Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (6)Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.0-803.81 в611$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Тонєва К.В. 
Адаптивні моделі вибору рекламної кампанії підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / К.В. Тонєва ; Харк. нац. екон. ун-т. — Х., 2004. — 20 с. — укp.

Уперше розроблено механізм вибору рекламної кампанії, який базується на принципах адаптації підприємства до зміни зовнішніх і внутрішніх умов його функціонування та дає змогу підвищити обгрунтованість прийнятих управлінських рішень. Створено модель вибору рекламної кампанії підприємств з виділенням контурів внутрішньої та зовнішньої адаптації з метою здійснення адаптації моделі та об'єкта дослідження. Розвинуто модель вибору ефективного обсягу асигнувань на рекламу на базі переваг теоретико-ігрових і експертних моделей, яка дає змогу одержати обгрунтоване сімейство рішень витрат на рекламу. Наведено модель розподілу обсягу асигнувань на рекламу, що представлена у вигляді задачі лінійного програмування та дозволяє здійснити параметричну адаптацію механізму вибору рекламної кампанії підприємства. Удосконалено модель планування його рекламної діяльності, яка враховує ефекти рекламних комунікацій з контурами реакції ринку та споживача.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 в611 + У9(4УКР)421.0-803.81 в611 +
Шифр НБУВ: РА332853

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Динчев С.В. 
Моделювання ефективної рекламної політики підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / С.В. Динчев ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2004. — 16 с. — укp.

На підставі використання системного підходу і теорії багаторівневих ієрархічних систем розроблено концепцію синтезу ефективної рекламної політики підприємства. Зазначено, що її реалізація сприяє підвищенню ефективності збутової діяльності та забезпечує досягнення конкурентних переваг на ринку. На основі запропонованої концепції розроблено комплекс економіко-математичних моделей, що дозволяють вирішити такі складні проблеми управління рекламною політикою підприємства, як оптимізація процесу стратегічного планування рекламної діяльності, визначення оптимального обсягу рекламного бюджету, оптимізація процесів медіа-планування, оцінка ефективності реклами. Синтезовано метод розподілу коштів рекламного бюджету.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-210.301 + У9(4УКР)421.0-803.81 в611 +
Шифр НБУВ: РА329876

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського