Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (56)Книжкові видання та компакт-диски (51)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч433.241.6$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
1.

Бессарабова О. В. 
Гра як засіб розвитку пізнавальної діяльності у слабозорих дітей: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / О. В. Бессарабова ; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". — О., 2011. — 18 с. — укp.

Досліджено проблему розвитку пізнавальної діяльності слабозорих дітей засобами ігор, обгрунтовано й експериментально апробовано його педагогічні умови. Виявлено вплив порушення зору на розвиток пізнавальної діяльності дітей дошкільного віку. Охарактеризовано рівні розвитку їх пізнавальної діяльності, психомоторних функцій, рухових здібностей. Розроблено експериментальну модель і методику реалізації педагогічних умов розвитку пізнавальної діяльності слабозорих дітей засобами ігор, систему корекційних рухливих ігор і методичні рекомендації до їх застосування. Запропоновано методику діагностування психічних процесів слабозорих дітей за умов ігрової діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.241.6
Шифр НБУВ: РА384742 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Єракова Л.А. 
Диференційоване фізичне виховання сліпих і слабкозорих школярів в умовах спеціалізованого інтернату: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / Л.А. Єракова ; Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. — К., 2005. — 19 с. — укp.

Запропоновано метод соціалізації слабкозорих школярів на основі їх залучення до керування навчальним процесом тотально сліпих однокласників на уроках фізичного виховання за умов спеціалізованої школи-інтернату. Адаптовано сучасну технологію фітнесу оздоровчої спрямованості для сліпих і слабкозорих учнів, що підвищує їх мотивацію до занять фізичними вправами. Обгрунтовано технологію початкового етапу навчання руховим діям сліпих і слабкозорих дітей з урахуванням ступеня втрати зору. Відповідно до вимог теорії тестів адаптовано систему оцінки фізичної підготовленості сліпих і слабкозорих школярів. Розроблено практичні рекомендації щодо впровадження диференційованого фізичного виховання сліпих і слабкозорих школярів за умов спеціалізованого інтернату. На підставі аналізу та систематизації сучасних емпіричних досліджень доповнено дані щодо стану здоров'я сліпих і слабкозорих школярів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.241.6 +
Шифр НБУВ: РА339488

Рубрики:

      
3.

Криличенко О.В. 
Корекція витривалості школярів з вадами зору засобами фізичної культури: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / О.В. Криличенко ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2007. — 20 с. — укp.

Виявлено вікові закономірності динаміки розвитку витривалості (загальної, швидкісної, силової - динамічної) у школярів з вадами зору. Розроблено педагогічну технологію корекції та розвитку витривалості у структурі їх просторової ситуативної орієнтації, складовими елементами якої є спеціальні корекційні дидактичні комплекси для вдосконалення витривалості таких школярів з порушенням зору з урахуванням індивідуально дозованих рухових режимів і особливостей зорового сприйняття дітьми. Описано методи проведення контролю за станом зорових функцій під час виконання фізичних вправ. Виокремлено етапи та методи розвитку витривалості з урахуванням індивідуальної зорової вади дитини.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.241.6 + Ч511.147 +
Шифр НБУВ: РА355069

Рубрики:

      
4.

Силантьєв Д.О. 
Корекція фізичного розвитку слабозорих дітей засобами плавання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / Д.О. Силантьєв ; Ін-т дефектології АПН України. — К., 2001. — 19 с. — укp.

Досліджено актуальну для теорії та практики тифлопедагогіки проблему корекції фізичного розвитку засобами плавання дітей з слабким зором. Результати теоретичних досліджень присвячені аналізу проблеми ранньої корекції фізичного розвитку таких дітей з частковою втратою зору під впливом занять плавання. На базі проведеного дослідження розроблено й адаптовано комплекс, що нараховує 37 тестових методик і який дозволив виявити особливості фізичного розвитку, фізичної підготовленості, функціонального стану організму слабозорих дітей під впливом систематичних занять плавання. Розроблено початкову методику навчання та спортивних тренувань з плавання з дітьми молодшого шкільного віку, які мають поганий зір. На підставі експериментального матеріалу, одержаного завдяки різнобічному та комплексному дослідженню, виявлено позитивний вплив плавання на функціональні показники центральної нервової системи, кардіо-респіраторної системи, варіаційної пульсометрії дітей з слабким зором. Для проведення цілеспрямованої корекції фізичного розвитку та функціонального стану організму дітей з зазначеними вадами розроблено спеціальну систему методичних прийомів і засобів початкового навчання та спортивних тренувань з плавання, що базується на використанні комплексу збережених аналізаторів. На заключному етапі дослідження - під час апробації розробленої системи початкового навчання та спортивних тренувань з плавання з дітьми, які мають вади зору, доведено її ефективність для корекції фізичного розвитку, рухових якостей і функціонального стану організму дітей молодшого шкільного віку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.241.6
Шифр НБУВ: РА313102 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Довгопола К. С. 
Особливості формування самоконтролю у сліпих молодших школярів: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.08 / К. С. Довгопола ; НАПН України, Ін-т спец. педагогіки. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Проаналізовано загальну та спеціальну психологічну та педагогічну літературу, проект Державного стандарту освіти та навчальні програми з рельєфного малювання. Встановлено, що формування самоконтролю у сліпих учнів значно обтяжене сенсорною депривацією. Специфічність діяльності за порушень зорових функцій полягає, насамперед, у зміні сенсорного контролю. Візуальний контроль значно обмежений або зовсім відсутній, внаслідок його недостатності за рахунок компенсаційних процесів навички самоконтролю здійснюються з використанням збережених аналізаторів, найбільшої ваги за цього набувають м'язове та тактильне відчуття. Зазначено, що рука незрячого починає виконувати не тільки виконавчі функції, а й функції контролю. Описано особливості здійснення самоконтролю графічних рухів за параметрами: швидкість, розмах і сила; випереджального, поопераційного та підсумкового видів самоконтролю; встановлено чотири рівні сформованості самоконтролю (високий, середній, низький та нульовий). Визначено психологічні детермінанти самоконтролю у сліпих молодших школярів. Детально розкрито методологічні засади та зміст методики формування та корекції самоконтролю у сліпих молодших школярів. Зміст методики охоплює формування та розвиток: мотивації й установки на самоконтроль, самоконтролю графічних рухів за параметрами швидкості, розмаху та сили, випереджального, процесуального та підсумкового видів самоконтролю, а також навичок самооцінювання; активного сприймання, уваги, пам'яті, мислення; активізацію психомоторики. Аналіз результатів застосування формувальної методики виявляє наявність позитивних змін у ефективності здійснення образотворчої діяльності після експериментального навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.23 + Ч433.241.6
Шифр НБУВ: РА380082 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Коломійченко 
Розвиток гнучкості у слабозорих школярів молодших класів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / Олег Юрійович Коломійченко ; Південноукраїнський держ. педагогічний ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2007. — 21 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.241.6
Шифр НБУВ: РА352622

Рубрики:

      
7.

Куненко Л.О. 
Теоретико-методичні засади інтеграційної спрямованості музичної освіти молодших школярів з порушеннями зору: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02;13.00.03 / Л.О. Куненко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 44 с. — укp.

Розглянуто теоретико-методичні засади інтеграційної спрямованості початкової музичної освіти дітей з порушеннями зору, в яких музична освіта визначається як феномен естетичної та художньої культури особистості. Обгрунтовано інтеграцію змісту видів мистецької діяльності як найбільш ефективний принцип навчання музики дітей даної категорії. Розглянуто причини відставання рівня початкової музичної освіти дітей даної категорії від дітей з нормальним зором і шляхи забезпечення процесу їх нормалізації. Розроблено модульно-ейдетичну модель початкової музичної освіти дітей з порушеннями зору, поетапну методику її опанування, Державний стандарт і програмне забезпечення цього напряму освіти. Розкрито сучасні вимоги до фахової підготовки вчителів музики для спеціальних шкіл дітей з вадами зору.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.241.6 + Щ31 р(4УКР)2
Шифр НБУВ: РА373411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Воловик Н.І. 
Формування координаційних умінь дітей 4 - 5-річного віку з функціональними порушеннями зору в дошкільних навчальних закладах: автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / Н.І. Воловик ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 19 с. : рис. — укp.

Досліджено проблему формування координаційних умінь дітей середнього та старшого дошкільного віку з функціональними порушеннями зору в дошкільних навчальних закладах. Розроблено та теоретично обгрунтовано відповідну методику, яка передбачає врахування вікових особливостей розвитку даних умінь у дітей дошкільного віку з такими порушеннями. Показано важливість розвитку координаційних здібностей дітей дошкільного віку для їх фізичного становлення, фізичної підготовки, позитивного впливу на розумовий розвиток дитини, підготовку до навчання в школі. Здійснено порівняльний аналіз особливостей розвитку координаційних здібностей дітей віком 4 - 5 років з порушенням зорового аналізатора та без зорової патології. Розроблено спеціальну шкалу оцінювання розвитку кожного виду координаційних здібностей для таких дітей та їх здорових однолітків. Теоретично обгрунтовано та розроблено методику формування координаційних умінь з урахуванням вікових особливостей їх розвитку. Експериментально доведено ефективність використання запропонованої методики на заняттях з фізичної культури в дошкільних навчальних закладах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.241.6 + Ч433.91
Шифр НБУВ: РА359014

Рубрики:

      
9.

Дичко В.В. 
Формування рухових дій у молодших школярів з порушеннями зору: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / В.В. Дичко ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2000. — 19 с. — укp.

Досліджено новий напрямок корекційної педагогіки щодо роботи з учнями 1 - 3 класів - інвалідами зору, зокрема, формування в них оцінно-контрольних дій у процесі корекційно-реабілітаційного навчання рухів на уроках фізичної культури. Розроблено проективну експериментальну модель корекційного навчання молодших школярів з вадами зору рухових дій та формування в них оцінно-контрольних дій за виконанням рухів, яка передбачає корекцію, реабілітацію та компенсацію фізичного і психічного стану даних школярів, а також виявлено рівні сформованості оцінно-контрольних дій. Визначено педагогічні умови корекційного навчання рухових дій сліпих учнів початкових класів, а також стадії формування оцінно-контрольних дій означеної категорії інвалідів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.241.6
Шифр НБУВ: РА310531 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
10.

Тельна О. А. 
Формування соціальної активності незрячих учнів молодшого шкільного віку засобами рольової гри: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / О. А. Тельна ; НАПН України, Ін-т спец. педагогіки. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Проаналізовано стан розробленості проблеми у вітчизняній і зарубіжній психолого-педагогічній та науково-методологічній літературі, з'ясовано її актуальність у тифлопедагогіці та тифлопсихології. Оприлюднено експериментально апробовану модель формування соціальної активності незрячих молодших школярів засобами рольової гри, яка складається з взаємопов'язаних структурних елементів: основних сфер соціальної активності, засобів та етапів її формування, очікуваних результатів. Підтверджено ефективність запропонованої моделі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.241.6
Шифр НБУВ: РА380139 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
11.

Нафікова Л.А. 
Формування соціальної активності слабозорих молодших школярів засобами музичного мистецтва: автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / Л.А. Нафікова ; Ін-т спец. пед. АПН України. — К., 2009. — 18 с. — укp.

Вперше розроблено та впроваджено модель формування соціальної активності слабозорих молодших школярів засобами музичного мистецтва. Проаналізовано стан розробки проблеми у психолого-педагогічній та науково-методичній літературі, з'ясовано її актуальність в тифлопедагогіці та тифлопсихології. Розглянуто експериментально апробовану модель формування соціальної активності слабозорих молодших школярів засобами музичного мистецтва, яка складається з структурних компонентів: змісту, завдань, принципів, методів, компонентів, форм і видів діяльності, етапів формування соціальної активності слабозорих молодших школярів засобами музичного мистецтва та кінцевого результату.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.241.6 +
Шифр НБУВ: РА365204

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського