Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (68)Книжкові видання та компакт-диски (19)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч311.411$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
1.

Кравченко Л.М. 
Наукові основи підготовки менеджера освіти у системі неперервної педагогічної освіти: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Л.М. Кравченко ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2009. — 39 с. — укp.

Обгрунтовано наукові основи поетапної професійної підготовки менеджера у системі неперервної педагогічної освіти. Розроблено концепцію даної підготовки у контексті інноваційних ринкових теорій управління. Виявлено науково-педагогічну суть, закономірності, суперечності, принципи, здійснено уточнення та модифікацію основних понять індивідуальної професійної підготовки менеджера освіти, теоретично обгрунтовано поетапну структуру цього процесу широкої вікової періодизації з урахуванням початкового (професійно-орієнтувального), основного (професійно-формувального) та післядипломного (професійно-супроводжувального) етапів. Визначено та науково обгрунтовано основні професійно-педагогічні компетентності концентричного характеру (пізнавально-аналітичні, ринково-креативні, лідерські, організаторські, навчально виховні, інформаційно-комунікативні, загальнокультурні) менеджера освіти та специфіку їх розвитку на кожному з етапів. Розроблено й експериментально перевірено модель неперервної поетапної професійної підготовки, особистісного саморозвитку та самоздійснення менеджера освіти впродовж життя. З'ясовано та теоретично узагальнено систему управлінських знань, педагогічних механізмів, ринкових технологій і методичні процедури підготовки менеджера освіти на кожному з етапів процесу. Науково обгрунтовано наскрізні та поетапні критерії та показники динаміки розвитку його головних компетентностей у процесі неперервної професійної підготовки. Розроблено експериментальний науково-методичний комплекс для апробації організаційно-фунціональної моделі даної підготовки менеджера освіти в інтегрованому соціально-педагогічному середовищі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.411 + Ю959.181:Ч30 +
Шифр НБУВ: РА362771

Рубрики:

      
2.

Беженар Г.Д. 
Психолого-педагогічні умови розвитку професійної компетентності керівника навчального закладу: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Г.Д. Беженар ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. — Хмельниц., 2009. — 16 с. — укp.

Досліджено проблему професійної компетентності керівника навчального закладу щодо створення сприятливих умов для діяльності педагогічних працівників. Розкрито зміст діяльності такого керівника щодо організації предметно-просторового середовища у закладі. Визначено суть і структуру професійної компетентності керівника навчального закладу щодо створення сприятливих умов діяльності педагогічних працівників, виявлено показники та суб'єктивні й об'єктивні фактори її розвитку. Визначено й експериментально перевірено психолого-педагогічні умови розвитку професійної компетентності даного керівника щодо створення сприятливого предметно-просторового середовища для діяльності педагогічних працівників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181:Ч30 + Ч311.411 +
Шифр НБУВ: РА363017

Рубрики:

      
3.

Бондарчук О.І. 
Соціально-психологічні основи особистісного розвитку керівників загальноосвітніх навчальних закладів у професійній діяльності: автореф. дис... д-ра психол. наук: 19.00.05 / О.І. Бондарчук ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2008. — 34 с. — укp.

Досліджено соціально-психологічні закономірності особистісного розвитку керівників загальноосвітніх навчальних закладів за умов професійної діяльності у післядипломній педагогічній освіті. Запропоновано новий концептуальний підхід до соціально-психологічного аналізу суті та проблем особистісного розвитку даних керівників. Визначено основні тенденції, соціально-психологічні механізми та чинники їх особистісного розвитку, розроблено відповідну модель і обгрунтовано форми її реалізації у процесі післядипломної педагогічної освіти керівників освітніх організацій за умов створеного соціального середовища.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю959.181 + Ч311.411 +
Шифр НБУВ: РА361578

Рубрики:

      
4.

Олійник В.В. 
Формування правової компетентності керівників навчальних закладів у системі післядипломної педагогічної освіти: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.В. Олійник ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2008. — 20 с. — укp.

Вперше розроблено модель правової компетентності керівників навчальних закладів, обгрунтовано організаційно-педагогічні умови її формування у системі післядипломної педагогічної освіти. Уточнено зміст понять "компетентність", "правова компетентність". Розкрито сутність правової компетентності керівників навчальних закладів, встановлено критерії та показники її сформованості. Удосконалено організаційно-методичні засади правової підготовки керівників навчальних закладів у системі післядипломної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.411 + Ч489.514(4УКР)78 + Х8р(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА362122

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Попик Ю.В. 
Формування фрустраційної толерантності у менеджерів освіти в умовах спільної діяльності: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ю.В. Попик ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2008. — 19 с. — укp.

Проведено дослідження фрустраційної толерантності як психологічної стійкості до фрустраторів, що базується на здатності індивіда до об'єктивного оцінювання проблемної ситуації завдяки особистісній, соціальній і професійній значущості. Показано важливе значення фрустраційної толерантності як важливої передумови й основної умови адаптації та реалізації менеджера в освітянській практиці, ефективної реалізації спільної діяльності. За даними констатувального експерименту фрустраційну толерантність розглянуто як структуру, яка утворюється когнітивним, емоційним і конативним складниками. Виявлено, що у менеджерів освітніх закладів, яким властива стабільна та нестабільна (ситуативна) фрустраційна толерантність, переважає емоційна складова. З'ясовано, що провідними компонентами інтолерантності є когнітивність і конативність. Встановлено, що найбільш успішними у спільній діяльності є менеджери освітніх закладів, яким притаманна стабільна та нестабільна (ситуативна) фрустраційна толерантність з переважанням емоційного та конативного складників. Інтолерантні менеджери продемонстрували недостатність розвитку навичків спільної діяльності. Розроблено й апробовано програму формування фрустраційної толерантності менеджерів освітніх організацій, спрямовану на розвиток когнітивно-стильових особливостей та умінь спільної діяльності, що позитивно вплинула на формування толерантності до фрустрації. Зроблено висновок, що когнітивно-стильові особливості менеджера сприяють становленню поведінкових стереотипів, в яких втілюється конативна складова толерантності до фрустрації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.22-355.2 + Ю959.181:Ч30 + Ч311.411 +
Шифр НБУВ: РА362266

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського