Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (180)Книжкові видання та компакт-диски (87)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)370-813$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
1.

Корнієнко В.П. 
Економіко-математичне моделювання функціонування системи контейнерних перевезень: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / В.П. Корнієнко ; Міжнар. наук.-навч. центр інформ. технологій та систем НАН України та МОН України. — К., 2006. — 17 с. — укp.

Створено методологію економіко-математичного моделювання функціонування системи контейнерних перевезень (ФСКП), наведено модель ФСКП вантажів. Розроблено алгоритмічну схему імітаційного моделювання ФСКП, визначено економічні показники ефективного ФСКП. Описано метод імітаційного моделювання з урахуванням імовірнісного надходження замовлень на перевезення вантажу, який транспортується на підставі складної транспортної схеми всередині та за межами країни. Удосконалено концептуальні положення стосовно ФСКП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)370-813.924 + У9(4УКР)370-813.924
Шифр НБУВ: РА342353

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Рославцев Д.М. 
Ефективність функціонування логістичного ланцюга: транспорт, посередник, реалізатор: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / Д.М. Рославцев ; Харк. нац. акад. міс. госп-ва. — Х., 2007. — 21 с. — укp.

Визначено закономірності функціонування транспортно-складських учасників логістичного ланцюга транспорт - посередник - реалізатор. Розроблено математичні моделі функціонування окремих учасників і логістичного ланцюга в цілому, в яких відображено транспортно-технологічні й економічні особливості їх взаємодії, враховано податкову складову та умови залучення фінансових ресурсів. Як критерій оцінки ефективності функціонування логістичного ланцюга запропоновано використовувати чисту приведену вартість (NPV), що характеризує перевищення сумарних грошових надходжень над сумарними витратами в логістичному ланцюзі. Виявлено певні закономірності функціонування транспортно-складських учасників у логістичному ланцюзі. Наведено рекомендації щодо підвищення ефективності функціонування його окремих учасників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)370-813 +
Шифр НБУВ: РА335210

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Товкун Д.Л. 
Методи, моделі і стратегії мультимодальних перевезень вантажів: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Д.Л. Товкун ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2002. — 19 с.: рис. — укp.

Узагальнено теоретичні аспекти логістичного управління процесами міжнародних перевезень вантажів. Розроблено математичну модель і алгоритми логістичного управління процесами мультимодальних перевезень, які є основою для формування оптимальних управлінських рішень в середовищі логістичного функціонування транспортних підприємств. Визначено стратегії логістичного управління процесами мультимодальних перевезень вантажів, які забезпечують оптимальну взаємодію різних видів транспорту та учасників логістичного каналу в реальному середовищі функціонування. Наведено економіко-математичні моделі для вдосконалення господарської діяльності даних підприємств. Запропоновано модель для оптимізації процесів їх економічної та фінансової діяльності, яка забезпечує зростання ефективності міжнародних перевезень вантажів за рахунок реалізації рівнянь оптимального логістичного управління, а також критерії для оцінки ефективності та якості організації мультимодальних перевезень вантажів за умов оптимальної координації різних видів транспорту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)370-813 в611 +
Шифр НБУВ: РА322194

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Семесько В.М. 
Оцінка конкурентоздатності транспортно-експедиторських підприємств та інструменти її підвищення: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / В.М. Семесько ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2007. — 19 с. — укp.

Удосконалено теоретичні та методичні положення та розроблено практичні рекомендації щодо оцінки конкурентоспроможності транспортно-експедиторських підприємств (ТЕП) й обгрунтовано шляхи її підвищення. Визначено місце транспортно-експедиторського підприємства у логістичній системі. Проаналізовано тенденції розвитку ринку транспортно-експедиторських послуг, досліджено теоретичні та методичні підходи щодо оцінки конкурентоспроможності підприємств. Виявлено особливості транспортно-експедиторських послуг в аспекті визначення їх конкурентоспроможності. Визначено фактори, що впливають на конкурентоспроможність ТЕП. Розроблено методичні положення щодо оцінки конкурентоспроможності експедиторів, обгрунтовано шляхи її підвищення. Визначено ефективність нової методики на прикладі ТЕП Ізмаїльського транспортного вузла.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)370-813.6-13 +
Шифр НБУВ: РА354486

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Шевчук А.М. 
Підвищення ефективності системи логістичного управління вантажоперевезеннями для металургійних підприємств: Автореф. дис. канд. екон. наук: 08.06.01 / А.М. Шевчук ; Приаз. держ. техн. ун-т. — Маріуполь, 2005. — 19 с. — укp.

З метою підвищення економічної ефективності вантажоперевезень удосконалено методи вибору способу доставки та перевізника у процесі організації доставки вантажу на базі використання логістичного підходу. В системі логістичного управління вантажоперевезеннями підприємства вперше застосовано принцип пріоритетності вибору способу доставки, який включає два модулі: вибір транспорту та вибір перевізника. Розроблено принципи вибору способу доставки вантажу, методи порівняльного аналізу критеріїв вибору перевізника, а також структури розподілу загального економічного ефекту логістичного ланцюга. Удосконалено теоретичні засади логістичного управління вантажоперевезеннями підприємства та систему класифікацїї зовнішньоторговельних вантажів. Створено методику вибору способу доставки зовнішньоторгівельних вантажів, що задовольняє задані обмеження та критерій оцінки. Запропоновано методи вибору підприємства-перевізника з використанням рангової системи критеріїв, розроблено логістичний підхід щодо управління вантажоперевезеннями з метою одержання синергетичного ефекту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.51-591-21-07 + У9(4УКР)370-813 +
Шифр НБУВ: РА337615

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Ткаченко Н.Ю. 
Розвиток транзитного потенціалу України: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.03 / Н.Ю. Ткаченко ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретичні засади формування транспортного потенціалу України, визначено його сутність і специфіку, охарактеризовано складові й обгрунтовано методичні рекомендації щодо удосконалення стратегії розвитку. Встановлено ефективність використання транзитного потенціалу, розглянуто фактори та парадигми управління ним. Проаналізовано тенденції та національні особливості розвитку транспортної системи України. Визначено рівень транзитного потенціалу України та тенденції його реалізації. Висвітлено участь України у функціонуванні міжнародних транспортних коридорів і формуванні транспортних просторів. Розроблено науково-методичні підходи щодо удосконалення системи управління транзитним потенціалом, діагностики його стану та розвитку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)370-813.2 +
Шифр НБУВ: РА362918

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Мініна О. В. 
Транзитний потенціал регіону та стратегічні напрямки його використання в сучасних умовах: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.05 / О. В. Мініна ; Черніг. держ. технол. ун-т. — Чернігів, 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Обгрунтовано теоретико-методологічні засади формування транзитного потенціалу регіону (ТПР) і розроблено практичні рекомендації щодо його ефективного використання та нарощування. Розкрито сутність, зміст, структуру та властивості ТПР як системи, фактори його формування та реалізації. Узагальнено методологічні підходи до оцінювання величини та рівня потенціалу, методи та показники, на базі використання яких проведено комплексне оцінювання транзитних можливостей України й окремого регіону. Виявлено теориторіально-просторові й організаційно-економічні передумови підвищення рівня ТПР. Обгрунтовано основні стратегічні напрями ефективного використання ТПР на сучасному етапі. Запропоновано концепцію використання та нарощування ТПР, побудовану на певному інституційному каркасі в межах системи регіонального менеджменту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР)60 + У9(4УКР)370-813.2
Шифр НБУВ: РА383012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Самойленко А.С. 
Удосконалення технології прискореної переробки тарноштучних вантажів на терміналах в умовах ринку транспортних послуг: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / А.С. Самойленко ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2009. — 22 с. — укp.

Удосконалено технологію прискореної переробки тарно-штучних вантажів на терміналі за умов ринку транспортних послуг. Запропоновано новий підхід до розробки надбавки у разі сплати послуг на переробку тарно-штучних вантажів на терміналі, який передбачає застосування технології прискореної переробки та вибір раціональної технології прискореної переробки вантажів на терміналі. Використання запропонованих моделей дозволяє врахувати взаємодію двох логістичних потоків на ньому, а саме: матеріального та документально-інформаційного. Запропоновано оцінювати ефективність використання технології даної переробки вантажів на підставі теорії векторної оптимізації. За результатами проведеного дослідження показано доцільність впровадження технології прискореної переробки вантажів на терміналі з застосуванням додаткових капітальних вкладень та без них. За допомогою векторної оптимізації розраховано надбавку за надання послуг покращаної якості. Розроблено рекомендації щодо застосування розробленої технології прискореної переробки тарно-штучних внтажів на терміналі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)370-813.924.1 +
Шифр НБУВ: РА363673

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського