Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (33)Книжкові видання та компакт-диски (46)
Пошуковий запит: (<.>U=С5*674.58$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
1.

Бєлова Л.О. 
Виховна система сучасного ВНЗ: соціологічні аспекти аналізу: Автореф. дис... д-ра соціол. наук: 22.00.04 / Л.О. Бєлова ; Нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2005. — 35 с. — укp.

Розкрито специфіку та суттєві характеристики системи виховної роботи у сучасній вищій школі у контексті трансформаційних процесів, які відбуваються в українському суспільстві, а також в освітньому просторі. Здійснено концептуалізацію виховного процесу у вищих навчальних закладах (ВНЗ) на засадах теоретичних конструктів відомого німецького соціолога Ю.Хабермаса. Доведено, що за сучасних умов ефективність вузівського виховання може бути досягнена завдяки набуттю ним рис комунікативної взаємодії між усіма суб'єктами навчально-виховного процесу, тобто дії, яка базується на: примусовій, вільній комунікації, узгодженні цілей, форм і методів реалізації головної мети вищої освіти за нових соціокультурних умов - формування майбутнього фахівця як професіонала, інтелігента та громадянина. Уперше у вітчиняній соціології розроблено комунікативну концепцію виховання, проведено емпіричну апробацію її елементів у процесі дослідження виховних практик, поширених у ВНЗ Харківського регіону. На основі застосування концепції до аналізу одержаного емпіричного матеріалу визначено провідні тенденції виховного процесу у сучасній вищій школі України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*674.58 +
Шифр НБУВ: РА338680

Рубрики:

      
2.

Северинюк А.В. 
Дисфункціональні явища в освіті за умов реформування вищої школи: регіональний вимір: автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / А.В. Северинюк ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2008. — 16 с. — укp.

Проведено комплексний аналіз дисфункціональних явищ в освіті. Розглянуто в теоретико-емпіричному аспекті девіації та тіньові практики у вищій освіті, які полягають у масових випадках несамостійного виконання навчальних завдань студентами, списування під час іспитів, використання тіньових схем у процесі прийому іспитів, захисту курсових і дипломних робіт. Проаналізовано результати опитування викладачів ВНЗ стосовно Болонського процесу та загального стану вищої освіти в країні. Обгрунтовано необхідність інставрації у вищій освіті, що передбачає перетворення, які базуються на кращих досягненнях у вітчизняній системі освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*674.58 +
Шифр НБУВ: РА361992

Рубрики:

      
3.

Навроцький О.І. 
Інноваційні процеси в вищій школі України: Автореф. дис... д-ра соціол. наук: 22.00.04 / О.І. Навроцький ; Харк. нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2006. — 36 с. — укp.

Досліджено передумови, можливості та перспективи інноваційного розвитку вищої школи України. Розроблено концепцію перманентних асинхронних інноваційних процесів у вищій школі, що відповідає основним тенденціям становлення суспільства знань. Започатковано нову соціологічну дисципліну - соціологію інноваційних процесів в освіті. Розроблено соціологічну версію інноватики та здійснено типологію інновацій за їх змістом і функціональним навантаженням. Виявлено парадокси інноваційного розитку у вигляді квазіінновацій. Показано основні тенденції та специфіку інноваційних процесів у сфері вищої освіти України. Проаналізовано тенденції розвитку недержавного сектору вищої школи України та модернізованих класичних університетів, а також значення дистанційного навчання й етизації вищої освіти, подолання її корумпованості як чинників, що сприяють оновленню освітньої системи та всього суспільства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*674.58 + С5*328.933 +
Шифр НБУВ: РА343478

Рубрики:

      
4.

Очкасова М.П. 
Особливості розвитку приватної вищої освіти в Україні: соціологічний аналіз: Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.06 / М.П. Очкасова ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2001. — 18 с. — укp.

Розроблено інтегративну систему критеріїв іституціоналізації приватної вищої школи України через синтез методологічних підходів класичного та нового інституціоналізму. Доведено, що ціннісні критерії є інтегруючими та мають особливе значення для інституту приватної вищої освіти - це пов'язано з включенням індивідів у духовну культуру суспільства. З застосуванням контент-аналізу виявлено ціннісно-нормативні характеристики, які підтверджують, що відбувається інституалізація організацій приватної вищої школи країни. Внаслідок проведеного теоретичного аналізу проблеми, компаративного аналізу становлення та розвитку приватної вищої школи в сучасному світі та залучення даних соціологічного дослідження доведено, що розвиток приватної вищої освіти в Україні відбувається у формі інституалізації організацій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4Укр)70 + С5*674.58
Шифр НБУВ: РА316972 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Зоська Я.В. 
Соціокультурні чинники споживання послуг вищої освіти у регіоні: автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / Я.В. Зоська ; Гуманіт. ун-т "Запоріз. ін-т держ. та муніцип. упр.". — Запоріжжя, 2007. — 16 с. — укp.

Досліджено соціокультурні аспекти функціонування ринку послуг вищої освіти, який набуває нового змісту під впливом особливостей змін сучасного українського суспільства. На підставі результатів теоретичного й емпіричного дослідження концептуально систематизовано такі соціокультурні чинники споживання послуг вищої освіти в регіоні, як пріоритети розвитку, інтереси, цінності, норми, потреби суспільства та його інститутів, держави, регіону, соціальних класів і референтних груп; соціальний статус і стиль життя споживачів освітніх послуг, їх смаки, звички, традиції, поведінкові принципи; сукупна соціальна інформація з різних джерел; демографічні та ситуативні фактори. Розкрито специфіку освітніх послуг, що позначається на організації процесу споживання. Запропоновано методику вивчення цілісної соціальної групи споживачів послуг вищої освіти на базі міждисциплінарного аналізу здобутків теоретичного знання. Простежено вплив трансформаційних процесів на формування системи потреб споживачів освітніх послуг. Досліджено співвідношення інструментальних й експресивних мотивів навчання, канали впливу та інші чинники формування переваг у виборі навчального закладу та спеціальності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*674.58 +
Шифр НБУВ: РА355108

Рубрики:

      
6.

Тарапатова Н.М. 
Університетська організація в контексті трансформаційних процесів: Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / Н.М. Тарапатова ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Г.Шевченка. — К., 2007. — 16 с. — укp.

Наведено характеристику університетів як соціальної організації у контексті сучасних трансформаційних процесів. Розкрито оосбливості їх організаційного функціонування та специфіку у порівнянні з іншими подібними структурами. Досліджено здатність університетських організацій до змін і сприйняття інновацій. Розглянуто загальноосвітні тенденції розвитку університетських організацій у контексті глобальних змін в освітній політиці різних країн. Проаналізовано вплив процесу комерціалізації сфери освіти на діяльність університетських організацій, висвітлено перспективи їх розвитку. Визначено місце і роль університетів в освітніх системах різних країн у сучасний період, показано специфіку їх взаємовідносин із суспільством.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*674.58*45 + С5*43*3 + С5*665.242 +
Шифр НБУВ: РА348841

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського