + Ч484(4УКР) к2
Шифр НБУВ: РА337180

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Старовойт О.В. 
Економіка знань у стратегії інноваційного розвитку освіти: автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.10 / О.В. Старовойт ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 18 с. — укp.

Проаналізовано проблеми економіки знань, розкрито її місце та роль в інноваційному розвитку суспільства й освіти. Висвітлено еволюцію поглядів на природу, зміст і сутність даного феномену. Виявлено й охарактеризовано загальносвітові тенденції становлення економіки знань за умов розгортання глобалізації та інформаційної революції. На підставі дослідження ролі знання як суспільного блага й аналізу структури та факторів накопичення людського капіталу уточнено поняття "економіка знань", висвітлено позитивні та негативні наслідки становлення такої економіки, розкрито завдання та можливості держави у регулюванні цього процесу. Проаналізовано вітчизняні особливості розгортання економіки знань і визначено основні напрями інновацій, яких потребує освітня галузь України. Розглянуто проблеми правового та морального регулювання функціонування економіки знань у системі соціальних інновацій, обгрунтовано шляхи та засоби їх подолання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) к94 + Ч30 в2:З81 + У9(4УКР)49:Ч30/49
Шифр НБУВ: РА372508 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Кочарян І.С. 
Економічна стратегія вищого навчального закладу за умов демографічної кризи: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / І.С. Кочарян ; Держ. установа "Ін-т економіки та прогнозування НАН України". — К., 2006. — 20 с. — укp.

Розроблено економічну стратегію діяльності вищих навчальних закладів (ВНЗ) держави за сучасних умов. Розроблено механізми планування діяльності ВНЗ різних форм власності. Обгрунтовано стратегії розвитку ВНЗ за умови демографічної кризи. Проаналізовано вплив макроекономічних факторів на галузь вищої освіти, складено прогнози її розвитку та виявлено кризові тенденції. Запропоновано метод оцінювання якості освіти, який базується на зіставленні одержаних випускником знань і умінь з необхідними для виконання функцій у відповідній галузі після закінчення ВНЗ. Розроблено метод планування основної діяльності ВНЗ з використанням цільової функції максимізації доходів. Розроблено економетричну модель попиту на освітні послуги, трендові моделі прогнозів розвитку вищої освіти, метод вивчення впливу соціально-економічних та демографічних факторів на розвиток вищої школи. Сформульовано практичні рекомендації щодо підвищення ефективності та конкурентоспроможності ВНЗ за ринкових умов та регулювання його функціонування та розвитку. Теоретично й експериментально визначено стратегічний напрям управління попитом - підвищення рейтингу ВНЗ, що набуває особливої актуальності за умов демографічної кризи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) к94 +
Шифр НБУВ: РА345691

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Гончаренко М.Л. 
Економічні відносини в сфері освітніх послуг у період ринкової трансформації: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.01.01 / М.Л. Гончаренко ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2004. — 16 с. — укp.

Доведено, що в інституціональному формоутворенні освітньої системи важливу роль відіграє розвиток протиріччя між загальнокультурним призначенням освіти як сфери духовного виробництва та її функціонально-економічним призначенням як сфери виробництва послуг ринкового та неринкового типу. Обгрунтовано актуалізацію функцій освіти: професійно-економічної, соціокультурної стабілізаційної, забезпечення національної безпеки, неогуманістичної, інформаційної, інноваційної з урахуванням ускладнення та збагачення структури освітньої системи за умов інтенсивних змін глобального, технологічного, економічного та соціально-інституціонального середовища. Розкрито доцільність взаємопов'язаного використання неокласичного та інституціонального підходів щодо освітніх послуг. Визначено роль освіти в інформаційному суспільстві як іманентного засобу зменшення невизначеності та соціальної ентропії, сприяння збереженню національних і загальнолюдських пріоритетів і духовних цінностей, механізму узгодження між виробничою, культурною та соціальною сферою за умов поглиблення кризових і перехідних явищ глобального характеру. Розроблено шляхи формування власної конкурентної стратегії вищого навчального закладу. Доведено необхідність застосування різних варіантів оцінки зовнішньої та внутрішньої ефективності вищої освіти шляхом урахування безпосереднього внеску результатів даного інституту до національного доходу країни.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:Ч30/49 + Ч484(4УКР) к94 +
Шифр НБУВ: РА329571

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Сєркова Л. Е. 
Інформаційна технологія моніторингу організації учбового процесу вищого навчального закладу: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Л. Е. Сєркова ; Черкас. держ. технол. ун-т. — Черкаси, 2006. — 19 с. — укp.

Досліджено ієрархічну модель цілей вищих навчальних закладів (ВНЗ). Описано інформаційну модель управління ВНЗ та формалізацію взаємодії, що забезпечує раціональну структуризацію процесів організації учбового процесу за умов виділення функції автоматизованого моніторингу. Вперше розроблено дворівневу модель моніторингу організації учбового процесу, що дозволяє побудувати алгоритми розв'язку функціональних задач на різних рівнях ієрархічної системи управління та вирішити проблеми міжрівневої координації. Застосовано методи координації формування управлінських рішень на рівні деканату та кафедр, які дозволяють створити раціональну технологію моніторингу організації учбового процесу ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) к8 +
Шифр НБУВ: РА342976

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Оберемок І.І. 
Методи та засоби проектно-орієнтованого управління у вищих навчальних закладах: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.22 / І.І. Оберемок ; Київ. нац. ун-т буд-ва та архіт. МОН України. — К., 2003. — 17 с. — укp.

Побудовано проектно-орієнтовану математичну модель інформаційного середовища проектів вищих навчальних закладів (ВНЗ), що дає змогу формалізувати процеси переробки інформації в системах керування цими проектами. Розроблено нову модель структуризації інформаційного середовища проектів ВНЗ на рівнях задач, технологій, робіт, процедур і функцій, що створює елементно-процедурну базу побудови раціональних схем реалізації дій у проектах. Розвинуто методи моделювання складних систем керування за рахунок відображення особливостей інформаційного середовища проектів ВНЗ в елементах і відношеннях імітаційно-інформаційної моделі, що дає змогу побудувати раціональну схему виконання дій у проектах ВНЗ на підставі результатів дослідження поведінки імітаційно-інформаційної моделі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) к +
Шифр НБУВ: РА328148

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Ткач В. М. 
Методи та моделі адаптивного управління якістю освітньої діяльності вищого навчального закладу: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.11 / В. М. Ткач ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2010. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано концепцію організації системи адаптивного управління якістю освіти ВНЗ, яке базується на основних вимогах міжнародних стандартів якості ISO 9001 та філософії загального управління якістю TQM. З її допомогою можна управляти якістю освіти на різних рівнях управління ВНЗ з найнижчого - комунікативного рівня, на підставі зворотного зв'язку від об'єкта управління, а також зовнішнього середовища. Запропоновано комунікативні моделі оцінювання й управління якістю освіти ВНЗ рівня "викладач - студент", методи та моделі оцінювання потреб ринку праці з урахуванням вимог до спеціалістів як результату освітньої діяльності ВНЗ. Розкрито моделі прогнозування якості освіти. Визначено принцип мотивації студентів щодо підвищення навчальної успішності як складової системи якості освіти. Розроблено практичні рекомендації щодо управління якістю освіти ВНЗ на основі симуляції, проведеної з застосуванням методів і моделей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) к 94 + У9(4УКР)49:Ч30/49
Шифр НБУВ: РА376995 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Чередніченко О.Ю. 
Моделі, алгоритми та інформаційні технології управління розвитком соціально-економічних систем (на прикладі вищої освіти України): Автореф. дис. канд. техн. наук: 05.13.06 / О.Ю. Чередніченко ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Вирішено актуальну наукову проблему розробки моделей, алгоритмів та інформаційної технології управління розвитком розподіленої ієрархічної соціально-економічної системи на прикладі вищої освіти України. Сформульовано цілі та критерії функціонування системи вищої освіти України, а також комплекс задач, вирішення яких забезпечує досягнення поставлених цілей на етапах поточного та середньострокового планування. У вигляді управляючих впливів використовуються два типи змінних: для визначення кількості бюджетних місць за роками планового періоду в межах окремих напрямків і спеціальностей, для визначення динаміки зміни пропускної спроможності вищих навчальних закладів за напрямками підготовки фахівців. Встановлено, що критеріями вирішення задачі є: інтегральна функція відхилення необхідної кількості фахівців, що прогнозується від тієї, що планується. Приведено витрати на функціонування і розвиток системи. Розроблено алгоритм побудови опорної траєкторії розвитку системи. Побудовано модель та алгоритм координації розподілу бюджетного фінансування між вищими навчальними закладами. Створено інформаційну технологію системи підтримки прийняття рішень для вирішення задачі управління розвитком вищої освіти України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) к94 +
Шифр НБУВ: РА328004

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Лясковський В.П. 
Моделі, методи і алгоритми побудови проектів систем організаційного управління вищим навчальним закладом: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.22 / В.П. Лясковський ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2001. — 19 с.: рис. — укp.

Розроблено науковий підхід до побудови системи організаційного управління на прикладі вищого навчального закладу (ВНЗ) з урахуванням перспективних методів, моделей і алгоритмів з використанням сучасних комп'ютерних та інформаційних технологій на підставі новітніх наукових досягнень. Для проведення досліджень об'єктів організаційного типу зі складною ієрархічною системою використано системний підхід до розв'язання завдань щодо удосконалення роботи науково-педагогічного й управлінського персоналу ВНЗ. Запропоновано системну модель функціонування систем організаційного управління ВНЗ, відповідно до якої сформульовано основні завдання дослідження та формування підходів до їх удосконалення, зважаючи на специфіку функціонування та розвитку сучасного ВНЗ. Поставлено та вирішено нові завдання дослідження, реалізація яких за сучасних умов функціонування ВНЗ забезпечить підвищення ефективності праці науково-педагогічного й управлінського персоналу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) к + З965-018ъ
Шифр НБУВ: РА313696 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
14.

Огаренко Т. Ю. 
Моделювання динаміки попиту на послуги вищих навчальних закладів: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.11 / Т. Ю. Огаренко ; Класичний приват. ун-т. — Запоріжжя, 2011. — 20 с. — укp.

Розроблено концепцію моделювання динаміки попиту на послуги ВНЗ, яка може бути застосована для прогнозування та прийняття рішення про застосування управлінського впливу для підвищення рівня попиту. Концепція базується на сучасних методах і підходах, зокрема системному підході, методах нелінійної динаміки та методах теорії графів. Побудовано комплекс економіко-математичних моделей, який включає: модель динаміки попиту на основі узагальненого логістичного відображення, нелінійну модель динаміки попиту з урахування якості освітніх послуг, модель рефлексивного управління (РУ) попитом на послуги ВНЗ. Удосконалено методи управління попитом на послуги ВНЗ, в тому числі на основі РУ. Проведено процедуру формування впливів РУ, спрямованих на зближення образів ВНЗ та абітурієнта з метою забезпечення успішної взаємодії агентів, за альтернативними сценаріями залежно від варіанта розташування образів на шкалі узагальненої оцінки відстаней між образами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) к94 + У9(4УКР)49:Ч30/49 в611
Шифр НБУВ: РА379889 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Палкін І.Г. 
Моделювання системи управління економічним об'єктом в структурі вищого навчального закладу: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / І.Г. Палкін ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2005. — 16 с. — укp.

Розроблено концепцію організації системи управління економічним об'єктом у структурі вищого навчального закладу (ВНЗ) з використанням принципів системного підходу, реінжинірингу та теорії багатомірних систем, що дає змогу підвищити стійкість економічного об'єкта за ринкових умов. Створено комплекс моделей управління економічним об'єктом, зокрема, управління фінансовими ресурсами, рейтингової оцінки персоналу, оцінки економічної ефективності інформаційно-аналітичної системи управління економічним об'єктом. Запропоновано систему підтримки прийняття рішень, побудовану на базі комплексу моделей нейронних мереж, застосування яких дозволяє здійснювати прогнозування економічних показників та вибір керуючих дій з урахуванням критеріїв ефективності та програми розвитку ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:430/49 + Ч484(4УКР) к94 +
Шифр НБУВ: РА335454

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Жигоцька Н.В. 
Моделювання, оцінка та менеджмент якості освітніх послуг: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / Н.В. Жигоцька ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2002. — 19 с.: рис. — укp.

Обгрунтовано концепцію та систему моделей рейтингового оцінювання та управління якістю освітніх послуг вищого навчального закладу (ВНЗ), за допомогою якої можна за умов раціонального розподілення та використання ресурсів (трудових, фінансових) досягти підвищення рейтингової оцінки, а отже і рейтингу ВНЗ. Доведено доцільність визначення інтегрованого показника рейтингової оцінки якості освітніх послуг ВНЗ з застосуванням мультиплікативного підходу. Запропоновано використання комбінованого методу експертного оцінювання з метою зниження ризику суб'єктивізму в процесі визначення вагових коефіцієнтів набору показників. Розглянуто питання підвищення надійності прийняття вірного рішення щодо ліцензування чи акредитації ВНЗ шляхом застосування граничних значень показників зовнішнього оцінювання. Розроблено програмний комплекс, який дозволяє в діалоговому режимі обчислювати рейтингову оцінку якості освітніх послуг ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:Ч30/49 + Ч484(4УКР) к94 +
Шифр НБУВ: РА322218

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія:    
17.

Баран М. П. 
Модернізація вищої освіти України: механізми інституційного регулювання: автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.02 / М. П. Баран ; Івано-Франків. нац. техн. ун-т нафти і газу. — Івано-Франківськ, 2011. — 20 с. — укp.

Висвітлено теоретичні й організаційно-правові засади модернізації вищої освіти України на початку XXI ст. Актуалізовано питання інституційного регулювання модернізації вищої освіти. Здійснено аналіз впливу чинників інституційного середовища на вищу освіту України та механізми інституційного регулювання модернізації вищої освіти. Охарактеризовано зміни механізмів інституційного регулювання вищої освіти у Польщі та Росії. Проведено науково-практичне обгрунтування виділення освіти як пріоритетної сфери інституційного регулювання. Опрацьовано результати опитування за методикою ЕТОМ-аналізу відповідно до яких запропоновано шляхи вдосконалення механізмів інституційного регулювання вищої освіти України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) к + Х819(4УКР)132.1
Шифр НБУВ: РА384381 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Антошкіна Л.І. 
Науково-методичні основи державного регулювання вищої освіти: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.02.03 / Л.І. Антошкіна ; Н.-д. екон. ін-т М-ва економіки України. — К., 2006. — 34 с. — укp.

Розроблено концепцію розвитку вищої освіти, що враховує активізацію процесів глобалізації та формування моделі економіки знань. Створено організаційно-економічний механізм державного регулювання вищої освіти, а також напрями та заходи щодо її модернізації й удосконалення її економічних засад відповідно до перспектив соціально-економічного розвитку суспільства. Обгрунтовано доцільність побудови моделі організації відносин у сфері освіти за принципами партнерства її учасників. Розроблено методичні підходи до оцінки ефективності освітніх послуг на базі індексно-матричного моделювання оптимізованого співвідношення ринку праці та ринку освітянських послуг, а також до оцінки розміру державного та недержавного секторів у сфері освіти. Запропоновано методичні підходи щодо фінансування освітньої сфери, що грунтуються на необхідності задоволення потреб кожного зі споживачів зазначених послуг.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:Ч30/49 + Ч484(4УКР) к + Х819(4УКР)132.1 +
Шифр НБУВ: РА341599

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Головій Л. В. 
Організаційно-правові засади надання освітніх послуг вищими навчальними закладами України: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / Л. В. Головій ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — К., 2010. — 16 с. — укp.

Вивчено питання історичного процесу становлення та розвитку державних органів управління вищою освітою. Розкрито сутність та адміністративно-правову складову освітніх послуг. Уточнено класифікацію розглянутих послуг. Класифіковано специфічні ознаки освітніх послуг. Охарактеризовано адміністративно-правовий статус суб'єктів надання даних послуг. Розглянуто процедури ліцензування й акредитації в сфері вищої освіти як видів адміністративного провадження. Обгрунтовано та запропоновано деякі шляхи вдосконалення чинного законодавства з питань регулювання надання освітніх послуг ВНЗ України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132.1 + Ч484(4УКР) к 94
Шифр НБУВ: РА371017 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Коробович Л. П. 
Педагогічні умови моніторингу результативності навчального процесу в системі педагогічного менеджменту приватного вищого навчального закладу: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.06 / Л. П. Коробович ; НАПН України ; Ун-т менеджменту освіти. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Визначено, що забезпечення конкурентоздатності випускників і приватного ВНЗ у цілому можливо за умови створення маркетингового регулювання діяльності ВНЗ. Розроблено систему педагогічного менеджменту приватного ВНЗ із маркетингово-моніторинговим супроводом його діяльності, визначено умови для забезпечення успішності моніторингу результативності навчального процесу, розроблено зміст і структуру моніторингу результативності навчального процесу приватних ВНЗ, критерії оцінювання, інструментарій та технологію моніторингу. Доведено доцільність використання моніторингу результативності навчального процесу в системі педагогічного менеджменту приватного ВНЗ і підтверджено позитивний вплив його впровадження на підвищення конкурентоспроможності приватного ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) к8 + Ч484(4УКР)70
Шифр НБУВ: РА382097 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського