Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (481)Книжкові видання та компакт-диски (817)Журнали та продовжувані видання (110)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.354.5$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Кузьменко В.Ю. 
Виховання в учнів 8 - 9 класів здорового способу життя: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / В.Ю. Кузьменко ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Вперше визначено та науково обгрунтовано педагогічні умови виховання здорового способу життя старших підлітків засобами фізичної культури. Розроблено й теоретично обгрунтовано зміст, форми і методи виховання в учнів VIII - IX класів здорового способу життя в процесі фізкультурно-оздоровчої роботи. Уточнено критерії, показники і рівні сформованості здорового способу життя старших підлітків, встановлено взаємозв'язок здорового способу життя і занять фізичною культурою.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.5 +
Шифр НБУВ: РА327077

Рубрики:

      
2.

Шайкіна О. О. 
Виховання у студентської молоді культури користування кіберпростором: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / О. О. Шайкіна ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.

На підставі аналізу філософської, психолого-педагогічної та методичної літератури визначено стан і основні методологічні та теоретичні підходи до вирішення проблеми виховання у студентської молоді культури користування кіберпростором. Наведено сутнісну характеристику культури користування кіберпростором. Удосконалено педагогічні технології виховання у студентської молоді особистісних якостей, що перешкоджають розвитку комп'ютерної залежності та сприяють вихованню культури користування кіберпростором.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.51 + Ю959.51-61
Шифр НБУВ: РА376551 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Редчіц М.А. 
Гігієнічне обгрунтування комплексної оптимізації навчальної діяльності учнів молодшого шкільного віку у школі-ліцеї: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.02.01 / М.А. Редчіц ; Ін-т гігієни та мед. екол. ім. О.М.Марзеєва АМН України. — К., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Встановлено, що навчання за умов сучасних інноваційних заходів шкільної освіти зумовлює появу цілого ряду тенденцій несприятливого змісту з боку психофізіологічних функцій, особливостей особистості та стану здоров'я дівчаток і хлопчиків і висуває у число першочергових необхідність удосконалення та раціональної організації їх навчальної діяльності. Розроблено та впроваджено комплексну програму оптимізації навчальної діяльності учнів молодшого шкільного віку, що перебувають у школі-ліцею, провідними складовими якої є: раціональна організація режиму добової діяльності учнів, використання традиційних і нетрадиційних форм фізичного виховання, психогігієнічних засобів впливу на особистість школярів, заходів щодо покращення санітарно-гігієнічних умов навчальної діяльності у школі та вдома. Доведено, що застосування комплексної програми оптимізації навчальної діяльності учнів молодшого шкільного віку у школі-ліцеї сприяє збереженню та зміцненню здоров'я, підвищенню функціональних можливостей адаптаційних ресурсів організму, збільшенню рівня навчальної успішності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р128.94-38 + Ч421.354.5 +
Шифр НБУВ: РА324284

Рубрики:

      
4.

Кондратюк С.М. 
Інтегративний підхід до виховання у молодших школярів здорового способу життя: Автореф. дис... канд. пед. наук.: 13.00.07 / С.М. Кондратюк ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Науково обгрунтовано зміст, форми, методи та організаційно-педагогічні умови виховання у молодших школярів почуття необхідності ведення здорового способу життя. Запропоновано модель інтегративного підходу до їх виховання, що оптимізує даний процес. Досліджено ефективність впливу інтегративного підходу на рівень знань, умінь і навичок здорового способу життя, фізичний розвиток і підготовленість до навчально-виховного процесу. Розроблено методичні рекомендації щодо виховання у молодших школярів вміння вести здоровий спосіб життя для батьків, учителів і дітей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.5 +
Шифр НБУВ: РА324479

Рубрики:

      
5.

Сливка Л.В. 
Народні традиції у вихованні здорового способу життя учнів початкових шкіл Західної України (1919 - 1939 рр.): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Л.В. Сливка ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито теоретичні основи та практику застосування народних традицій у вихованні здорового способу життя молодших школярів Західної України міжвоєнного періоду XX ст. Охарактеризовано низку праць педагогів, науковців, громадсько-просвітницьких діячів, лікарів західного регіону держави в 1919 - 1939 рр. з проблем гігієнічного й антиалкогольного виховання. Проаналізовано етновалеологічний зміст українських букварів і читанок, позанавчальної літератури, які в 1920 - 1930-х рр. XX ст. були засобом формування основ здорового способу життя дітей та юнацтва Галичини, Волині, Буковини, Підкарпатської Русі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3)61 + Ч421.354.5 + Ч313(4УКР)
Шифр НБУВ: РА373795 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Гаснікова О. М. 
Організаційно-методичні умови формування ціннісного ставлення до репродуктивного здоров'я у підлітків загальноосвітньої школи: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / О. М. Гаснікова ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Визначено критерії, показники та рівні його сформованості у підлітків. Встановлено ціннісні орієнтації, готовність до здорового способу життя, самоактуалізації та визначено способи її реалізації, потреби щодо репродуктивного здоров'я, моральні переконання. З'ясовано відсутність шкідливих звичок, адекватну самооцінку, орієнтацію на здоровий спосіб життя. Досліджено стан самовдосконалення, адекватної статевої поведінки, самоконтролю та інтернальності, а також організаційно-методичні умови формування у підлітків ціннісного ставлення щодо репродуктивного здоров'я. До них віднесені: впровадження у навчально-виховний процес особистісно орієнтованої технології формування ціннісного ставлення щодо репродуктивного здоров'я, підготовка вчителів щодо означеної діяльності, використання педагогічної підтримки за роботи з підлітками загальноосвітньої школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.5 + Ч421.331.2 + Р128.94-3
Шифр НБУВ: РА371829 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Омельченко О.В. 
Особливості професійно-педагогічної діяльності вчителя початкових класів з організації здоров'язберігаючого навчально-виховного процесу: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.В. Омельченко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Розкрито сутність здоров'язберігального навчально-виховного процесу. Визначено специфіку професійно-педагогічної діяльності вчителя початкових класів, спрямовану на збереження здоров'я учнів. Створено й апробовано теоретичну модель даного виду діяльності, охарактеризовано її мотиваційно-ціннісний, когнітивний, процесуальний та аналітико-результативний компоненти. Виявлено фактори ризику, що негативно впливають на стан здоров'я учнів. Розглянуто форми, методи, засоби здоров'язбереження молодших школярів. Обгрунтовано умови успішного здійснення даного виду педагогічної діяльності, якими є: високий рівень теоретико-методичної підготовки вчителя та поєднання зусиль працівників школи, учнів та їх батьків. Встановлено показники та критерії успішності проведення даного виду педагогічної діяльності. Визначено основні напрями здоров'язбереження учнів у процесі навчання (медичний, психологічний, педагогічний). Експериментально підтверджено ефективність запропонованої моделі діяльності вчителя молодших класів, спрямованої на збереження здоров'я учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.5 + Ч421.331.1 +
Шифр НБУВ: РА358747

Рубрики:

      
8.

Цюпак Ю.Ю. 
Педагогічні аспекти формування здорового способу життя у молодших школярів, які проживають в зоні підвищеної радіоактивності: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / Ю.Ю. Цюпак ; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. — Луцьк, 2000. — 19 с. — укp.

Визначено рівень фізичного розвитку, рухової активності, фізичної підготовленості молодших школярів. Проаналізовано стан ведення здорового способу життя учнями та їх батьками, що проживають в екологічно несприятливих умовах. На основі одержаних результатів розроблено методику формування здорового способу життя у школярів, які проживають у зоні радіаційного забруднення, що дозволило якісно підвищити рівень сформованості здорового способу життя у молодших школярів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.5 + Р128.94-34
Шифр НБУВ: РА308882 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
9.

Закопайло С.А. 
Педагогічні основи виховання в юнаків 10-11 класів цінностей здорового способу життя: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / С.А. Закопайло ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2003. — 19 с.: рис. — укp.

Зроблено психолого-педагогічний аналіз проблеми формування в старшокласників цінностей здорового способу життя. Визначено сутність і зміст поняття "цінності здорового способу життя". Розроблено критерії та показники їх сформованості в юнаків та обгрунтовано педагогічні основи виховання даних цінностей. Експериментально перевірено ефективність змісту, засобів і методів їх формування у старшокласників у процесі навчання, позакласної роботи та самостійних оздоровчих занять.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.5 +
Шифр НБУВ: РА325378

Рубрики:

      
10.

Свириденко О. О. 
Педагогічні умови виховання здорового способу життя підлітків у дитячо-юнацьких спортивних школах: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / О. О. Свириденко ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.

Наведено теоретичне узагальнення наукової проблеми виховання здорового способу життя, з'ясовано педагогічні умови виховання здорового способу життя підлітків у дитячо-юнацькі спортивні школи (ДЮСШ). Обгрунтовано та впроваджено в навчально-виховний процес ДЮСШ педагогічні умови виховання здорового способу життя, які забезпечують успішне вирішення даної проблеми. Розроблено моделі роботи тренера-викладача з виховання здорового способу життя підлітків у ДЮСШ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.5
Шифр НБУВ: РА374814 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
11.

Жабокрицька О.В. 
Педагогічні умови виховання основ здорового способу життя підлітків у позакласній діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.В. Жабокрицька ; Ін-т проблем виховання АПН України. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Розкрито суть процесу виховання основ здорового способу життя підлітків на основі реалізації особистісно зорієнтованого підходу. Науково обгрунтовано педагогічні умови підвищення ефективності позакласної діяльності з формування мотиваційно-смислової основи здорового способу життя молодших підлітків і вироблення у них індивідуальної валеологічно обгрунтованої поведінки. Розроблено авторську програму виховання основ здорового способу життя підлітків. Доведено, що виховання здорового способу життя на основі особистісно зорієнтованого підходу сприяє формуванню наукового розуміння суті здорового способу життя та поліпшенню здоров'я дітей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.5 +
Шифр НБУВ: РА328295

Рубрики:

      
12.

Сіліна Г.О. 
Педагогічні умови формування психосоціальної компоненти здоров'я молодших школярів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Г.О. Сіліна ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2008. — 20 с. — укp.

З'ясовано ступінь психосоціальної компоненти здоров'я дітей молодшого шкільного віку та проаналізовано передумови її формування у сучасний період. Визначено компоненти (когнітивний, емоційно-вольовий, діяльнісний), критерії та показники психосоціальної компоненти здоров'я молодших школярів, виявлено рівні її сформованості, а також досліджено педагогічні умови цього формування, а саме: удосконалення змісту форм і методів виховного процесу; розвиток компетентності й узгодження діяльності педагогічних працівників, батьківської громадськості з питань збереження, зміцнення та відновлення здоров'я дітей; використання можливостей діагностико-корекційної діяльності для ефективного формування психічного та соціального здоров'я молодших школярів. Розроблено методичні рекомендації для педагогів і батьків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.5 + Ч421.331.1 + Р128.94-3 +
Шифр НБУВ: РА358358

Рубрики:

      
13.

Тютюнник О.В. 
Підготовка майбутніх соціальних педагогів до профілактики наркотичної залежності серед старшокласників: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / О.В. Тютюнник ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 22 с. — укp.

Досліджено проблему підготовки майбутніх соціальних педагогів у вищій школі України до профілактики наркотичної залежності серед старшокласників. Проаналізовано концептуальні підходи щодо професійної освіти соціальних педагогів, розкрито зміст і специфіку підготовки фахівців до превентивної діяльності з урахуванням соціально-психологічних особливостей дітей старшого шкільного віку, розглянуто технологічні підходи до роботи з ними. Визначено сутність, критерії та показники професійної готовності до профілактики наркотичної залежності серед старшокласинків, виявлено рівень їх сформованості у студентів. Обгрунтовано та впроваджено у вищій школі модель та організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактичної роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р(4УКР)3 + Ч421.354.51 + С5*148:Ч30 +
Шифр НБУВ: РА370098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
14.

Заікін А.В. 
Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до виховання здорового способу життя молодших школярів на засадах гендерного підходу: автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / А.В. Заікін ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди . — Х., 2010. — 22 с. — укp.

Досліджено проблему підготовки майбутніх учителів фізичної культури до виховання здорового способу життя молодших школярів на засадах гендерного підходу. Уточнено зміст понять "здоровий спосіб життя молодших школярів", "гендерний підхід до навчання та виховання молодших школярів", "підготовленість майбутніх учителів фізичної культури до виховання здорового способу життя молодших школярів на засадах гендерного підходу". Розроблено модель професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до виховання здорового способу життя молодших школярів на засадах гендерного підходу, експериментально доведено її ефективність. Уточнено критерії та показники рівнів підготовленості майбутніх учителів фізичної культури до виховання здорового способу життя молодших школярів на засадах гендерного підходу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51р31(4УКР) + С5*423.2*344 + Ч421.354.5
Шифр НБУВ: РА370534 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
15.

Єрмакова Т.С. 
Проблема формування здорового способу життя старшокласників у вітчизняній педагогіці (друга половина XX століття): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Т.С. Єрмакова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито витоки ідеї формування здорового способу життя (ЗСЖ) школярів у світовій педагогічній думці. Обгрунтовано етапи (1950 -1960-ті рр. - етап постановки питань формування ЗСК школярів як педагогічної проблеми, 1970 - 1980-ті рр. - етап інтенсивного розвитку науково-методичних засад формування ЗСЖ старшокласників, 1990-ті рр. - етап розвитку уявлень про формування ЗСЖ учнів як системи, заснованої на гуманістичних засадах) та виявлено провідні тенденції розвитку проблеми формування ЗСЖ старшокласників у вітчизняній педагогіці досліджуваного періоду. Узагальнено досвід (напрями, форми, методи, засоби) формування ЗСЖ старшокласників у другій половині XX ст. та визначено перспективи його використання в сучасній школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)63/64 + Ч421.354.5
Шифр НБУВ: РА374901 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
16.

Топчій І. В. 
Профілактика вживання підлітками психоактивних речовин у навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / І. В. Топчій ; Ін-т пробл. виховання НАПН України. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано організаційно-методичні умови профілактики вживання підлітками психоактивних речовин (створення, упровадження й оцінювання шкільної програми з профілактики вживання підлітками психоактивних речовин (ПАР) та організація педагогічного управління процесом профілактики вживання підлітками ПАР). Визначено компоненти (когнітивний, емоційно-ціннісний, діяльнісно-поведінковий), критерії (знання, цінності, поведінка), показники та виявлено рівні сформованості несприйнятливості до вживання психоактивних речовин у підлітків (високий, достатній, середній, низький). Визначено взаємозалежність рівнів прояву несприйнятливості до вживання ПАР і типології підлітка (високий рівень характерний для активно-позитивного типу, достатній -пасивно-позитивного, середній - ситуативно-нестійкого та низький - активно-негативного типу). Розкрито сутність поняття "профілактика вживання підлітками психоактивних речовин" як комплексу цілеспрямованих колективних і індивідуальних впливів на свідомість, почуття та волю учнів з метою вироблення імунітету до негативних впливів навколишнього середовища.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.51 + Ч421.331.2
Шифр НБУВ: РА381286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
17.

Мартинюк Т. А. 
Соціально-педагогічна профілактика вживання психоактивних речовин підлітками: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / Т. А. Мартинюк ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Висвітлено сутність і специфіку вживання психоактивних речовин (ПАР) як соціально-педагогічної проблеми. Розкрито чинники вживання ПАР і вплив групи як основного чинника залучення підлітків до вживання ПАР. Проаналізовано стан і перспективи організації антинаркотичної профілактики. Обгрунтовано модель соціально-педагогічної профілактики вживання ПАР підлітками. Розроблено програму антинаркотичної профілактичної роботи на основі формування психосоціальних навичок і подано результати її втілення. Визначено соціально-педагогічні умови профілактики вживання ПАР підлітками: цілеспрямована оптимізація групового та міжособистісного спілкування підлітків для формування психосоціальних навичок; позитивний особистісний вплив соціального педагога; активна участь лідерів-ровесників у реалізації профілактичних програм для підлітків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч421.354.51
Шифр НБУВ: РА381020 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
18.

Щелкунов А.О. 
Соціально-педагогічна профілактика наркотичної залежності підлітків засобами фізичної культури і спорту: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / А.О. Щелкунов ; Харк. держ. акад. фіз. культури і спорту. — Х., 2005. — 17 с.: рис., табл. — укp.

Розроблено науково-методичні засади побудови комплексної програми соціальної реабілітації підлітків з асоціальним типом поведінки (АСТП) засобами фізичного виховання та спорту. Обгрунтовано методологію побудови концептуальної моделі організації ефективної системи нормалізації, корекції та компенсації поведінки підлітків з АСТП. Відзначено, що дослідження особливостей поведінки учнів з АСТП, рівня їх здоров'я, рухливих можливостей залежно від рівня біологічного розвитку та конституційного типу статури є об'єктивною основою індивідуального використання педагогічних засобів у процесі реабілітаційної та профілактичної роботи з дітьми з АСТП. Розроблено принципи побудови профілактичних і реабілітаційних програм соціальної адаптації підлітків з АСТП. Науково обгрунтовано та розроблено концептуальну модель корекційно-педагогічного впливу досягнень фізичного виховання та спорту у процесі профілактики наркоманії серед учнівської молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.51 + Р733.645.021.1-541 +
Шифр НБУВ: РА335940

Рубрики:

      
19.

Мельник Ю. Б. 
Соціально-педагогічні засади формування культури здоров'я в учнів початкової школи: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / Ю. Б. Мельник ; Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.

Висвітлено стан розробленості проблеми, уточнено зміст провідних дефініцій. Розроблено та науково обгрунтовано модель культури здоров'я особистості учня. Визначено особливості формування культури здоров'я в учнів початкових класів. Охарактеризовано рівні сформованості культури здоров'я дітей молодшого шкільного віку. Експериментально перевірено ефективність упровадження даної соціально-педагогічної технології формування культури здоров'я в школі та різних стратегій її реалізації в соціально-педагогічній діяльності початкової ланки освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.5 + Ч421.331.1
Шифр НБУВ: РА375687 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
20.

Габора Л. І. 
Соціально-педагогічні умови профілактики ВІЛ/СНІДу серед старшокласників: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / Л. І. Габора ; Ін-т пробл. виховання НАПН України. — К., 2010. — 18 с. — укp.

Визначено теоретико-методологічні основи соціально-педагогічних умов профілактики ВІЛ/СНІД серед старшокласників. Здійснено аналіз досліджуваної проблеми з позиції педагогіки, психології, медицини, соціології, на основі чого уточнено сутність понять "соціально-педагогічна профілактика ВІЛ/СНІД". Розроблено й апробовано схему соціальної відповідальності у процесі профілактики ВІЛ/СНІД серед старшокласників, яка включає компоненти, критерії, показники. Розроблено й обгрунтовано структурно-функціональну модель профілактики ВІЛ/СНІД серед старшокласників. Розкрито організацію та методику проведення формувального етапу дослідження і результати контрольного експерименту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч421.354.51
Шифр НБУВ: РА377275 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського