Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (64)Книжкові видання та компакт-диски (45)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)373.31-21$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
1.

Согомонова Н.А. 
Економічний механізм підвищення ефективності роботи автотранспортного підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / Н.А. Согомонова ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2006. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретичні засади та методичні задачі забезпечення функціонування економічного механізму підвищення ефективності роботи автотранспортного підприємства (АТП). Розкрито сутність понять "механізм управління", "господарський механізм", "економічний механізм" з урахуванням ієрархії понять та сучасної ринкової спрямованості діяльності АТП. Обгрунтовано склад і структуру економічного механізму підвищення ефективності роботи АТП. Розроблено регресійну диференційовану шкалу ставок податку на прибуток АТП за умови наявності тенденції до розвитку та розширення підприємства. Розроблено методичний підхід щодо оптимізації податкових платежів АТП у вигляді імітаційної моделі. Удосконалено систему внутрішнього контролю роботи підприємства за рахунок чіткої структуризації виконання контрольних заходів та відображення етапів контролю у вигляді процесів. Обгрунтовано можливість застосування інформаційного забезпечення контролю на більш якісному рівні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.31-21 +
Шифр НБУВ: РА346574

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Семенов А.Г. 
Методи організації управління господарською діяльністю автомобільного підприємства (на прикладі СП "АвтоЗАЗ-ДЕУ"): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / А.Г. Семенов ; НАН України. Ін-т економіки пром-сті. — Донецьк, 2003. — 19 с.: рис. — укp.

Досліджено питання удосконалення методів організації управління та оцінки господарської діяльності спільного підприємства (СП) за умов жорсткої конкуренції та нестабільності зовнішнього середовища. Визначено основні напрямки та принципи організації виробничої, фінансової та маркетингової діяльності СП за умов переходу до ринкової економіки. Обгрунтовано значення достовірності й точності висновків за результатами аналізу маркетингової, фінансової діяльності та запропоновано методи для їх регулювання. Виявлено тенденції розвитку автомобільного ринку в Україні та розроблено способи його захисту від конкуренції іноземних автовиробників. Удосконалено методи та засоби формування інтегральних та окремих показників оцінки ефективності створення та діяльності спільного підприємства. Наведено методологічний підхід щодо зміни стратегічної парадигми СП на автомобільному ринку, що забезпечує прийняття ефективних управлінських рішень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.31-210.301 +
Шифр НБУВ: РА324908

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Федорова В. О. 
Системне доопрацювання стратегії автотранспортного підприємства: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / В. О. Федорова ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2010. — 19 с. — укp.

Одержано подальший розвиток поняття "системне доопрацювання стратегії підприємства". Уточнено місце системного доопрацювання в процесі обгрунтування стратегічних альтернатив і вибору стратегії підприємства. Узагальнено та систематизовано результати досліджень Ансоффа І. Вдосконалено процес системного доопрацювання стратегії автомобільно-транспортного підприємства (АТП). Розроблено методичні основи визначення меж стадій життєвого циклу окремих видів бізнесу. Обгрунтовано показники стратегічної гнучкості АТП і запропоновано методичний підхід щодо її оцінювання. Вдосконалено класифікацію типів синергізму окремих видів бізнесу АТП і метод його оцінки. Розроблено модель реалізації процесу системного доопрацювання стратегії АТП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.31-21
Шифр НБУВ: РА371354 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Бондаренко Г.С. 
Управління конкурентоспроможністю автотранспортного підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Г.С. Бондаренко ; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 2001. — 19 с. — укp.

Розроблено систему управління конкурентоспроможністю підприємства у вигляді проблемно-орієнтованого контуру. Розвинуто поняття конкурентоспроможності підприємства як об'єкта управління на основі системного підходу. З'ясовано ознаки сегментації ринку вантажних транспортних послуг, які враховують потреби клієнтів, тобто вид перевезеного вантажу та тип рухомого складу, необхідного для здійснення перевезення. Удосконалено методику встановлення пріоритетних конкурентів з використанням поля конкуренції, а також методику оцінки конкурентоспроможності транспортних послуг на основі врахування якості пропозиції транспортних послуг, виконання перевезення та задоволеності клієнта наданою послугою. Розвинуто методику визначення конкурентоспроможності автотранспортних підприємств за показниками ринкової частки, конкурентоспроможності транспортних послуг і фінансового стану підприємства за допомогою побудови комплексно-графічної моделі конкурентного простору. Наведено методичні рекомендації щодо розробки та реалізації стратегії конкуренції з використанням теорії шкіл позиціювання та ситуаційного аналізу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)373.31-21
Шифр НБУВ: РА315878 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Пипенко І.С. 
Управління маркетинговими можливостями автотранспортного підприємства: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / І.С. Пипенко ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2009. — 20 с. — укp.

Удосконалено теоретичні та розроблено методологічні засади управління маркетинговими можливостями автотранспортного підприємства (АТП). Розроблено модель процесу формування маркетингових можливостей підприємства на підставі методології структурного аналізу IDEF0. Сформовано систему управління маркетинговими можливостями підприємства, запропоновано методичний підхід щодо їх визначення, який грунтується на максимізації відповідності вимог суб'єктів середовища безпосереднього оточення (СБО) та пропозиції АТП за рахунок циклічного перерозподілу використання зусиль згідно різних елементів комплексу маркетингу. Запропоновано класифікацію станів взаємодії підприємства з суб'єктами СБО. Обгрунтовано доцільність застосування інструментарію математичної теорії ігор для моделювання оптимальних параметрів стратегій використання маркетингових можливостей підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.31-211.1 +
Шифр НБУВ: РА368535

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Федотова І.В. 
Управління маркетинговою діяльністю автотранспортного підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / І.В. Федотова ; Харк. нац. екон. ун-т. — Х., 2006. — 20 с. — укp.

Розроблено систему управління маркетинговою діяльністю автотранспортного підприємства. Визначено суть, зміст і взаємозв'язок функцій управління, склад і зміст процесів маркетингової діяльності. Уточнено суть поняття "маркетингова діяльність" як об'єкта управління. Удосконалено методичне забезпечення вибору головних споживачів автотранспортних послуг. Запропоновано методичні засади кількісної оцінки лояльності споживачів таких послуг. Розроблено методичний підхід до визначення якісної оцінки рівня взаємовідносин автотранспортних підприємств (АТП) зі споживачами послуг за цінністю споживача та його лояльністю до АТП, розроблено індивідуальну стратегію взаємовідносин АТП з головними споживачами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.31-211.1-21 +
Шифр НБУВ: РА348125

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського