Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (328)Книжкові видання та компакт-диски (394)Журнали та продовжувані видання (7)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.350$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 49
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Чуланова О.Л. 
Виховання життєвих перспектив старшокласників у позанавчальній діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.Л. Чуланова ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Досліджено історико-логічний та теоретичний шляхи вирішення проблеми формування життєвих перспектив школярів на основі гуманістично-прагматичного підходу до виховання учнівської молоді. Виявлено потенційні можливості організованих форм соціокультурної діяльності учнівської молоді в позанавчальний час як засіб формування її життєвих перспектив. Науково обгрунтовано педагогічні засоби, які забезпечують ефективність формування життєвих перспектив старшокласників у позанавчальній діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.0 + Ч421.331.3
Шифр НБУВ: РА318114 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Бондарева Г. І. 
Виховання соціальної усталеності особистості старшокласника в навчально-виховному процесі: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Г. І. Бондарева ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2011. — 20 с.: табл. — укp.

Розглянуто теоретичні та практичні аспекти проблеми виховання соціальної усталеності особистості старшокласника в навчально-виховному процесі. Розкрито сутність, зміст і структуру феномена "соціальна усталеність особистості", психолого-педагогічні умови її виховання й особливості прояву у сучасних старшокласників. Розроблено критерії оцінювання визначення рівнів і складено їх типологічні характеристики. Запропоновано й апробовано технологію виховання соціальної усталеності особистості старшокласника в навчально-виховному процесі сучасної загальноосвітньої школи, технічного ліцею та ліцею з посиленою військовою та фізичною підготовкою. Обгрунтовано динаміку змін в особистості старшокласників до та після експериментальної роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.0 + Ч421.331.1 + Ю951.14
Шифр НБУВ: РА384890 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Ратко М.В. 
Виховання у старшокласників світоглядних уявлень в процесі освоєння цінностей української художньої культури: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / М.В. Ратко ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

На підставі аналізу філософської, психолого-педагогічної й естетико-культурологічної літератури визначено поняття "світоглядні уявлення особистості" й уточнено коло аспектних груп світоуявлень, а саме: концептуалізовано світоглядну систему мистецтва та висвітлено специфічність її репрезентації в українській художній культурі; розкрито світоглядно-виховний потенціал архетипів вітчизняної культури; сформульовано критерії та показники сформованості світоглядних уявлень в учнів старших класів; вивчено стан проблеми у педагогічній теорії та практиці. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічну модель забезпечення виховання у старшокласників даних уявлень, яка дозволяє визначити мету, принципи, зміст, педагогічні умови, технологію. Запропоновано концепцію курсу "Художня культура України" для учнів класів гуманітарного й естетичного профілю гімназій, ліцеїв, спеціалізованих шкіл.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350 + Ч421.355 +
Шифр НБУВ: РА341878

Рубрики:

      
4.

Саннікова Т.В. 
Духовне виховання молодших підлітків засобами християнської етики: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Т.В. Саннікова ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Розкрито зміст понять "духовність", "духовне виховання", "духовна вихованість". Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено психолого-педагогічні умови, що забезпечують ефективність духовного виховання молодших підлітків засобами християнської етики. Охарактеризовано структуру духовної вихованості, встановлено критерії духовного виховання. Проаналізовано сучасний стан і визначено особливості духовного виховання молодших пілітків засобами християнської етики. Розроблено теоретичні підходи, зміст, форми та методи духовного виховання у факультативному курсі "Християнська етика" та позакласній доброчинній діяльності загальноосвітньої школи. Запропоновано методику духовного виховання молодших підлітків засобами християнської етики, експериментально підтверджено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.4 + Ч421.331.2 +
Шифр НБУВ: РА350573

Рубрики:

      
5.

Розлуцька Г.М. 
Зміст шкільних підручників як фактор полікультурного виховання молодших школярів у Закарпатті (1919 - 1939 рр.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Г.М. Розлуцька ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2006. — 19 с. — укp.

Здійснено аналіз змісту україномовних букварів і читанок, шкільних підручників з мови, природничого циклу, історії, громадянознавства. Обгрунтовано їх роль та значення у полікультурному вихованні молодших школярів Закарпаття міжвоєнного періоду. Розкрито полікультурну спрямованість змісту шкільної освіти у вітчизняній і зарубіжній теорії та практиці. З'ясовано провідні чинники сприяння українському підручникотворенню (соціально-економічний, суспільно-політичний, культурно-освітній). Виявлено закономірності й етапи у розвитку підручників. Розкрито зміст поняття "полікультурність". Визначено можливості творчого використання історичного досвіду виховання учнів молодшого шкільного віку у сучасному полікультурному просторі України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.1 + Ч33(4УКР3)61 + Ч421.350.1 +
Шифр НБУВ: РА341660

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
6.

Мищишин І.Я. 
Моральне виховання української молоді в процесі співпраці школи, греко- католицької Церкви і громадськості (Галичина, кін. ХІХ- 30-і роки ХХ ст.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / І.Я. Мищишин ; Тернопільський держ. педагогічний ун-т ім. Володимира Гнатюка. — Т., 1999. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3) + Ч421.350.4 + Ч421.53 + Э377.109(4УКР)-36-026.8

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
7.

Чернета С.Ю. 
Організаційно-педагогічні умови соціалізації підлітків у неформальних молодіжних об'єднаннях: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / С.Ю. Чернета ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2005. — 18 с. — укp.

Здійснено аналіз філософських, психолого-педагогічних і соціально-педагогічних праць з проблем, що стосуються процесу соціалізації підлітків у неформальних молодіжних організаціях. Розкрито суть понять "соціалізація особистості", "неформальне молодіжне об'єднання", "соціальна активність". Визначено й експериментально перевірено зміст, форми та методи соціалізації підлітків у неформальних молодіжних об'єднаннях. Розроблено й експериментально доведено ефективність програми "Соціалізація підлітків у неформальних молодіжних об'єднаннях", запровадження якої до навчально-виховного процесу дозволило одержати позитивну динаміку збільшення кількості підлітків-неформалів експериментальної групи з достатнім рівнем соціальної активності. Запропоновано функціональну модель соціалізації підлітків у неформальних молодіжних об'єднаннях, яка може бути використана соціальними педагогами позашкільних навчальних закладів, соціальних служб, управлінь у справах сім'ї та молоді, а також дозволяє вирішити теоретичні та практичні завдання у вихованні підлітків на сучасному етапі розвитку України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*148:Ч30 + С5*491.2 + Ч421.350.0 +
Шифр НБУВ: РА341329

Рубрики:

      
8.

Литовченко О.В. 
Організаційно-педагогічні умови соціальної адаптації учнів 5 - 9 класів у позашкільних навчальних закладах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / О.В. Литовченко ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2004. — 19 с. — укp.

Вперше обгрунтовано поняття "асоціальна адаптація" як процес пристосування особистості до змінних суспільних умов, що супроводжується нормативними та законодавчими порушеннями. Удосконалено зміст, форми та методи соціальної адаптації учнів V - XI класів у позашкільних навчальних закладах, визначено критерії та рівні її сформованості. Науково обгрунтовано організаційно-педагогічні умови, які забезпечують формування соціального досвіду в учнів, адекватної самооцінки особистості, позитивно впливають на емоційний стан і розвиток їх комунікативних суспільних умінь і навичок. Розроблено методичні рекомендації щодо підвищення ефективності розвитку соціальної адаптації, рекомендовані до використання у позашкільних навчальних закладах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч421.350.0 +
Шифр НБУВ: РА334105

Рубрики:

      
9.

Яковишина Т.В. 
Організація педагогічної взаємодії у жіночих гімназіях Волині як умова соціального становлення учениць (друга половина XIX - початок XX століття): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Т.В. Яковишина ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано педагогічну взаємодію як умову соціального становлення учениць жіночих гімназій Волині другої половини XIX - початку XX ст. на тлі особливостей соціально-історичного та культурологічного життя краю, який спочатку був складовою Польщі, а згодом - Російської імперії. Обгрунтовано стан дослідженості проблеми у науковій літературі. Здійснено ретроспективне порівняння змісту понять "взаємодія", "педагогічна взаємодія", "соціалізація". З'ясовано педагогічну сутність і визначено основні компоненти гімназійної соціалізації жінок. Окреслено ідеї управлінських рішень щодо регламентування педагогічної взаємодії у волинських середніх жіночих школах. Проаналізовано особливості організації навчально-виховної взаємодії у різних типах означених закладів і доведено, що вона була умовою соціального становлення жінок Волині даного періоду.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3)52 + Ч34(4УКР)42 + Ч421.350.0
Шифр НБУВ: РА373787 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Мкртічян О.А. 
Організація соціально-педагогічної діяльності в позашкільних закладах України (20 - 80 рр. ХХ ст.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.А. Мкртічян ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2007. — 22 с. — укp.

Висвітлено історико-педагогічний аспект проблеми організації соціально-педагогічної діяльності у позашкільних закладах України. На підставі аналізу науково-педагогічної, історичної літератури і архівних документів визначено, а також обгрунтовано етапи становлення та розвитку системи діяльності соціального педагога у даних установах. 1940 - 1950 рр. є емпіричним етапом розвитку системи соціально-педагогічної діяльності у закладах позашкільного типу, 1960 - 1980 рр. - етапом удосконалення системи цієї діяльності. Розкрито передумови соціально-педагогічної роботи. Проаналізовано зміст, форми, методи та напрями соціально-педагогічного впливу на підлітків у різноманітних позашкільних закладах дослідженого періоду. Визначено провідні тенденції розвитку соціально-педагогічної діяльності у досліджений період. Охарактеризовано перспективи творчого використання соціально-педагогічних ідей минулого за сучасних умов розвитку суспільства. До наукового обігу введено маловідомі та раніше невідомі архівні матеріали й історичні факти, взаємопов'язані з розвитком системи соціально-педагогічної діяльності в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.387 + Ч312.3(4УКР)6 + Ч421.350.0 +
Шифр НБУВ: РА350122

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
11.

Мачуський В.В. 
Педагогічні засади політичної соціалізації учнів старших класів середньої загальноосвітньої школи в Російській Федерації: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / В.В. Мачуський ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2009. — 19 с. — укp.

Досліджено актуальну проблему політичної соціалізацї учнів старших класів загальноосвітньої школи Російської Федерації (РФ). Розкрито суть поняття "політична соціалізація". Проаналізовано основні напрями теоретичних досліджень російських науковців у контексті політичної соціалізації особистості. Виявлено домінування в цьому процесі громадянського виховання. Проаналізовано державну політику РФ у галузі освіти в контексті політичної соціалізації молодого покоління. Розкрито сучасний стан даної соціалізації учнівської молоді в РФ і основні чинники, що впливають на її перебіг. Визначено педагогічні засади політичної соціалізації старшокласників у навчально-виховному процесі загальноосвітніх закладів, розглянуто напрями їх реалізації, а саме: наповнення відповідним змістом навчальних дисциплін (суспільствознавства, їсторії), посилення громадянської спрямованості позакласної та позашкільної роботи, демократизацію внутрішньошкільного життя шляхом активізації органів учнівського самоврядування. Проведено порівняння умов політичної соціалізації в Україні та в РФ, визначено їх спільні особливості та відмінності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.1 + Ч421.352.13 + Ч424(4РОС) +
Шифр НБУВ: РА364563

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
12.

Лавриченко Н.М. 
Педагогічні основи соціалізації учнівської молоді в країнах Західної Європи: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / Н.М. Лавриченко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2006. — 39 с. — укp.

У порівняльно-педагогічному аспекті досліджено методологічні, організаційні, дидактичні та методичні засади педагогічно керованого процесу соціалізації учнівської молоді у закладах загальної середньої освіти країн Західної Європи. Соціалізацію розглянуто як об'єктивний соціокультурний процес, взаємопов'язаний з педагогічними формами його реалізації у сучасних суспільствах, а також як органічну складову діяльності інституцій загальної середньої освіти у країнах Західної Європи. Проаналізовано сучасні проблеми соціалізації учнівської молоді західноєвропейських країн у контексті європейської культури загалом та європейської педагогічної - зокрема. Досліджено процес педагогічно керованої соціалізації у закладах загальної середньої освіти цих країн, а саме: його цілі, зміст, агенти, форми та методи реалізації. Проаналізовано його специфіку, універсальну цінність і можливість використання за умов національної системи освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312(4) + Ч421.350.0 + С5*5*333.91 + С5*148:Ч30 +
Шифр НБУВ: РА342036

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  

      
13.

Завгородня Н.М. 
Педагогічні умови соціалізації обдарованих учнів у навчально-виховному середовищі загальноосвітнього навчального закладу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Н.М. Завгородня ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Розглянуто питання соціалізації обдаровних учнів у навчально-виховному середовищі профільного загальноосвітнього навчального закладу. Проведено теоретичний аналіз проблеми обдарованості учнів як прояву їх творчих здібностей. Розкрито сутність соціалізації та розвитку особистості, уточнено зміст поняття "обдарованість". Показано особливості й обгрунтовано педагогічні умови соціалізації обдаровних учнів. Сформульовано визначення обдарованості як індивідуального когнітивного, особистісного та мотиваційного потенціалу учня, що дозволяє досягти високих результатів в одній або кількох галузях. Здійснено дослідження соціалізації обдарованого учня як процесу та результату засвоєння соціального досвіду під дією системного педагогічного впливу соціально-виховних факторів. Показано специфіку реалізації процесу соціалізації обдаровних учнів у профільному загальноосвітньому навчальному закладі. Висвітлено методичні засади дослідження, представлено результати констатувального й формувального експериментів щодо соціалізації обдаровних учнів в навчально-виховному середовищі профільного загальноосвітнього навчального закладу. Розроблено систему педагогічних умов соціалізації обдарованих учнів, розглянуто сучасні інноваційні технології її реалізації. Встановлено оптимальні можливості використання особливостей процесу соціалізації учнів профільного загальноосвітнього навчального закладу. Проаналізовано кількісні та якісні результати апробації запропонованих методик соціально-педагогічної діяльності, визначено їх ефективність і доцільність застосування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч421.350.0 +
Шифр НБУВ: РА344458

Рубрики:

      
14.

Диба С.Г. 
Педагогічні умови соціалізації учнівської молоді в скаутських організаціях (вітчизняний і зарубіжний досвід): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С.Г. Диба ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2005. — 19 с. — укp.

Розглянуто проблему соціалізувальної складової в діяльності сучасних зарубіжних та вітчизняних скаутських організацій. Висвітлено історичні особливості розвитку педагогічної системи скаутингу, концептуальні та методичні засади її функціонування на сучасному етапі. Проаналізовано зарубіжний та вітчизняний досвід створення сприятливих умов для конструктивної соціалізації скаутської молоді. Визначено специфіку розроблення змісту та застосування скаутської методики в діяльності скаутських організацій розвинених країн Європи, США та України. Розкрито суть сучасної соціалізувальної стратегії скаутингу за умов світових інтеграційних та глобалізаційних процесів. Наведено рекомендації щодо застосування зарубіжного досвіду соціалізації молоді у діяльності вітчизняних громадських організацій, для вдосконалення педагогічної роботи з учнівською молоддю в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.0 + Ч422(4УКР)8 +
Шифр НБУВ: РА339120

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Пастир Ю. І. 
Підготовка майбутнього вчителя до соціалізації молодших школярів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ю. І. Пастир ; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. — Черкаси, 2010. — 20 с.: a-рис. — укp.

Досліджено проблему підготовки майбутнього вчителя до педагогічного спрямування процесу соціалізації молодших школярів. Розглянуто особливості процесу соціалізації учня молодшого шкільного віку, науково обгрунтовано сутність поняття "педагогічне спрямування соціалізації особистості". Визначено та конкретизовано компоненти (ціле-мотиваційний, змістовно-процесуальний та результативно-рефлексійний), критерії, показники та рівні (високий, середній та низький) готовності майбутнього вчителя до педагогічного спрямування процесу соціалізації молодших школярів. Розроблено та науково обгрунтовано структурно-функціональну модель підготовки майбутніх учителів до педагогічного спрямування процесу соціалізації молодших школярів, експериментально доведено педагогічну технологію її успішної реалізації у вищій педагогічній школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч421.350.0
Шифр НБУВ: РА377679 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
16.

Стадник О.Г. 
Підготовка старшокласників до виконання соціальної ролі громадянина в процесі навчання предметам гуманітарного циклу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.Г. Стадник ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено питання теорії та практики громадянського виховання старшокласників у загальноосвітній школі. Встановлено, що за сучасних умов громадянин є частиною системи громадянин - природа - економіка - суспільство - держава. Розкрито зміст поняття "громадянин" як особистості, яку характеризує сукупність соціально значущих якостей. Обгрунтовано доцільність здійснення підготовки старшокласників до виконання соціальної ролі громадянина в процесі вивчення предметів гуманітарного циклу шляхом формування її патріотичної, економічної й екологічної інтеграційних складових. Встановлено критерії оцінки, розроблено методику й інструментарій визначення рівня підготовленості старшокласників до реалізації інтеграційних складових соціальної ролі громадянина. Розкрито сутність поняття "соціальна роль". Запропоновано модель підготовки старшокласників до виконання соціальної ролі громадянина в процесі вивчення предметів гуманітарного циклу. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено методику підготовки старшокласників до виконання соціальної ролі громадянина шляхом формування її інтеграційних складових.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч421.350.0 +
Шифр НБУВ: РА350384

Рубрики:

      
17.

Гусак Н.І. 
Підготовка юнаків-старшокласників до виконання соціальних ролей чоловіка та батька: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Н.І. Гусак ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2005. — 20 с. — укp.

На підставі теоретичного аналізу наукових досліджень з проблеми підготовки молоді до сімейного життя та виконання сімейних функцій, а також практики такої підготовки, вітчизняного та зарубіжного досвіду розкрито суть і виявлено особливості роботи з юнаками-старшокласниками стосовно зазначеної проблеми. Відзначено необхідність використання потенціалу сприятливого мікросередовища у процесі підготовки юнаків-старшокласників до виконання соціальних ролей чоловіка та батька: шкільних навчальних дисциплін, позаурочної виховної діяльності, спецкурсу "Майбутній чоловік та батько", батьківської сім'ї, соціального оточення та соціальних служб. Виокремлено критерії та рівні підготовки юнаків-старшокласників до виконання соціальних ролей чоловіка та батька, розроблено й експериментально перевірено форми та методи ефективної підготовки юнаків-старшокласників до виконання соціальних ролей чоловіка та батька.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.332 + Ч421.350.0 +
Шифр НБУВ: РА336239

Рубрики:

      
18.

Просандєєва Л.Є. 
Подолання депривації підлітків у процесі культурно-дозвіллєвої діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Л.Є. Просандєєва ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2001. — 18 с. — укp.

Визначено сутність підліткової депривації, запропоновано її типологію. Висвітлено різноманітні прояви депривації - девіантну та делінквентну поведінку підлітків у нестабільному кризовому суспільстві. Досліджено соціально-педагогічні причини явища депривації підлітків і характеристику напрямів, форм і методів у контексті завдань її подолання практичними засобами культурно-дозвіллєвої діяльності. Розкрито інноваційні педагогічні підходи до оптимізації процесу виховання підростаючого покоління. На основі експериментального дослідження проаналізовано реальні соціокультурні та педагогічні умови вирішення проблеми девіантної поведінки молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.0 + Ю984.010.2-990
Шифр НБУВ: РА313160 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
19.

Солодка А.К. 
Полікультурне виховання старшокласників у процесі вивчення гуманітарних предметів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / А.К. Солодка ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано принципи побудови експериментальної програми полікультурного виховання та способи організації діяльності старшокласників на основі введення інтеркультурної комунікації у процес викладання гуманітарних дисциплін. Визначено основні критерії та показники полікультурної вихованості старшокласників. Розроблено програму полікультурного виховання старшокласників у процесі вивчення гуманітарних предметів. Деякі положення та рекомендації дослідження впроваджено у практику полікультурного виховання загальноосвітніх шкіл Південного регіону України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.1 + С.р(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА339338

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
20.

Катаєва М.С. 
Політична соціалізація школярів в умовах трансформації українського суспільства: Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.03 / М.С. Катаєва ; НАН України. Ін-т держави і права ім. В.М.Корецького. — К., 1999. — 18 с. — укp.

Представлені результати теоретичного та емпіричного дослідження з проблем формування політичної свідомості школярів. Розглянуто місце школярів у політичному просторі українського суспільства, особливості політичної ідентифікації дітей, механізми, етапи та фактори політичної соціалізації, політичні уявлення школярів. Наведено результати опитування школярів щодо поглядів на конкретні політичні події, ставлення до політичних інститутів. Подано феноменологічні, антропологічні, комунікативні та лінгвістичні аспекти політичної соціалізації школярів. Відзначається, що у результаті успішної політичної соціалізації задовольняється глибинна потреба особистості бути громадянином.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф016.5 + Ч421.350.1

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського