Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Ч411.350.0$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
| | | | |
1. |
Семчук С. І. Особливості впливу засобів масової інформації на соціалізацію дітей дошкільного віку: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / С. І. Семчук ; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського. — О., 2010. — 21 с. — укp.Розглянуто проблему визначення особливостей впливу ЗМІ на соціалізацію дітей дошкільного віку. Розкрито сутність і структуру соціальної компетентності дітей дошкільного віку. Уточнено поняття "медіасоціалізація дитини дошкільного віку" та "медіа-розвивальне середовище дошкільного навчального закладу". Визначено провідні групи факторів та охарактеризовано особливості впливу ЗМІ на соціалізацію дітей п'яти-шести років. Визначено критерії, показники та рівні сформованості соціальної компетентності дошкільників. Встановлено педагогічні умови формування соціальної компетентності дітей дошкільного віку в контексті впливу на них ЗМІ. Розроблено й апробовано експериментальну модель і методику реалізації педагогічних умов з формування соціальної компетентності дошкільників у контексті впливу на них ЗМІ. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.350.0 + Ю952.1-734 + С5*676*148:Ч30 Шифр НБУВ: РА376125 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|
| | | | |
2. |
Курінна С.М. Особливості соціалізації дітей шести-семи років в різних умовах життєдіяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / С.М. Курінна ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2004. — 20 с. — укp.Вивчено та науково обгрунтовано особливості соціалізації дітей шести-семи років за різних умов життєдіяльності. Визначено критерії, охарактеризовано рівні соціально-комунікативної компетентності шестиліток, які виховувались за різних умов. Удосконалено сутність та зміст понять "соціалізація", "соціальне середовище", "соціально-комунікативна компетентність", "соціальний досвід" стосовно дітей віком 6 - 7-ми років. Визначено педагогічні умови ефективного формування соціально-комунікативної компетентності дошкільнят у різних соціальних інститутах. Розроблено методику соціалізації дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.350.0 Шифр НБУВ: РА331394
Рубрики:
|
| | | | |
3. |
Печенко І.П. Соціалізація дітей в умовах сільських навчально-виховних комплексів "Загальноосвітній навчальний заклад - дошкільний навчальний заклад": Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / І.П. Печенко ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2003. — 21 с. — укp.Конкретизовано педагогічну суть соціальної компетентності, яка є індикатором процесу соціалізації особистості. Встановлено особливості її формування в дітей 5-ми - 7-ми років, визначено структуру та рівневі характеристики. Доведено, що найбільш сприятливі умови для соціалізації створено в навчально-виховному комплексі "школа - дошкільний навчальний заклад". Розкрито поняття "соціальна компетентність", основними структурними компонентами якої визначено емоційно-почуттєву, мотиваційно-ціннісну, діяльнісно-поведінкову. Теоретично обгрунтовано інтегровану модель формування соціальної компетентності вихованців школи-комплексу та апробовано методику формування її структурних компонентів у дітей 5-ти - 7-ми років. На підставі результатів дослідницько-експериментальної роботи доведено ефективність об'єднання дітей різного віку для спілкування та співробітництва з метою їх соціалізації. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.350.0 + Ч411.350.0 + Ч411.350.0 + Ч411.350.0 Шифр НБУВ: РА322582
Рубрики:
|
| | | | |
4. |
Сас О. О. Формування життєвої компетентності дітей 6 - 7-річного віку в умовах соціально-рольової діяльності: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / О. О. Сас ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2011. — 21 с. — укp.Вперше обгрунтовано та розроблено модель і визначено технологію формування життєвої компетентності дітей 6 - 7-річного віку за умов дошкільного навчального закладу. Розкрито виховний потенціал соціально-рольової діяльності дітей в дошкільному закладі. Уточнено сутність понять "життєва компетентність", "соціально-рольова діяльність" та запропоновано визначення дефініцій "життєва компетентність дітей 6 - 7-річного віку" та "соціально-рольова діяльність дітей 6 - 7-річного віку". Обгрунтовано критерії (когнітивний, поведінковий, діяльнісний, комунікативний) та показники сформованості життєвої компетентності дітей 6 - 7-річного віку. Розширено їх розуміння особливостей соціально-педагогічної технології формування. Визначено й охарактеризовано її структурні компоненти (мотиваційний, пізнавальний, практичний). Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч411.350.0 Шифр НБУВ: РА379184 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|
|
|