Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)Книжкові видання та компакт-диски (3)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.252.13$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Михальчук Н.О. 
Психологічні умови ефективності дискусії як форми навчальної роботи (на матеріалі курсу "Світова література"): Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.О. Михальчук ; АПН України; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка. — К., 2001. — 16 с. — укp.

Розкрито основні умови ефективності дискурсії як форми навчальної роботи на уроках світової літератури. Обгрунтовано принципи організації навчальної дискурсії, відповідні головним засадам гуманізації шкільної освіти. Визначено критерії ефективності навчальної дискурсії: рівень знань школярів з предмета "Світова література"; рівень оволодіння вміннями та навичками, необхідними для вичення світової літератури; рівень оволодіння досвідом творчої діяльності; ставлення до навчальних дискурсій; рівень ініціативності учнів; рівень оригінальності думок і суджень школярів; рівень розвитку мислительних операцій учнів; рівень обгрунтованості висловлених думок школярів. Проаналізовано особливості формальної структури діалогу підлітків і зміст смислових зв'язків між послідовним висловлюванням учнів, спрямованість їх висловлювань. Виділено групи прийомів, за допомогою яких можна обгрунтувати власну точку зору - змістовні та незмістовні. Внаслідок проведеного аналізу встановлено основні психологічні умови, які впливають на ефективність навчальної роботи - активізацію, завдяки відповідним діям вчителя, мислення школярів, вдосконалення їх мислительних операцій, розвиток критичного ставлення до власної точки зору та думок інших учнів і вчителя, здатність зрозуміти та усвідомлювати висловлення партнерів у спілкуванні, обгрунтовувати власні судження, задавати питання, формулювати сумніви, вносити власні ідеї та пропозиції, виправляти висловлювання інших учасників дискусії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.13 + Ч421.314
Шифр НБУВ: РА314239 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського