Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (11)Книжкові видання та компакт-диски (13)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.21-13-21$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Смирнов Є. М. 
Стратегічне управління конкурентоспроможністю торговельного підприємства: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Є. М. Смирнов ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. — Донецьк, 2011. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано теоретичні та методичні основи стратегічного управління конкурентоспроможністю торговельного підприємства. Уточнено сутність конкурентоспроможності підприємства та класифікацію її видів. Визначено галузеві особливості конкурентоспроможності торговельних підприємств на основі узагальнення специфічних рис конкуренції в торгівлі. Сформовано концептуальний підхід до стратегічного управління конкурентоспроможністю торговельного підприємства. Розроблено науково-методичний підхід до оцінки конкурентоспроможності торговельного підприємства. Проведено оцінювання конкурентної позиції підприємств торгівлі. Визначено рівень конкурентоспроможності та стан стратегічного управління конкурентоспроможністю торговельних підприємств. Запропоновано науковий підхід до обгрунтування стратегії управління конкурентоспроможністю торговельного підприємства на основі синтезу його конкурентних стратегій. Побудовано моделі рівня конкурентоспроможності торговельних підприємств з використанням методів регресійного аналізу панельних даних. Вдосконалено науково-методичний підхід до управління конкурентним ризиком торговельного підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-13-21
Шифр НБУВ: РА382144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Блохіна О. М. 
Управління конкурентними перевагами підприємств роздрібної торгівлі: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. М. Блохіна ; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. — Х., 2011. — 19 с.: рис. — укp.

Розкрито сутність поняття "клієнтська лояльність" і "клієнська довіра", наведено визначення конкуретних переваг підприємства роздрібної торгівлі, доповнено класифікацію конкуретних переваг, обгрунтовано чотирипроцесну модель управління ними. Удосконалено класифікацію факторів формування конкуретних переваг підприємства роздрібної торгівлі та досліджено їх вплив. Запропоновано систему оцінювання ефективності управління конкурентними перевагами підприємств роздрібної торгівлі й обгрунтовано комплексну систему управління цими перевагами. Розроблено методичний підхід до управління конкурентними перевагами підприємств роздрібної торгівлі. Доведено доцільність створення центра управління конкурентними перевагами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-13-21
Шифр НБУВ: РА385444 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Чорна М. В. 
Управління конкурентоспроможністю підприємств роздрібної торгівлі: автореф. дис. ... д-ра екон. наук: 08.00.04 / М. В. Чорна ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. — Донецьк, 2011. — 37 с. — укp.

Розглянуто проблеми формування теоретичних, методологічних та організаційних засад управління конкурентоспроможністю підприємств роздрібної торгівлі (ПРТ). Обгрунтовано методологічні засади діагностики конкуренції в роздрібній торгівлі як самостійного напряму галузевого аналізу. Розкрито трактування понять: "конкурентоспроможність підприємства", "конкурентостійкість підприємства", введено у науковий обіг термін "споживча цінність торговельної послуги". Розроблено концепцію управління конкурентоспроможністю ПРТ на принципах теорії ланцюжка цінності та модель створення споживчої цінності торговельної послуги ритейлера. Обгрунтовано науково-методичні засади управління взаємодією ПРТ з постачальниками. Запропоновано науково-методичні підходи до аналізу особливостей розвитку ПРТ; оцінювання ефективності цінової політики ПРТ; створення системи управління взаємодією зі споживачами. Розроблено методологічний підхід до оцінювання ефективності управління конкурентоспроможністю ПРТ та концептуальні положення щодо вдосконалення системи управління конкурентними перевагами мережевих ПРТ. Описано модель підвищення лояльності споживачів ПРТ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-13-21
Шифр НБУВ: РА381936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського