Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (30)Книжкові видання та компакт-диски (75)Журнали та продовжувані видання (10)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.410$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Токарук Л.С. 
Організаційно-адаптивне управління навчально-виховним процесом у загальноосвітніх школах-інтернатах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л.С. Токарук ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Науково обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови забезпечення організаційно-адаптаційного управління навчально-виховним процесом. Визначено суть і зміст зазначеного управління у загальноосвітніх школах-інтернатах, а також критерії та показники оцінки рівня сформованості професійної компетентності керівників шкіл-інтернатів. Розроблено модель організаційно-адаптивного управління закладами інтернатного типу та систему семінарсько-тренінгових занять для забезпечення підготовки керівників шкіл-інтернатів до реалізації даного управління. Розкрито теоретичну суть компетентнісного підходу до процесу професійної підготовки управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.410.5 +
Шифр НБУВ: РА351996

Рубрики:

      
2.

Боднар О.С. 
Організаційно-педагогічні засади експертного оцінювання навчально-виховної діяльності загальноосвітніх шкіл: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.06 / О.С. Боднар ; Ун-т менеджм. освіти АПН України. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано теоретико-методичні й організаційно-педагогічні засади експертного оцінювання навчально-виховної діяльності загальноосвітніх шкіл. Висвітлено основні тенденції розвитку освітньої експертизи. Проаналізовано структурні елементи експертного оцінювання на підгрунті системного та діяльнісного підходів. Розглянуто сучасні технології оцінювання діяльності загальноосвітніх шкіл, концепцію її структури аргументовано сукупністю положень і системою принципів. Кожен блок моделі технології представлено певними модулями, в яких визначено зміст управлінських алгоритмів оцінювання. Експериментально підтверджено дієвість і ефективність запропонованої моделі технології експертного оцінювання навчально-виховної діяльності загальноосвітніх шкіл у системі управління освітою.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.410 +
Шифр НБУВ: РА358115

Рубрики:

      
3.

Бабенко М.І. 
Система підтримки прийняття рішень при управлінні навчальним процесом загальноосвітнього закладу: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / М.І. Бабенко ; Херсон. нац. техн. ун-т. — Херсон, 2007. — 22 с. — укp.

Розроблено теорію, методи, алгоритми та програмний інструментарій інформаційної системи підтримки прийняття рішень під час управління навчальним процесом загальноосвітнього закладу, впровадження якої суттєво сприяє підвищенню ефективності роботи установи. Розроблено реляційну базу знань загальноосвітнього навчального закладу, яка включає базу даних, що складається з сукупності реляційних таблиць, що охоплюють усі сфери діяльності установи, та блок обробки даних, що складається з статистичного модуля та сукупності алгоритмів і програм, які сприяють автоматизації процесів обробки даних. Створено автоматизовану систему формування колективу учнів з урахуванням їх психофізіологічних особливостей та рівня підготовки на момент вступу до навчального закладу, що заснована на психологічному тестуванні та результатах вступного іспиту, обрабка даних в якій виконується системою нечіткого логічного виводу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.410 + Ч30 в2:З81 + З970.53 +
Шифр НБУВ: РА349964

Рубрики:

      
4.

Ростовська В.І. 
Управління процесом формування професійної компетентності заступника директора з навчально-виховної роботи загальноосвітнього навчального закладу: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.06 / В.І. Ростовська ; Держ. вищ. навч. закл. "Ун-т менедж. освіти" АПН України. — К., 2009. — 21 с. — укp.

Розглянуто проблему управління процесом формування професійної компетентності заступника директора з навчально-виховної роботи загальноосвітнього навчального закладу (ЗНЗ). Визначено поняття "професійна компетентність" і зміст професійної діяльності заступника директора з навчально-виховної роботи ЗНЗ. Розроблено, науково обгрунтовано, апробовано та комп'ютеризовано модель управління процесом формування професійної компетентності заступника директора з навчально-виховної роботи ЗНЗ, розроблено відповідні методичні рекомендації щодо її запровадження на рівні районного (міського) відділу (управління) освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.410 +
Шифр НБУВ: РА366697

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського