Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (54)Книжкові видання та компакт-диски (34)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.352.25$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
1.

Ушаков А.С. 
Виховання культури вчинку у студентської молоді у позааудиторній роботі вищого навчального закладу: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / А.С. Ушаков ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2008. — 20 с. — укp.

Розглянуто теоретико-методологічні аспекти виховання культури вчинку у студентської молоді за умов позааудиторної роботи вищого навчального закладу. Розкрито суть і якісну характеристику понять "культура вчинку" та "образ гуманної людини". Розглянуто загальні засади педагогічного процесу, що здійснюється з метою виховання культури вчинку та формування образу гуманної людини. Розроблено програму та комплексну методику виховання культури вчинку, здійснено її практичне впровадження до позааудиторної роботи. Розроблено рекомендації викладачам-кураторам академічних груп щодо виховання культури вчинку у студентської молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.25 + Ч481.38 +
Шифр НБУВ: РА335226

Рубрики:

      
2.

Підбуцька Н.В. 
Педагогічні умови формування конфліктологічної культури майбутнього інженера-машинобудівника: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.В. Підбуцька ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2008. — 20 с. — укp.

На підставі аналізу теоретичних джерел розглянуто суть конфлікту, його структуру та динаміку вирішення. Розкрито суть конфліктологічної культури майбутнього інженера-машинобудівника, її зміст і структуру. Структурними компонентами конфліктологічної культури є пізнавально-інтелектуальний, аналітико-рефлексійний, мотиваційний, емоційний і практичний. Обгрунтовано, що процес формування даної культури забезпечуєтья шляхом реалізації виділених педагогічних умов: формування особистісного смислу навчання на базі розвитку професійних мотивів фахового спілкування у сфері машинобудування; включення у ситуацію вибору з метою коригування прийняття рішень і організації цілеспрямованої фахової поведінки; організація толерантного педагогічного середовища для успішного моделювання професійно адекватної взаємодії суб'єктів машинобудівельної діяльності. Обгрунтовано показники та критерії сформованості конфліктологічної культури майбутнього інженера-машинобудівника (готовності до здійснення професійної діяльності у конфліктогенному професійному середовищі). На підставі результатів проведених експериментальних досліджень доведено ефективність реалізованих педагогічних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.25 + К5 р(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА357997

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Жорнова О.І. 
Теоретико-методологічні засади формування культуротворчості студентів університетів: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / О.І. Жорнова ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2007. — 40 с. — укp.

Досліджено теоретичні та методологічні засади формування культуротворчості студентів університетів. На підставі узагальнення тенденцій становлення нової виробничої парадигми розроблено модель культуротворчої праці. Створено концепцію формування культуротворчості студентів університетів як теоретичну основу підвищення ефективності фахової підготовки. Розроблено педагогічну теорію формування культуротворчості студентів університетів, зокрема обгрунтовано універсальну поведінкову модель фахівця за умов продукування нового як звичної форми професійної діяльності. Розроблено й експериментально перевірено педагогічну систему формування культуротворчості студентів університетів як сукупність упорядкованих дій, що врівноважують соціокультурні процеси в системі соціокультурна цінність - культуротворець.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.25 + Ч481.352.25 + Ч481.352.25
Шифр НБУВ: РА353724

Рубрики:

      
4.

Миленкова Р.В. 
Формування інноваційної культури майбутніх фахівців банківської справи: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Р.В. Миленкова ; Ун-т менеджменту освіти АПН України. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Вивчено інноваційну культуру майбутніх фахівців банківської справи. Визначено соціокультурні передумови формування, функції та основні структурні компоненти інноваційної культури студентів, з використанням яких розроблено систему формування та розвитку цього особистісного утворення. Виокремлено критерії та показники виміру рівнів сформованості та методику діагностування інноваційної культури майбутніх банківських фахівців. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено комплекс педагогічних умов, що забезпечують ефективність формування інноваційної культури студентів (системний підхід до науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу у ВНЗ, який дозволяє розкрити суть інноваційної культури; сприяння розвитку мотиваційно-ціннісного ставлення студентів до нового як підгрунтя їх потреби у самовдосконаленні; забезпечення спрямованості навчально-виховного процесу на підвищення рівня загальної культури особистості). Розроблено й апробовано методику формування інноваційної культури майбутніх фахівців банківської справи. Наголошено на доцільності системної реалізації методики в усіх видах діяльності студентів (навчальній, позанавчальній і саморозвитку).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.25 + У9(4УКР)262.10 р +
Шифр НБУВ: РА358239

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Ященко Е. М. 
Формування комунікативної культури студентів у навчально-виховному процесі вищих навчальних закладів економічного профілю: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Е. М. Ященко ; НАПН України, Ін-т пробл. виховання. — К., 2010. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Проаналізовано проблеми й охарактеризовані сучасні підходи до побудови навчально-виховного процесу у ВНЗ економічного профілю. Виявлено стан сформованості комунікативної культури студентів, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування комунікативної культури студентів, висвітлено зміст, організацію навчального процесу та виховної діяльності з формування у студентів комунікативної культури, проведено аналіз результатів дослідження. Уточнено поняття "комунікативна культура", визначено структурні компоненти, критерії, показники вимірювання та рівні її сформованості у студентів ВНЗ економічного профілю. Теоретично обгрунтовано й апробовано експериментальну модель формування комунікативної культури у студентів. Розроблено педагогічні умови, що забезпечили ефективність формування комунікативної культури студентів в навчально-виховному процесі ВНЗ економічного профілю і виступали дієвим способом перевірки доцільності та необхідності змісту, форм та методів дослідження. Експериментально доведено, що обгрунтовані педагогічні умови сприяють формуванню комунікативної культури студентів в навчально-виховному процесі вищих навчальних закладів економічного профілю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.25
Шифр НБУВ: РА377144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського