1. |
Будяк Л.В. Організаційно-педагогічні умови інклюзивного навчання дітей з порушеннями психофізичного розвитку в загальноосвітній сільській школі: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / Л.В. Будяк ; Ін-т спец. педагогіки НАПН України. — К., 2010. — 23 с. — укp.Досліджено особливості функціонування загальноосвітнього сільського закладу за сучасних умов. Проведено системний аналіз педагогічної теорії та практики, розкрито сутність інклюзивного навчання й окреслено шляхи його впровадження у загальноосвітньому сільському навчальному закладі. Визначно структурно-змістові особливості інклюзивного навчання дітей з порушеннями психофізіологічного розвитку у сільському соціумі, визначено систему факторів, що забезпечують його ефективність. Із використанням системно-комплексного, особистісно орієнтованого підходів розроблено організаційно-педагогічені умови інклюзивного навчання дітей з порушеннями психофізіологічного розвитку у сільській загальноосвітній школі. Обгрунтовано теоретичні засади освітнього ітегрування дітей з порушенями психофізичного розвитку. Проведено дослідження інклюзивних процесів у контексті взаємозв'язків педагогічного пізнання цього явища з соціальним, культурологічним, соціологічним і соціально-психологічними підходами до його усвідомлення й аналізу. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05 + Ч424(4УКР)714.8 Шифр НБУВ: РА372793 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|