Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (13)Книжкові видання та компакт-диски (15)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)305.851-13$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
1.

Дибач І.Л. 
Економічна інтеграція як засіб посилення конкурентоспроможності невеликих підприємств: автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04 / І.Л. Дибач ; Хмельниц. нац. ун-т. — Хмельниц., 2009. — 20 с. — укp.

Розкрито особливості та роль невеликих підприємств (НП) в економіці України. Визначено їх економічну сутніть й обгрунтовано критерії їх ідентифікації як НП. Уточнено визначення термінів "конкуренція", "конкурентоспроможність" та "економічна інтеграція". Розроблено методичний підхід щодо оцінювання конкурентоспроможності НП на підставі комплексного дослідження його позицій на ринку для прийняття рішення про його економічну інтеграцію. Обгрунтовано доцільність застосування економічної інтеграції невеликими машинобудівними підприємствами з метою посилення їх конкурентоспроможності. Розглянуто теоретичні, методичні та прикладні аспекти використання економічної інтеграції. Розроблено методику оцінювання наслідків реалізованих заходів, яка дозволяє враховувати специфіку інтеграційних процесів невеликих машинобудівних підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)80 + У9(4УКР)291.9-13 + У9(4УКР)305.851-13 +
Шифр НБУВ: РА367035

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Ільчук П.Г. 
Інвестиційно-економічна стратегія конкурентоспроможності машинобудівної корпорації: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / П.Г. Ільчук ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2008. — 24 с. — укp.

Досліджено формування інвестиційно-економічної стратегії конкурентоспроможності корпорацій. За результатами узагальнення літературних джерел уточнено понятійний апарат за цією тематикою. Проаналізовано основні етапи еволюції стратегічного управління. Досліджено практику такого управління підприємствами в інших країнах. Узагальнено основні сучасні підходи до процесу формування стратегій підприємства. Сформовано циклічний процес формування та впровадження загальних стратегій корпорацій з метою досягнення головної цілі компанії за допомогою реалізації її корпоративної стратегії. Доведено, що інвестиційно-економічна стратегія є однією з основних функціональних стратегій для підприємств корпоративної форми на відміну від інших форм організування бізнесу. Сформовано систему цілей, завдань і необхідних умов реалізації інвестиційно-економічної стратегії корпорації. За цього її основною ціллю визначено максимізацію вартості корпорації і, як наслідок, зростання курсової вартості корпоративних прав. Виділено основні конкурентні переваги, яких корпорація може досягти шляхом реалізації інвестиційно-економічної стратегії. Розроблено процес її формування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851-56-21 + У9(4УКР)305.851-13-21 +
Шифр НБУВ: РА356514

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Ларка А.В. 
Конкурентоспроможність машинобудівної продукції в умовах нестабільної ринкової кон'юнктури: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.01 / А.В. Ларка ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2006. — 19 с. — укp.

Досліджено теоретичні та методичні аспекти оцінки конкурентоспроможності (КС) машинобудівної продукції за сучасних умов господарювання. Розкрито економічний зміст параметрів КС, досліджено групові показники за технічними, економічними та маркетинговими параметрами, визначено інтегральний показник конкурентоспроможності. Удосконалено методи аналізу ціни споживання на базі запропонованої економіко-математичної моделі розрахунку ціни споживання двигунів внутрішнього згоряння, зокрема досліджено збитки, спричинені відмовами техніки. Ця модель дозволяє прогнозувати ціну споживання різних двигунів залежно від часу їх напрацювання за період експлуатації та забезпечує можливість динамічного визначення ціни споживання. Проведено дослідження ринку дизельних двигунів для сільськогосподарської техніки. Удосконалено бальну шкалу оцінок для визначення маркетингових параметрів КС, виділено параметри: наявність супровідної технічної документації з експлуатації, поширеність даної торгової марки на конкретних сегментах ринку, що створює передумови обгрунтованого вибору найбільш ефективної продукції. Наведено методику визначення КС продукції та з її використанням виконано оцінку КС дизелів для сільськогосподарського машинобудування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851-13 +
Шифр НБУВ: РА345485

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Балицький Є.В. 
Міжнародна конкурентоспроможність машинобудівної галузі України в контексті процесів глобалізації: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.05.01 / Є.В. Балицький ; НАН України. Ін-т світ. економіки і міжнар. відносин. — К., 2005. — 19 с. — укp.

Досліджено теоретичні та прикладні проблеми розвитку конкурентоспроможності за умов інтернаціоналізації у сучасний період. Визначено перспективні задачі забезпчення конкурентоспроможності вітчизняної галузі машинобудування у комплексі завдань міжнародної, макроекономічної та комерційної політики та формування ефективної відкритої економіки. Встановлено параметри конкурентної боротьби у сфері машинобудування. Показано, що глобалізація ринків продукції машинобудування висуває як ключові інструменти стратегії конкурентоспроможності технологічний та інноваційний підхіди у макроекономічному та наддержавному, регіональному регулюванні. Розроблено інституційний механізм забезпечення досягнення пріоритетів галузевого та науково-технічного розвитку. Сформульовано концептуальні підходи щодо розробки комплексу організаційних, фінансово-податкових і кредитних заходів для досягнення реальних результатів у сфері технологічної модернізації та забезпечення прориву конкурентоспроможності машинобудівних підприємств. Визначено пріоритетні цілі щодо формування міжнародних коопераційно-інвестиційних проектів у сфері машинобудування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851-13 +
Шифр НБУВ: РА339909

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Марченко В.М. 
Організаційно-економічний механізм формування конкурентної стратегії підприємства (на прикладі ринку вибухозахищеного електроустаткування): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / В.М. Марченко ; Нац. гірн. ун-т. — Д., 2002. — 19 с. — укp.

Проаналізовано сучасний стан організації управління та тенденції розвитку машинобудування України за умов кризи перехідної економіки. Досліджено умови формування конкурентного середовища на ринках машинобудівної продукції. Запропоновано концепцію організаційно-економічного механізму формування конкурентної стратегії машинобудівного підприємства, виявлено чинники забезпечення конкурентоспроможності суб'єктів на товарних ринках. Розроблено методологічні положення формування конкурентної стратегії за умов спаду в галузі, наведено принципи цінової політики підприємства за умов монопольного й олігопольного положення на ринку. Запропоновано напрямки вдосконалення організації маркетингу орієнтації діяльності машинобудівного підприємства за умов перехідної економіки, визначено основи системи формування попиту, мотивації та стимулювання збуту на підприємстві.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)305.851-13
Шифр НБУВ: РА319075 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Ульянова А. М. 
Оцінювання конкурентоспроможності господарських структур у машинобудуванні: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / А. М. Ульянова ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2011. — 26 с.: рис. — укp.

Розглянуто питання оцінювання конкурентоспроможності господарських структур (КГС) машинобудуванні. Досліджено досвід управління господарськими структурами. Запропоновано концепцію оцінювання позиції КГС у машинобудуванні на основі тривекторного підходу та визначення суб'єктів, об'єктів і методів з урахуванням видів планування (стратегічне, тактичне й оперативне), яка дозволить здійснювати порівняння оцінок КГС різних видів, зокрема за участю фінансово-кредитного блоку. Метод оцінювання КГС на оперативному рівні, що базується на ключовому показнику конкурентоспроможності кінцевої продукції, дозволить маркетологам урахувати фактори обслуговування реалізованої кінцевої продукції в повному циклі "наука - виробництво - реалізація - формування фінансових ресурсів", які також впливають на рівень привабливості продукції для споживача. Наведено методичні рекомендації для побудови інформаційно-організаційного забезпечення оцінювання КГС, які враховують рівні управління та можуть бути використані керівниками на будь-якому рівні управління у середині структури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851-13 +
Шифр НБУВ: РА380726 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського