Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (142)Книжкові видання та компакт-диски (83)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.41$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
1.

Верес О.М. 
Методи та засоби роз'язання слабоструктурованих задач формування розкладів та розподілу ресурсів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 01.05.02 / О.М. Верес ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2002. — 18 с. — укp.

Побудовано формалізовану постановку задачі укладання циклічних семестрових розкладів навчальних занять. З урахуванням особливостей багатопрофільного вищого навчального закладу розроблено метод покрокового формування рішення з переміщенням раніше призначених подій. Наведена система вимог та оптимізаційних критеріїв відображає формальні параметри та джерела слабоструктурованості процесу прийняття рішень. Запропоновано методи побудови тест-опитувань для визначення показників оптимізаційних критеріїв, ефективність яких обгрунтовано теоретично та підтверджено практично, а також алгоритми оптимального розподілу основних ресурсів задачі укладання розкладу з урахуванням формальних і неформальних обмежень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.41 + В173.124
Шифр НБУВ: РА320670 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Райко Г.О. 
Методи та моделі управління процесами функціонування та розвитку вищого навчального закладу: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Г.О. Райко ; Херсон. нац. техн. ун-т. — Херсон, 2007. — 20 с. — укp.

Удосконалено конструктивну теорію та проблемно-орієнтований інструментарій формалізації та моделювання процесів управління функціонуванням та розвитком вищих навчальних закладів (ВНЗ) з урахуванням впливу факторів зовнішнього середовища. На базі методів прикладного системного аналізу вперше запропоновано методологічний міждисциплінарний підхід щодо формалізації процесів розподілу обмеженої кількості ресурсу ВНЗ за умов високого ступеня централізації та невизначеності з урахуванням чинника жорсткої конкуренції. Розроблено методику управління функціонуванням і розвитком ВНЗ на базі імітаційних моделей дослідження та об'єктно-орієнтованих методів розробки інформаційних систем з урахуванням впливу зовнішніх і внутрішніх факторів. Запропоновано інформаційну технологію управління функціонуванням та розвитком ВНЗ з урахуванням архітектурно-централізованого підходу, що дозволяє забезпечити відкритість і властивість ВНЗ як складної системи бути масштабованою. Розроблено та досліджено модель планування набору студентів та трансформації ресурсів ВНЗ, що являє собою функціональну композицію інформаційних й алгоритмічних ресурсів, які динамічно змінюються у часі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.41 +
Шифр НБУВ: РА355321

Рубрики:

      
3.

Савченко С. О. 
Моделі інноваційного управління вищим навчальним закладом: автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.11 / С. О. Савченко ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2010. — 37 с. — укp.

Розроблено концепцію, комплекс моделей та засоби застосування за умов сучасного стану освітніх закладів. Здійснено концепцію моделювання життєздатної системи інноваційного управління ВНЗ, що оптимізує бізнес-процеси ВНЗ. Використано модель життєздатної системи управління ВНЗ, яку побудовано на ідеях моделі життєздатних систем С. Біра. Встановлено комплекс динамічних моделей, який включає імітаційні моделі оцінювання впливу якості освіти на ринок праці й оплати праці викладачів ВНЗ, системо-динамічну модель управління науковою діяльністю ВНЗ та економіко-математична модель фінансового менеджменту ВНЗ. Запропоновано за рахунок автоматизації та стандартизації бізнес-процесів ВНЗ та його підрозділів, організація інформаційних потоків яких відбувається за допомогою даної структурно-функціональної моделі системи управління бізнес-процесами ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:Ч30/49 + Ч481.41
Шифр НБУВ: РА377523 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Вишневський П.Р. 
Педагогічне управління навчальним процесом у вищому військовому навчальному закладі на основі інноваційних технологій: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / П.Р. Вишневський ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. — Хмельниц., 2006. — 20 с. — укp.

Розглянуто основні напрямки удосконалення управління навчальним процесом у вищих військових навчальних закладах, а саме: створення модульних варіантів навчальних програм, введення рейтингового обліку знань, використання комп'ютера як засобу активізації самостійної роботи, підвищення педагогічної майстерності викладачів, підвищення рівня сформованості управлінських умінь, формування самостійної навчально-пізнавальної діяльності курсантів. Обгрунтовано й експериментально перевірено сукупність педагогічних умов, які забезпечують процес, зокрема, впровадження модульної та інформаційної технологій навчання, активізацію самостійної роботи курсантів, педагогічний контроль навчальної діяльності курсантів з рейтинговим обліком знань. Розроблено й експериментально перевірено модель удосконалення педагогічного управління навчальним процесом, а також модель формування управлінських умінь у курсантів, базуючись на модульно-рейтинговій та інформаційній технологіях.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8(4УКР)391.1-3 + Ч481.41 +
Шифр НБУВ: РА343184

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Свєтлорусова А.В. 
Професійна підготовка магістрів управління навчальним закладом на засадах рефлексивного підходу: автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / А.В. Свєтлорусова ; Ін-т пед. освіти і освіти доросл. АПН України. — К., 2009. — 22 с. — укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблеми професійної підготовки магістрів управління навчальним закладом на засадах рефлексивного підходу, яка спрямована на розвиток управлінської рефлексії, що передбачає застосування комплексу спеціально дібраних форм і методів навчання з метою розвитку у студентів здібності компетентно діяти відповідно до чинників зовнішнього та внутрішнього впливу. Охарактеризовано теоретичні основи професійної підготовки управлінців навчальних закладів на засадах рефлексивного підходу. Визначено критерії готовності управлінців навчальних закладів до рефлексивного управління. Обгрунтовано педагогічні умови даної підготовки. Розроблено модель педагогічних умов професійної підготовки магістрів управління навчальним закладом на засадах рефлексивного підходу, експериментально перевірено її ефективність. Розроблено методичні рекомендації для управлінців, викладачів ВНЗ та інститутів післядипломної педагогічної освіти щодо професійної підготовки магістрів управління навчальними закладами з застосуванням рефлексивного підходу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.411 + Ю959.181 +
Шифр НБУВ: РА366540

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського