Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (30)Книжкові видання та компакт-диски (41)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.344$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
1.

Марущак В.С. 
Виховання позитивного ставлення до праці в учнів 5 - 7 класів шкіл-інтернатів у позаурочній діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / В.С. Марущак ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Розвинуто теоретичні засади та з'ясовано практичний стан проблеми ставлення до праці учнів V - VII класів загальноосвітніх шкіл-інтернатів. Розкрито суть і структуру позитивного ставлення, розроблено критерії оцінювання та показники її сформованості. Визначено й експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови, що сприяють підвищенню сформованості позитивного ставлення до праці даних учнів у позаурочній діяльності, якими є раціональна організація різних видів трудової діяльності, застосування відповідних форм і методів трудового виховання, використання трудових традицій українського народу та школи-інтернату, побудова співробітництва педагогів і учнів за принципами особистісно орієнтованого виховання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.344 + Ч421.351 +
Шифр НБУВ: РА341999

Рубрики:

      
2.

Степаненко Л.М. 
Моральне виховання учнів початкових класів шкіл-інтернатів засобами народної педагогіки: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л.М. Степаненко ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 1999. — 19 с. — укp.

У дисертації досліджена проблема морального виховання засобами народної педагогіки учнів початкових класів шкіл-інтернатів у позаурочний час. Автором виявлені основні педагогічні умови, що забезпечують ефективність морального виховання молодших школярів. Визначені зміст, форми і методи морального виховання учнів початкових класів шкіл-інтернатів у позаурочний час, а також моральна вихованість молодших школярів, що передбачає систему моральних знань, умінь, навичок, переконань і виявляється в їхній поведінці, у конкретних вчинках, ситуаціях, у ставленні до природи, до оточуючих, до себе. Особливу увагу приділено діяльності молодших школярів у позаурочний час.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.344

Рубрики:

      
3.

Дорогіна О.В. 
Особливості превентивної роботи з важковиховуваними дітьми молодшого шкільного віку в загальноосвітніх школах-інтернатах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.В. Дорогіна ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2004. — 20 с. — укp.

Досліджено проблеми превентивної роботи з важковиховуваними молодшими школярами у загальноосвітніх школах-інтернатах. Проаналізовано вітчизняний і зарубіжний досвід соціальної опіки дітей, позбавлених батьківського піклування, виявлено недоліки функціонування даної системи. З'ясовано специфіку психічного розвитку і поведінки дітей молодшого шкільного віку в інтернатних закладах і визначено найбільш характерні відхилення, які зумовлюють важковиховуваність учнів. Встановлено роль і значення психологічної служби в системі превентивного виховання дітей в інтернатних закладах. Розроблено й апробовано методику превентивної роботи з важковиховуваними дітьми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.344 +
Шифр НБУВ: РА332914

Рубрики:

      
4.

Коношенко С.В. 
Особливості роботи вихователя в умовах реабілітаційного центру: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / С.В. Коношенко ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2002. — 23 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено зміст, форми та методи підвищення ефективності діяльності вихователя за умов реабілітаційного центру. Розроблено ефективні форми та технології, які можуть забезпечити підготовку вихователів до реабілітаційної діяльності з урахуванням специфіки контингенту дітей та інноваційного закладу. Створено й експериментально перевірено модель діяльності вихователя з реабілітації дітей, які залишилися без піклування батьків, за умов реабілітаційного центру. Перевірено умови ефективності педагогічної діяльності у реабілітаційних центрах для дітей-сиріт та дітей, які залишилися без опіки батьків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4Укр)714.4 + Ч421.344
Шифр НБУВ: РА318903 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Пушкар В.А. 
Особливості розвитку образу "Я" дітей-сиріт у навчальному закладі інтернатного типу: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / В.А. Пушкар ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Визначено, що в системі "Я"-образів підлітків шкіл-інтернатів актуальними є статусно-рольові категорії. Підліткам загальноосвітніх шкіл притаманна наявність соціально-діяльнісних категорій окрім статусно-рольових. Показано, що у підлітків шкіл-інтернатів структура "Я"-концепції малодиференційована, а система їх уявлень про себе узалежнюється уявленням і нормативними приписами значимих інших. З'ясовано, що в ідентифікаційній матриці підлітків шкіл-інтернатів більш значущими є суб'єктивні характеристики. Об'єктивній інформації про себе протистоять суб'єктивні категорії, констатація загально поширених якостей поступається пошуку особливих, неповторних особистісних проявів. Відмінності в емоційно-цінісній складовій системи "Я"-образів менш виражені, ніж у когнітивній. Зокрема, у підлітків шкіл-інтернатів, у зв'язку з браком позитивних оцінок та позитивної підтримки людей з найближчого оточення, відбувається формування емоційної залежності. Відсутність самосхвалення, поблажливості до себе, позитивних рефлексивних очікувань щодо ставлення значимих інших призводять до внутрішньої конфліктності та самозвинувачення. Розроблено й апробовано соціально-психологічний тренінг з метою інтеграції "Я"-образів в єдину "Я"-концепцію. За допомогою статистичних методів показано, що запропонована система впливів є ефективним засобом психокорекційної роботи з підлітками, позбавленими батьківськго піклування за умов деприваційного середовища.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734 + Ю984.010.2-993 + Ч421.344 +
Шифр НБУВ: РА348573

Рубрики:

      
6.

Улунова Г.Є. 
Психологічна корекція ускладненого спілкування в учнів шкіл-інтернатів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Г.Є. Улунова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблему корекції ускладненого спілкування в учнів шкіл-інтернатів. Висвітлено психодіагностичний інструментарій, розроблено опитувальники з вивчення комунікабельних ускладнень спілкування та егоїзму в учнів шкіл-інтернатів. Визначено залежність між специфікою розвитку дитини у певному соціальному середовищі та формуванням специфічних особистісних утворень. Проаналізовано шляхи та методи корекції ускладненого спілкування в учнів шкіл-інтернатів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.010.2-993 + Ю984.92 + Ч421.344 +
Шифр НБУВ: РА342257

Рубрики:

      
7.

Коношенко С. В. 
Теоретико-методичні основи реабілітаційної роботи з соціально дезадаптованими підлітками в умовах індустріального регіону: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.05 / С. В. Коношенко ; Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — Луганськ, 2010. — 44 с. — укp.

Проаналізовано організацію реабілітаційної роботи з соціально дезадаптованими підлітками в історії та теорії педагогіки. Визначено сутність реабілітації соціально дезадаптованої особистості як виду соціально-педагогічної діяльності та розкрито причини та прояви дезадаптації в сучасних підлітків. Розкрито організаційні основи діяльності реабілітаційного центру по роботі з соціально дезадаптованими підлітками. Обгрунтовано методику організації соціально-педагогічної роботи з батьками як необхідної умови ефективної реабілітаційної роботи з соціально дезадаптованими підлітками та визначено специфіку формування в педагогів готовності до реабілітаційної роботи з соціально дезадаптованими підлітками.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.344 + Ч312(4УКР) + С5*148:Ч30 + С5*423.121.3
Шифр НБУВ: РА375698 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  

      
8.

Кізь О.Б. 
Формування психологічної готовності вихованців інтернатних закладів до створення сім'ї: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.Б. Кізь ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Вивчено психологічну готовність вихованців інтернатних закладів до шлюбно-сімейних стосунків, виявлено зміст, структуру, критерії та показники її сформованості. Досліджено зміст ціннісно-смислової сфери особистості депривованих юнаків і дівчат, спрямованої на родинне життя. Визначено специфіку самооцінних ставлень вихованців інтернатних закладів стосовно виконання сімейних та соціальних ролей, досліджено сформованість навичок самокерівництва та самоорганізації життєдіяльності. Розкрито зміст еталонів маскулінності та фемінності в старшокласників, які виховуються без батьківської опіки та в батьківській сім'ї. Визначено рівень поінформованості депривованого юнацтва в питаннях культури сексуального та репродуктивного здоров'я, виховання дітей та сімейного спілкування. Виявлено соціально-психологічнї умови, які сприяють успішному статеворольовому самовизначенню молоді, вихованої без батьківської опіки. Доведено ефективність системи психокорекційних заходів, орієнтованих на формування психологічної готовності вихованців інтернатних закладів до створення сім'ї. Конкретизовано доцільність впровадження альтернативних моделей надання психологічної підтримки випускникам даних закладів шляхом використання новітніх виховних технологій та доведено їх ефективність у формуванні відповідального ставлення до шлюбно-сімейних стосунків, адаптації до самостійного життя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.010.2-993 + Ч421.344 +
Шифр НБУВ: РА323706

Рубрики:

      
9.

Шкуркіна В.М. 
Формування соціального здоров'я дітей-сиріт підліткового віку в загальноосвітніх школах-інтернатах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / В.М. Шкуркіна ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2006. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблему формування соціального здоров'я дітей-сиріт підліткового віку в загальноосвітніх школах-інтернатах. Проаналізовано сучасний стан розробленості даної проблеми в теорії та практиці. Створено структурно-функціональну модель соціального здоров'я дітей-сиріт. Обгрунтовано теоретичні засади, розроблено концепцію та технологію формування соціального здоров'я дітей-сиріт підліткового віку. Визначено особливості соціально-педагогічної роботи з дітьми-сиротами, урахування яких дозволяє підвищити її ефективність, що підтверджено підвищенням високого та середнього рівнів сформованості їх соціального здоров'я.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312(4УКР) + Ч421.344 + С5*644.123 + С5*148:Ч30 +
Шифр НБУВ: РА344949

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського