Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (68)Книжкові видання та компакт-диски (79)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч483(4УКР)5$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17

      
1.

Удовицька Т.А. 
Громадські і приватні вищі навчальні заклади в Україні (наприкінці ХІХ - на початку ХХ ст.): Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / Т.А. Удовицька ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2002. — 18 с. — укp.

Показано головні відмінності громадських і приватних вищих навчальних закладів від державних, визначено інноваційну сутність їх діяльності. Проаналізовано внутрішнє життя даних вузів, виділено особливості їх функціонування. Встановлено, що громадські та приватні вищі навчальні заклади мали специфічні соціальні функції, які сприяли демократизації, фемінізації студенського контингенту та інтелігенції у цілому. Обгрунтовано, що за короткий період діяльності більшість даних вузів перетворилися на повноцінні вищі навчальні заклади, зайняли свою нішу у системі вищої освіти та успішно провадили підготовку фахівців. Доведено, що вивчення досвіду діяльності даних навчальних закладів та його впровадження у практичну діяльність сприятиме більш ефективному функціонуванню вузів недержавної форми власності на сучасному етапі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)52-7 + Ч483(4УКР)52 +
Шифр НБУВ: РА322250

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Шумська О.О. 
Естетична підготовка майбутніх учителів у Харківському університеті (друга половина XIX - початок XX ст.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.О. Шумська ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2007. — 22 с. — укp.

Проведено ретроспективний аналіз становлення та розвитку теорії й практики естетичної підготовки студентів-майбутніх учителів у Харківському університеті у другій половині XIX - початку XX ст. Показано внесок харківських педагогів досліджуваного періоду в розробку теоретичних і методологічних питань естетичної підготовки вчителя. Виявлено особливості й охарактеризовано провідні напрями, проаналізовано та систематизовано аудиторні та позаудиторні форми та методи естетичної підготовки студентів-майбутніх учителів. На підставі аналізу історико-педагогічної літератури, нормативних документів та широкого кола архівних і публіцистичних матеріалів досліджуваного періоду визначено основні етапи розвитку естетичної підготовки студентів-майбутніх учителів: 50-ті - перша половина 60-х рр. XX ст - період творчого розвитку теоретичних засад естетичної підготовки, започаткованих в університеті у першій половині XIX ст; друга половина 60-х - початок 70-х рр. XIX ст. - період зменшення кількості науково-теоретичних розробок і обмеження практичної діяльності з естетичної підготовки студентської молоді; друга половина 70-х рр. - початок XX ст. - період інтенсивної розробки естетико-педагогічної теорії та практики. Показано можливості творчого використання теоретичних ідей та естетико-педагогічного досвіду Харківського університету другої половини XIX - початку XX ст. Обгрунтовано прогностичні тенденції подальшого розвитку й удосконалення теорії та практики естетичної підготовки студентів сучасних українських педагогічних закладів освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч483(4УКР)52 + Ч481.355 +
Шифр НБУВ: РА349851

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Фесько Ю.О. 
Історико-науковий аналіз науково-освітньої діяльності німецьких вчених Харківського університету у дореформений період: автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.07 / Ю.О. Фесько ; НАН України. Центр дослідж. наук.-техн. потенціалу та історії науки ім. Г.М.Доброва. — К., 2008. — 20 с. — укp.

На підставі аналізу значного комплексу опублікованих і архівних джерел проаналізовано науково-педагогічну діяльність німецьких вчених Харківського університету у дореформений період. З'ясовано основні фактори, які зумовили прибуття цих науковців до вітчизняного університету та причини їх вибуття з нього. Установлено зв'язок вітчизняної системи університетської освіти на початку XIX ст. з університетською системою Німеччини. Проаналізовано наукову діяльність зазначеного кола науковців у галузі природознавства та медицини у взаємозв'язку з їх педагогічною роботою. Зроблено висновок про значущість наукових досліджень для вирішення важливих завдань науки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч483(4УКР)5 +
Шифр НБУВ: РА359673

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Кобченко К.А. 
Київські вищі жіночі курси в контексті боротьби за освіту жінок в Україні (1878 - 1920): Автореф. дис... канд. іст. наук: 09.00.12 / К.А. Кобченко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Вперше комплексно досліджено історію створення та діяльності Київських вищих жіночих курсів як одного з провідних навчальних закладів університетського типу для жінок в Україні у контексті жіночого руху за право на освіту. Проведено критичний аналіз численних джерел, узагальнено досвід історіографічних розробок з досліджуваної проблеми. Розглянуто процес боротьби за відкриття курсів, організацію їх роботи та її основні складові (діяльність викладацького складу, становлення навчального процесу та викладання). Охарактеризовано склад слухачок, висвітлено процес еволюції прав Київських вищих жіночих курсів, досліджено обсяг та характер викладання українознавчих дисциплін.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч483(4УКР)5 + Ч484(4УКР)716 + Т3(4УКР-2К)0-297
Шифр НБУВ: РА330966

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Каліна К.Є. 
Моральне виховання студентської молоді на Слобожанщині (кінець XIX - початок XX століття): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / К.Є. Каліна ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 17 с. — укp.

На підставі аналізу науково-педагогічної літератури, нормативних документів, вивчення теоретичних праць системно досліджено й узагальнено питання морального виховання студентської молоді на Слобожанщині в історичному аспекті. Грунтуючись на аналізі науково-педагогічної, історичної літератури й архівних документів виявлено й обгрунтовано етапи становлення та розвитку питань морального виховання студентської молоді: кінець 1870-х - перша половина 1880-х рр. - етап прогресивного розвитку питань морального виховання студентів; друга половина 1880-х - перша половина 1890-х рр. - етап жорсткого контролю з боку держави за здійсненням питань морального виховання студентів; друга половина 1890-х - початок XX ст. - етап удосконалення питань морального виховання студентства. Узагальнено досвід даного виховання молоді. Проаналізовано вплив науково-дослідницької роботи студентів на формування правильних моральних переконань, принципів та ідеалів. Охарактеризовано моральні вимоги до викладачів ВНЗ та проаналізовано їх вплив на формування особистості з високими моральними якостями. Окреслено перспективи творчого використання досвіду морального виховання за сучасних умов вищої школи. До наукового обігу введено маловідомі архівні документи, офіційні матеріали, що стосуються дослідженої проблеми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352 + Ч483(4УКР)52 +
Шифр НБУВ: РА358802

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Черняк С.Г. 
Організаційно-педагогічні засади діяльності Київського імператорського університету св. Володимира (1833 - 1863 рр.): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С.Г. Черняк ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Визначено провідні етапи становлення та розвитку діяльності Київського імператорського університету св. Володимира, (1833 - 1837 рр. - організаційно-структурний, 1838 - 1841 рр. - структурно-змістовий, 1842 - 1863 рр. - структурно-процесуальний), класифіковано провідні тенденції розвитку організаційно-педагогічних засад його діяльності, зокрема, управління, структури, освітньої та наукової діяльності. Висвітлено тенденції, що відображають політику проведення вступних кампаній і вирішення кадрових питань. Обгрунтовано організаційно-педагогічні засади діяльності ВНЗ, провідні тенденції розвитку організаційно-педагогічних засад діяльності Київського імператорського університету св. Володимира 1833 - 1863 рр. за сучасних умов функціонування Київського національного університету ім. Т. Шевченка.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч483(4УКР)5 + Ч484(4УКР)711.9 +
Шифр НБУВ: РА360714

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Микитюк С.О. 
Організаційно-педагогічні умови викладання правових дисциплін у вищих навчальних закладах України (друга половина XIX - початок ХХ ст.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С.О. Микитюк ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2007. — 22 с. — укp.

Досліджено історико-педагогічний аспект викладання правових дисциплін у вищих навчальних закладах України другої половини XIX - початку XX ст. На підставі аналізу історико-педагогічної літератури, архівних матеріалів, офіційно-правових документів визначено й охарактеризовано основні етапи розвитку вищої юридичної освіти в Україні у досліджуваний період. Висвітлено внесок вітчизняних педагогів, громадських діячів і викладачів університетів у розробку теоретичних засад викладання правових дисциплін. Вперше визначено організаційно-педагогічні умови викладання правових дисциплін у вищих навчальних закладах України досліджуваного періоду, якими є: високий рівень професійно-педагогічної компетентності професорсько-викладацького складу, використання різноманітних форм і методів викладання правових дисциплін і його науково-методичне забезпечення, здійснення контролю навчально-пізнавальної діяльності студентів. Показано специфіку та тенденції розвитку методики викладання правових дисциплін у досліджуваний період. Визначено перспективи впровадження прогресивних ідей вітчизняних педагогів другої половини XIX - початку XX ст. щодо викладання правових дисциплін у практику діяльності сучасних вищих навчальних закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч483(4УКР)5 + Х.р(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА351051

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Осова О.О. 
Організація навчально-пізнавальної діяльності студентів у вищих навчальних закладах освіти на Слобожанщині у другій половині XIX століття: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.О. Осова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 21 с. — укp.

Здійснено цілісний аналіз проблеми організації навчально-пізнавальної діяльності студентів Слобожанщини історичному аспекті. Виявлено особливість поглядів педагогів, науковців Східного регіону на суть і значущість цієї проблеми (відстоювання організації навчально-пізнавальної діяльності студентів на психологічних засадах). Узагальнено досвід організації навчально-пізнавальної діяльності студентської молоді зазначеного регіону в другій половині XIX ст. З'ясовано та показано роль і значення форм (лекцій, семінарів, співбесід, практичних занять, експедицій, екскурсій, студентських гуртків) і методів (словесних, наочних, практичних) навчання у вищій школі Слобожанщини для розумового, морального розвитку студентства. Охарактеризовано організаторську функцію викладача дослідженого періоду на різних етапах навчально-пізнавальної діяльності. Окреслено напрями розвитку зазначеної проблеми за сучасних умов. Вивчено питання контролю організації навчально-пізнавальної діяльності студентів у контексті розвитку дидактики вищої школи другої половини XIX ст. До наукового обігу введено маловідомі архівні документи, а також окремі факти, які дозволяють розкрити суть поняття "організація навчально-пізнавальної діяльності студентів" зазначеного періоду й умови її ефективності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч483(4УКР)51 + Ч481.252 +
Шифр НБУВ: РА359312

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Мартиненко О.М. 
Організація науково-дослідної роботи викладачів вищих навчальних закладів в Україні (ХІХ ст.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.М. Мартиненко ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 1999. — 17 с. — укp.

Дисертацію присвячено дослідженню становлення і розвитку теоретичних ідей щодо організації науково-дослідної роботи викладачів вищих навчальних закладів України у ХІХ ст. У дисертації на основі аналізу офіційних документів, історико-педагогічної літератури, архівних матеріалів обгрунтовано етапи розвитку науково-дослідницької роботи викладачів вищих навчальних закладів України у ХІХ ст., показано залежність розвитку науки від соціально-економічних і політичних змін у суспільстві, розкрито зміст і систематизовано форми підготовки і атестації наукових кадрів у досліджуваний період; узагальнено досвід організації науково-дослідницької роботи викладачів Харківського і Київського університетів, виявлено основні напрями наукової діяльності викладачів і найбільш ефективні її форми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч483(4УКР)5

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Додонова Г.В. 
Соціокультурна характеристика науково-педагогічних працівників університетів Наддніпрянської України другої половини ХІХ - початку ХХ ст.: автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / Г.В. Додонова ; Запоріз. нац. ун-т. — Запоріжжя, 2008. — 20 с. — укp.

Комплексно досліджено соціокультурні особливості (специфічні риси) науково-педагогічних працівників університетів Наддніпрянської України другої половини XIX - початку XX ст. Висвітлено практичні здобутки представників професорсько-викладацьких колективів у суспільному розвитку Наддніпрянської України. Розглянуто зміни у кількісному та якісному складі професорсько-викладацьких колективів університетів Наддніпрянщини. Проаналізовано соціально-економічні умови життя та діяльності наукової інтелігенції. Встановлено соціальний статус науково-педагогічних працівників у суспільстві досліджуваного періоду. Виявлено джерела поповнення наукових кадрів. Визначено освітньо-кваліфікаційний рівень представників науково-педагогічних колективів. Проаналізовано результати науково-педагогічної, навчально-методичної, науково-дослідної роботи професорсько-викладацького складу університетів Наддніпрянщини. Розкрито участь науково-педагогічних працівників Київського, Харківського та Новоросійського університетів у модернізаційних процесах, що відбувалися у різних сферах суспільного життя у пореформену добу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч483(4УКР)52 + Ч484(4УКР)п + Т3(4УКР)52-7 +
Шифр НБУВ: РА357169

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Нагірняк О.Р. 
Становлення та розвиток українознавчих досліджень у системі університетських центрів і провідних наукових організацій Наддніпрянської України (остання чверть XIX ст. - 1917 р.): Автореф. дис... канд. іст. наук: 09.00.12 / О.Р. Нагірняк ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Уперше здійснено узагальнювальний аналіз процесу українознавства з використанням наукових принципів і методів дослідження, сучасних теоретико-методологічних засад українознавчої науки. Вивчено наукову творчість найбільш відомих вчених наприкінці XIX - початку XX ст. (М.Грушевського, М.Сумцова, Д.Багалія, А.Кримського), їх внесок у розвиток українознавчих досліджень у вищих навчальних закладах, наукових установах, інших інституціях. Узагальнено досвід діяльності провідних організацій Наддніпрянської України у даній сфері. На базі широкого кола джерел і наукової літератури докладно висвітлено роль Київського, Харківського, Новоросійського (Одеського) університетів у розгортанні українознавчих досліджень, розглянуто основні напрями та форми діяльності Українського Наукового Товариства та Харківського історико-філологічного товариства у становленні наукового українознавства, розвиток якого здійснювався на концептуальному та дослідницькому рівнях. Показано значення та місце українознавчих розробок даного періоду для активізації українського національно-визвольного руху, піднесення української національної самосвідомості, розкрито внесок учених у процес формування та становлення національної науки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С1(4УКР)52 г + Ч483(4УКР)5 +
Шифр НБУВ: РА337559

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Мокляк В. М. 
Студентське самоврядування в історії розвитку вищої школи України (XIX - початок XX століття): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / В. М. Мокляк ; Полтав. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. — Полтава, 2011. — 20 с. — укp.

Вперше на історико-педагогічному материалі виявлено та систематизовано основні теоретичні ідеї студентського самоврядування у вищій школі досліджуваного періоду. Охарактеризовано основні напрями розробленості проблеми. Обгрунтовано специфіку процесу, на підставі виявлених критеріїв виокремлено етапи розвитку студентського самоврядування. З'ясовано принципи, основні напрями змісту, методи, форми та види діяльності студентських самоврядних організацій. Науково узагальнено досвід діяльності студентського самоврядування у вітчизняних університетах. Визначено основні напрями його використання в сучасних ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч483(4УКР)52 + Ч484.431
Шифр НБУВ: РА386252 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Пташний О.Д. 
Теорія і практика контролю результатів навчально-пізнавальної діяльності студентів вищих навчальних закладів України у другій половині ХІХ століття: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.Д. Пташний ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2003. — 24 с. — укp.

Систематизовано погляди вітчизняних педагогів і вчених на проблему контролю, визначено провідні тенденції та динаміку організації контролю знань студентів вищих навчальних закладів (ВНЗ) України у другій половині XIX ст. Узагальнено досвід організації контролю навчально-пізнавальної діяльності студентів ВНЗ. Охарактеризовано умови та вимоги попереднього та форми й методи поточного та періодичного контролю. Показано специфіку здійснення підсумкового контролю. Виявлено й узагальнено заходи стимулювання студентів у процесі навчання. Розкрито особливості становлення й розвитку вищої освіти в Україні у другій половині XIX - на початку XX ст. До наукового обігу введено нові архівні матеріали, документи офіційного характеру, які надали змогу більш повно та достовірно представити досвід організації контролю та оцінки знань студентів ВНЗ України у досліджуваний період.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч483(4УКР)52 + Ч483(4УКР)52 + Ч483(4УКР)52
Шифр НБУВ: РА322590

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Пузирьова Н.В. 
Теорія і практика організації науково-дослідної роботи студентів (на матеріалах університетів України ХІХ ст.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.В. Пузирьова ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2002. — 19 с. — укp.

Вперше здійснено спробу цілісного аналізу становлення та розвитку студентської науки в Україні у XIX ст. Визначено головні етапи розвитку науково-дослідної роботи студентів. Розкрито політичні та соціокультурні умови, які впливали на розвиток студентської науки та на роль у даному процесі прогресивної української інтелігенції. Проаналізовано зміст науково-дослідної роботи студентів університетів України, основні форми даної роботи, засоби стимулювання, виявлено причини та суть реформування вищої школи. Обгрунтовано шляхи творчого використання національного досвіду з питань організації науково-дослідної роботи студентів університетів за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч483(4УКР)5 + Ч483(4УКР)5
Шифр НБУВ: РА321628

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Стоян Т.А. 
Університетська освіта в Україні в другій половині ХІХ ст.: Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / Т.А. Стоян ; Київ. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 1999. — 20 с. — укp.

Дисертацію присвячено проблемі становлення та розвитку університетської освіти в підросійській Україні у другій половині ХІХ ст. На основі широкої джерельної бази виявлено і систематизовано загальні риси і особливості розвитку університетів України, розкрито їх місце та роль в освіті українського народу, забезпеченні кадрами вищої кваліфікації. Визначено рівень науково-теоретичного опанування проблеми, висвітлено концептуальні засади російської, рядянської та сучасної української історіографії стосовно обраної теми з урахуванням громадсько-політичної детермінації впливу політичних ідей на вчених і публіцистів. З'ясовано основні фактори, які зумовили урядовий курс щодо університетів України, розкрито механізм управління ними. Досліджено професорсько-викладацький склад, його професійний рівень, місце в суспільстві. Показано основні шляхи вирішення кадрової проблеми в університетах України. Охарактеризовано студентство, зокрема, джерела та тенденції його поповнення, соціальний статус, матеріальне становище, стосунки з професурою. Визначено актуальні питання, що потребують подальшої розробки, та вироблено рекомендації, які б стали у нагоді для покращання стану університетської освіти в сучасних умовах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч483(4УКР)52 + Т3(4УКР)52-7

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Рацул О.А. 
Формування громадянськості у студентів вищих навчальних закладів України у другій половині XIX - на початку XX ст.: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.А. Рацул ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2005. — 21 с. — укp.

Розглянуто історико-педагогічний аспект проблеми формування громадянськості у студентів вищих навчальних закладів України у другій половині XIX - на початку XX ст. Зроблено спробу цілісного аналізу виникнення, становлення та еволюції ідеї громадянськості на різних етапах історичного розвитку людства. Розкрито суть поняття "громадянин", "громадянськість", "громадянська цінність", "громадянська культура" у контексті філософської, педагогічної та психологічної науки, виокремлено сучасне тлумачення категорій "громадянин" і "громадянськість" згідно з Концепцією громадянського виховання особистості за умов розвитку української державності. Висвітлено витоки ідеї громадянськості у вітчизняній педагогічній думці, базуючись на яких досліджено теоретичні питання громадянського виховання, якому сприяли наукові доробки видатних громадянських і освітніх діячів України другої половини XIX - початку XX ст. Проаналізовано основні форми та методи впливу особистості викладачів вищої школи України дослідженого періоду на формування почуття громадянськості у майбутніх фахівців та охарактеризовано особистісні якості самих викладачів. Відначено можливість використання здобутків минулого за сучасний умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч483(4УКР)52 + Ч481.352.13 +
Шифр НБУВ: РА335733

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
17.

Барибіна О.В. 
Формування навчально-інтелектуальних умінь у студентів вищих закладів освіти в Україні (кінець XIX - початок ХХ століття): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.В. Барибіна ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2007. — 22 с. — укp.

Цілісно висвітлено внесок учених, педагогів, методистів і викладачів-практиків кінця XIX - початку XX ст. у формування інтелектуальних умінь у студентів. Визначено генезу навчально-інтелектуальних умінь у студентів у зарубіжній і вітчизняній історико-педагогічній думці. Виявлено ефективні форми, методи та засоби формування зазначених умінь, які використовувались у практиці вищої школи досліженого періоду. Визначено й охарактеризовано умови, за яких відбувалось дане формування у студентів вищих закладів освіти наприкінці XIX - початку XX ст. Систематизовано історико-педагогічний досвід формування у студентів умінь аналізувати, синтезувати, узагальнювати, порівнювати, зіставляти, обгрунтовувати, виділяти головне, раціонально запам'ятовувати, робити висновки. Досліджено подальший розвиток ідеї формування навчально-інтелектуальних умінь у студентів у вітчизняній педагогічній літературі та визначено шляхи творчого використання прогресивного досвіду минулого за сучасних умов вищої школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч483(4УКР)52 + Ч481.220 +
Шифр НБУВ: РА350460

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського