Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (34)Книжкові видання та компакт-диски (40)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.21-13$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
1.

Кот О.В. 
Інтегровані маркетингові комунікації в забезпеченні конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.В. Кот ; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. — Х., 2008. — 19 с. — укp.

Розроблено теоретичні положення та методичний інструментарій щодо розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій (ІКМ) у контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі. Розкрито економічну сутність поняття "інтегровані маркетингові комунікації підприємства роздрібної торгівлі". Систематизовано ознаки та визначено роль і місце ІКМ у процесі створення цінності для споживача. Розроблено систему показників оцінювання ІКМ з урахуванням економічного, комунікаційного та синергетичного аспектів комунікативної діяльності підприємства. Проаналізовано стан, динаміку й ефективність реалізації програм ІКМ на підприємствах роздрібної торгівлі. Запропоновано комплексний інтегральний показник конкурентоспроможності торговельного підприємства. Наведено пропозиції щодо формування та розподілу бюджету ІКМ з урахуванням комплексного інтегрального показника конкурентоспрможності підприємства роздрібної торгівлі та коефіцієнта рейтингової значущості окремих засобів ІКМ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-13 ф12 +
Шифр НБУВ: РА358870

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Барна М.Ю. 
Конкурентне середовище роздрібних торговельних підприємств: механізми та шляхи розвитку: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / М.Ю. Барна ; Укоопспілка, Львів. комерц. акад. — Л., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретичні засади та розроблено методичний інструментарій підвищення конкурентоспроможності роздрібних торговельних підприємств за умов інтенсифікації конкуренції в роздрібній торгівлі. Визначено сутність конкурентного середовища, умови та чинники розвитку підприємств в роздрібній торгівлі. Розроблено методичні підходи щодо оцінювання показників конкурентного середовища у даній сфері. Обгрунтовано параметри та рівні конкурентоспроможності торговельних підприємств. Запропоновано механізми розвикту конкурентного середовища в роздрібній торгівлі, визначено шляхи диверсифікації й активізації інноваційної діяльності як об'єктивної умови набуття конкурентних переваг торговельними підприємствами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-13 +
Шифр НБУВ: РА357264

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Сімех Ю.А. 
Оцінка конкурентостійкості підприємств роздрібної торгівлі: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Ю.А. Сімех ; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. — Х., 2009. — 18 с. — укp.

Розвинуто теоретичні положення та розроблено методичний інструментарій оцінювання конкурентостійкості підприємств роздрібної торгівлі. Розкрито економічну суть поняття "конкурентостійкість підприємств торгівлі". Розмежовано поняття "конкурентоспроможність" і "конкурентостійкість". Удосконалено ситематизацію принципів оцінювання конкурентостійкості підприємств торгівлі. Обгрунтовано методичний підхід до оцінювання конкурентостійкості даних підприємств, який передбачає послідовне оцінювання її складових (конкурентоспроможності та стійкості) та їх взаємодії з використанням динамічних показників розвитку підприємств торгівлі та їх співвідношення. Розроблено методичний інструментарій оцінювання конкурентостійкості підприємства. Для встановлення наявності конкурентостійкості певного підприємства торгівлі запропоновано комплексний метод оцінювання загального рівня конкурентостійкості. Вдосконалено метод оцінювання конкурентостійкості у межах певної конкурентної групи, а також запропоновано метод для з'ясування стійкості функціонування торговельного підприємства за умов невизначеності. Розроблено й обгрунтовано технологію практичної реалізації оцінювання конкурентостійкості даних підприємств на базі запропованих методів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-13 +
Шифр НБУВ: РА363054

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Абрамович О. К. 
Поведінка споживача в системі управління конкурентною стратегією підприємства: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. К. Абрамович ; Черніг. держ. технолог. ун-т. — Чернігів, 2011. — 20 с. — укp.

Проведено аналітичне оцінювання стану ринку роздрібної торгівлі товарами господарського вжитку довгострокового користування, визначено конкурентні стратегії вітчизняних підприємств і перспективи їх зміни. Актуалізовано чинники, що впливають на поведінку споживачів. Визначено вектори науково-практичної інтеграції концепції поведінки споживача до системи стратегічного управління підприємством. Розроблено, обгрунтовано та впроваджено систему управління конкурентною стратегією підприємства за принципами холістичного маркетингу з використанням інструментів збалансованої системи показників (ЗСП). Розроблено та використано систему оцінювання відповідності асортименту магазину потребам споживачів з використанням методу спільного аналізу, алгоритм формування комунікативної стратегії підприємства як елемента вдосконаленої конкурентної стратегії на підставі аналізу поведінки споживачів, технологію відносного оцінювання ефективності комунікаційної стратегії підприємства з використанням інструментів ЗСП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-361.1 + У9(4УКР)421.21-13
Шифр НБУВ: РА383276 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Смирнов Є. М. 
Стратегічне управління конкурентоспроможністю торговельного підприємства: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Є. М. Смирнов ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. — Донецьк, 2011. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано теоретичні та методичні основи стратегічного управління конкурентоспроможністю торговельного підприємства. Уточнено сутність конкурентоспроможності підприємства та класифікацію її видів. Визначено галузеві особливості конкурентоспроможності торговельних підприємств на основі узагальнення специфічних рис конкуренції в торгівлі. Сформовано концептуальний підхід до стратегічного управління конкурентоспроможністю торговельного підприємства. Розроблено науково-методичний підхід до оцінки конкурентоспроможності торговельного підприємства. Проведено оцінювання конкурентної позиції підприємств торгівлі. Визначено рівень конкурентоспроможності та стан стратегічного управління конкурентоспроможністю торговельних підприємств. Запропоновано науковий підхід до обгрунтування стратегії управління конкурентоспроможністю торговельного підприємства на основі синтезу його конкурентних стратегій. Побудовано моделі рівня конкурентоспроможності торговельних підприємств з використанням методів регресійного аналізу панельних даних. Вдосконалено науково-методичний підхід до управління конкурентним ризиком торговельного підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-13-21
Шифр НБУВ: РА382144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Блохіна О. М. 
Управління конкурентними перевагами підприємств роздрібної торгівлі: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. М. Блохіна ; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. — Х., 2011. — 19 с.: рис. — укp.

Розкрито сутність поняття "клієнтська лояльність" і "клієнська довіра", наведено визначення конкуретних переваг підприємства роздрібної торгівлі, доповнено класифікацію конкуретних переваг, обгрунтовано чотирипроцесну модель управління ними. Удосконалено класифікацію факторів формування конкуретних переваг підприємства роздрібної торгівлі та досліджено їх вплив. Запропоновано систему оцінювання ефективності управління конкурентними перевагами підприємств роздрібної торгівлі й обгрунтовано комплексну систему управління цими перевагами. Розроблено методичний підхід до управління конкурентними перевагами підприємств роздрібної торгівлі. Доведено доцільність створення центра управління конкурентними перевагами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-13-21
Шифр НБУВ: РА385444 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Кривенко Г.В. 
Управління конкурентоспроможністю підприємств в умовах маркетингової орієнтації: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Г.В. Кривенко ; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2003. — 18 с.: рис. — укp.

Узагальнено основні підходи стосовно тлумачення ринкової конкуренції та визначено її особливості в торгівлі, надано визначення конкурентоспроможності підприємств за умов маркетингової орієнтації. Розглянуто поняття конкурентних переваг та ключових чинників успіху, з'ясовано суть, специфіку та проблеми управління конкурентоспроможнісю підприємств на сучасному етапі. Проведено маркетингові дослідження практики управління конкурентоспроможністю підприємств на сучасному етапі, а також моніторинг конкурентоспроможного середовища. Досліджено маркетингову конкурентну політику торговельних підприємств, проведено діагностику управління їх конкурентоспроможністю. Наведено рекомендації щодо вдосконалення управління конкурентоспроможністю за умов маркетингової орієнтації підприємств та розроблено комплексну систему управління. Обгрунтовано вибір конкурентних стратегій для досліджуваних підприємств та запропоновано ряд заходів щодо їх реалізації. Розроблено алгоритм управління конкурентним ризиком.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-13 +
Шифр НБУВ: РА323499

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Чорна М. В. 
Управління конкурентоспроможністю підприємств роздрібної торгівлі: автореф. дис. ... д-ра екон. наук: 08.00.04 / М. В. Чорна ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. — Донецьк, 2011. — 37 с. — укp.

Розглянуто проблеми формування теоретичних, методологічних та організаційних засад управління конкурентоспроможністю підприємств роздрібної торгівлі (ПРТ). Обгрунтовано методологічні засади діагностики конкуренції в роздрібній торгівлі як самостійного напряму галузевого аналізу. Розкрито трактування понять: "конкурентоспроможність підприємства", "конкурентостійкість підприємства", введено у науковий обіг термін "споживча цінність торговельної послуги". Розроблено концепцію управління конкурентоспроможністю ПРТ на принципах теорії ланцюжка цінності та модель створення споживчої цінності торговельної послуги ритейлера. Обгрунтовано науково-методичні засади управління взаємодією ПРТ з постачальниками. Запропоновано науково-методичні підходи до аналізу особливостей розвитку ПРТ; оцінювання ефективності цінової політики ПРТ; створення системи управління взаємодією зі споживачами. Розроблено методологічний підхід до оцінювання ефективності управління конкурентоспроможністю ПРТ та концептуальні положення щодо вдосконалення системи управління конкурентними перевагами мережевих ПРТ. Описано модель підвищення лояльності споживачів ПРТ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-13-21
Шифр НБУВ: РА381936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського