Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (37)Книжкові видання та компакт-диски (39)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)306.751.353.1-13$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
1.

Прус О.М. 
Бенчмаркінг у підвищенні конкурентоспроможності молокопереробних підприємств: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.М. Прус ; Нац. аграр. ун-т. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено можливості застосування бенчмаркінгу для вдосконалення діяльності підприємств на ринку молочної продукції, зокрема підвищення їх конкурентоспроможності. Розкрито зміст і розглянуто еволюцію поняття "бенчмаркінг", а також принципи та методи його здійснення та взаємозв'язок з іншими інструментами вдосконалення діяльності. Визначено структуру процесу бенчмаркінгу. Здійснено детальний аналіз кон'юнктури ринку молочної продукції України. Проведено бенчмаркінгове оцінювання конкурентоспроможності певних підприємств. Визначено основні тенденції розвитку світового ринку даної продукції. Наведено досвід Польщі щодо реформування молочного сектору у контексті її приєднання до ЄС. Удосконалено методичні підходи до здійснення бенчмаркінгу. Запропоновано використання DEA-моделі та методу побудови радару конкурентоспроможності з метою визначення підприємств-партнерів з бенчмаркінгу. Розроблено концептуальну модель організації процесу бенчмаркінгу на молокопереробних підприємствах. Визначено й обгрунтовано стратегічні напрямки подальшого розвитку підприємств молокопродуктового підкомплексу. Запропоновано використання інтегрованих систем управління якістю та безпечністю молочної продукції з включенням до їх складу процесу бенчмаркінгу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.353.1-13 +
Шифр НБУВ: РА360637

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Суха І.В. 
Вибір стратегій для забезпечення конкурентоспроможності підприємств молочної промисловості: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / І.В. Суха ; Нац. ун-т харч. технологій. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретичні та прикладні аспекти забезпечення конкурентоспроможності молокопереробних підприємств. На основі узагальнення теоретичного матеріалу визначено суть понять "конкуренція", "конкурентоспроможність підприємства", "організаційно-економічний механізм забезпечення конкурентоспроможності молокопереробних підприємств", "стратегія", "маркетингова конкурентна стратегія". Систематизовано існуючі підходи до оцінювання конкурентоспроможності підприємств. На підставі проведеного аналізу сучасного стану виробництва молока визначено проблеми, які необхідно вирішити, враховуючи ратифікацію угоди щодо вступу України до СОТ. З'ясовано рівень конкурентоспроможності вітчизняних підприємств, перспективи їх подальшого розвитку. Апробовано методику її інтегрального оцінювання щодо молочної продукції певних торгових марок, що дозволило з використанням певних характеристик продукції оцінити їх популярність. Розроблено методику вибору певним підприємством привабливих для розвитку сегментів. Визначено підходи до формування набору маркетингових конкурентних стратегій з урахуванням цілей підприємства, його потенційних можливостей, зміни зовнішнього середовища, прогнозу розвитку ринкових сегментів. Запропоновано використовувати комбінацію методик оцінювання конкурентоспроможності для з'ясування правильності вибору сегментів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.353.1-13 +
Шифр НБУВ: РА361579

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Кічук Н.В. 
Економічні складові забезпечення конкурентоспроможності підприємств молочної галузі Південного регіону України: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Н.В. Кічук ; Одес. держ. екон. ун-т. — О., 2010. — 21 с. — укp.

Досліджено поняття сутності конкуренції, її основних видів і форм. Проаналізовано сучасний стан ринку молочної продукції Півдня України, основні особливості формування конкурентного середовища, основні методи конкурентної боротьби в галузі. Проведено аналіз господарських зв'язків між молокопереробними підприємствами та постачальниками сировини в галузь. Розроблено комплекс заходів щодо підвищення рівня конкурентоспроможності підприємств молочної галузі харчової промисловості Півдня України, який дозволяє здійснити диференціацію номенклатури виробленої продукції, розширити систему постачальників сировинних ресурсів, налагодити господарські зв'язки в галузі за допомогою створення регіонального кластера з переробки молока.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.353.1-13
Шифр НБУВ: РА372822 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Туніцька Ю.М. 
Забезпечення конкурентних переваг підприємств за умов відкритості національного ринку: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Ю.М. Туніцька ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2009. — 22 с. — укp.

На підставі концептуальних принципів формування конкурентних переваг (КП), властивостей і чинників, що їх визначають, розроблено цілісну методику оцінки КП вітчизняних підприємств з переробки молока та виробництва сиру за умов висококонкурентних (внутрішнього та зовнішнього) ринків. На базі розроблених методичних підходів, з використанням поєднання методів аналізу ієрархій та експертних оцінок прийняття рішень Байєса, здійснено оцінку КП, встановлено джерела їх формування. Наведено методику виходу підприємства з наявними КП на зовнішній ринок за умов невизначеності зовнішнього середовища. Висвітлено основні стратегічні напрями поведінки вітчизняних підприємств даної галузі на зовнішніх ринках молокопродукції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.353.1-13 +
Шифр НБУВ: РА367798

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Антонюк Г.Я. 
Механізм забезпечення конкурентоспроможності підприємств молокопереробної галузі в умовах евроінтеграції: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Г.Я. Антонюк ; Львів. нац. аграр. ун-т. — Л., 2009. — 20 с. — укp.

Розкрито суть конкурентоспроможності молокопереробного підприємства. Узагальнено та доповнено існуючі методи оцінювання його конкурентоспроможності. Типологізовано її чинники стосовно зазначених підприємств. Аргументовано необхідність інтегрування суб'єктів ринку молочної продукції. Систематизовано критерії оцінювання ефективності інтеграційних об'єктів. Запропоновано індекс оцінювання ефективності участі підприємства в інтеграційному об'єднанні. Проаналізовано стан, тенденції та умови розвитку молокопереробної галузі, основні загрози, виникнення яких можливе на даних підприємствах за умов зовнішньоекономічної інтеграції. Розглянуто чинники, які перешкоджають стабільному розвитку та зростанню конкурентоспроможності суб'єктів ринку молочної продукції. Оцінено рівень конкурентоспроможності підприємств молокопереробної галузі, а також механізм їх реалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.353.1-13 +
Шифр НБУВ: РА365512

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Хворост 
Організаційно-економічні основи підвищення конкурентоспроможності молокопереробних підприємств: автореф. дис... канд..екон. наук: 08.00.04 / Тетяна В'ячеславівна Хворост ; Сумський національний аграрний ун-т. — Суми, 2009. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.353.1-13
Шифр НБУВ: РА365824

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Черевко Д. Г. 
Підвищення конкурентоспроможності молокопереробних підприємств в умовах членства України в СОТ: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Д. Г. Черевко ; Львів. нац. аграр. ун-т. — Л., 2010. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Представлено результати дослідження поняття і змісту конкурентомспроможності підприємства в системі характеристик його економічного стану, галузевих особливостей формування конкурентоспроможності молокомпереробних підприємств в умовах членства України у СОТ, сформовано методику визначення рівня конкурентоспроможності молокопереробного підприємства в системі чинників, що його формують, та методику її дослідження. Проаналізовано динаміку формування сировинної бази цих підприємств, дано оцінку формування рівня їх конкурентоспроможності та виявлено і систематизовано його чинники. Обгрунтовано можливості удосконалення умов формування експортного потенціалу молокопереробних підприємств, подано результати економіко-математичного моделювання активізації дії чинників формування рівня їх конкурентоспроможності, а також обгрунтовано умови, необхідні для удосконалення системи управління якістю їх продукції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.353.1-13
Шифр НБУВ: РА377164 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Железняк А.М. 
Підвищення конкурентоспроможності молокопереробних підприємств: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / А.М. Железняк ; Львів. держ. аграр. ун-т. — Л., 2007. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано теоретичні та методологічні засади формування, оцінювання та підвищення конкурентоспроможності молокопереробних підприємств. Запропоновано методичні підходи до аналізу, оцінювання та прогнозування конкурентного потенціалу. З'ясовано сучасні тенденції та особливості формування конкурентних відносин у молокопродуктовому підкомплексі України та ЛЬвівщини. Оцінено ефективність виробництва молока різними категоріями господарств і конкурентний потенціал молокопродуктового підкомплексу для адміністративних областей України. Проведено аналіз інвестиційної конкурентоспроможності молокопереробної промисловості Львівщини. Обгрунтовано основні напрями та засади її підвищення. Розроблено економетричні моделі прогнозування конкурентного потенціалу молокопродуктового підкомплексу у контексті перспективного розвитку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.353.1-13 +
Шифр НБУВ: РА353148

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Рудь 
Підвищення конкурентоспроможності підприємств молокопродуктового підкомплексу: автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04 / Інна Юріївна Рудь ; Миколаївський держ. аграрний ун-т. — Миколаїв, 2009. — 20 с.: рис. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.353.1-13
Шифр НБУВ: РА367015

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Гнатенко О.А. 
Підвищення конкурентоспроможності продукції підприємств-виробників молочних консервів: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.А. Гнатенко ; Нац. ун-т харч. технологій. — К., 2009. — 21 с. — укp.

Поглиблено понятійно-категоріальний апарат теорії конкурентоспроможності продукції, а саме: сформовано власне бачення сутності "конкурентоспроможність молококонсервної продукції з використанням рейтингової оцінки". Висвітлено керування конкурентоспроможністю продукції виробничого підпримства, запропоновано методичне забезпечення рейтингового підходу під час визначення конкурентоспроможності продукції. Проаналізовано стан конкурентоспроможності продукції підприємств виробників молочних консервів, проведено експрес - аналіз конкурентоспроможності продукції на підставі рейтингової оцінки, проведено оцінку зовнішньої та внутрішньої конкурентоспроможності продукції підприємств-виробників молочних консервів. Запропоновано керування конкурентоспроможністю продукції з урахуванням рейтингових оцінок, матеріалізовано ефективність конкурентоспроможності продукції на підставі рейтингових оцінок.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.353.1-13 +
Шифр НБУВ: РА369192

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Кубрак Н. Р. 
Стратегія еластичності у формуванні конкурентоспроможності молокопереробних підприємств: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Н. Р. Кубрак ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2011. — 25 с. — укp.

Розроблено теоретико-методичні положення й обгрунтовано практичні рекомендації щодо формування тривалих конкурентних переваг вітчизняних виробників молочної продукції за допомогою стратегії еластичності. Досліджено концепційні ознаки конкурентоспроможності товарів повсякденного попиту, сутнісні засади оцінювання конкурентоспроможності споживчих товарів і на основі узагальнення обгрунтовано концепцію еластичності як нову парадигму конкурентних переваг виробників споживчих товарів повсякденного попиту. Виконано макроаналіз кон'юнктури ринку молочних продуктів в Україні, виявлено його регіональні особливості, ідентифіковано чинники платоспроможного ринкового попиту на молочні продукти та потенціалу продажу їх вітчизняними молокопереробними підприємствами, а також досліджено параметри еластичності ланцюга поставок молочної продукції. Окреслено напрями щодо вдосконалення маркетингових стратегій з позиції підвищення конкурентоспроможності молокопереробних підприємств, обгрунтовано стратегію інтеграції в ланцюгу поставок молочних продуктів на засадах логістики та викладено типові рішення щодо підвищення технологічної еластичності у виробничих і дистрибуційних процесах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.353.1-13
Шифр НБУВ: РА380983 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Гура В. Л. 
Формування та реалізація потенціалу конкурентоспроможності підприємств молокопереробної галузі України: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / В. Л. Гура ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — К., 2011. — 22 с.: рис. — укp.

Розкрито теоретичні положення щодо сутності потенціалу конкурентоспроможності підприємства (ПКП) та його структури, а також запропоновано методики його оцінювання. Проведено детальний аналіз молокопереробної галузі України, визначено основні фактори впливу на ПКП цієї галузі, побудовано регресійну модель, що показує вплив виробництва молока та ціни на обсяги його надходження на подальшу переробку та запропоновано рекомендації для збільшення виробництва молока шляхом усунення проблеми сезонності. За допомогою структурного підходу проведено оцінювання конкуренції за рівнем концентрації підприємств на ринку продукції з незбираного молока та ринку сирів. Визначено індекси концентрації та ентропії, коефіцієнт Розенблюта. Проведено оцінювання ПКП молокопереробної галузі з використанням методу балів, а також методу k-середніх кластерного аналізу. Визначено основних конкурентів і положення підприємств, що оцінювалися, на ринку. Запропоновано напрями підвищення ПКП молокопереробної галузі України, шляхи формування виробничого й організаційно-управлінського потенціалів, стратегію та інструменти розвитку ПКП галузі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.353.1-13
Шифр НБУВ: РА383412 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського