Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.268$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
|
| | |
|
1. |
Михайличенко С. С. Методичні засади дослідницької діяльності старшокласників з історії України в процесі взаємодії школи та музею: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / С. С. Михайличенко ; НАПН, УкраїниІн-т педагогіки. — К., 2011. — 20 с.: рис. — укp.Висвітлено методичні засади дослідницької діяльності учнів старшої школи з історії України в процесі взаємодії школи та музею. Розкрито особливості співпраці загальноосвітніх навчальних закладів і музеїв на різних історичних етапах. Обгрунтовано систему використання учнями музейної експозиції в процесі дослідницької діяльності. Доведено, що рівень сформованості дослідницьких умінь учнів підвищується за умов дотримання низки принципів ефективного розвитку дослідницьких умінь. Розроблено методичні засади дослідницької діяльності старшокласників з історії України, які передбачають комплексну, поетапну, та систематичну реалізацію педагогічних заходів, експериментально перевірено їх ефективність. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.268 Шифр НБУВ: РА381782 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|
|
| | |
|
2. |
Васильєва С.О. Організація науково-дослідної діяльності старшокласників у загальноосвітніх навчальних закладах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С.О. Васильєва ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2007. — 20 с. — укp.Досліджено проблеми організації науково-дослідної діяльності старшокласників у загальноосвітніх навчальних закладах. Здійснено аналіз сучасних філософських, психологічних і педагогічних наукових праць з даного питання. Досліджено основні концептуальні положення теорії діяльності, організації й управління. Розроблено модель організації науково-дослідної діяльності старшокласників у загальноосвітньому навчальному закладі. Обгрунтовано етапи та способи організації такої діяльності та доведено їх ефективність. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.268 + Шифр НБУВ: РА348477
Рубрики:
|
|
| | |
|
3. |
Левченко Л.С. Творча самореалізація старшокласників у науково-дослідницькій діяльності шкіл нового типу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л.С. Левченко ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 1999. — 19 с. — укp.Обгрунтовано концептуальні основи самореалізації творчого потенціалу старшокласників у науковій гуртках і об'єднаннях гімназій і ліцеїв. Вперше представлено цілісний комплекс педагогічної підтримки професійно-зорієнтованої дослідницької роботи здібних учнів як незамінного чинника самозростання їх творчих сил: стабільне включення дослідницької роботи в освітній процес, виконання гуртківцями замовлень, наявність підготовленого керівника - компетентного вчителя-дослідника, оволодіння необхідними методами, цінностями творчого дослідництва і творчої комунікації, забезпечення неперервності шкільної та вузівської освіти здібної і обдарованої молоді, педагогічна діагностика процесу їх самореалізації. Експериментально доведено оптимальність запропонованих моделей і технологій педагогічного супроводження творчої самореалізації учнів. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.268
Рубрики:
|
|
| | |
|
4. |
Марченко О.В. Формування культури мислення старшокласників засобами дослідницької діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / О.В. Марченко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.Досліджено теоретичні засади проблеми формування культури мислення старшокласників у процесі дослідницької діяльності. Розкрито суть і зміст структурних компонентів даної культури. Обгрунтовано й експериментально перевірено дидактичні засади формування культури мислення, визначено принципи й умови впровадження дослідницької діяльності учнів до навчально-виховного процесу. Установлено чотири групи критеріїв сформованості культури мислення старшокласників, які відповідають певним структурним компонентам процесу особистісного розвитку учнів, а саме: логічному, особистісно-мотиваційному, емоційно-ціннісному, мовленнєвому. Розроблено та впроваджено комплекс навчально-методичного забезпечення формування культури мислення старшокласників, ефективність якого підтверджено результатами педагогічного експерименту. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч421.268 + Ю983.513.1 + Шифр НБУВ: РА351013
Рубрики:
|
|
| | |
|
5. |
Недодатко Н.Г. Формування навчально-дослідницьких умінь старшокласників: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Н.Г. Недодатко ; Харків. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2000. — 19 с. — укp.Досліджено актуальну проблему формування творчої особистості школяра. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено ефективність технології впровадження в навчальний процес дидактичної системи навчально-дослідницьких завдань з метою успішного формування навчально-дослідницьких умінь старшокласників. Встановлено, що процес їх формування забезпечується поєднанням у навчальному процесі різноманітних форм і методів самостійної роботи учнів, методичною підготовкою вчителя до організації навчально-дослідницької діяльності школярів. Обгрунтовано форми та методи організації навчально-дослідницької діяльності старшокласників, розроблено програму семінару-практикуму для вчителів "Учитель - організатор навчально-дослідницької діяльності школярів". Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.268 Шифр НБУВ: РА312269 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|
|
| | |
|
6. |
Тихенко Л.В. Формування творчих здібностей старшокласників у процесі дослідницької діяльності в Малій академії наук України: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Л.В. Тихенко ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2008. — 20 с. — укp.Проаналізовано стан дослідження проблеми формування творчих здібностей старшокласників у процесі дослідницької діяльності в Малій академії наук (МАН) України у педагогічній теорії та практиці. Досліджено процес становлення та розвитку МАН України як навчально-виховної системи. Розроблено критерії оцінювання та здійснено перевірку ефективності сучасної соціально-педагогічної моделі МАН України як комплексу організаційно-педагогічних умов для формування творчих здібностей старшокласників у процесі дослідницької діяльності. Розроблено й експериментально перевірено методику такого формування. Окреслено стратегію розвитку навчально-виховної системи "Мала академія наук України" на державному, регіональному та процесуальному рівнях. Обгрунтовано необхідність переорієнтації освітнього середовища МАН України з навчальної мети на виховну та навчально-розвивальну. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.387(4УКР) + Ч421.268 + Ю984.51-724 + Шифр НБУВ: РА361040
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
| | |
|
7. |
Павленко О.П. Формування творчої особливості гімназиста у пошуково-дослідницькій діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / О.П. Павленко ; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. — Луцьк, 2005. — 21 с. — укp.Розглянуто проблеми формування творчої особистості гімназиста у процесі пошуково-дослідницької діяльності. Здійснено ретроспективний аналіз понять "творчість" і "творча особистість" та систематизовано сучасні наукові уявлення щодо категорії "формування творчої особистості учня". Обгрунтовано зміст, форми та методи пошуково-дослідницької діяльності гімназистів залежно від закономірностей їх вікового розвитку. Теоретично визначено науково-методичні й організаційно-технологічні умови формування творчої особистості гімназиста у процесі пошуково-дослідницької діяльності. Доведено позитивний вплив застосування експериментальної навчальної моделі на підвищення ефективності формування творчої особистості гімназиста у пошуково-дослідницькій діяльності. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.268 + Шифр НБУВ: РА335846
Рубрики:
|