Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (68)Книжкові видання та компакт-диски (47)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.215.7$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
1.

Одарченко Н.І. 
Засоби відеоінформації на лекційних і семінарських заняттях при вивченні природничих предметів у школах нового типу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.І. Одарченко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 1999. — 25 с. — укp.

На підставі аналізу результатів проведених педагогічних, психологічних досліджень визначаються і доводяться можливості засобів відеоінформації в підвищенні якості знань, умінь і навичок учнів при проведенні лекційних та семінарських занять у школах нового типу. Розроблена методика застосування засобів відеоінформації і модель проведення лекційних і семінарських занять. Визначені особливості впливу застосування засобів відеоінформації на динаміку розумової працездатності учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.71

Рубрики:

      
2.

Вембер В.П. 
Методичні основи проектування та використання електронного підручника з інформатики для загальноосвітньої школи: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / В.П. Вембер ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Науково обгрунтовано методику проектування та використання електронних підручників (ЕП) у навчальному процесі загальноосвітньої школи за умов класно-урочної системи навчання на прикладі вивчення дисципліни "Інформатика". Розкрито сутність поняття ЕП, визначено рівні його інтерактивності. Проаналізовано стан розробки ЕП для загальноосвітньої школи та їх впровадження у навчальний процес. Створено модель ЕП. Встановлено науково-методичні вимоги та наведено рекомендації щодо проектування ЕП для загальноосвітньої школи. Обгрунтовано умови ефективного використання розроблених електронних засобів навчального призначення (ЕЗНП) учителями й учнями. Показано переваги існуючих ЕЗНП, які використовуються у загальноосвітніх навчальних закладах, виділено типові недоліки й обгрунтовано шляхи їх подолання. Визначено дидактичну роль ЕП у навчально-методичному комплекті навчання шкільних дисциплін. Розроблено методичні рекомендації щодо використання ЕП з інформатики, побудованого на основі запропонованої моделі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.7 +
Шифр НБУВ: РА362645

Рубрики:

      
3.

Царенко О.М. 
Педагогічні основи формування у майбутніх учителів умінь застосовувати ТЗН у навчально-виховному процесі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / О.М. Царенко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Дисертацію присвячено питанням формування готовності майбутніх учителів до застосування технічних засобів у навчально-виховному процесі, які вирішуються комплексно з використанням сучасних технічних засобів, зокрема, комп'ютерної техніки. Простежено розвиток технічних засобів навчання (ТЗН) в історико-педагогічному аспекті та виявлено умови їх ефективного використання у сучасній школі. Визначено основні компоненти готовності вчителя до застосування ТЗН та виявлено педагогічні умови їх формування. Створено модель оволодіння ТЗН майбутніми вчителями молодших класів. Систему підготовки студентів педагогічних факультетів доповнено спецкурсом "ТЗН у навчально-виховному процесі початкової школи", який містить лекційний матеріал, лабораторний практикум, тематику індивідуальних завдань та рефератів, тестові завдання і програму контролю знань студентів на ПЕОМ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.7 + Ч489.511.203
Шифр НБУВ: РА310308 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Міщенко О. А. 
Розвиток мультимедійних засобів навчання в загальноосвітній школі: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / О. А. Міщенко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Проведено цілісне дослідження розвитку мультимедійних засобів навчання (МЗН) у ЗОШ України другої половини XX ст. Розкрито витоки ідей МЗН у світовій педагогічній думці та передумови використання МЗН у шкільній практиці. Визначено й обгрунтовано етапи розвитку мультимедійних засобів навчання в ЗОШ у другій половині XX ст. Узагальнено досвід застосування МЗН у шкільній практиці в даний період, висвітлено можливості його творчого використання в сучасній школі та визначено перспективи розвитку даної проблеми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.71 + Ч33(4УКР)63/64
Шифр НБУВ: РА376437 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Чорноус О.В. 
Формування навчально-організаційних умінь і навичок молодших школярів засобами відеоінформації: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.09 / О.В. Чорноус ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розглянуто технологію використання засобів відеоінформації у комплексі з традиційними засобами навчання і навчальним обладнанням. Визначено оптимальні значення обсягу логічно завершених фрагментів навчального матеріалу та швидкості його подачі і пояснення під час демонстрування засобів відеоінформації. Встановлено параметри тривалості демонстрування протягом одного уроку та доцільність повторного демонстрування. Розкрито можливості використання засобів відеоінформації для підвищення ефективності формування в учнів навчально-організаційних умінь і навичок.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Ч421.215.716
Шифр НБУВ: РА370694 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Чорноус О.В. 
Формування навчально-організаційних умінь і навичок молодших школярів засобами відеоінформації: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.09 / О.В. Чорноус ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розглянуто технологію використання засобів відеоінформації у комплексі з традиційними засобами навчання і навчальним обладнанням. Визначено оптимальні значення обсягу логічно завершених фрагментів навчального матеріалу та швидкості його подачі і пояснення під час демонстрування засобів відеоінформації. Встановлено параметри тривалості демонстрування протягом одного уроку та доцільність повторного демонстрування. Розкрито можливості використання засобів відеоінформації для підвищення ефективності формування в учнів навчально-організаційних умінь і навичок.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Ч421.215.716
Шифр НБУВ: РА370694 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Чорноус О.В. 
Формування навчально-організаційних умінь і навичок молодших школярів засобами відеоінформації: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.09 / О.В. Чорноус ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розглянуто технологію використання засобів відеоінформації у комплексі з традиційними засобами навчання і навчальним обладнанням. Визначено оптимальні значення обсягу логічно завершених фрагментів навчального матеріалу та швидкості його подачі і пояснення під час демонстрування засобів відеоінформації. Встановлено параметри тривалості демонстрування протягом одного уроку та доцільність повторного демонстрування. Розкрито можливості використання засобів відеоінформації для підвищення ефективності формування в учнів навчально-організаційних умінь і навичок.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Ч421.215.716
Шифр НБУВ: РА370694 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського