Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Ч454$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Дзвінчук Д.І. Психолого-методичні засади розробки програм підвищення кваліфікації державних службовців (освітня сфера): Автореф. дис... канд. наук з держ. упр: 25.00.05 / Д.І. Дзвінчук ; Укр. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 1999. — 19 с. — укp.Дисертація присвячена дослідженню проблеми формування змісту програм підвищення кваліфікації в системі державної служби України. Визначено місце і роль підвищення кваліфікації держслужбовців у формуванні кадрового потенціалу, встановлена її сутність та проаналізовано існуючі тенденції щодо визначення змісту підвищення кваліфікації у контексті соціально-психологічного аспекту, видів компетентності держслужбовців. Розроблено комплексні підходи щодо соціально-психологічних досліджень потреб у навчанні держслужбовців, психологічної сутності їх актуальних видів компетентності, запропоновано методику розробки змісту програм підвищення кваліфікації на основі соціально-психологічних досліджень потреб у навчанні. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.18с + Х819(4УКР)012.1р + Ч454(4УКР)78
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
| | | | |
2. |
Ляшенко Л.М. Реформування професійної освіти у Фінляндії в умовах глобалізаційних процесів: Автореф. дис. канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.М. Ляшенко ; АПН України. Ін-т вищої освіти. — К., 2003. — 20 с. — укp.Досліджено генезу, сутність, головні зовнішні та внутрішні чинники постійного розширення та реформування систем середньої та вищої професійної освіти розвинених країн наприкінці XX ст. на прикладі успішного економічного й освітньо-культурного розвитку Фінляндії в 1980 - 2003 рр. Вперше здійснено системний аналіз досвіду реформ у Фінляндії з метою визначення міри його застосування в Україні. Розглянуто еволюцію моделей реформ і доведено високу результативність демократично-законодавчого підходу, який передбачає три стадії: обговорення планів і прийняття рамкового закону, проведення експерименту обмеженого обсягу, повномасштабну модернізацію на основі аналізу експерименту і застосування сучасних технологій. Доведено, що демократично-законодавча модель дала змогу Фінляндії перетворити недосконалу систему базової професійно-технічної освіти в сучасний сектор вищої професійної освіти європейського зразка. Внесено пропозиції щодо використання фінського досвіду під час виконання Національної доктрини розвитку освіти України в XXI ст. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч454(4ФИН) + Шифр НБУВ: РА327917
Рубрики:
|
|
|