Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (118)Книжкові видання та компакт-диски (113)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4Укр)301-211.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14

      
1.

Шапран О.Є. 
Діагностика комплексу маркетингу промислового підприємства: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.Є. Шапран ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2008. — 19 с. — укp.

Вивчено особливості діяльності промислових підприємств. Визначено чинники зовнішнього та внутрішнього середовища, що впливають на реалізацію функцій маркетингової діяльності. Розглянуто комплекс маркетингу як основу маркетингової діяльності підприємства. Досліджено підходи до визначення суті та завдань діагностики, установлено доцільність її застосування до комплексу маркетингу промислового підприємства. Проведено групування виявлених підходів до оцінювання та діагностування комплексу маркетингу у діяльності підприємства. Запропоновано показники щодо діагностики комплексу маркетингу. Розроблено процедуру його діагностування на промисловому підприємстві. Визначено доцільність використання процесного підходу до формування інформаційного забезпечення даного діагностування. Запропоновано процедуру прогнозування обсягу реалізації продукції за результатами оцінювання впливу стану елементів комплексу маркетингу. Проведено апробацію розроблених процедур і рекомендації у діяльності промислових підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1 +
Шифр НБУВ: РА357413

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Карповська-Скорик К.Ю. 
Експертні системи в маркетинговій діяльності підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / К.Ю. Карповська-Скорик ; Одес. держ. мор. ун-т. — О., 2001. — 20 с. — укp.

Досліджено проблеми підвищення ефективності роботи промислових підприємств на підставі теоретичного обгрунтування та розвитку методів прогнозування та стратегічного планування їх маркетингової діяльності за умов недостатності даних, що надходять. Розвинуто відомі методи прогнозування за умов стратегічного планування та розроблено економіко-математичні моделі й алоритми, які формалізують процеси прийняття прогностичних рішень на базі нечіткої логіки з кількісними та якісними параметрами стану ринку. З застосуванням запропонованих моделей і алгоритмів розроблено експертну систему прогнозування на підставі незначного числа спостережень, узагальнено досвід її практичного використання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)301-211.1
Шифр НБУВ: РА317650 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Аль-Салаймех 
Кон'юнктура ринку і маркетингове планування на підприємстві: Автореф. дис. канд... екон. наук: 08.06.01 / Марван Алі Саламех Аль-Салаймех ; Харківський держ. економічний ун-т. — Х., 2002. — 19 с.: рис. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1-23
Шифр НБУВ: РА321771

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Тєлєтов О.С. 
Маркетинг виробничо-технічної продукції: автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.00.04 / О.С. Тєлєтов ; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". — К., 2009. — 34 с. — укp.

Комплексно досліджено теоретико-методичні та практичні аспекти систем маркетингу виробничо-технічної продукції, які виокремлено з систем промислового маркетингу. З'ясовано характер і особливості маркетингу даної продукції. Досліджено маркетингову систему промислового підприємства як складну економічну систему. Оцінено стан, проблеми, ефективність і перспективи розвитку маркетингової діяльності промислових підприємств у сфері розробки та випуску виробничо-технічної продукції. Запропоновано використовувати принципи конструктивної еволюції технічних виробів, обгрунтовано її взаємозв'язок з маркетинговими стратегіями промислового підприємства й удосконалено методичні підходи до оцінювання конкурентоспроможності даної продукції. Розвинуто методологію створення довгострокових партнерських стосунків у промисловості. Розвинуто організаційні принципи становлення системи маркетингового менеджменту виробничо-технічної продукції за умов інноваційного розвитку промислових підприємств. Розроблено інформаційну модель системи управління маркетингом промислового підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1 +
Шифр НБУВ: РА366342

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Ніколаєнко Ю.В. 
Маркетингова орієнтація промислових підприємств в процесі оновлення продукції: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Ю.В. Ніколаєнко ; НАН України. Ін-т регіон. дослідж. — Л., 2005. — 19 с. — укp.

Досліджено теоретико-методичні аспекти формування маркетингової орієнтації підприємств у процесі оновлення промислової продукції. Узагальнено існуючі теоретичні положення шодо маркетингової орієнтації підприємств та проаналізовано механізм маркетингового управління оновленням промислової продукції. Висвітлено існуючі тенденції та проблеми формування маркетингової орієнтації вітчизняних підприємств. Розроблено концептуальну модель формування та реалізації маркетингової стратегії диверсифікації виробництва на базі нової продукції. Визначено складові організаційно-економічного механізму стратегічного управління підприємством маркетингової орієнтації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1 +
Шифр НБУВ: РА339785

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Тканко В.М. 
Маркетингове управління діяльністю промислових підприємств: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / В.М. Тканко ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Вперше запропоновано економіко-математичну модель маркетингового управління діяльністю промислових підприємств, яка дозволяє раціоналізувати політику ціноутворення з урахуванням реальних можливостей і ринкового попиту. Розроблено методику оцінки ризику за умов застосування системи й інваріантності маркетингових методів. Удосконалено систему принципів до реалізації мікромаркетингу, концептуальні підходи реалізації даної політики під час формування стратегії розвитку ринкової діяльності підприємства. Набула подальшого розвитку теорія управління підприємством через застосування маркетингових методів. Розкрито сутність поняття "маркетинг". Класифіковано видові прояви, критерії та систематизовано характерні риси сучасних маркетингових методів управління підприємством.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1 +
Шифр НБУВ: РА342992

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Антонюк А.А. 
Методи управління маркетинговою діяльністю промислового підприємства: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / А.А. Антонюк ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито сутність функціонування служби маркетингу на підприємствах і методів управління витратами на маркетинг на основі аналізу функцій маркетингової діяльності. Проведено порівняльну характеристику базових концепцій управління витратами, обгрунтовано використання концепції ланцюжка цінностей як принципової схеми внутрішньофірмового управління витратами на маркетинг. Викладено концептуальний підхід до управління маркетинговою діяльністю підприємств з послідовними етапами формування товарного портфеля фірми, обгрунтовано стратегію просування товарів на ринку, визначено бюджет маркетингових витрат і відповідний механізм зворотних зв'язків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1
Шифр НБУВ: РА372675 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Певтієв С.І. 
Моделювання маркетингового управління на підприємствах: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / С.І. Певтієв ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2005. — 20 с. — укp.

Розроблено комплекс економіко-математичних моделей і методів маркетингового управління підприємством для підвищення ефективності управлінських рішень за умов невизначеності поведінки покупців і конкурентів. Сформульовано концепцію моделювання маркетингового управління та запропоновано комплекс моделей оцінки та прогнозування ринкового попиту продукції, яка випускається підприємством, що дозволяє простежити динамічний процес розвитку мережі її збуту на ринку. Розроблено моделі координації взаємодії підприємства з конкурентами, спрямовані на формування регулювальних впливів зі збереженням конкурентних переваг на ринку. Зазначено, що стохастична однопродуктова модель дозволяє спрогнозувати обсяг реалізації продукції підприємства з урахуванням діяльності конкурентів на ринку. Розроблено модель прогнозування потенційних можливостей підприємства як чинника його конкурентоспроможності за умов дії зовнішнього ринкового середовища. Запропоновано моделі опреативного планування основного виробництва, що дозволяє вирішити завдання регулювання виробничого процесу за умови ефективного використання усіх видів виробничих ресурсів у разі виконання договірних зобов'язань перед постачальниками. Проведено аналіз інформаційних систем управління підприємством та обгрунтовано доцільність застосування корпоративної інформаційної системи SAP R3, що дозвоялє надати користувачу широкий набір засобів для організації маркетингового управління. Здійснено практичну реалізацію розроблених методів і моделей і показано високу ефективність їх впровадження на підприємствах з масовим, серійним, одиничним і дрібносерійним характером виробництва (ВАТ "Силур" та "Новогорлівський машинобудівний завод").

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1 в611 +
Шифр НБУВ: РА339432

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Лозенко А.П. 
Обгрунтування конкурентної стратегії підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / А.П. Лозенко ; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 2002. — 20 с. — укp.

Розвинуто методичний підхід щодо обгрунтування конкурентної стратегії підприємства на підставі результатів аналізу його конкурентної позиції, що дозволяє підвищити об'єктивність маркетингового планування діяльності. Вперше запропоновано класифікацію даних позицій підприємства за ознаками "привабливість ринку для ведення діяльності" та "конкурентна перевага підприємства на ринку", яка дозволяє більш об'єктивно визначити типові позиції підприємства на ринку. Удосконалено класифікацію підприємств за їх ринковою роллю, що дозволяє врахувати вплив на конкурентну ситуацію на ринку численних підприємств з малою ринковою часткою. Визначено межі ринкової ніші підприємства та її структуризації за рахунок використання поняття "стратегічна товарна ніша підприємства", що дозволяє виділити у межах аналізованого ринку товарні сегменти, які потребують окремої конкурентної стратегії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)301-211.1
Шифр НБУВ: РА319712 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Сардак С.Е. 
Потенціал маркетингу в удосконаленні механізму господарювання промислових підприємств: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / С.Е. Сардак ; Дніпропетр. нац. ун-т. — Д., 2005. — 16 с. — укp.

Висвітлено питання щодо вдосконалення механізму господарювання промислових підприємств шляхом задіяння потенціалу маркетингу. На основі теоретичних і практичних засад розвитку суб'єктів економічних відносин запропоновано заходи щодо формулювання концептуальних основ використання маркетингу у разі створення нових, а також на функціонуючих промислових підприємствах за сучасних умов розвитку української економіки. Проаналізовано заходи щодо впровадження доцільних форм застосування маркетингу. Вдосконалено методичні засади інформаційного забезпечення підприємства та визначення ємності товарного ринку. Розглянуто заходи підвищення ефективності економічної діяльності промислових підприємств шляхом управління маркетинговою діяльністю підприємства та державним регулюванням розвитку товарних ринків на прикладі харчової промисловості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1 +
Шифр НБУВ: РА339033

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Шумська Г.М. 
Розвиток організаційних структур маркетингу на промислових підприємствах: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Г.М. Шумська ; Харк. нац. екон. ун-т. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Наведено результати теоретичних досліджень і методичного забезпечення розвитку організаційних структур маркетингу на промислових підприємствах. Обгрунтовано доцільність використання принципів інноваційності, пріоритетності, оперативності й інформаційного забезпечення з метою удосконалення розвитку маркетингової діяльності промислового підприємства. Встановлено порядок визначення та оцінки латентних факторів, які впливають на організацію та розвиток маркетингової діяльності промислових підприємств. Удосконалено класифікацію функцій організаційних структур маркетингу на підставі введення нових класифікаційних ознак і виділення нових функцій за існуючими ознаками класифікації. Запропоновано методичний підхід щодо вибору раціональної організаційної структури маркетингу за допомогою функціонально-вартісного аналізу маркетингових підрозділів на промислових підприємствах. Розроблено методичний підхід щодо вибору форм кадрового забезпечення організаційних структур маркетингу на промислових підприємствах на підставі створення його матриці. З метою адаптації маркетингових функцій до динамічного зовнішнього середовища промислового підприємства обгрунтовано доцільність введення до його організаційної структури управління "групи кадрового моніторингу".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1 +
Шифр НБУВ: РА356494

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Голофаєва І.П. 
Соціально-економічні аспекти маркетингової діяльності промислових підприємств: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / І.П. Голофаєва ; Харк. нац. екон. ун-т. — Х., 2005. — 19 с. — укp.

Досліджено теоретичні та методичні проблеми посилення соціально-економічної спрямованості управління маркетинговою діяльністю виробничих підприємств. Проаналізовано зв'язок підприємництва та маркетингу, узагальнено еволюцію теорії та практики соціально-економічної спрямованості маркетингової діяльності. Обгрунтовано необхідність використання конкурентоспроможності підприємства як критерію результативності управління його маркетинговою діяльністю. Розкрито роль і структуру потенціалу маркетингової діяльності підприємства, розроблено новий метод діагностики її результативності та удосконалено організаційне забезпечення. Обгрунтовано необхідність широкого впровадження маркетингу в управління діяльністю соціально-економічних систем різного рівня. Викладено методичні підходи щодо активізації соціальної спрямованості маркетингової діяльності, напрямів і способів розвитку її інформаційного забезпечення на рівні підприємства та держави.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1 +
Шифр НБУВ: РА340688

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Третякова Л.І. 
Структуризація комплексу маркетингу в системі виробничого менеджменту промислових підприємств: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Л.І. Третякова ; Держ. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 1999. — 19 с. — укp.

Дисертація присвячена питанням виробничої діяльності промислових підприємств в умовах їх ринкової орієнтації. Встановлено необхідність і доцільність інтеграції концепцій маркетингу з теорією сучасного менеджменту в напрямі структуризації комплексу маркетингу до внутрішньовиробничих ієрархічних рівнів. Обгрунтовані основні напрями структуризації складових комплексу маркетингу, реалізація яких передбачає формування інформаційного забезпечення на основі внутрішньовиробничого моніторингу та методичного забезпечення прогнозування синтезованих техніко-економічних показників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Каланджи І.А. 
Формування системи стратегічного маркетингу на промислових підприємствах: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / І.А. Каланджи ; Приазов. держ. техн. ун-т. — Маріуполь, 2005. — 20 с. — укp.

Розкрито суть економічного поняття "стратегічний маркетинг". Визначено місце та роль стратегічного маркетингу в діяльності промислових підприємств, основні тенденції його розвитку. Висвітлено проблеми та напрями адаптування вітчизняних товаровиробників за ринкових умов. Проаналізовано причини недостатньої ефективності маркетингової діяльності на підприємствах за сучасних умов. Обгрунтовано необхідність впровадження системи менеджменту якості за сучасних ринкових умов. Розроблено системи методичного забезпечення функціонування маркетингу на вітчизняних підприємствах. Запропоновано методи аналізу задоволеності споживачів для оцінки рівня відповідності маркетингової діяльності підприємства ринковим умовам.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1 +
Шифр НБУВ: РА339689

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського