Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (60)Книжкові видання та компакт-диски (59)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.1-21$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
1.

Савельєва К.В. 
Зв'язки з громадськістю в системі маркетингового управління підприємствами: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / К.В. Савельєва ; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2004. — 18 с.: рис. — укp.

Узагальнено основні підходи до розуміння зв'язків підприємств з громадськістю, виявлено проблеми маркетингового управління цими зв'язками, вдосконалено класифікацію громадськості, розглянуто поняття стратегічного набору в сфері зазначених зв'язків. Надано визначення комплексної маркетингової системи їх потенціалу. Проведено маркетингові дослідження практики використання зв'язків з громадськістю у підприємствах за напрямками: діагностика комплексної маркетингової системи потенціалу зв'язків, моніторинг громадської думки, маркетинговий контролінг діяльності підприємств у даній сфері. Наведено рекомендації щодо вдосконалення управління зв'язками з громадськістю за умов маркетингової орієнтації підприємств. Розроблено комплексну маркетингову систему потенціалу цих зв'язків. Запропоновано систему стратегічних наборів, які враховують основні параметри діяльності щодо зв'язків з громадськістю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-212.1 + У9(4УКР)421.1-21 + У9(4УКР-4ДОН)290-212.1 + У9(4УКР-4ДОН)421.1-21 +
Шифр НБУВ: РА328641

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Лутай А.П. 
Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємств торгівлі: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / А.П. Лутай ; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2004. — 19 с. — укp.

Розглянуто пріоритетні завдання державної політики у сфері інформаційної інфраструктури. Визначено основні проблеми інформаційного забезпечення маркетингової діяльності сучасних підприємств. Запропоновано матрицю інформаційної насиченості даної діяльності; оцінено якість інформації, залученої на досліджених підприємствах. Проаналізовано інформаційний ризик підприємства, а також використання маркетингової інформації різними структурними підрозділами апарату керування. Визначено основні причини відсутності на торговельних підприємствах логістичних інформаційних систем. Висвітлено аспекти реалізації програмної та проектної стратегії маркетингових досліджень на підприємствах. Вивчено основні показники результативності господарської діяльності досліджених підприємств, а також проаналізовано використання інформаційних технологій та наведено систему необхідної маркетингової інформації. Запропоновано заходи щодо зниження рівня інформаційного ризику, зокрема, створення систем трьох груп: планових, диспозитивних, виконавчих. Наведено алгоритм розробки інформаційної логістичної системи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1-211.1 ф + У9(4УКР-4ДОН)421.1-211.1 ф +
Шифр НБУВ: РА333488

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Ільєнко Ю.І. 
Інформаційне забезпечення управління торговельним підприємством на основі агентного підходу: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Ю.І. Ільєнко ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано особливості інформаційного забезпечення (ІЗ) системи управління торговельним підприємством, визначено місце та роль агентного підходу до такого управління. Запропоновано концепцію ІЗ даної системи на підставі агентного підходу, яка є системою положень щодо раціоналізації управлінської діяльності шляхом інформаційної підтримки розробки управлінських рішень з урахування суб'єктивних факторів взаємодії учасників інформаційних комунікацій. Запропоновано методичний підхід щодо розробки системи ІЗ управління підприємством торгівлі на підставі агентного підходу. Визначено технологічні аспекти використання агентних систем. Розроблено організаційно-економічний механізм впровадження агентних імітаційних моделей у систему ІЗ управління торговельним підприємством.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1-210.302
Шифр НБУВ: РА374914 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Спіцина Н.М. 
Інформаційний сервіс у системі управління торговельним підприємством: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Н.М. Спіцина ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2008. — 20 с. — укp.

Розроблено теоретико-методологічні засади надання інформаційного сервісу управлінському персоналу підприємства. Запропоновано концепцію даного сервісу для підтримки прийняття управлінських рішень і реалізації тоговельних бізнес-процесів, що дозволяє досягти визначених економічних і соціальних цілей. У межах концепції вдосконалено понятійний апарат стосовно з'ясування інформаційної потреби, а також щодо системи інформаційного сервісу. Обгрунтовано вибір комплексу показників системи інформаційного сервісу підприємства й інструментальних засобів їх оцінювання, які є підставою під час вибору стратегії управління. Розроблено організаційно-економічний механізм реалізації процесів управління інформаційним сервісом на торговельному підприємстві, який грунтується на апаратно-програмних, кадрових ресурсах, організаційних, методичних та інших засадах, що дозволяє вдосконалити організаційну структуру та підвищити економічну ефективність управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1-210.302 +
Шифр НБУВ: РА357110

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Аль-Зіадат Акіф Юзеф М. 
Підвищення ефективності управління діяльністю торговельного підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Акіф Юзеф М. Аль-Зіадат ; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2002. — 18 с.: рис. — укp.

Розроблено методику удосконалення менеджменту у торгівлі з урахуванням управлінської парадигми та впливу навколишнього середовища на діяльність підприємства на підставі маркетингового та стратегічного підходів. Розглянуто систему показників ефективності планування фінансово-господарської діяльності підприємства. Проаналізовано діяльність торгових підприємств із використанням удосконаленої системи показників з метою узагальнення особливостей та головних тенденцій їх розвитку. Доведено необхідність застосування управління за слабким сигналом та розроблено інструментарій для оцінки впливу зовнішнього оточення на діяльність торгового підприємства. Визначено механізми тактичного планування у підприємстві за умов сучасного господарювання. Запропоновано організаційно-економічне забезпечення стратегії управління торговим підприємством. Розглянуто процес регулювання роздрібного товарообігу, основою якого є координація потоків попит - товарообіг та товарообіг - прибуток.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1-21-07 +
Шифр НБУВ: РА321886

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Фединець Н. І. 
Програмоване ситуаційне управління торговельними підприємствами: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Н. І. Фединець ; Укоопспілка, Львів. комерц. акад. — Л., 2010. — 19 с. — укp.

Запропоновано класифікацію ситуацій за ступенем ризику. Визначено параметри-детермінанти ситуацій. Виділено групи ситуацій, які обумовлюють розвиток торгівлі. Проаналізовано зміни в галузі торгівлі за сучасних умов розвитку ринку. Наведено чинники впливу на ситуації в торгівлі. Визначено множину ситуацій на торговельних підприємствах та об'єднано їх у кластери, пов'язані з торговельно-технологічним процесом та управлінням трудовими ресурсами. Розроблено методичні рекомендації з формування стратегії програмованого ситуаційного управління та побудови системи даного управління з урахуванням ефекту синергії. Наведено алгоритм та систему показників оцінки ефективності програмованого ситуаційного управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1-21
Шифр НБУВ: РА372272 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Панчук А.С. 
Стратегічне маркетингове управління комерційною діяльністю підприємств: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / А.С. Панчук ; Донец. нац. ун-т екон. і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2009. — 19 с. — укp.

Розкрито сутність і значення стратегічного маркетингового управління комерційною діяльністю підприємств. З'ясовано наукові засади стратегічного маркетингового управління комерційною діяльністю підприємств. Визначено концептуальну модель стратегічного маркетингового управління комерційною діяльністю. Проаналізовано стратегічний маркетинговий клімат та потенціал стратегічного маркетингового управління комерційною діяльністю підприємств, що дозволило виявити проблеми, вирішення яких запропоновано на основі стратегічного маркетингового підходу. До впровадження у практичну діяльність підприємств запропоновано комплексну систему стратегічного маркетингового управління комерційною діяльністю підприємств. Розроблено обгрунтовані маркетингові стратегії управління комерційною діяльністю підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1-211.1 +
Шифр НБУВ: РА367568

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Сліпенький В.В. 
Стратегічне маркетингове управління підприємством в умовах ринкової економіки: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / В.В. Сліпенький ; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2004. — 19 с.: табл. — укp.

Визначено основні передумови розвитку стратегічного керування в Україні. Розроблено алгоритм процесу стратегічного маркетингового управління. Здійснено оцінку привабливості стратегічного клімату. Здійснено відповідний аудит організації маркетингу в підприємствах, які досліджувалися. Проаналізовано систему маркетингової діяльності. Вивчено питання щодо використання маркетингових інновацій у досліджених підприємствах, оцінено ступінь досягнення їх стратегічних маркетингових цілей. Проаналізовано стан розробленості стратегій маркетингового управління в підприємствах, а також товарну, цінову, збутову, комунікаційну, кадрову політику. За результатами бенчмаркінгу стратегічного маркетингового управління на корпоративному, процесному та портфельному рівнях маркетингу підприємств, що досліджуються, побудовано поле бенчмаркінгу. Розроблено комплексну систему стратегічного маркетингового управління підприємством, а також карту стратегічних груп. Рекомендовано корпоративні, функціональні та інструментальні стратегії для досліджених підприємств. Запропоновано стратегічні зміни в організації маркетингового управління підприємствами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1-211.1 + У9(4УКР-4ДОН)421.1-211.1 +
Шифр НБУВ: РА328640

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Приймак В.М. 
Управління торговельним підприємством на засадах системного підходу: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / В.М. Приймак ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Розв'язано теоретичні, методологічні та організаційні питання побудови й удосконалення системи керування торговельним підприємством на засадах системного підходу за умов трансформації економіки України. Теоретично обгрунтовано нову методологію аналізу соціально-економічних систем як систем складної природи та механізм міжсистемних взаємодій, побудовано моделі системи керування та керованої системи підприємства відповідно до міжнародних стандартів менеджменту. Розроблено алгоритм оптимізації керування підприємством на базі математичної моделі грошових потоків, проект типової структури автоматизованої інформаційно-аналітичної системи керування підприємством. Запропоновано типовий перелік бізнес-процесів та оптимальний шлях створення цієї системи за сучасних умов господарювання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1-21 +
Шифр НБУВ: РА325944

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського