Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (59)Книжкові видання та компакт-диски (109)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.0-21$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
1.

Покатаєва О. В. 
Державне регулювання інституціональних трансформацій торговельно-економічних відносин: автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.03 / О. В. Покатаєва ; Донец. держ. ун-т упр. — Донецьк, 2010. — 32 с. — укp.

Розкрито економічну природу та дефініцію інституціональних трансформацій економічних відносин, проведено їх етапізацію. З'ясовано діалектику взаємозв'язку трансформаційних процесів в економіці та форм власності торговельних підприємств. Виявлено закономірності становлення та розвитку нових форм організації торговельних підприємств. Запропоновано шляхи вирішення проблем правового регулювання та ліцензування торговельної підприємницької діяльності. Обгрунтовано пропозиції щодо підвищення ефективності цінового та податкового регулювання торговельної діяльності. Виявлено закономірності еволюції методів конкурентної боротьби в торгівлі. Запропоновано шляхи підвищення конкурентоспроможності торговельного підприємства шляхом вдосконалення його корпоративної культури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-21,01
Шифр НБУВ: РА373296 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Литвиненко С.В. 
Моделювання гнучкої товарної політики в системі управління маркетингом: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / С.В. Литвиненко ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2001. — 18 с. — укp.

Досліджено особливості моделювання процесів формування гнучкої товарної політики в системі управління маркетингом виробничо-економічними системами (ВЕС). Виявлено, що гнучкість товарної політики залежить від гнучкості самої системи управління маркетингом ВЕС та ефективності реалізації процесів розробки товарної політики ВЕС. Розроблено концептуальну модель організаційної структури системи управління маркетингом для підвищення ефективності і гнучкості її функціонування. Наведено комплекс економіко-математичних моделей, спрямованих на підвищення ефективності процесів формування товарної політики ВЕС: моделі оптимізації процесів розробки нового товару та модифікації товару, динамічну модель оптимізації структури товарної номенклатури, модель оптимізації торговельно-закупівельної діяльності підприємств, які не є безпосередніми виробниками товарів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4УКР)421.0-211.1
Шифр НБУВ: РА315131 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Грищенко І.М. 
Науково-методологічні засади комплексного управління комерційним посередництвом: автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.00.03 / І.М. Грищенко ; Н.-д. екон. ін-т. — К., 2007. — 32 с. — укp.

Досліджено процес формування комерційного посередництва у ринковому середовищі, розглянуто актуальні проблеми його комплексного управління. Визначено економічну сутність й особливості комерційно-посередницької діяльності, висвітлено питання її методологічного забезпечення за ринкових умов. Охарактеризовано систему зовнішніх і внутрішніх факторів, що впливають на життєздатність посередницьких підприємств за ринкових умов. Встановлено, що комерційна домінанта посилює ринковий ефект та є інструментом економічної, технологічної, соціальної спрямованості й чинником зростання добробуту населення й економіки в цілому. Виявлено, що складові комерційно-посередницької діяльності знаходяться у глибокому внутрішньому взаємозв'язку і взаємодії, що передбачає наявність відповідного регулюючого впливу. Запропоновано нові комплексні підходи щодо управління комерційним посередництвом. Розроблено ринковий механізм регулювання комерційно-посередницької діяльності з урахуванням умов національної економіки ринку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-21 +
Шифр НБУВ: РА354280

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Павлова В.А. 
Підвищення ефективності управління торгівлею у регіоні: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.05 / В.А. Павлова ; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі. — Донецьк, 2000. — 17 с. — укp.

Дисертацію присвячено теоретичному та практичному дослідженню ефективності функціонування існуючого механізму управління торгівлею у регіоні та розробці стратегічних напрямків підвищення її ефективності. Обгрунтовано підходи щодо розуміння сутності регіонального управління торгівлею, конкурентного середовища як відправного моменту в дослідженні проблем управління торгівлею. Узагальнено методику його ефективності. Проведено дослідження ефективності функціонування торгівлі у регіоні за умов зміни конкурентного середовища споживчого ринку, комплексну оцінку ефективності управління регіональною торгівлею. Розроблено рекомендації для удосконалення механізму управління торгівлею. Обгрунтовано основні напрями розвитку торгівлі у регіоні та її прогнозування з урахуванням змін середовища функціонування. Запропоновано стратегію підвищення ефективності управління торгівлею у регіоні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-21
Шифр НБУВ: РА310715 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Гіковата Н.К. 
Управління процесом створення нового товару: маркетинговий аспект: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Н.К. Гіковата ; Харк. нац. екон. ун-т. — Х., 2006. — 20 с. — укp.

Розроблено методи, викладено методичні підходи та наведено рекомендації з управління процесом створення нового товару щодо зниження його невизначеності та обгрунтовано побудову як процес прийняття управлінського рішення про зміну продуктової номенклатури продукції виробничо-технічного призначення (ПТВП) підприємства з урахуванням маркетингового аспекту. Визначено межі цінових стратегій підприємства на основі розв'язання системи рівнянь чистого доходу товаровиробника під час використання різних стратегій ціноутворення. Розглянуто метод виявлення незадоволених потреб підприємств-споживачів у ПВТП, метод сегментації ринку на основі визначення складу конкурентного середовища підприємств-споживачів для просування нового товару, заснованого на результатах аналізу взаємозв'язків різних видів економічної діяльності суб'єктів господарювання. Розкрито зміст маркетингового паспорта нового товару.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-211.1 +
Шифр НБУВ: РА342911

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Діяконова О.В. 
Управління сталим розвитком торгівлі в умовах перехідної економіки: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / О.В. Діяконова ; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі. — Донецьк, 1999. — 16 с. — укp.

Дисертація містить результати теоретичних і практичних досліджень та рекомендації по управлінню сталим розвитком торгівлі. Розглянута сутність управління ринковим реформуванням торгівлі на основі концепції сталого розвитку економіки, визначені основні закономірності сталого розвитку торгівлі. Розроблений механізм управління сталим розвитком торгівлі. Запропоновані напрямки вдосконалення організаційно-функціональних структур підприємств торгілі. Обгрунтована модель систем управління сталим розвитком торгового підприємства. Результати досліджень впроваджені в практику торгових підприємств Донецької області.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-21

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського