Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (558)Книжкові видання та компакт-диски (583)Журнали та продовжувані видання (404)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.51$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 80
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Даниленко О.Л. 
Взаємодія внутрішнього та зовнішнього ринків в умовах глобалізації: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.01 / О.Л. Даниленко ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено механізм взаємодії внутрішнього та зовнішнього ринків за умов багаторівневої трансформації економіки, зумовленої глобалізацією суспільного розвитку та ринковою трансформацією. Досліджено вплив глобалізації на формування відкритої економіки. Виявлено основні передумови інтенсифікації зовнішньоекономічних зв'язків країни. Розроблено класифікацію відкритості економіки, яка характеризує різні напрями, суб'єктів і структуру зовнішньоекономічних зв'язків. На підставі комплексного аналізу взаємного впливу внутрішнього та зовнішнього ринків виявлено основні напрями їх взаємодії, виділено основні дисбаланси, які виникають у разі співвідношень внутрішніх і зовнішніх компонентів попиту та пропозиції. Розроблено механізм регулювання взаємодії внутрішнього та зовнішнього ринків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.51 + Ч9(4УКР)843 +
Шифр НБУВ: РА362425

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Мязіна Н. Б. 
Глобальний маркетинг агропромислової продукції: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.02 / Н. Б. Мязіна ; Терноп. нац. екон. ун-т. — Т., 2011. — 20 с. — укp.

Узагальнено теоретичні основи формування системи глобального маркетингу. Досліджено вплив процесів глобалізації на аграрний сектор. Виділено структурні особливості функціонування світового аграрного ринку. Визначено місце вітчизняного аграрного ринку в системі глобальних зв'язків і маркетингову позицію вітчизняних підприємств на глобальному ринку сільськогосподарської продукції Запропоновано корекції маркетингових методик аналізу ринку агропродукції. Розроблено систему сегментування ринків аграрної сировини та запропоновано варіанти маркетинг-мікс для конкретних сегментів глобального ринку агропромислової продукції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.151 + У9(4УКР)421.51
Шифр НБУВ: РА382931 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Майстро С.В. 
Державне регулювання аграрного ринку України в умовах глобалізації: автореф. дис... д-ра наук з держ. упр.: 25.00.02 / С.В. Майстро ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2009. — 40 с. — укp.

Розкрито сутність, охарактеризовано складові та запропоновано шляхи вдосконалення механізму державного регулювання національного аграрного ринку. Обгрунтовано доцільність використання міждисциплінарного методологічного підходу у процесі дослідження особливостей функціонування аграрного ринку. Визначено вплив глобалізаційних процесів на формування та функцінування складових національного аграрного ринку, зокрема ринків сільськогосподарської продукції та продовольства, сільськогосподарських земель, засобів виробництва й аграрної інфраструктури. Запропоновано концептуальні підходи до стратегії розвитку аграрного ринку України, яка базується на комплексній реалізації трьох її складових: інвестиційно-інноваційної, зовнішньоекономічної й еколого-соціальної моделей розвитку сільських територій. Наведено пропозиції щодо удосконалення системи державного регулювання аграрного ринку за умов членства України у СОТ та її подальшої інтеграції у світовий економічний простір.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.51 +
Шифр НБУВ: РА369435

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Гречук Т. Л. 
Державне регулювання ринку харчової продукції в Україні: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03 / Т. Л. Гречук ; Н.-д. центр індустр. пробл. розв. — Х., 2010. — 18 с. — укp.

Узагальнено теоретичні засади щодо визначення кон'юнктури ринку харчової продукції, досліджено зміни, які є у її складі під впливом інтеграції України у світове співтовариство. Запропоновано використання прогнозних моделей щодо визначення обсягів виробництва окремих видів продукції, які дозоляють заздалегідь оцінити ситуацію із забезпеченням харчовою продукцією населення країни, своєчасно, у разі потреби, застосувати заходи державного регулювання та стабілізувати ситуацію на ринку харчових продуктів. Проведено аналіз експорту-імпорту харчової продукції, як загалом, так і з окремих груп товарів і зроблено висновок, що в більшості обсяги експорту харчової продукції перевищують обсяги імпорту відповідних товарів. Запропоновано використання програмно-цільового підходу до державного регулювання розвитку харчової промисловості, який дозволяє чітко визначати терміни виконання та проводити контроль ефективності заходів державної підтримки товаровиробників на ринку харчової продукції. Виконано оцінку рівня якості харчової продукції як стратегічного імперативу діяльності товаровиробників. Розроблено методичний підхід, що дозволяє визначити переваги та недоліки державного цінового обмеження учасників ринку харчової продукції з урахуванням договірних умов господарювання та визначити ціновий коридор для товаровиробника.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.51
Шифр НБУВ: РА376226 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Лозинська Т.М. 
Державне управління розвитком продовольчого ринку України в умовах глобалізації економіки: автореф. дис... д-ра наук з держ. упр.: 25.00.02 / Т.М. Лозинська ; Донец. держ. ун-т упр. — Донецьк, 2008. — 36 с. — укp.

Концептуально обгрунтовано трансформацію механізмів державного управління розвитком продовольчого ринку, зумовлену динамічними якісними змінами у системі виробництва, розподілу та споживання продуктів, які мають глобальний характер. Розкрито суть і зміст продовольчої безпеки у контексті посилення державного управління, оскільки у сучасному суспільстві для її забезпечення виявляють свою неспроможність ринок і глобалізація. Проаналізовано організаційно-функціональні аспекти системи державного управління продовольчим ринком з урахуванням необхідності забезпечення його якісної зміни з метою розв'язання продовольчої проблеми. Запропоновано концептуальні засади державного управління даним ринком на основі тривимірної товарної типології за використання програмно-цільового підходу. Обгрунтовано експортно-орієнтовану стратегію розвитку продовольчого ринку, доцільність регулювання міжгалузевих економічних відносин за допомогою методів, спрямованих на підвищення продуктивності праці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.51-21,01 +
Шифр НБУВ: РА360403

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Махмудов Х.З. 
Економіко-організаційний механізм формування попиту і стимулювання збуту на ринку продовольства: автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / Х.З. Махмудов ; Ін-т аграр. економіки УААН. — К., 2010. — 36 с. — укp.

Висвітлено проблеми удосконалення економіко-організаційного механізму формування попиту та стимулювання збуту аграрно-продовольчої продукції та забезпечення конкурентоспроможного виробництва, спрямованого на подальше становлення, розвиток і ефективне функціонування ринку продовольства. Досліджено специфіку та функції маркетингу в аграрній сфері економіки. Визначено маркетингові важелі забезпечення конкурентоспроможності в системі формування попиту та стимулювання збуту на продовольчому ринку. Проведено аналіз і оцінку сучасного стану та виявлено тенденції розвитку галузей рослинництва та тваринництва, ринку аграрно-продовольчої продукції. Розкрито сутність позиціювання та сегментації як чинників підвищення конкурентоспроможності. Висвітлено значення якості продукції в системі формування попиту та стимулювання збуту. Обгрунтовано визначення ціни з урахуванням і у взаємозв'язку з часткою ринку, впливу собівартості на рівень ціни товару. Розкрито напрями державного регулювання ціноутворення та їх вплив на формування попиту та стимулювання збуту аграрно-продовольчої продукції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.51
Шифр НБУВ: РА370728 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Калашніков В.М. 
Економіко-організаційні особливості розвитку роздрібної торгівлі хлібом та хлібопродуктами: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / В.М. Калашніков ; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. — Х., 2008. — 18 с. — укp.

Обгрунтовано теоретико-методичні засади розвитку роздрібної торгівлі хлібом і хлібобулочними виробами. Розкрито суть і виокремлено особливості продовольчого ринку. Уточнено економічну суть ринку хліба та хлібобулочних виробів та визначено його специфіку. Систематизовано та надано змістову характеристику сучасних форм і видів роздрібної торгівлі хлібом і хлібобулочними виробами. Виявлено основні тенденції та проблеми розвитку хлібопекарської галузі. Виокремлено особливості попиту на хліб і хлібобулочні вироби у різних сегментах товарного ринку. Ідентифіковано фактори, що здійснюють найбільш вагомий вплив на реалізацію хлібної прдукції. Запропоновано структурно-логічну схему процесу розробки стратегії місцерозташування підприємств роздрібної торгівлі хлібопродуктами. Обгрунтовано теоретичні та практичні рекомендації щодо розробки ефективної цінової політики даних підприємств за умов конкурентного середовища.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.512.2 + У9(4УКР)421.512.2
Шифр НБУВ: РА356971

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Лишенко М.О. 
Економічна ефективність виробництва зерна в сільськогосподарських підприємствах в умовах формування регіонального ринку: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / М.О. Лишенко ; Білоцерк. нац. аграр. ун-т. — Біла Церква, 2008. — 21 с. — укp.

Розглянуто теоретико-методологічні засади формування та функціонування ринків зерна. Проаналізовано розвиток зернового ринку України за останні десять років. Визначено місце регіонального ринку зерна Сумської області в державному зерновому ринку. Систематизовано теоретичні, методичні та практичні аспекти економічної ефективності виробництва в цілому та виробництва зерна зокрема за умов становлення ринкових відносин. Розкрито сутність категорії економічної ефективності як найвагомішої в системі економічних понять, від адекватності трактування якої залежить правильність усієї системи ефективності виробництва. Обгрунтовано критерії та систему показників, що відображають рівень економічної ефективності виробництва, переробки та реалізації зерна, за якими визначено шляхи її підвищення. Створено найбільш прийнятну модель оптимізації обсягів і структури виробництва зернової продукції. Охарактеризовано фактори, що впливають на ефективність функціонування зернового ринку. Проаналізовано ефективність виробництва та канали реалізації зернової продукції. Зроблено прогнозування розвитку зернового ринку Сумської області. Розраховано показники його економічної ефективності на перспективу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-4СУМ)325.151 + У9(4УКР)843.570 + У9(4УКР)421.51 +
Шифр НБУВ: РА357347

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Сендецька С.В. 
Економічний механізм формування і функціонування регіонального ринку продукції птахівництва: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / С.В. Сендецька ; Львів. нац. аграр. ун-т. — Л., 2010. — 20 с. — укp.

Розглянуто суть економічного механізму ринку продукції птахівництва, теоретико-методологічні підходи до його дослідження, особливості функціонування. Досліджено стан економічного механізму регіонального ринку продукції птахівництва. Проаналізовано його становлення та функціонування на фоні загальноукраїнських тенденцій розвитку, а також зміни основних елементів ринкового механізму, способів державного регуляторного впливу на стан ринку. Обгрунтовано основні напрями державного регулювання ринку з метою забезпечення раціональних потреб населення в продуктах птахівництва на основі розробки системи цілей різних рівнів. Здійснено прогнозування кон'юнктури ринку й обгрунтовано напрями його регулювання відповідно до одержаних прогнозів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.51
Шифр НБУВ: РА374985 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Краснодєд Т.Л. 
Економічний механізм формування конкурентних переваг підприємств на регіональному ринку молока: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Т.Л. Краснодєд ; Харк. нац. аграр. ун-т ім. В.В.Докучаєва. — Х., 2009. — 20 с. — укp.

Проаналізовано механізм формування конкурентних переваг підприємств на ринку молока та молочної продукції у Запорізькій області та в Україні в цілому. Наведено результати дослідження теоретичних основ і практичних аспектів функціонування ринку. На підставі аналізу споживання, пропозиції та процесу ціноутворення на ринку молока індустріального регіону, а також аналізу взаємовідносин між виробниками молока та переробними структурами, обгрунтовано перспективні напрями удосконалення економічного механізму ринку. Визначено шляхи підвищення конкурентоспроможності та прибутковості товаровиробників з урахуванням цінових чинників, рівня інтенсифікації, молочної спеціалізації, концентрації та якості продукції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.511.5 +
Шифр НБУВ: РА363595

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Соболев Д.А. 
Економічні засади державного регулювання ринку яловичини: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.03 / Д.А. Соболев ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено процес державного регулювання вітчизняного ринку яловичини за допомогою економічних важелів за умов СОТ. Узагальнено теоретичні, методичні та прикладні аспекти формування економічних засад даного регулювання. Розрито суть поняття "механізм державного регулювання" у контексті розвитку аграрного сектора. Класифіковано заходи державної підтримки виробників яловичини. Проаналізовано ефективність існуючих організаційно-економічних механізмів державного регулювання ринку яловичини. Визначено фактори впливу на рентабельність її виробництва й оцінено вплив кожного з цих факторів на рівень його рентабельності. Проаналізовано структуру грошових потоків підприємств, які вирощують велику рогату худобу. Досліджено основні тенденції функціонування внутрішнього та світового ринків яловичини. За результатами дослідження розроблено пропозиції щодо внесення змін до організаційно-економічних механізмів державного регулювання ринку яловичини з метою підвищення рентабельності її виробництва, які відповідають нормам СОТ. Визначено напрями оптимізації грошових потоків підприємств-виробників яловичини. Запропоновано схеми фінансування різних категорій заходів державної політики. Визначено найбільш перспективні ринки збуту вітчизняної продукції даної галузі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.511.1 + У9(4УКР)843.580 +
Шифр НБУВ: РА363653

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Душка В.І. 
Економічні основи формування ринку молока: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / В.І. Душка ; Львів. держ. аграр. ун-т. — Л., 2007. — 20 с. — укp.

Розроблено теоретичні та методологічні засади формування та функціонування ринку молока та молокопродуктів. Узагальнено теоретичні положення щодо суті ринку та ринкових відносин. Висвітлено досвід розвинутих зарубіжних країн державного регулювання даного ринку. Проведено оцінювання розвитку регіонального молокопродуктового підкомплексу. Досліджено динаміку чисельності поголів'я корів у господарствах різних організаційно-правових форм, його продуктивності, обсягів виробництва та переробки продукції та їх ефективності. Виявлено основні чинники розвитку молочного скотарства й особливості просування його продукції від виробника до споживача. Обгрунтовано прогнозні параметри розвитку регіонального молокопродуктового підкомплексу. Визначено перспективність регіонального ринку молока та молокопродуктів, а також можливості сільськогосподарських підприємств, особистих селянських господарств і переробних підприємств щодо формування пропозиції молочних товарів. Сформульовано пропозиції стосовно оптимізації виробничих програм даних підприємств. Обгрунтовано основні напрями вдосконалення міжгосподарських економічних зв'язків у молокопродуктовому підкомплексі, зокрема, шляхом створення неприбуткових молочних кооперативів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.511.5 +
Шифр НБУВ: РА355006

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Волошина О.І. 
Ефективність функціонування і перспективи розвитку ринку молока і молочної продукції: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.02 / О.І. Волошина ; Крим. держ. агротехнол. ун-т. — Сімф., 2005. — 19 с. — укp.

Висвітлено методологічні та методичні аспекти ефективності функціонування ринку молока та молочної продукції на регіональному рівні й обгрунтовано перспективи його розвитку. Проаналізовано рівні попиту та пропозиції, а також конкурентоспроможності регіональних молокопереробних підприємств. Проведено маркетингові дослідження та прогноз рівня споживання молочної продукції. Вивчено сучасний стан і тенденції розвитку молочного скотарства та молокопереробної галузі Автономної республіки Крим. Наведено економічну оцінку пріоритетних напрямків розвитку регіонального ринку молока та молочної продукції, встановлено споживчі переваги. Розроблено модель цінового узгодження пропозиції молочної продукції з обсягами споживчого попиту, використання якої дозволяє молокопереробним підприємствам аналізувати поточну ситуацію на регіональному ринку молока та молочної продукції й обгрунтовано прогнозувати її розвиток. Визначено стабільність та алокативну ефективність функціонування молокопродуктового підкомплексу АР Крим. Запропоновано маркетингові стратегії для кримських молокопереробних підприємств з урахування життєвого циклу товарів. На базі застосування системи економетричних моделей з використанням Log-Log функції обгрунтовано прогноз споживання молока та молочної продукції в АР Крим у сердньостроковій перспективі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)325.250.0-451.51-592 + У9(4УКР)421.511.5 + У9(4УКР-6КРИ)325.250-451.51-592 + У9(4УКР-6КРИ)421.511.5 +
Шифр НБУВ: РА334941

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Шпикуляк О.Г. 
Інституції у розвитку та регулюванні аграрного ринку (теорія, методологія і організація): автореф. дис. ... д-ра екон. наук: 08.00.03 / О.Г. Шпикуляк ; Ін-т аграр. економіки Укр. акад. аграр. наук, нац. наук. центр. — К., 2010. — 35 с. — укp.

Обгрунтовано теоретико-методологічні засади та принципи інституціонального забезпечення розвитку та регулювання аграрного ринку в Україні. Уперше у контексті еволюціоністського підходу й інституціональної методології розкрито значення інституцій та інститутів у розвитку та регулюванні аграрного ринку. Розкрито методологічну сутність, роль та особливості формування та функціонування соціального капіталу на селі. Роглянуто сутнісні характеристики ринку, зокрема аграрного, досліджено динамізм і взаємозалежність зв'язків економічних агентів в інституціональному механізмі. Визначено інституціональні особливості функціонування аграрного ринку за умов трансформаційної економіки як системи інституцій та інститутів, що структурують відносини учасників ринкового обміну у процесі ціноутворення, інфраструктурних змін, регуляторних впливів держави, формування соціального капіталу. Обгрунтовано теоретичні засади інституційного забезпечення розвитку та регулювання ринку, цінового й інфраструктурного механізмів, проаналізовано національні особливості економічних відносин. Розкрито методологічні та методичні засади функціонування аграрного ринку, визначено особливості формування політики узгодження інтересів його учасників. Сформульовано концептуальні засади інституціонального забезпечення регулювання аграрного ринку та розвитку інститутів ринкової інфраструктури та цінового механізму.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)421.51 +
Шифр НБУВ: РА370112  Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Сидоренко С.В. 
Кон'юнктура ринку продукції м'ясного птахівництва (на матеріалах підприємств та організацій АПК України): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / С.В. Сидоренко ; Нац. аграр. ун-т. — К., 1999. — 18 с. — укp.

Дисертацію присвячено теоретичним і практичним питанням дослідження кон'юнктури ринку продукції м'ясного птахівництва. В результаті дослідження встановлені фактори формування кон'юнктури ринку продукції м'ясного птахівництва, проведено її аналіз, розглянуто теоретичні питання вибору прогнозної моделі та здійснено середньостроковий прогноз кон'юнктури ринку продукції м'ясного птахівництва. Визначено модель оптимізації розвитку підприємництва в умовах поглиблення спеціалізації та концентрації виробництва та проведено оптимізацію на основі СВАТ "Птахокомбінат "Тульчинський"".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.511.11-36

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Рудницька О.В. 
Маркетингова діяльність сільськогосподарських підприємств на ринку органічної агропродовольчої продукції: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.В. Рудницька ; Нац. аграр. ун-т. — К., 2007. — 19 с. — укp.

Розроблено теоретико-методичне забезпечення та практичні рекомендації щодо формування маркетингової діяльності товаровиробників органічної продукції у період становлення ринку. За результатами комплексного дослідження виявлено особливості та закономірності формування ринку даної продукції в Україні. Визначено рівень впливу факторів зовнішнього та внутрішнього середовища на діяльність підприємств на цьому ринку. Здійснено його сегментацію для визначення профілю вітчизняного споживання зазначеної продукції. Обгрунтовано методичні підходи до формування результативної системи маркетингу на базі розроблених стратегій розвитку маркетингової діяльності та засобів комплексу маркетингу. Узагальнено зарубіжний досвід з метою його адаптації до умов України. Визначено попит споживачів на органічну продукцію на підставі оптимізаційної моделі споживання з урахуванням рівня доходів покупців і ціни.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-211.1 + У9(4УКР)421.51 +
Шифр НБУВ: РА354556

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Беспята М. М. 
Маркетингова діяльність торговельних підприємств на ринку будівельної продукції: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / М. М. Беспята ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2010. — 20 с. — укp.

Визначено соціально-економічну сутність будівельної продукції. Розглянуто принципи та направлення маркетингової діяльності, які є фундаментом, на якому базується ефективна діяльність торговельного підприємства будівельного профілю за умов ринкової економіки. Досліджено організаційно-економічні основи та визначено проблеми управління маркетинговою діяльністю торговельних підприємств на ринку будівельних товарів. Проаналізовано стан ринку будівельних товарів України та виявлено основні фактори, які впливають на його формування. Виявлено, що за умов жорсткої конкурентної боротьби висока якість обслуговування дозволяє фірмі одержати конкурентні переваги та перейти на новий рівень обслуговування. Проведено економіко-математичне моделювання процесу прийняття маркетингових рішень на ринку будівельних товарів. Розроблено модель оптимальної маркетингової стратегії будівельного універмагу "Вільнюс".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.51
Шифр НБУВ: РА377556 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Левків Г.Я. 
Маркетингове управління товаропросуванням молокопродукції аграрних формувань на споживчому ринку: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Г.Я. Левків ; Львів. нац. аграр. ун-т. — Л., 2008. — 20 с. — укp.

Вперше визначено шляхи удосконалення маркетингового управління товаропросуванням молокопродукції аграрних формувань на споживчому ринку, що базуються на використанні економіко-математичних моделей оптимізації закупівель молочної сировини заготівельними пунктами та транспортування виробленої продукції до кінцевих споживачів. Удосконалено модель структуризації процесу маркетингового управління товаропросуванням молокопродукції на споживчому ринку, запропоновано методичні підходи щодо побудови та використання оптимальних логістичних систем у процесі маркетингового управління товаропросуванням молокопродукції на споживчому ринку. Удосконалено теоретичні засади процесу постачання як об'єкта маркетингового управління у сфері АПК, що об'єднує аналітичну, оперативну та виробничу стадії. Розроблено концепцію партнерського маркетингу для організації системи постачання та товаропросування молокопродукції на ринок. Проведено маркетингову сегментацію ринку молочної продукції як детермінанти підготовки та прийняття ефективних маркетингових управлінських рішень. Обгрунтовано положення щодо удосконалення системи маркетингового управління процесом закупівлі молокопродукції на підставі моделювання поведінки споживача продовольчих товарів. Наведено пропозиції щодо формування оптимальної маркетингової стратегії управління процесами постачання та товаропросування на ринку молочної продукції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.511.5-211.1 +
Шифр НБУВ: РА362090

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Пластун О.І. 
Моніторинг і регулювання ринку олії соняшникової в умовах глобалізації світової економіки: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / О.І. Пластун ; Нац. аграр. ун-т. — К., 2004. — 19 с.: рис. — укp.

Проаналізовано позиції України на світовому агропродовольчому ринку. Здійснено економічну оцінку наслідків державного регулювання ринку олійних. Проведено системний аналіз формування та функціонування внутрішнього та світового ринків соняшникової олії та динаміки їх цінової кон'юнктури. Виявлено циклічний характер зміни цін, враховуючи який товаровиробники можуть реалізувати продукцію в оптимальні строки. Установлено найефективніші щодо цінової кон'юнктури експортні ринки, що дає змогу продуцентам орієнтуватися у їх виборі. Рекомендовано шляхи входження українських товаровиробників у зовнішній ринок шляхом покращання сертифікації, вдосконалення експортної інфраструктури, мінімізації ризиків у зовнішньоекономічній діяльності. Удосконалено прогнозування динаміки ціни на внутрішньому ринку, показано переваги використання інтернет-технологій в ефективності та своєчасності прийняття управлінських рішень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.511.42 + У9(4УКР)421.511.42 + У9(4УКР)421.511.42
Шифр НБУВ: РА334254

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Задворний А.С. 
Організаційно-економічний механізм управління ринком цукру України: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / А.С. Задворний ; Нац. аграр. ун-т. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Досліджено стан і тенденції розвитку бурякоцукрового підкомплексу України, формування в його внутрішній структурі сукупності товарних ринків, зокрема, внутрішнього та зовнішнього ринків цукру, у взаємодії яких відсутній ефективний маркетинговий механізм, що стимулює розвиток негативних тенденцій внутрішнього середовища підкомплексу. Виділено групи факторів ефективного розвитку підкомплексу на перспективу, досліджено специфіку функціонування внутрішнього та зовнішнього ринків цукру України в контексті їх внутрішньої сегментації, визначено ряд заходів, спрямованих на забезпечення економічної безпеки країни під час здійснення зовнішньоекономічних операцій з цукром та цукросировиною. Запропоновано алгоритм управління та оптимізації структури пріоритетів розвитку ринку цукру України, створений на базі запровадження системи інформаційного маркетингу та розробленої економіко-математичної моделі прогнозування розвитку основних показників регіонального бурякоцукрового виробництва. Обгрунтовано сукупність форм взаємодії внутрішнього та зовнішнього ринків цукру за окремими напрямками господарських операцій та сегментами ринків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)421.511.7 + У9(4Укр)843.584
Шифр НБУВ: РА316828 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського