Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (42)Книжкові видання та компакт-диски (198)
Пошуковий запит: (<.>U=У.р30-2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
1.

Струтинська О. В. 
Методика навчання інформаційних систем і технологій майбутніх учителів економіки: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. В. Струтинська ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2010. — 22 с. — укp.

Визначено структуру та зміст курсу "Інформаційні системи і технології в економіці" як навчальної дисципліни для студентів економічних спеціальностей педагогічного університету. Встановлено, що застосування розробленої методики сприяє активізації навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів економіки, формуванню навичок індивідуальної самостійної діяльності, формуванню компетентностей майбутніх учителів економіки у галузі інформаційних систем і технологій, мотивації до неперервного навчання інформаційних систем і технологій та готовності до їх використання у своїй майбутній професійній діяльності. Наведено результати педагогічного експерименту, що підтверджують ефективність запропонованої методики навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р(4УКР)3-3 + У.р30-253 (4УКР)
Шифр НБУВ: РА376325 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Полєщук І.Ф. 
Підвищення рівня професійної підготовки студентів економічних спеціальностей засобами ігрових форм навчання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.Ф. Полєщук ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано дидактичні умови впливу ігрових занять на процес підвищення рівня професійної підготовки у цілісному навчально-виховному процесі кооперативного вищого навчального закладу (ВНЗ). Розроблено систему, яка передбачає визначення мети, суб'єктів навчального процесу, а також містить методику підвищення рівня професійної підготовки та методи організації й проведення ігрових занять. Розроблено критерії оцінки рівня професійної підготовки студентів, запропоновано завдання прикладного змісту для ігрових занять. Досліджено стан зазначеної підготовки студентів ВНЗ I - II рівня акредитації. Експериментально перевірено результативність запропонованої методики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р30-252 + Ч481.252.46 +
Шифр НБУВ: РА335722

Рубрики:

      
3.

Бенькович Є.Р. 
Підготовка студентів економічних спеціальностей до використання програмних комп'ютерних систем у професійній діяльності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Є.Р. Бенькович ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Вперше теоретично опрацьовано й експериментально перевірено модель підготовки студентів економічних спеціальностей до використання програмних комп'ютерних систем у професійній діяльності. Розкрито елементи та етапи підготовки, послідовність та зв'язок цих елементів, а також особливості конструювання змісту даної підготовки. Удосконалено форми та методи використання програмних комп'ютерних систем у фаховій підготовці студентів економічних спеціальностей. Введено поняття "професійна комп'ютерна компетентність", що визначає поєднання базових професійних і комп'ютерно-інформаційних компетентностей фахівця з використання програмних комп'ютерних систем у фаховій діяльності. Розроблено та апробовано модель підготовки студентів економічних спеціальностей до використання програмних комп'ютерних систем, яка забезпечує ефективність їх професійної підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р30-263(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА368630

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Бурдейна Л.І. 
Формування моральної культури студентів вищих навчальних закладів торговельно-економічного профілю: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Л.І. Бурдейна ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2005. — 20 с. — укp.

Уперше обгрунтовано педагогічні умови ефективного формування моральної культури студентів вищих навчальних закладів (ВНЗ) торговельно-економічного профілю: використання концепції знаково-контекстового навчання; впровадження діалогічного спілкування професійного спрямування; залучення студентів до пізнавальної, ціннісно-орієнтаційної та практичної діяльності; вивчення спецкурсу, зміст якого відбиває розвиток рефлексії та ціннісного ставлення до людини; розкрито суть процесу формування моральної культури даної студентської молоді (у структурі моральної культури виділено когнітивний, емоційно-мотиваційний, регулятивний і діяльнісно-практичний компоненти); конкретизовано основні критерії для визначення рівнів (творчого, рефлексивно-пасивного, репродуктивного, емпіричного) сформованості моральної культури студентів (відповідальності за результати економічної діяльності, справедливості у взаємовідносинах з суб'єктами економічної діяльності, чесності, порядності у партнерських стосунках усіх видів).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352 + У.р30-223 +
Шифр НБУВ: РА336709

Рубрики:

      
5.

Галета Я.В. 
Формування пізнавальної самостійності студентів економічного коледжу засобами інформаційних технологій: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Я.В. Галета ; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. — Кіровоград, 2005. — 27 с. — укp.

Визначено критерії, показники, рівні сформованості й обгрунтовано модель розвитку пізнавальної самостійності студента. Розроблено методику її формування у студентів економічного коледжу з використанням засобів інформаційних технологій. Визначено критерії відбору даних технологій. Наведена методика реалізує можливості комп'ютерних навчальних ігор, мультимедіа, комп'ютерного моделювання. Визначено напрями використання інформаційних технологій у процесі формування пізнавальної самостійності та їх функції. Доведено ефективність запропонованої методики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р30-253 +
Шифр НБУВ: РА341376

Рубрики:

      
6.

Іванченко Є.А. 
Формування професійної мобільності майбутніх економістів у процесі навчання у вищих навчальних закладах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Є.А. Іванченко ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2005. — 20 с. — укp.

Науково обгрунтовано й апробовано модель формування професійної мобільності майбутніх економістів у процесі навчання у вищих навчальних закладах та визначено педагогічні умови, що сприяють її реалізації. Конкретизовано сутність і структуру поняття "професійна мобільність майбутніх економістів". Визначено критерії, показники та рівні сформованості даної якості. Уточнено зміст поняття "професійна мобільність фахівця" та запропоновано просторову схему формування рівнів професійної мобільності майбутніх економістів. Результати наукового дослідження використано у процесі розробки спецкурсу "Професійна мобільність майбутніх фахівців".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р30-2 +
Шифр НБУВ: РА335837

Рубрики:

      
7.

Кареліна О.В. 
Формування умінь з інформаційних технологій у процесі дистанційного навчання студентів вищих економічних навчальних закладів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.В. Кареліна ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2005. — 20 с. — укp.

Уперше розроблено систему формування умінь з інформаційних технологій у майбутніх економістів у процесі дистанційного навчання. За цього сиситемотвірним фактором є мета - підготовка до здійснення аналітичної та креативної діяльності економістів, а складовими - загальнодидактичні та специфічні принципи дистанційного навчання, його зміст, форми, методи, способи контролю та корекції формування умінь, віртуальне навчальне середовище, яке моделює професійну діяльність економістів, забезпечує засоби передачі змісту та комунікації учасників навчального процесу. Визначено й обгрунтовано педагогічні умови реалізації розробленої системи, а саме: забезпечення проблемності змісту навчання, базуючись на системі професійно-орієнтованих завдань; розвиток інтерактивності функції спілкування учасників навчального процесу у віртуальному навчальному середовищі. Удосконалено класифікацію умінь з інформаційних технологій для майбутніх економістів і виділено 4 класи умінь, зокрема, технічну грамотність, володіння програмним забезпеченням, контентні уміння, мережеві комунікативні уміння. Розвинуто критерії сформованості умінь з інформаційних технологій у майбутніх економістів з урахуванням специфіки їх професійної діяльності (сформованість змістового й операційного компонента, здатність до використання умінь у практичній діяльності).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р30-253 +
Шифр НБУВ: РА340148

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського