Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (57)Книжкові видання та компакт-диски (64)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.352.16$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
1.

Лавроненко О.М. 
Виховання в учнів початкових класів гуманістичних цінностей у позаурочній діяльності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.М. Лавроненко ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2008. — 20 с. — укp.

З використанням особистісно орієнтованого підходу й аксіологічного вчення, як домунювальної філософської ідеї висвітлено проблему виховання в учнів початкових класів гуманістичних цінностей у позаурочний час. Здійснено наукову інтерпретацію поняття "гуманістичні цінності". Досліджено педагогічні умови, зміст, форми та методи ефективного виховання в молодших школярів гуманістичних цінностей. Розроблено, експериментально апробовано та запропоновано інтегровану програму даного виховання "Виховуємо гуманну особистість". На підставі одержаних у процесі експериментального дослідження позитивних результатів, проведеного з метою апробації інтегрованої програми виховання в учнів початкової шоли гуманістичних цінностей, показано її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.16 + Ч421.38 + Ч421.331.1 +
Шифр НБУВ: РА358357

Рубрики:

      
2.

Лисенко О.М. 
Виховання гуманістично спрямованої особистості підлітка у позаурочний час: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.М. Лисенко ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Вивчено та проаналізовано стан розробленості проблеми виховання гуманістично спрямованої особистості підлітка у позаурочний час у теорії та практиці. Зроблено висновок, що успішне виховання у даній спрямованості підлітка забезпечується впровадженням особистісно орієнтованої концепції. Дана концепція передбачає гуманізацію спілкування вихованців, участь учнів у ціннісно-орієнтаційній діяльності, у процесі якої у підлітків формуються стійкі ціннісні якості громадянина-гуманіста: вони вміють співвідносити себе з іншою людиною, поважати її гідність, активно протистояти негуманному ставленню до оточуючих. Визначено та науково обгрунтовано напрями виховання гуманістично спрямованої особистості підлітка у позаурочний час. Розроблено й обгрунтовано схему гуманістичної спрямованості особистості та функціонально-прогностичну модель і структуру організації процесу виховання такої особистості у позаурочний час. Визначено зміст ціннісно-орієнтаційної діяльності. Розроблено науково-методичне забезпечення підготовки класних керівників до здійснення гуманістичного виховання підлітків у позаурочний час.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.16 +
Шифр НБУВ: РА358050

Рубрики:

      
3.

Гуменюк С.В. 
Виховання гуманних якостей учнів основної школи у процесі занять фізичною культурою: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / С.В. Гуменюк ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2009. — 19 с. — укp.

Вперше обгрунтовано модель формування гуманних якостей учнів у процесі фізичного виховання. Визначено мету, завдання, принципи побудови, психолого-педагогічні механізми, етапи формування гуманних якостей. Запропоновано засоби, методи, форми навчально-виховного впливу й обгрунтовано педагогічні умови реалізації розробленої моделі, якими є формування позитивної мотивації учнів до систематичних занять фізичною культурою на підставі індивідуального підходу, створення сприятливого психологічного клімату у колективі, що забезпечує гуманізацію взаємовідносин між учителями й учнями, залучення батьків до позаурочних форм фізичного виховання школярів, що сприяє покращанню взаємовідносин між батьками та навчальним закладом. Удосконалено засоби (рухливі та спортивні ігри, забави, естафети, теоретичний матеріал, туризм, моральні дилеми, морально-етичні ситуації), методи та форми (ігровий і змагальний, особистий приклад учителя фізичної культури, контроль і самоконтроль, ритуали підтримки та заохочення учнів, групові дискусії й індивідуальні бесіди, покарання та заохочення, стимулювання інтересу й усвідомленої участі учнів у навчальному процесі, уроки фізичної культури, змагання, туристичні походи) фізичного виховання у контексті формування гуманних якостей учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.16 + Ч421.354 + Ч511.0 +
Шифр НБУВ: РА367999

Рубрики:

      
4.

Стефанюк С.К. 
Виховання гуманності підлітків засобами української обрядовості: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С.К. Стефанюк ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 1998. — 17 с. — укp.

У дисертації висвітлюються основні філософсько-педагогічні погляди на виховання гуманності, розглядаються засоби його здійснення, умови творчого використання у школі етнопедагогічної вітчизняної спадщини. Важлива увага приділяється також розумінню духовно-емоційної сфери і творчо-оцінкового середовища, в якому відбувається гуманне виховання підлітка. Встановлено, що засоби української обрядовості є нетрадиційними формами гуманного виховання підлітків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.16

Рубрики:

      
5.

Степанова О.А. 
Виховання доброчесності в учнів 7 - 9 класів загальноосвітньої школи засобими нової української літератури: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.А. Степанова ; Херсон. держ. ун-т. — Херсон, 2005. — 20 с. — укp.

Проаналізовано дослідженість проблеми виховання доброчесності в учнів VII - IX класів загальноосвітньої школи засобами нової української літератури у філософській, психолого-педагогічній, культурологічній та медичній літературі. Висвітлено сучасні підходи до виховання моральної доброчесної особистості, з'ясовано суть і особливості впливу нової української літератури на виховання доброчесності в учнів VII - IX класів загальноосвітньої школи. Обгрунтовано критерії, показники, визначено рівні (високий, середній , низький і змішаний) ефективності виховання доброчесності у цих учнів, а також теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено його дидактичну модель.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.16 + Ш5(4УКР) р20 +
Шифр НБУВ: РА340770

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Глінчук Ю. О. 
Виховання милосердя у дітей молодшого шкільного віку в умовах кардіоревматологічного санаторію: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Ю. О. Глінчук ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. — Вінниця, 2011. — 20 с. — укp.

Розкрито сутність поняття милосердя, проаналізовано історико-педагогічний аспект проблеми, визначено компоненти (афективний, когнітивний, аксіологічний і праксеологічний), критерії та показники - емоційно-чуттєве сприйняття милосердя як найвищої загальнолюдської цінності (здатність співпереживати, співчувати, отримувати позитивні емоції від милосердних проявів); розуміння сутності милосердя та здатність до милосердних проявів (уявлення щодо милосердя та способи його прояву, уміння провести правильний моральний вибір, здатність усвідомити й обгрунтувати його); інтерес і потреба, ціннісні та соціальні установки щодо проявів милосердя (здатність розрізняти позитивні і негативні вчинки, виокремлювати ситуації і суб'єкти, які потребують милосердя, наявність переконань щодо необхідності милосердя); наявність досвіду милосердної поведінки з власної ініціативи (здатність до альтруїстичних учинків, обмеження власних бажань на користь іншого, уміння вибрати доречний і адекватний спосіб прояву милосердя) та рівні (нульовий, низький, середній, високий) прояву милосердя у дітей молодшого шкільного віку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.16 + Р11(4УКР)442.7
Шифр НБУВ: РА379235 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Загороднюк Т. М. 
Виховання почуття корисності для іншого як моральної цінності підлітка: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Т. М. Загороднюк ; Ін-т пробл. виховання НАПН України. — К., 2011. — 19 с.: табл. — укp.

Розглянуто проблему виховання почуття корисності для іншого в учнів підліткового віку. Проаналізовано філософські та психолого-педагогічні аспекти досліджуваної проблеми. Розкрито сутність і структурні елементи поняття "почуття корисності для іншого". Визначено критерії, показники та рівні вихованості цього особистісного утворення в учнів підліткового віку. Виявлено стан вихованості почуття корисності для іншого у підлітків сільських і міських загальоосвітніх шкіл.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.16 + Ч421.331.2
Шифр НБУВ: РА385796 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
8.

Свідерська Г.М. 
Психолого-педагогічні чинники розвитку чуйності у ранньому юнацькому віці: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Г.М. Свідерська ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Наведено результати теоретичного аналізу наукової літератури з проблеми чуйності. Проведено етимологічно-семантичне вивчення поняття "чуйність" та розглянуто особливості її прояву на різних етапах онтогенезу. Виділено структурні компоненти чуйності (когнітивний, емоційний, поведінковий), рівні розвитку даної морально-психологічної якості у ранньому юнацькому віці (високий, середній, нижче середнього, низький). Установлено психолого-педагогічні чинники, які визначають розвиток чуйності на даному етапі онтогенезу (сформованість моральної самосвідомості учнів, розширення системи ціннісних орієнтацій старшокласників за рахунок прийняття ними гуманних цінностей, актуалізація емпатійності школярів, сформованість у них прийняття іншої людини, доброзичливості, турботливості, розвиток культури спілкування (виховання тактовності, ввічливості), гуманно-особистісний підхід учителя у вихованні учнів та конструктивне поєднання навчально-виховної роботи школи з впливом сім'ї на моральний розвиток старшокласника). Доведено, що чуйність у ранньому юнацькому віці можна формувати шляхом розвитку її структурних компонентів з урахуванням відповідних психолого-педагогічних чинників засобами соціально-психологічного тренінгу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.213.2 + Ю983.402.3 + Ч421.352.16 +
Шифр НБУВ: РА364572

Рубрики:

      
9.

Лопатинська В.В. 
Формування гуманістичних цінностей підлітків у позашкільних навчальних закладах туристсько-краєзнавчого профілю: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / В.В. Лопатинська ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретичні та практичні питання формування гуманістичних цінностей підлітків (чуйності, справедливості, самоповаги, бережливості) у позашкільних навчальних закладах туристсько-краєзнавчого профілю. Проведено аналіз даної проблеми у психолого-педагогічному контексті, розкрито сутність понять "цінність", "гуманізм", "гуманістичні цінності". Обгрунтовано педагогічні засади підвищення ефективності формування гуманістичних цінностей підлітків. Розроблено й апробовано цільову програму роботи позашкільного навчального закладу туристсько-краєзнавчого профілю "Цінність людини" як складової обгрунтованої функціональної моделі формування гуманістичних цінностей підлітків. Розкрито зв'язки та взаємозалежності між компонентами моделі, якими є учень як суб'єкт виховного процесу, педагог, педагогічні умови цілеспрямованого впливу, форми, методи й етапи реалізації програми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.16 + Ч421.385.4 + Ю983.723.2 +
Шифр НБУВ: РА355316

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського