Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (31)Книжкові видання та компакт-диски (41)Журнали та продовжувані видання (5)
Пошуковий запит: (<.>U=С5*332.1-723.2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Щерба О.І. 
Поведінка споживача в умовах становлення та розвитку рекламного простору (соціологічний аналіз): Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / О.І. Щерба ; НАН України. Ін-т соціології. — К., 2007. — 18 с. — укp.

Здійснено аналіз мотиваційних теорій особистості. Проаналізовано зовнішні та внутрішні чинники впливу на поведінку споживачів. Розглянуто сегментацію споживання та типи споживачів за різними критеріями. Проаналізовано їх сприймання та ставлення до реклами та її вплив на поведінку споживачів. Відзначено щодо неадаптованості західної реклами до українських реалій і показано необхідність вивчення регіональних відмінностей споживачів. Розглянуто особливості символів та гендерного аспекту, відображених у національному рекламному продукті. Наголошено на важливості формування споживчої культури в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*332.1-723.21 + С5*676 + С5*122.6 +
Шифр НБУВ: РА349713

Рубрики:

      
2.

Мастинець М.В. 
Соціальні детермінанти споживацької поведінки в сучасному суспільстві: автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / М.В. Мастинець ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено соціальні детермінанти поведінки споживача у сучасному суспільстві. На підставі соціально-конструктивістського підходу та теорії соціокультурних полів визначено систему соціальних детермінант споживацької поведінки, до якої зараховано групи факторів, поділених на надіндивідуальні (фізичний простір, час і соціокультрний простір із сукупністю соціокультуринх полів, до яких залучений індивід) та індивідуальні (статусно-рольова позиція, психологічні особливості, фізичний потенціал і споживацький досвід). Досліджено особливості впливу окремих детермінант, емпіричним шляхом виявлено найбільш значущі з них. Проаналізовано феномен суспільства споживання й особливості його розвитку в Україні. Суспільство споживання як один із вимірів сучасного суспільства розглянуто у контексті специфічного соціокультурного поля, що виникає у ньому, в якому за допомогою комунікативних механізмів здійснюється потужний вплив на споживацьку поведінку індивіда.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*332.1-723.2 +
Шифр НБУВ: РА368491

Рубрики:

      
3.

Сорокіна Г.В. 
Соціокультурний аналіз споживацької поведінки студентської молоді: автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / Г.В. Сорокіна ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2009. — 21 с. — укp.

Проведено комплексне дослідження особливостей споживацької поведінки сучасної студентської молоді. Проаналізовано теоретико-методологічні підходи щодо соціологічного вивчення сутності споживання та споживацької поведінки. Доведено, що за сучасних умов явище споживання набуває соціальної значущості. Обгрунтовано доцільність застосування соціокультурного підходу щодо вивчення особливостей споживацької поведінки. На підставі аналізу структури споживацької поведінки як соціальної дії виявлено її соціальні функції. Визначено сутність культури споживання, описано механізми її функціонування й охарактеризовано елементи - споживацькі цінності та стереотипи, норми, звичаї та традиції. Досліджено комунікативний аспект явища споживання. Розглянуто комунікативні стратегії споживацької поведінки студентської молоді, проаналізовано її динаміку за результатами трендового порівняльного дослідження. Виявлено особливості конструювання соціальної ідентичності студентської молоді на підставі вивчення її споживацької практики. Досліджено вплив моди на споживацьку поведінку сучасної студентської молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*332.1-723.2 +
Шифр НБУВ: РА368481

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського