Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (176)Книжкові видання та компакт-диски (90)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч444$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
1.

Богомолова І.В. 
Організаційно-педагогічні умови особистісно-орієнтованого навчання учнів вечірньої загальноосвітньої школи: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / І.В. Богомолова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Визначено, обгрунтовано й апробовано організаційно-педагогічні умови особистісно-орієнтованого навчання учнів вечірньої загальноосвітньої школи, а саме: забезпечення творчої взаємодії суб'єктів навчання з урахуванням андрагогічного підходу; моніторинг розвитку особистості школярів впродовж навчання у вечірній загальноосвітній школі), уточнено дефініції "особистісно-орієнтоване навчання" та "суб'єктний досвід". Обгрунтовано схему й особливості реалізації даного навчання у вечірній загальноосвітній школі. Запропоновано комплекс методів (пояснення, ілюстрацію, демонстрацію, виконання вправ за зразком, розв'язання задачі кількома способами та виділення раціонального способу, роботу з додатковою літературою, диспути, творчі завдання, проекти) і засобів (мотивацію, позитивне емоційне підкріплення, створення сприятливої психологічної атмосфери навчальної діяльності учнів і адаптацію навчального матеріалу та їх індивідуально-типологічних особливостей), спрямованих на формування стійких особистісних якостей учнів. Визначено рівні "особистісного виявлення" школярів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.223.7 + Ч444(4УКР)761.41 +
Шифр НБУВ: РА355125

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Мушиньскі 
Організаційно-педагогічні умови професійного навчання у центрах неперервної освіти Польщі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Адам Мушиньскі ; Тернопільський держ. педагогічний ун-т ім. Володимира Гнатюка. — Т., 2004. — 20 с.: рис. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4ПОЛ) + Ч34(4ПОЛ)78
Шифр НБУВ: РА329241

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Кучеренко Г. В. 
Освіта працюючої молоді та підлітків в УРСР (1943 - 1950 рр.): автореф. дис. ... канд. іст. наук : 07.00.01 / Г. В. Кучеренко ; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. — Черкаси, 2011. — 20 с. — укp.

Проведено спробу комплексного аналізу організації освіти підлітків і працюючої молоді в Україні у період повоєнної відбудови. Введено до наукового обігу раніше невідомі джерела. Охарактеризовано нормативно-правову базу формування та функціонування системи освіти працюючої молоді та підлітків у повоєнний період. З'ясовано динаміку розвитку мережі загальноосвітніх шкіл, у тому числі для працюючої молоді та підлітків, зміцнення їх навчально-матеріальної бази та забезпечення кадрами. Критично осмислено ідеологічні умови функціонування мережі освітніх закладів для працюючої молоді та підлітків, з'ясовано позитивні та негативні тенденції у їх роботі. На підставі опрацювання значного фактичного матеріалу з сучасних методологічних позицій оцінено роль державних інституцій і громадськості у діяльності шкіл для працюючої молоді та підлітків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4УКР)761 + Ч443(4УКР)62 + Т3(4УКР)63-7
Шифр НБУВ: РА381134 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Григор'єва Т.Ю. 
Підготовка вчителів-філологів до навчання дорослих у системі неперервної освіти Великої Британії: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т.Ю. Григор'єва ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано теоретичні основи формування змісту професійної підготовки вчителів-філологів до навчання дорослих: концепція змісту професійної підготовки, що інтегрує знання щодо дорослих як суб'єктів навчального процесу, ідея суб'єкт-суб'єктної взаємодії вчителя-філолога та дорослого, теорія науково-методичного забезпечення вивчення іноземних мов дорослими. Розглянуто форми та методи професійної підготовки вчетелів-філологів до освіти дорослих, визначено основні тенденції розвитку даної проблеми в Україні та Великій Британії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4ВЕЛ) + Ш143.21-913-1 + Ш5(4ВЕЛ) р30
Шифр НБУВ: РА372334 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Горук Н. М. 
Проблеми неформальної освіти жінок у США: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Н. М. Горук ; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І. Франка. — Дрогобич, 2011. — 21 с. — укp.

Визначено особливості організації неформальної освіти жінок у США, обгрунтовано її напрями, організаційні форми та методи. Розкрито соціально-історичні передумови та тенденції становлення та розвитку ідей неформальної освіти жінок і дорослих у США другої половини XX - початку XXI ст. Особливу увагу приділено чинникам розвитку та головним концептуальним підходам у визначенні змісту цієї освіти. Виокремлено її організаційні особливості, форми та методи упровадження для кращого розуміння неформальної освіти та розвитку громади. З урахуванням досвіду організації освіти дорослих виокремлено чотири основні періоди розвитку неформальної освіти жінок у США та визначено характерні для них тенденції. Виявлено провідні напрями організації неформальної освіти для жінок у США, висвітлено погляди жінок на досліджувану освіту та навчання, розроблено практичні рекомендації для застосування американського досвіду за умов реформування освіти в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(7СПО)
Шифр НБУВ: РА381502 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Коляда Н.М. 
Розвиток недільних шкіл в Україні (друга половина XIX - початок XX ст.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.М. Коляда ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2004. — 21 с. — укp.

Висвітлено діяльність недільних шкіл України другої половини XIX - початку XX ст. як закономірний об'єктивно зумовлений цілісний процес, встановлено його значний вплив на розвиток вітчизняного шкільництва. Досліджено історію, визначено етапи діяльності, розроблено і обгрунтовано типологію недільних шкіл. Проаналізовано освітнє законодавство, особливості громадсько-просвітницького подвижництва на користь недільних шкіл України та їх роль у залученні учнів до надбань національної культури. Розглянуто роботу недільних шкіл як нетрадиційних освітніх закладів: розкрито, систематизовано й узагальнено організаційні засади, принципи, завдання, зміст, форми та систему методичної роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4УКР)761.1 г +
Шифр НБУВ: РА329609

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Огієнко 
Тенденції розвитку освіти дорослих у скандинавських країнах (друга половина ХХ століття): автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.01 / Олена Іванівна Огієнко ; АПН України; Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих. — К., 2009. — 44 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(441) + Ч443(411)63/64
Шифр НБУВ: РА364908

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського