Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (52)Книжкові видання та компакт-диски (53)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.511.5$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14

      
1.

Краснодєд Т.Л. 
Економічний механізм формування конкурентних переваг підприємств на регіональному ринку молока: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Т.Л. Краснодєд ; Харк. нац. аграр. ун-т ім. В.В.Докучаєва. — Х., 2009. — 20 с. — укp.

Проаналізовано механізм формування конкурентних переваг підприємств на ринку молока та молочної продукції у Запорізькій області та в Україні в цілому. Наведено результати дослідження теоретичних основ і практичних аспектів функціонування ринку. На підставі аналізу споживання, пропозиції та процесу ціноутворення на ринку молока індустріального регіону, а також аналізу взаємовідносин між виробниками молока та переробними структурами, обгрунтовано перспективні напрями удосконалення економічного механізму ринку. Визначено шляхи підвищення конкурентоспроможності та прибутковості товаровиробників з урахуванням цінових чинників, рівня інтенсифікації, молочної спеціалізації, концентрації та якості продукції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.511.5 +
Шифр НБУВ: РА363595

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Душка В.І. 
Економічні основи формування ринку молока: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / В.І. Душка ; Львів. держ. аграр. ун-т. — Л., 2007. — 20 с. — укp.

Розроблено теоретичні та методологічні засади формування та функціонування ринку молока та молокопродуктів. Узагальнено теоретичні положення щодо суті ринку та ринкових відносин. Висвітлено досвід розвинутих зарубіжних країн державного регулювання даного ринку. Проведено оцінювання розвитку регіонального молокопродуктового підкомплексу. Досліджено динаміку чисельності поголів'я корів у господарствах різних організаційно-правових форм, його продуктивності, обсягів виробництва та переробки продукції та їх ефективності. Виявлено основні чинники розвитку молочного скотарства й особливості просування його продукції від виробника до споживача. Обгрунтовано прогнозні параметри розвитку регіонального молокопродуктового підкомплексу. Визначено перспективність регіонального ринку молока та молокопродуктів, а також можливості сільськогосподарських підприємств, особистих селянських господарств і переробних підприємств щодо формування пропозиції молочних товарів. Сформульовано пропозиції стосовно оптимізації виробничих програм даних підприємств. Обгрунтовано основні напрями вдосконалення міжгосподарських економічних зв'язків у молокопродуктовому підкомплексі, зокрема, шляхом створення неприбуткових молочних кооперативів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.511.5 +
Шифр НБУВ: РА355006

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Волошина О.І. 
Ефективність функціонування і перспективи розвитку ринку молока і молочної продукції: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.02 / О.І. Волошина ; Крим. держ. агротехнол. ун-т. — Сімф., 2005. — 19 с. — укp.

Висвітлено методологічні та методичні аспекти ефективності функціонування ринку молока та молочної продукції на регіональному рівні й обгрунтовано перспективи його розвитку. Проаналізовано рівні попиту та пропозиції, а також конкурентоспроможності регіональних молокопереробних підприємств. Проведено маркетингові дослідження та прогноз рівня споживання молочної продукції. Вивчено сучасний стан і тенденції розвитку молочного скотарства та молокопереробної галузі Автономної республіки Крим. Наведено економічну оцінку пріоритетних напрямків розвитку регіонального ринку молока та молочної продукції, встановлено споживчі переваги. Розроблено модель цінового узгодження пропозиції молочної продукції з обсягами споживчого попиту, використання якої дозволяє молокопереробним підприємствам аналізувати поточну ситуацію на регіональному ринку молока та молочної продукції й обгрунтовано прогнозувати її розвиток. Визначено стабільність та алокативну ефективність функціонування молокопродуктового підкомплексу АР Крим. Запропоновано маркетингові стратегії для кримських молокопереробних підприємств з урахування життєвого циклу товарів. На базі застосування системи економетричних моделей з використанням Log-Log функції обгрунтовано прогноз споживання молока та молочної продукції в АР Крим у сердньостроковій перспективі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)325.250.0-451.51-592 + У9(4УКР)421.511.5 + У9(4УКР-6КРИ)325.250-451.51-592 + У9(4УКР-6КРИ)421.511.5 +
Шифр НБУВ: РА334941

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Левків Г.Я. 
Маркетингове управління товаропросуванням молокопродукції аграрних формувань на споживчому ринку: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Г.Я. Левків ; Львів. нац. аграр. ун-т. — Л., 2008. — 20 с. — укp.

Вперше визначено шляхи удосконалення маркетингового управління товаропросуванням молокопродукції аграрних формувань на споживчому ринку, що базуються на використанні економіко-математичних моделей оптимізації закупівель молочної сировини заготівельними пунктами та транспортування виробленої продукції до кінцевих споживачів. Удосконалено модель структуризації процесу маркетингового управління товаропросуванням молокопродукції на споживчому ринку, запропоновано методичні підходи щодо побудови та використання оптимальних логістичних систем у процесі маркетингового управління товаропросуванням молокопродукції на споживчому ринку. Удосконалено теоретичні засади процесу постачання як об'єкта маркетингового управління у сфері АПК, що об'єднує аналітичну, оперативну та виробничу стадії. Розроблено концепцію партнерського маркетингу для організації системи постачання та товаропросування молокопродукції на ринок. Проведено маркетингову сегментацію ринку молочної продукції як детермінанти підготовки та прийняття ефективних маркетингових управлінських рішень. Обгрунтовано положення щодо удосконалення системи маркетингового управління процесом закупівлі молокопродукції на підставі моделювання поведінки споживача продовольчих товарів. Наведено пропозиції щодо формування оптимальної маркетингової стратегії управління процесами постачання та товаропросування на ринку молочної продукції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.511.5-211.1 +
Шифр НБУВ: РА362090

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Шевченко О.М. 
Особливості менеджменту регіонального ринку молока і молокопродукції в умовах інтеграції: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.05 / О.М. Шевченко ; Черніг. держ. технол. ун-т. — Чернігів, 2010. — 20 с. — укp.

Наведено теоретичне обгрунтування та запропоновано нове вирішення наукових і практичних проблем формування та функціонування регіонального ринку молока та молокопродукції, визначено його об'єм, структуру та динаміку. Досліджено щільність і напрямки інтеграційних зв'язків між основними його елементами, проаналізовано їх кореляційний вплив на задоволення зростаючих потреб населення у молокопродукції. Розкрито економічну сутність основних понять дослідження, удосконалено теорію та методологію формування та функціонування харчопродовольчих комплексів регіонів України. Запропоновано схему взаємодії основних індикаторів регіонального ринку та відповідних елементів структури, розроблено систему показників оцінювання його ефективності. Проведено комплексне оцінювання стану та територіальної диференціації внутрішнього ринку молока та молокопродукції. З використанням одержаних результатів вперше виконано комбінаційне групування регіонів України за рівнем ринкового розвитку. Виявлено основні тенденції менеджменту регіонального ринку молока та молокопродукції. Обгрунтовано методичні підходи щодо його моделювання, побудовано трьохрівневу модель кластерних утворень. Обгрунтовано напрями удосконалення формування ринку молока та молокопродукції з використанням кластерів місцевого, районного та регіонального рівнів. Визначено цілі та запропоновано стратегічні рішення щодо формування ефективного ринку молока та молокопродукції за умов посилення інтеграційних процесів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.511.5-212.1
Шифр НБУВ: РА372539 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Галак І.М. 
Підвищення конкурентоспроможності молокопродуктивного підкомплексу АПК: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.03 / І.М. Галак ; Терноп. нац. екон. ун-т. — Т., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретичні, методичні та практичні аспекти організаційно-економічного механізму формування та функціонування національного молокопродуктового підкомплексу за умов ринку. Розкрито сутнісь конкурентоспроможності, обгрунтовано об'єктивну необхідність її підвищення та методичні засади дослідження. Встановлено рівень конкурентоспроможності молокопродуктового підкомплексу АПК України. Визначно рівень конкурентоспроможності молока в суспільному секторі товарного виробництва, проаналізовано роль господарств населення у формуванні та розвитку молокопродуктового підкомплексу. Встановлено рівень конкурентоспроможності молокопереробного сегмента молочної галузі. Обгрунтовано стратегію конкурентоспроможного розвитку молокопродуктового підкомплексу АПК, наведено пропозиції щодо запровадження об'єктивних міжгалузевих економічних взаємовідносин і раціонального поєднання державних і ринкових регуляторів ефективного функціонування молокопродуктового підкомплексу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)325.250-451.51-13 + У9(4УКР)421.511.5-13 +
Шифр НБУВ: РА360243

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Кощій О. В. 
Прогнозування кон'юнктури ринку молочних продуктів з врахуванням циклічності розвитку економіки України: автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.03 / О. В. Кощій ; Полтав. нац. техн. ун-т ім. Ю. Кондратюка. — Полтава, 2010. — 35 с. — укp.

Розроблено нові концептуальні засади теорії економічної кон'юнктури з урахуванням багатоциклічності її формування за процесу глобалізації. Запропоновано нові методологічні засади прогнозування кон'юнктури вітчизняного ринку молочних продуктів на базі циклічності розвитку світового ринку й економіки України. Уточнено трактування кон'юнктури ринку. Вдосконалено класифікацію видів кон'юнктури та чинників її формування. Розроблено систему випереджаючих індексів-композитів для короткострокового прогнозування змін загальногосподарської кон'юнктури України. Встановлено механізм моніторингу кон'юнктури вітчизняного ринку молочних продуктів і державне антициклічне його регулювання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.511.5
Шифр НБУВ: РА371223 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Кощій О. В. 
Прогнозування кон'юнктури ринку молочних продуктів з врахуванням циклічності розвитку економіки України: автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.03 / О. В. Кощій ; Полтав. нац. техн. ун-т ім. Ю. Кондратюка. — Полтава, 2010. — 35 с. — укp.

Розроблено нові концептуальні засади теорії економічної кон'юнктури з урахуванням багатоциклічності її формування за процесу глобалізації. Запропоновано нові методологічні засади прогнозування кон'юнктури вітчизняного ринку молочних продуктів на базі циклічності розвитку світового ринку й економіки України. Уточнено трактування кон'юнктури ринку. Вдосконалено класифікацію видів кон'юнктури та чинників її формування. Розроблено систему випереджаючих індексів-композитів для короткострокового прогнозування змін загальногосподарської кон'юнктури України. Встановлено механізм моніторингу кон'юнктури вітчизняного ринку молочних продуктів і державне антициклічне його регулювання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.511.5
Шифр НБУВ: РА371223 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Рябова Т.А. 
Споживча поведінка підприємств на ринку сухого молока: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Т.А. Рябова ; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана". — К., 2008. — 19 с. — укp.

Розкрито сутність і поведінкові особливості маркетингової взаємодії виробників і споживачів на промислових товарних ринках. Розглянуто систему аналізу споживчої поведінки підприємств, яка базується на трьох блоках економічних показників, що відтворюють диспозиційну модель споживання. Визначено найбільш результативні технології організації взаємодії підприємств на промислових ринках, запропоновано алгоритм розробки управлінських рішень на цій основі. Охарактеризовано механізм формування та забезпечення ефективних систем взаємодії виробників і споживачів сухих молокопродуктів, що грунтується на математичних ігрових методах й моделюванні ринкових взаємодій у антагоністичних ситуаціях суперечливості економічних інтересів. Визначено необхідність і можливість побудови ефективної системи підтримки національних виробників сухого молока шляхом їх партнерства та інтеграції з підприємствами-експортерами, а також операторами світових ринків. Запропоновано систему оцінювання стратегічного потенціалу та ефективності поведінки у маркетингових взаємодіях на ринках промислових підприємств і посередницьких організацій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.511.5 +
Шифр НБУВ: РА361240

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Дробот Н.М. 
Фінансовий механізм експорту та імпорту молочних продуктів в умовах вступу України до СОТ: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.04.01 / Н.М. Дробот ; Дніпропетр. держ. аграр. ун-т. — Д., 2006. — 20 с. — укp.

Узагальнено теоретичні аспекти фінансового механізму експорту й імпорту сільськогосподарської та продовольчої продукції шляхом виявлення його економічної природи та структури. Запропоновано класифікацію складових даного механізму за рівнем законодавчого закріплення. Здійснено аналіз законодавчої та нормативної бази регулювання експорту й імпорту молока та молочних продуктів стосовно відповідності вимогам Світової організації торгівлі. Виявлено тенденції, взаємозв'язок цін внутрішнього та світового ринку даних продуктів у процесі лібералізації торгівлі. Установлено вплив фінансового механізму експорту й імпорту щодо конкурентоспроможності молочної продукції України на світовому ринку, стан внутрішнього ринку та продовольчої безпеки країни на національному рівні та рівні домашніх господарств. Запропоновано напрями удосконалення дослідженого механізму й обгрунтовано важелі практичного застосування його інструментів за умов вступу України до Світової організації торгівлі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.511.5-803.4 +
Шифр НБУВ: РА345472

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Макаринська О.В. 
Формування і розвиток ринку молока і молокопродукції на регіональному рівні: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.02 / О.В. Макаринська ; Харк. нац. аграр. ун-т ім. В.В.Докучаєва. — Х., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Узагальнено підходи різних учених щодо розуміння суті ринку, його складових, конкуренції, інфраструктури. На підставі аналізу попиту, пропозицій, конкуренції, цінової ситуації на ринку молока та молокопродукції на регіональному рівні обгрунтовано необхідність його державного регулювання. Розроблено рекомендації для створення власної сировинної зони для кожного молокопереробного підприємства. Запропоновано напрямки щодо удосконалення інфраструктури ринку молока та молокопродукції та перспективи його розвитку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.353-592 + У9(4УКР)325.250.0-451.51-592 + У9(4УКР)421.511.5 +
Шифр НБУВ: РА324846

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Дудар Г.Т. 
Формування системи реалізації молока та молокопродуктів в умовах ринку: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Г.Т. Дудар ; Терноп. нац. екон. ун-т. — Т., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретико-методологічні засади формування системи реалізації молока та молокопродуктів. Розкрито суть понять "система" та "система реалізації агропромислової продукції" за умов ринку. Розвинуто методику дослідження та оцінки такої системи. Узагальнено світові тенденції, функціонування та розвитку кооперативного молочарського бізнесу. Обгрунтовано основні напрями формування та розвитку системи реалізації молока та молокопродуктів за умов ринку. Сформовано систему аграрного маркетингу в молокопродуктовому підкомплексі. Розвинуто оптимізаційну модель реалізації молока та молокопродуктів за умов ринку залежно від кон'юнктурних станів ринку. Запропоновано шляхи розвитку молочарського бізнесу в контексті вступу України до СОТ та інтеграції з ЄС.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.511.5 + У9(4УКР)843.580 +
Шифр НБУВ: РА355644

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Одінцов О.М. 
Формування та функціонування ринку молока і молокопродуктів в Україні: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.03 / О.М. Одінцов ; Терноп. нац. екон. ун-т. — Т., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему теоретико-методологічної та методичної розробки перспективних варіантів ефективного функціонування молокопродуктового підкомплексу за умов гармонізації економічних відносин між суб'єктами ринку. Узагальнено ринкову взаємодію учасників системи виробництво - переробка - споживання молокопродуктів. Установлено її логічний вплив на формування й економічний розвиток молокопродуктового підкомплексу в Україні. Досліджено тенденції формування ринку молока у розвитку даного підкомплексу, а також економічну ефективність формування пропозиції молока за різних форм господарювання і оцінено інтенсивність конкуренції на Черкаському регіональному молокопродуктовому ринку. Розроблено основні перспективні шляхи розвитку ринку молока. Запропоновано удосконалений економічний механізм ринкової взаємодії його учасників. Обгрунтовано параметри місткості даного ринку до 2015 р. Проведено варіантні оптимізаційні розрахунки раціонів годівлі тварин та визначено стратегію заготівлі кукурузного силосу, раціонального використання основного й оборотного капіталу, установлено мінімальні ціни на молокосировину. Запропоновано схему міжгалузевого балансу молокопродуктового підкомплексу, що дозволяє проводити розрахунки цін на молоко-сировину залежно від кількості та структури кінцевої продукції молокопереробних підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.511.5 + У9(4УКР)306.751.353 +
Шифр НБУВ: РА360879

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Трокоз В.М. 
Функціонування підприємств-виробників морозива на структурованих ринках: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / В.М. Трокоз ; Житомир. нац. агроекол. ун-т. — Житомир, 2008. — 20 с. — укp.

Визначено суть, сфери й ознаки структуризації ринку. Наведено наукову характеристику ринку морозива як самоорганізованої системи з високим рівнем лібералізації взаємозв'язків, структурування яких відбулося на певних етапах еволюції. Виділено групи ринкових операторів за ознакам щодо молокопереробних, охолоджувальних і маркетингових потужностей. Установлено основні напрями стратегій розвитку підприємств кожної групи. Розкрито суть чинників, що визначають високий рівень концентрації ринку морозива. Виявлено причини поглиблення спеціалізації ринкових агентів та стимули щодо їх інтеграції. Установлено найважливіщі обмеження розвитку підприємств-виробників морозива та перешкоди для виходу на зовнішні ринки. Розкрито механізм зниження показників енерго- та фондомісткості, загальних виробничих і маркетингових витрат на одиницю реалізації продукції шляхом мінімізації сезонних коливань обсягів постачання сировини та збуту морозива за рахунок запровадження концентричної диверсифікації. Обгрунтовано необхідність та розкрито організаційні засади створення національної системи моніторингу якості морозива.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.353.1 + У9(4УКР)421.511.5 +
Шифр НБУВ: РА360810

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського