Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (89)Реферативна база даних (1301)Книжкові видання та компакт-диски (2359)Журнали та продовжувані видання (321)
Пошуковий запит: (<.>U=У010.32$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 30
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Бірюкова Т.Ф. 
Болонський імператив підготовки майбутніх менеджерів: Автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.10 / Т.Ф. Бірюкова ; АПН України. Ін-т вищ. освіти. — К., 2006. — 20 с. — укp.

З використанням самоорганізаційного підходу проаналізовано проблематику підготовки майбутніх менеджерів у контексті принципів Болонської декларації. Розкрито зміст поняття соціалізації особистості майбутнього менеджера, яка реалізується шляхом засвоєння норм і цінностей полікультурного соціуму, притаманних об'єднаній Європі (адаптаційна складова), а також засобами формування організаційної поведінки на підставі впровадження особистісно-орієнтованої освіти (професійна складова). Показано, що реалізація принципів Болонської декларації є шляхом ефективного розв'язання суперечності між національною освітньою системою підготовки майбутніх менеджерів (професійною соціалізацією) та загальноєвропейською культурою (процесом соціалізації, що має загальноцивілізаційне спрямування). З'ясовано, що специфіка сучасної підготовки конкурентоспроможних управлінських кадрів в Україні полягає в інтеграції здобутків національної освіти у полікультурну європейську спільноту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:Ч30 + С5*5*333.91 + Ч484(4) + У010.321 р3 +
Шифр НБУВ: РА343313

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  

      
2.

Савченко О.П. 
Вибір цільового ринку підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / О.П. Савченко ; Східноукр. нац. ун-т. — Луганськ, 2001. — 24 с.: рис. — укp.

Висвітлено питання, пов'язані з вибором цільового ринку підприємства. Визначено етапи стратегії цільового маркетингу. Охарактеризовано сутність цільового ринку та визначено його основні категорії, зовнішнє оточення. Запропоновано класифікацію видів сегментування, що враховує його характер, тип споживачів, параметри продукції та конкурентне становище підприємства на ринку. Систематизовано методи оцінки конкурентного становища підприємств на цільовому ринку й обгрунтовано доцільність їх застосування вітчизняними підприємствами. Введено поняття маркетингової конкурентної переваги, що визначає особливості діяльності підприємств на ринку з урахуванням комплексу елементів маркетингу. Наведено концептуальну схему сегментування, оцінки та вибору цільового ринку підприємства. Проаналізовано кон'юнктуру ринку підприємств легкої промисловості. Створено методику розрахунку ємності цільового ринку як багаторівневої системи. За допомогою запропонованих показників і змінних досліджено та проаналізовано маркетингові конкурентні переваги підприємств легкої промисловості. Розроблено профілі регіональних споживчих сегментів взуттєвої продукції, визначено на основі стратегій вибору цільового ринку та критеріїв ефективного сегментування цільові сегменти для АТЗТ "Лугань". Обгрунтовано необхідність і запропоновано алгоритм і основні параметри щодо побудови карт позиціонування підприємств на цільовому ринку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4УКР)290-592
Шифр НБУВ: РА315287 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Карп І.М. 
Використання логістичних систем в управлінні підприємством: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / І.М. Карп ; Терноп. держ. екон. ун-т. — Т., 2006. — 20 с. — укp.

Розглянуто сукупність теоретико-методичних і практичних питань щодо використання й ефективного функціонування логістичних систем в управлінні матеріальними й інформаційними потоками підприємства. Запропоновано концепцію ефективного використання даних систем на базі результатів проведеного соціологічного дослідження (анкетування), застосування новітніх інформаційних технологій, побудови економіко-математичних методів і моделей. Обгрунтовано підхід до управління підприємством, який передбачає використання логістичних систем.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.323 + У9(4УКР)291-592 + У9(4УКР)400-21 +
Шифр НБУВ: РА345625

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Солоненко Н.С. 
Зміст і методика навчання менеджменту учнів 10 - 11 класів загальноосвітніх шкіл: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.С. Солоненко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2000. — 19 с. — укp.

На основі історико-педагогічного аналізу розроблено зміст і структуру шкільного компонента загальної освіти "Менеджмент", побудованого з використанням досвіду чотирьох основних шкіл управління (школи наукового управління, класичної, біхевіористської, кількісних шкіл) за умов збереження провідної ролі класичної школи. Вдосконалено методику навчання менеджменту з застосуванням комплексу активних методів навчання, серед яких провідне місце належить діловим іграм. Сформовано понятійний апарат навчального курсу "Менеджмент", розроблено дидактичну модель даного курсу, яка поєднує два блоки: основний - змістовий, який є складовою навчального плану, доповнювальний - процесуальний, який забезпечує формування знань і умінь, розвиваючу і виховну спрямованість навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.321р2-3
Шифр НБУВ: РА312042 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
5.

Болотна О.В. 
Маркетингова концепція підприємства в умовах ринкових трансформацій: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / О.В. Болотна ; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 2001. — 19 с. — укp.

Наведено теоретичне узагальнення та нове рішення науково-практичного завдання обгрунтування найважливіших положень концепцій маркетингу для умов ринкових трансформацій. Типологізовано й описано адаптовані до ситуацій маркетингові рішення. Виділено мотиви та порядок прийняття найбільш актуальної для періоду ринкових трансформацій інвестиційно-маркетингової концепції. Наведено характеристики трьох типів економічного розвитку. Розглянуто категорію "ринок", складові ринкового середовища, типові маркетингові концепції. Обгрунтовано структуру реальних джерел фінансування українських підприємств і застосування інвестиційно-маркетингової концепції у перехідний період. Розроблено моделі поведінки підприємства, що приймає концепцію маркетингу за умов обмежених інвестиційних можливостей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4Укр)290-211.1
Шифр НБУВ: РА316070 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Михайленко О.Г. 
Маркетингова стратегія розвитку господарських комплексів (на прикладі рекреаційного комплексу): Автореф. дис...канд. екон. наук: 08.06.02 / О.Г. Михайленко ; Одес. держ. екон. ун-т. — О., 2001. — 20 с. — укp.

Теоретично та практично досліджено питання створення механізмів формування комплексу мезомаркетингу та розробки маркетингової стратегії рекреаційного комплексу. Вивчено особливості та тенденції розвитку маркетингу за умов його використання для підвищення економічного потенціалу регіону. Запропоновано методи оцінки актуальності регіонального рекреаційного маркетингу, вибору його цільових сегментів. Визначено теоретичні положення щодо ефективності використання маркетингових технологій регіональними органами управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4Укр)49
Шифр НБУВ: РА315799 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Федорченко А. В. 
Маркетингові дослідження: системний підхід: автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / А. В. Федорченко ; Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана. — К., 2010. — 34 с. — укp.

Сформовано сучасне бачення та трактування категорії системи маркетингових досліджень як важливої складової системи управління підприємством. Визначено її роль, місце й основні сутнісні характеристики у контексті інформаційно-аналітичного забезпечення прийняття управлінських рішень за умов ринкової невизначеності. Доведено необхідність посилення його ролі в системі економічних наук. Встановлено головні аспекти розробки нової цілісної теорії фірми. Досліджено перспективні напрями застосування системного підходу в аналізі складних економічних систем відкритого типу. Показано, що більшість завдань управління ними належить до класу слабкоструктурованих. Розроблено економіко-математичні моделі. Оцінено сучасний стан і головні тенденції розвитку ринку маркетингових досліджень України у їх взаємозв'язку із загальносвітовими тенденціями. Доведено необхідність подальшого поглиблення спеціалізації дослідницьких установ і розробки специфічних інформаційних продуктів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4УКР)211.1
Шифр НБУВ: РА371193 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Власова Т.В. 
Менеджмент в соціальній сфері економічних систем: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Т.В. Власова ; Донец. держ. ун-т. — Донецьк, 1999. — 20 с. — укp.

Запропоновано концепції розвитку соціальної сфери, удосконалення її менеджменту. Розроблено науково-методичні засади регулювання соціального менеджменту в України, спрямованого на ефективне використання переваг соціально-орієнтованої економіки для розвитку вітчизняної економіки ринкової трансформації. Для реалізації поставленої мети запропоновано такі методи: визначено провідні аспекти теорії ордолібералізму як головного елементу соціальної ринкової економіки з можливістю її застосування в українській економіці; розроблено динамічну модель використання трудових ресурсів в умовах проведення ринкових перетворень соціальної сфери з метою подолання безробіття; розроблено концепцію менеджменту малого та середнього бізнесу як засобу підвищення конкурентоспроможності вітчизняного виробництва для створення нових робочих місць. Розроблено та запропоновано алгоритм прогнозу динаміки чисельності та структури зайнятих в економіці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.321

Рубрики:

      
9.

Шавкун І.Г. 
Менеджмент як соціокультурне явище: соціально-філософський аналіз: автореф. дис... д-ра філософ. наук: 09.00.03 / І.Г. Шавкун ; АПН України. Ін-т вищ. освіти. — К., 2008. — 35 с. — укp.

Створено світоглядно-ідеологічні засади теорії менеджменту як складової загальної теорії керування, що за родо-видовими ознаками, у сукупності з теорією керування технічними системами та теорією керування біологічними системами, утворює онтологічне поле сучасної науки кібернетики. Запропонована теорія як предмет дослідження має суб'єкт-суб'єктні відносини. Згідно з нею людиноцентризм визначено як провідну ідеологему. Наведена теорія грунтується на доктрині людських відносин. У морфологічному вимірі її подано як систему специфічних органів функціонального походження, що інституалізується у вигляді держави та міждержавних утворень - ООН, ЮНЕСКО, ОБСЄ, різноманіття політичних систем і систем місцевого самоврядування, об'єднань профспілок, громадських рухів і організацій. У функціональному вимірі запропонована теорія має прояв як цілераціональна організаційна діяльність, що детермінується організаційною свідомістю людини та регулюється ціннісно-смисловим чинником. Зміст теорії має реалізуватися як прийняття управлінських рішень у царині соціального життя, вона має оригінальні атрибутивні властивості (стохастичність, відкритість, демократизм, гуманізм, децентралізацію), а також стилі, принципи та методи, що відрізняють її від інших інгредієнтів кібернетичного знання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*327.3*311.2 + У010.321 +
Шифр НБУВ: РА356949

Рубрики:

      
10.

Брагін В.П. 
Методи управління підприємством на основі маркетингу: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / В.П. Брагін ; Донец. держ. ун-т. — Донецьк, 1998. — 18 с. — укp.

Дисертацію присвячено дослідженню головних процесів управління підприємством в умовах переходу до ринкової економіки. У роботі обгрунтована необхідність використання принципів маркетингу, розроблені методи техніко-економічної оцінки випуску продукції, які забезпечують підвищення її конкурентноспроможності й ефективності виробництва в цілому. Запропоновано методи підготовки і прийняття планових рішень, заснованих на результатах маркетингових досліджень та розробленої інформаційної системи управління підприємством.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.321

Рубрики:

      
11.

Калачова В.В. 
Методи, моделі і процедури синтезу організаційної структури логістичних інформаційних систем: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.12 / В.В. Калачова ; Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. — Х., 2003. — 19 с.: рис. — укp.

Розроблено методи, моделі та процедури синтезу організаційних структур логістичних інформаційних систем (ЛІС). Запропоновано теоретико-категорно-графофий метод математичного опису організаційних структур ЛІС, який значно розширює можливості раціонального машинного подання інформації про структуру ЛІС. Удосконалено метод багатокритеріального синтезу ієрархічної організаційної структури ЛІС, який дозволяє зменшити обчислювальну складність і підвищити швидкодію процедури побудови раціональної ієрархічної структури системи часткових критеріїв та альтернатив рішень, що приймаються. Описано математичну модель вибору найдоцільнішої альтернативи бізнес-проекту організаційної структури ЛІС згідно заданої сукупності техніко-економічних показників, а також процедури прийняття багатоальтернативних рішень методами рівномірної оптимізації та справедливого компромісу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.323 +
Шифр НБУВ: РА324073

Рубрики:

      
12.

Литвиненко С.В. 
Моделювання гнучкої товарної політики в системі управління маркетингом: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / С.В. Литвиненко ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2001. — 18 с. — укp.

Досліджено особливості моделювання процесів формування гнучкої товарної політики в системі управління маркетингом виробничо-економічними системами (ВЕС). Виявлено, що гнучкість товарної політики залежить від гнучкості самої системи управління маркетингом ВЕС та ефективності реалізації процесів розробки товарної політики ВЕС. Розроблено концептуальну модель організаційної структури системи управління маркетингом для підвищення ефективності і гнучкості її функціонування. Наведено комплекс економіко-математичних моделей, спрямованих на підвищення ефективності процесів формування товарної політики ВЕС: моделі оптимізації процесів розробки нового товару та модифікації товару, динамічну модель оптимізації структури товарної номенклатури, модель оптимізації торговельно-закупівельної діяльності підприємств, які не є безпосередніми виробниками товарів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4УКР)421.0-211.1
Шифр НБУВ: РА315131 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Мельничук Д.О. 
Моделювання динаміки логістичної системи підприємства: автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.11 / Д.О. Мельничук ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретичні аспекти управління логістичною системою, зокрема, термінологічний апарат теорії логістики, принципи, методи, інструменти та критерії ефективності управління логістичними процесами, а також організаційну та функціональну структуру логістичної системи на підприємствах різних видів економічної діяльності. Розроблено концепцію моделювання динаміки логістичної системи підприємства, а також моделі динаміки даної системи, а саме: імітаційну модель управління функціонуванням логістичної системи підприємства, дискретно-подійну модель функціонування складського комплексу підприємства, динамічну модель функціонування роздрібного торговельного підприємства, моделі об'ємно-календарного планування логістичних операцій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.323 в611 + У9(4Укр)290-591 в611 +
Шифр НБУВ: РА364904

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
14.

Качеровська 
Навчально-ігрове проектування у професійній підготовці майбутніх менеджерів організацій: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Тетяна Василівна Качеровська ; Південноукраїнський держ. педагогічний ун-т ім. К.Д.Ушинського (м. Одеса). — О., 2005. — 21 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.321 р(4УКР)
Шифр НБУВ: РА351559

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Ребрина А. А. 
Організаційно-педагогічні умови забезпечення професійної спрямованості фізичного виховання майбутніх фахівців з маркетингу: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / А. А. Ребрина ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. — Т., 2011. — 20 с.: табл., рис. — укp.

Обгрунтовано сукупність організаційно-педагогічних умов забезпечення професійної спрямованості фізичного виховання майбутніх фахівців з маркетингу. З'ясовано суть і структуру професійно-прикладної підготовки таких студентів засобами фізичного виховання як взаємозв'язок гностичного, емоційно-мотиваційного та діяльнісно-поведінкового компонентів. Конкретизовано критерії, показники та рівні психофізичної, психологічної підготовленості та функціональної готовності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.7 + У010.322 р3
Шифр НБУВ: РА385029 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
  

      
16.

Зеленцова М.Г. 
Особливості відображення іншомовної термінології в мовах-реципієнтах (на матеріалі термінології менеджменту російської та української мов): Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.15 / М.Г. Зеленцова ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2006. — 20 с. — укp.

Досліджено особливості відображення іншомовної термінології менеджменту російської та української мов. Розкрито зміст базових понять сучасного термінознавства, принципи та шляхи формування терміносистем. Показано роль і місце запозичення в утворенні терміносистем спеціальних галузей знань. Виявлено екстралінгвістичні та лінгвістичні чинники запозичення в терміносистемах менеджменту російської та української мов. Розглянуто структурну організацію концептосфери й терміносфери менеджменту на матеріалі гніздової структурації та парадигматики. Досліджено системотвірний потенціал запозичень, з'ясовано роль метафоричних кальок у творенні терміносистем менеджменту російської та української мов. Особливу увагу приділено розгляду сучасних способів прийняття запозичень та особливостей їх структурної та семантичної адаптації у мовах-реципієнтах. Виділено й охарактеризовано основні етапи формальної адаптації запозичень у системах-реципієнтах, визначено рівень їх поняттєвої адаптації у мові та мовленні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-34:У + Ш141.2-34:У + У010.321 в3 +
Шифр НБУВ: РА345327

Рубрики:

      
17.

Боднар Т.Д. 
Побудова оптимального портфеля в умовах невизначеності: автореф. дис... канд. фіз-мат. наук: 01.05.04 / Т.Д. Боднар ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Доведено неперервність, одностайну неперервність, рівномірну обмеженість і передкомпактність сім'ї векторів сумарних середніх прибутків. Установлено взаємооднозначну відповідність між метричним простором стратегій і метричним простором векторів функцій розподілів стратегій. Вирішено проблему формування оптимального портфеля у аспекті максимізації очікуваної квадратичної функції корисності та побудови оптимального портфеля для максимізації відношення Шарпа. Виведено формулу середнього та коваріації оптимальних портфельних ваг у контексті максимізації очікуваної квадратичної функції корисності для еліптичних розподілів. Одержано формули вищих моментів для оцінювання портфельних ваг даного портфеля у випадку двох цінних паперів. Показано, що для оптимальних портфельних ваг, які максимізують відношення Шарпа, моменти порядку вище першого не існують. Доведено, що оцінки оптимальних портфельних ваг асимптотично нормально розподілені. Встановлено пряму залежність між ризикованістю інвестора та типом еліптичного розподілу прибутковостей цінних паперів. Побудовано оптимальний інвестиційний портфель для різних типів еліптичних розподілів з використанням величини індексів фондових ринків трьох країн, що розвиваються - України, Польщі та Росії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.321.1 +
Шифр НБУВ: РА364581

      
18.

Лісовіна О.М. 
Політекономічні аспекти маркетингу: особливості ефективного використання в Україні: Автореф. дис. канд. екон. наук: 08.01.01 / О.М. Лісовіна ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2003. — 19 с. — укp.

Досліджено проблему взаємозв'язку системи маркетингу і суспільних потреб. У даному контексті розглянуто питання потреб і платоспроможного попиту, формування умов маркетингу в перехідний період в Україні, а також передумови його впровадження в національну економіку, маркетингову стратегію підприємства (фірми) на основі платоспроможного попиту населення, імовірну модель ефективного маркетингу підприємств різних форм власності, перспективи розвитку маркетингу в країні. Визначено додаткові функції системи маркетингу за умови двохсекторної моделі економіки України (вивчення потреб, що задовольняються групою так званих суспільних товарів). Проаналізовано маркетингову стратегію на мікрорівні, запоропоновано шляхи поєднання маркетингу на макро- та мікрорівнях. На основі проведених досліджень розроблено теоретичні положення про можливість використання системи маркетингу у вивченні кола потреб, що не входять у сферу ринкового забезпечення; про можливість угрупування потреб залежно від доходів різних верств населення, що відкриває шляхи використання методу ринкової сегментації і для "неприбуткової продукції"; про маркетингову стратегію підприємства (фірми) щодо неринкового попиту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4УКР)211.1 +
Шифр НБУВ: РА328212

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
19.

Мозгова Г.В. 
Регулювання інформаційного середовища маркетингу: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Г.В. Мозгова ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2006. — 20 с.: рис. — укp.

Теоретично обгрунтовано значущість ресурсного потенціалу та розвитку ринку маркетингової інформації. Розроблено методичні рішення та практичні рекомендації щодо регулювання інформаційних ресурсів для забезпечення економіки знань за умов інформатизації суспільства. Виявлено суть ресурсного потенціалу маркетингової інформації. Розкрито механізм регулювання інформаційного середовища маркетингу. Запропоновано модель регулювання процесів накопичення та трансформації професійних знань як фундаментальної умови розвитку попиту на маркетингову інформацію, що сприяє формуванню інформаційного середовища для ефективної взаємодії суб'єктів ринку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 ф + У9(4УКР)211.1 ф +
Шифр НБУВ: РА345144

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
20.

Хохич Д.Г. 
Роль інституту державних фінансів у формуванні суспільного добробуту: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.01 / Д.Г. Хохич ; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". — К., 2009. — 20 с. — укp.

Розвинуто теоретико-методологічні та практичні засади функціонування інституту державних фінансів з метою формування національної моделі суспільного добробуту. Досліджено генезис категорії "суспільний добробут", визначено його властивості, межі та структуру. Теоретично обгрунтовано соціально-економічну природу державних фінансів, їх функції та роль у формуванні суспільства добробуту. Проаналізовано зарубіжний досвід формування моделей добробуту. Систематизовано їх принципові відмінності, які полягають у розбіжностях стосовно кількісних показників - рівня державної централізації валового внутрішнього продукту (ВВП) та його розподілу через державну систему фінансів. Досліджено основні напрями бюджетного забезпечення соціальної функції держави в Україні, визначено її особливості та проблеми реалізації. Розглянуто національну модель суспільного добробуту в аспекті показників - рівня податкових вилучень і соціальних видатків у ВВП. Обгрунтовано роль фіскальної політики у перерозподільчих процесах. Наведено рекомендації щодо запровадження податку на майно в Україні. Визначено шляхи вдосконалення фінансових відносин в Україні, зокрема, структури державних видатків у контексті їх орієнтації на соціальну сферу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.321.1 + У9(4УКР)261.1 +
Шифр НБУВ: РА364460

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського