Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (20)Реферативна база даних (4046)Книжкові видання та компакт-диски (3441)Журнали та продовжувані видання (13512)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 442
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Михайленко О. М. 
Адаптація потенціалу торговельних систем до потреб регіонального ринку: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.05 / О. М. Михайленко ; Чернігів. держ. технолог. ун-т. — Чернігів, 2010. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано теоретичні засади та розроблено методичний інструментарій адаптації потенціалу торговельних систем до потреб внутрішнього ринку. Розкрито сутність, зміст і визначено потенційні можливості роздрібної торгівлі на регіональних ринках споживчих товарів. Охарактеризовано трансформацію роздрібної торгівлі у відкритих економічних системах. Розглянуто вплив зовнішніх і внутрішніх чинників на розвиток роздрібної торгівлі на регіональному рівні. Досліджено динаміку структурних змін у роздрібному товарообороті окремих регіонів України. Розроблено економіко-математичні моделі прогнозування розвитку роздрібної торгівлі на регіональному та загальнонаціональному рівнях.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.2
Шифр НБУВ: РА377823 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Морозова Н. І. 
Адаптивний розвиток підприємств аптечної торгівлі: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Н. І. Морозова ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. — Донецьк, 2011. — 19 с. — укp.

Запропоновано імітаційну модель прогнозування інтенсивності потоку клієнтів на основі методів системної динаміки, яка, на відміну від існуючих, дозволяє покращити адаптивні характеристики аптечної мережі. Удосконалено методичні підходи щодо оцінювання результатів формування системи взаємодії суб'єктів фармацевтичного ринку шляхом виділення часового та порівняльного напрямків дослідження. Розроблено діагностичний інструментарій оцінювання політики розвитку аптечної мережі на основі оцінювання кількісних індикаторів функціонування фармацевтичного ринку. Розвинуто структурно-ієрархічний метод прогнозування конкурентоспроможності аптечної мережі шляхом використовування методу аналізу ієрархій, який передбачає ієрархію сфер взаємодії суб'єктів фармацевтичного ринку (акторів). Розглянуто категорію "суб'єкт ринкової взаємодії" як специфічний елемент ринкової системи, що у своїй діяльності постійно впливає на стратегію розвитку інших суб'єктів. Запропоновано методологію адаптивного маркетингу як системи стратегічних заходів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.525.1
Шифр НБУВ: РА381822 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Тонєва К.В. 
Адаптивні моделі вибору рекламної кампанії підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / К.В. Тонєва ; Харк. нац. екон. ун-т. — Х., 2004. — 20 с. — укp.

Уперше розроблено механізм вибору рекламної кампанії, який базується на принципах адаптації підприємства до зміни зовнішніх і внутрішніх умов його функціонування та дає змогу підвищити обгрунтованість прийнятих управлінських рішень. Створено модель вибору рекламної кампанії підприємств з виділенням контурів внутрішньої та зовнішньої адаптації з метою здійснення адаптації моделі та об'єкта дослідження. Розвинуто модель вибору ефективного обсягу асигнувань на рекламу на базі переваг теоретико-ігрових і експертних моделей, яка дає змогу одержати обгрунтоване сімейство рішень витрат на рекламу. Наведено модель розподілу обсягу асигнувань на рекламу, що представлена у вигляді задачі лінійного програмування та дозволяє здійснити параметричну адаптацію механізму вибору рекламної кампанії підприємства. Удосконалено модель планування його рекламної діяльності, яка враховує ефекти рекламних комунікацій з контурами реакції ринку та споживача.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 в611 + У9(4УКР)421.0-803.81 в611 +
Шифр НБУВ: РА332853

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Борячок В.М. 
Адаптивні моделі та методи організації поставок в системах електронної комерції: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / В.М. Борячок ; Харк. нац. ун-т радіоелектрон. — Х., 2007. — 19 с.: рис. — укp.

Запропоновано концептуальний підхід до опису систем електронної комерції. Розроблено модель потоків у цих системах, а також модель організації поставок у системах електронної комерції на базі інтеграції розфарбованих і предикатних мереж Петрі, яка може бути використана для автоматизованого керування електронними поставками. Створено метод адаптивного вибору ефективних варіантів виконання замовлень у системах електронних поставок, що дозволяє автоматизувати процес прийняття рішень стосовно пошуку постачальників, зменшити часові витрати та знизити ступінь ризику у процесі прийняття рішень за рахунок зменшення впливу суб'єктивних факторів. Удосконалено прогнозувальну модель з використанням нейромережевих технологій, що дозволяє прогнозувати динаміку змін економічних показників систем електронної комерції для малої вибірки. Удосконалено метод розробки систем електронної комерції на базі використання предикатних мереж Петрі, що дозволяє враховувати множину факторів, які обумовлюють ефективність створення цього класу систем. Наведено практичні рекомендації щодо розробки системи поставок у системах електронної комерції на базі інструментальних засобів CPN ML.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803 ф 121 +
Шифр НБУВ: РА350829

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Петровська Т.М. 
Аналітичний моніторинг ринку продукції вівчарства: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.09 / Т.М. Петровська ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито економічну сутність ринку вівчарської продукції та систему його показників, досліджено методологічні особливості аналізу та прогнозування ринку продукції вівчарства. Визначено стан інформаційно-аналітичного забезпечення ринку продукції вівчарства, розглянуто показники, що характеризують попит і пропозицію на ринку, сформовано новий підхід до інформаційного забезпечення системи моніторингу, аналізу та прогнозування розвитку ринку продукції вівчарства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)232.525.2-148.6 + У9(4УКР)325.252.10 + У9(4УКР)421.5
Шифр НБУВ: РА371160 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Лігоненко Л.О. 
Антикризове управління торговельним підприємством: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.07.05 / Л.О. Лігоненко ; Київ. нац. торгов.-екон. ун-т. — К., 2001. — 35 с. — укp.

Розроблено теоретико-методологічні основи та методичний інструментарій побудови системи антикризового управління торговельним підприємством. Визначено теоретичні основи кризи як стадії циклу розвитку підприємства, розкрито її специфічні особливості та фінансово-економічні індикатори наявності. Розроблено цілісну концепцію формування системи антикризового управління торговельним підприємством, обгрунтовано структурно-логічну модель процесу антикризового управління. Обгрунтовано концептуальні засади та поглиблено методичне забезпечення діагностики кризи розвитку підприємства. Введено до наукового обігу й обгрунтовано нову економічну категорію "потенціал виживання". Визначено теоретичні засади розробки антикризової програми підприємства та запропоновано методичне забезпечення її формування, а також зміст контролю в системі антикризового управління. Результати дослідження дозволили сформувати пакет методик і модельного інструментарію, який може бути застосований окремими торговельними підприємствами у процесі діагностики кризи, обгрунтування засобів її подолання, здійснення контролю за перебігом реалізації антикризової програми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-971-21
Шифр НБУВ: РА315058 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Романів Р.О. 
Антимонопольне регулювання регіональних товарних ринків: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Р.О. Романів ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2000. — 20 с. — укp.

Висвітлено основні шляхи удосконалення практики розробки та реалізації регіональних програм демонополізації товарних ринків, захисту й підтримки на них конкуренції та використання економічних важелів як засобів їх антимонопольного регулювання. Поглиблено теоретичні положення щодо природи та особливостей монополізму в перехідній економіці, зокрема, визначено його як поєднання ринкового й адміністративного монополізму. Узагальнено результати та подано наукову оцінку втілення політики демонополізації у досліджуваних регіонах, яку визначено як дії тимчасового характеру, складову загальної системи антимонопольного регулювання. Визначено позитивні та негативні сторони вітчизняного антимонопольного законодавства та на підставі порівняльного аналізу антитрестівського законодавства країн з розвинутою ринковою економікою та вітчизняного антимонопольного законодавства розроблено пропозиції з його удосконалення в Україні. Проведено порівняльний аналіз принципів побудови антимонопольного законодавства США та ЄС, визначено можливості їх використання у вітчизняній практиці. Теоретично обгрунтовано основні напрями удосконалення методичних засад дослідження регіональних товарних ринків. Доповнено методику визначення ступеня монополізації регіональних ринків. Запропоновано логіку проведення аналізу товарних ринків щодо їх монополізації; систему заходів цільового маркетингу в процедурі дослідження товарних ринків; порядок проведення сегментації регіональних товарних ринків. Наведено пропозиції щодо удосконалення методики визначення концентрації ринків, які містять: розрахунок індексу Герфіндаля - Гіршмана (HHI) через коефіцієнт варіації часток підприємств на ринку та їх кількість; визначення основних напрямків проведення аналізу концентрації товарних ринків; використання в методиці показника ступеня відкритості ринку (CBP); проведення класифікації досліджуваних ринків за рівнем бар'єрів вступу/виходу на них нових фірм-потенційних конкурентів; проведення класифікації галузей промисловості з метою регулювання процесу концентрації. Визначено ступінь монополізації та рівень конкуренції товарних ринків областей регіону, внаслідок чого визначено чинники, які гальмують результативність організаційно-економічних дій з демонополізації економіки регіонів. Сформульовано концептуальні підходи щодо побудови організаційно-економічного механізму поточного антимонопольного регулювання в регіоні, сутність яких полягає в упорядкуванні побудови організаційної структури управління, застосуванні програмно-цільових підходів та удосконаленні важелів економічного впливу на діяльність монопольних утворень. Розроблено рекомендації щодо удосконалення методики складання і реалізації регіональних програм демонополізації товарних ринків на основі побудови "дерева цілей" та алгоритму формування програми. Обгрунтовано пропозиції, спрямовані на захист і підтримку конкуренції як напрямку антимонопольного регулювання товарних ринків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0
Шифр НБУВ: РА312242 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Горьовий В.П. 
Біржовий ринок сільськогосподарської продукції в Україні: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.02 / В.П. Горьовий ; Ін-т аграр. економіки УААН. — К., 1999. — 20 с. — укp.

Проаналізовано етапи становлення біржового товарного ринку сільськогосподарської продукції і продовольства в період 1995-1998 рр. Визначені причини спаду біржової торгівлі в 1997-1998 рр. На основі комплексного дослідження сучасного стану біржового ринку розроблені і теоретично обгрунтовані напрями підвищення ефективності використання біржового ринку сільськогосподарської продукції і продовольства в Україні шляхом розробки нових та удосконалення існуючих механізмів функціонування біржового ринку, таких як: страхування можливих ризиків в умовах біржової торгівлі; забезпечення стабільності та гарантій виконання укладених біржових контрактів; врегулювання нормативно-правової бази функціонування біржового ринку; впровадження зарубіжного досвіду по торгівлі ф'ючерсними контрактами та опціонами тощо, які забезпечуватимуть поступальний розвиток біржового ринку сільськогосподарської продукції і продовольства в Україні на перспективу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.30-212.13

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Велещук С.С. 
Бренд-менеджмент в стратегічному розвитку підприємств: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / С.С. Велещук ; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. — К., 2008. — 21 с. — укp.

Розроблено науково-теоретичні положення та практичні рекомендації щодо впровадження бренд-менеджменту на підприємстві, який дає змогу сформувати нову ідеологію його стратегічного розвитку за умов трансформації відносин конкуренції, що має вирішальне значення для забезпечення довготривалого успіху. Розкрито зміст основних понять бренд-менедженту, визначено зміст складових елементів бренда. Побудовано модель управління брендом, до якої включено структурно-логічну схему управлінських дій з визначенням їх циклічності, що дає змогу диференціювати дані процеси. Обгрунтовано концептуальні підходи щодо впровадження бренд-менеджменту в управлінську діяльність підприємства, які дають змогу реалізувати дану систему залежно від ступеня розвитку бренда, специфіки виробництва та готовності до її використання в управлінській діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.51-212.1 + У9(4УКР)421.0-803.43 +
Шифр НБУВ: РА357199

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Приходченко Я.В. 
Бренд-менеджмент торговельних підприємств в умовах маркетингової орієнтації: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Я.В. Приходченко ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2009. — 19 с. — укp.

Досліджено проблеми теоретичних, методичних і практичних аспектів бренд-менеджменту торговельних підприємств. Розкрито суть поняття "бренд торговельного підприємства". Обгрунтовано концепцію бренд-менеджменту торговельних підприємств. Визначено складові елементи бренду підприємства (бренд товару й імідж підприємства). Встановлено, що концептуальною основою бренд-менеджменту торговельних підприємств за умов маркетингової орієнтації є система бренд-менеджменту. Проведено діагностування спроможності торговельних підприємств щодо реалізації бренд-менеджменту. Досліджено систему бренд-менеджменту та оцінено ефективність бренд-менеджменту даних підприємств. Розроблено комплексну систему бренд-менеджменту на підставі маркетингу та рекомендації щодо впровадження її складових систем, підсистем і елементів у практичну діяльність. Розроблено стратегічний набір бренд-менеджменту для підприємств, використання яких має сприяти підвищенню ефективності їх діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43 +
Шифр НБУВ: РА363405

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Лео М. В. 
Брендинг у системі маркетингу підприємств на ринку комерційної нерухомості: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / М. В. Лео ; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. — К., 2011. — 19 с. — укp.

Досліджено сутність та місце брендингу у системі маркетингу підприємств, концептуальні підходи до позиціювання брендів, суб'єктно-об'єктний підхід до структуризації ринку комерційної нерухомості. Сформовано методику дослідження кон'юнктури ринку комерційної нерухомості, визначено основні індикатори розвитку. Проведено детермінантний аналіз формування стратегій позиціювання брендів підприємств на ринку комерційної нерухомості та стратегічне оцінювання технологій брендингу об'єктів комерційної нерухомості. Обгрунтовано нові підходи до брендингу підприємств на ринку комерційної нерухомості, розроблено конкретні пропозиції щодо впровадження адміністрування брендингу інтегрованої маркетингової технології й організаційного механізму брендингу підприємств на ринку комерційної нерухомості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43 + У9(4УКР)421.21
Шифр НБУВ: РА381353 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Тарасюк М.В. 
Бюджетування в торговельних підприємствах та об'єднаннях: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / М.В. Тарасюк ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2006. — 26 с. — укp.

Визначено суть і особливості бюджетування та бюджету, удосконалено їх класифікацію. Обгрунтовано мету, цілі та принципи бюджетування, етапи його впровадження та технологію функціонування. Досліджено досвід бюджетування у реальному секторі, стан бюджетування в торгівлі, готовність підприємств і об'єднань торгівлі до його впровадження. Вивчено ринок програмних продуктів для автоматизації бюджетування. Розроблено пропозиції щодо формування системи його інформаційного забезпечення у незалежному підприємстві та торговельному об'єднанні з урахуванням вимог системи збалансованих показників і системи менеджменту якості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.10-93 +
Шифр НБУВ: РА341893

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Каращук О.С. 
Валовий дохід торгівлі: джерела формування, напрямки використання та проблеми оптимізації: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.05 / О.С. Каращук ; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі. — Донецьк, 1999. — 19 с. — укp.

Дисертацію присвячено проблемам формування, розподілу та використання валового доходу торгівлі в умовах ринкової трансформації економіки України. Запропоновано новий напрямок обгрунтування стратегії виходу торговельної галузі з економічної кризи і забезпечення переходу до розвитку на основі оптимізації валового доходу. Розроблено науково-методичні і практичні рекомендації до стратегічного аналізу та планування валового доходу торговельних підприємств з різним рівнем рентабельності. Вони передбачають впровадження двох підходів до визначення валового доходу - загальноекономічного і галузевого, удосконалення системи моніторингу, використання алгоритмів оптимізації торговельного доходу, застосування маркетингового і логістичного підходів до обгрунтування торговельних надбавок, відбір ефективних цінових знижок. Викладена послідовність застосування методики оптимізації торговельного доходу підприємств з різним запасом фінансової міцності в законодавчому полі України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.31-968.52

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Олійник С.С. 
Вдосконалення механізму просування промислових товарів на ринку: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / С.С. Олійник ; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 2000. — 20 с. — укp.

Розглянуто сутність механізму просування товарів промислового призначення на ринку, проведено аналіз об'єктивних законів і закономірностей, що впливають на нього, встановлено чинники, які зумовлюють дію цих законів і закономірностей. Запропоновано оригінальні формалізовані процедури, методичні розробки та раціональні математично обгрунтовані рішення з науково-орієнтованого планування стратегій просування і подальшого їх контролю під час реалізації, а також нові методичні підходи щодо оцінки і розрахунку економічної ефективності механізму просування. Розроблено ряд критеріїв, що використовуються для кількісного вибору альтернатив у процесі планування стратегії просування. Опрацювання питань дисертації здійснено відносно до товарів промислового призначення, які є особливою групою товарів з відмінними від товарів широкого попиту маркетинговими характеристиками.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)300-592 + У9(4УКР)421.5
Шифр НБУВ: РА311241 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Микитенко Н.В. 
Вдосконалення операційного менеджменту на підприємствах роздрібної торгівлі: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Н.В. Микитенко ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Запропоновано шляхи вирішення теоретичних, методологічних та організаційних питань операційного менеджменту на підприємствах роздрібної торгівлі за умов трансформації економіки України. Обгрунтовано теоретичні засади операційного менеджменту, зумовлені галузевою специфікою роздрібної торгівлі. Розроблено та апробовано методику дослідження операційного менеджменту підприємств роздрібної торгівлі з метою створення інформаційної бази для виявлення резервів вдосконалення даної управлінської діяльності. Спроектовано максимально наближені до вимог споживачів операційні системи для великих, середніх і малих торговельних підприємств, сформульовано комплекс задач управління товарними запасами з метою дотримання строків постачання, обгрунтовано доцільність використання методів проектного підходу в операційному менеджменті роздрібного підприємства та розроблено комплекс мережевих моделей підготовки та проведення сезонних кампаній активного продажу товарів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)421.21-212.1
Шифр НБУВ: РА318777 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Даниленко О.Л. 
Взаємодія внутрішнього та зовнішнього ринків в умовах глобалізації: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.01 / О.Л. Даниленко ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено механізм взаємодії внутрішнього та зовнішнього ринків за умов багаторівневої трансформації економіки, зумовленої глобалізацією суспільного розвитку та ринковою трансформацією. Досліджено вплив глобалізації на формування відкритої економіки. Виявлено основні передумови інтенсифікації зовнішньоекономічних зв'язків країни. Розроблено класифікацію відкритості економіки, яка характеризує різні напрями, суб'єктів і структуру зовнішньоекономічних зв'язків. На підставі комплексного аналізу взаємного впливу внутрішнього та зовнішнього ринків виявлено основні напрями їх взаємодії, виділено основні дисбаланси, які виникають у разі співвідношень внутрішніх і зовнішніх компонентів попиту та пропозиції. Розроблено механізм регулювання взаємодії внутрішнього та зовнішнього ринків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.51 + Ч9(4УКР)843 +
Шифр НБУВ: РА362425

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Кірієнко О.Е. 
Використання біржового механізму в комерційній діяльності підприємств: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О.Е. Кірієнко ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2004. — 18 с.: табл. — укp.

Вивчено стан біржової торгівлі в Україні, розглянуто еволюцію розвитку товарних бірж у країні, проаналізовано особливості кожного її етапу та їх вплив на комерційну діяльність підприємств. Виявлено причини низької ефективності біржової торгівлі, однією з яких є недосконалість біржового механізму. Визначено поняття біржового механізму, його структуру та взаємозв'язок елементів. Особливу увагу приділено центральному елементу біржового механізму - механізму біржових операцій, результатом яких є біржові угоди. Розглянуто поняття біржової угоди та запропоновано розширену класифікацію угод з реальним товаром. Проведено аналіз державного регулювання діяльності товарних бірж в Україні. Досліджено організацію біржової торгівлі та організацію участі в ній підприємств. На підставі вивчення різноманіття біржових ризиків та джерел їх виникнення, з доповненням ознак удосконалено класифікацію ризиків. Розраховано коефіцієнт рівня втрат до суми угоди, що характеризує інтенсивність впливу кожного виду виявлених ризиків на результати угоди. Визначено принципові напрями удосконалення біржового механізму. Запропоновано комплексний спосіб оцінки ризику під час підготовки біржової угоди. Наведено комлекс програм "Автоматизація розрахункових операцій на біржі", що дозволяє здійснювати розрахунки за біржовими угодами та контролювати своєчасність виконання зобов'язань учасниками угоди.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-592 + У9(4УКР)421.30-212.13 +
Шифр НБУВ: РА330392

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Орліогло В.І. 
Внутрішньорегіональний ринок товарів народного споживання та особливості його розвитку в сучасних умовах: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.05 / В.І. Орліогло ; Львів. комерц. акад. — Л., 1999. — 17 с. — укp.

Містяться теоретичні узагальнення і нові методичні підходи до визначення і оцінки внутрішньорегіонального ринку товарів народного споживання, виявлені особливості його розвитку. В роботі розроблена сітка даних по товарах, яка є елементом прогнозування цін на них за допомогою клірингової ціни. Запропонована модель механізму взаємозалежності і взаємодії основних факторів розвитку ринку товарів, та їх вплив на якість і рівень життя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.5

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Апопій В.В. 
Внутрішня торгівля та АПК України: теорія і практика економічної взаємодії: автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.00.03 / В.В. Апопій ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2008. — 40 с. — укp.

Розроблено теоретико-методологічні та науково-прикладні засади розвитку міжгалузевої економічної взаємодії внутрішньої торгівлі й АПК України, а також механізми їх ефективного функціонування у ринковому середовищі. Досліджено взаємозв'язок агропромислового виробництва та товарно-грошового обміну. Доведено об'єктивність характеру їх взаємозалежності та, відповідно, економічної взаємодії торгівлі й АПК. Обгрунтовано функції торгівлі щодо АПК, детермінанти та фактори економічної взаємодії. Розвинуто теоретико-методологічні основи дослідження процесу міжгалузевої економічної взаємодії. Розкрито систему економічних відносин і міжгалузевих зв'язків торгівлі й АПК. Виявлено суттєві протиріччя їх економічних інтересів, диспропорції розвитку та низьку ефективність функціонування. Запропоновано механізм економічної взаємодії торгівлі й АПК. Обгрунтовано стратегічні пріоритети та шляхи їх реалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-434 + У9(4УКР)421 +
Шифр НБУВ: РА361891

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Гладкова О. В. 
Вплив інноваційно-інвестиційних процесів на фінансовий саморозвиток торговельних підприємств: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.08 / О. В. Гладкова ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. — Донецьк, 2010. — 18 с. — укp.

Розкрито теоретичні основи інноваційно-інвестиційних процесів торговельних підприємств. Вдосконалено понятійний апарат щодо сутності дефініцій "інвестиції", "інновації", "інноваційно-інвестиційний процес". Обгрунтовано їх роль в розвитку підприємства. Визначено сутність поняття "фінансовий саморозвиток" торговельних підприємств, виділено його резерви та складові. Розкрито науково-методичні підходи щодо формування інноваційно-інвестиційного рішення в торгівлі. Розроблено комплексний підхід щодо їх прийняття. Проведено оцінку структури та динаміки інноваційно-інвестиційних процесів торговельних підприємств, джерел їх фінансування. Розкрито чинники зовнішнього та внутрішнього середовища та проаналізовано їх вплив на фінансовий саморозвиток торговельних підприємств. Наведено оцінку ефективності інноваційно-інвестиційних процесів на торговельних підприємствах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.20-55 + У9(4УКР)421.20-56
Шифр НБУВ: РА369744 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського