Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (30)Книжкові видання та компакт-диски (16)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.53$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Мищишин І.Я. 
Моральне виховання української молоді в процесі співпраці школи, греко- католицької Церкви і громадськості (Галичина, кін. ХІХ- 30-і роки ХХ ст.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / І.Я. Мищишин ; Тернопільський держ. педагогічний ун-т ім. Володимира Гнатюка. — Т., 1999. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3) + Ч421.350.4 + Ч421.53 + Э377.109(4УКР)-36-026.8

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
2.

Омельченко С.О. 
Теоретичні та методичні основи взаємодії соціальних інститутів суспільства в формуванні здорового способу життя учнів загальноосвітніх навчальних закладів: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.05 / С.О. Омельченко ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2008. — 44 с. — укp.

Проаналізовано філософські, психологічні, педагогічні праці з проблеми збереження та зміцнення здоров'я підростаючого покоління. Вивчено соціальний досвід і фундаментальні роботи з соціальної педагогіки з питань взаємодії соціальних інститутів суспільства та створення відкритих соціально-педагогічних систем. Визначено теоретичні та методологічні аспекти взаємодії даних інститутів у формуванні здорового способу життя учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Розкрито механізми такої взаємодії у межах територіальної одиниці. Обгрунтовано науково-методичні засади розробки концептуальної моделі взаємодії соціальних інститутів і критерії ефективності її реалізації. Експериментально впроваджено теоретичні та методичні засади цієї взаємодії як концептуальну модель формування здорового способу життя учнів загальноосвітніх закладів у межах мотиваційно-підготовчого, мотиваційно-пізнавального, мотиваційно-рефлексивного етапів і перевірено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.5 + Ч421.53 +
Шифр НБУВ: РА357379

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського