Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (16)Книжкові видання та компакт-диски (9)
Пошуковий запит: (<.>U=П072.184$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Ребров О.Ю. 
Вплив ланкової структури гусеничного обводу трактора на навантаження трансмісії і тиск на грунт: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / О.Ю. Ребров ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2005. — 22 с.: рис. — укp.

Уперше створено фізичну модель сільськогосподарського гусеничного тарктора з плугом, складовими якої є двигун, трансмісія, ведуче колесо, гусеничний рушій. Наведена модель враховує ланкову структуру гусеничного ланцюга з відкритим шарніром, деформацію опорної поверхні та дозволяє здійснити раціональне конструктивне виконання гусеничного рушія. Уперше визначено епюру розподілу питомих тисків за довжиною опорної частини гусениці та встановлено взаємозв'язки питомих тисків з типом і конфігурацією ходової системи, натягненням у гілках обводу з урахуванням агрегатування навісними і напівнавісними сільськогосподарськими знаряддями для випадку ланкового гусеничного ланцюга з суцільнолитими траками та відкритими шарнірами. Уперше з урахуванням ланкової структури гусеничного ланцюга визначено характеристики динамічної взаємодії грунту, гусеничного обводу та трансмісії для його різних конфігурацій. Базуючись на комплексному підході, розвинуто фізичну модель роботи машинно-тракторного агрегату - гусеничного трактора сільськогосподарського знаряддя, яка враховує сукупність взаємозв'язків між складовими частинами складної динамічної системи, зовнішнє середовище та дозволяє розкрити механізми формування динамічних навантажень на даний трактор. На підставі даних теоретичних досліджень здійснено вибір доцільного конструктивного виконання гусеничного рушія, яке дозволяє знизити взаємодію трансмісії, гусеничного обводу та грунту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П072.184 + О342.3-042 +
Шифр НБУВ: РА339948

Рубрики:

      
2.

Лебедєв С.А. 
Підвищення експлуатаційно-технологічних показників орного агрегату на базі гусеничного трактора з безступеневим механізмом повороту: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.11 / С.А. Лебедєв ; Тавр. держ. агротехнол. ун-т. — Мелітополь, 2008. — 24 с. — укp.

Запропоновано закономірності руху на гоні орного агрегату на базі гусеничного трактора, що дозволяють комплексно розв'язувати завдання щодо його кінематики та динаміки, оцінити тягово-енергетичні параметри за нерівномірного розподілу навантажень по бортах. Установлено нові закономірності порушення курсової стійкості руху такого трактора з гідрооб'ємним механізмом повороту (ГОП) у напрямку борозни, що дозволило обгрунтувати спосіб підвищення швидкості його руху на гоні. Удосконалено фізичну модель нерівномірного розподілу навантажень по бортах гусеничного трактора за агрегування з плугом, яка дозволяє враховувати зміщення центра мас орного агрегату у поздовжній і поперечній площинах. Розвинуто критерії оцінювання оптимальних швидкостей руху орного агрегату за продуктивністю й економічністю, а також закономірності зміни навантажуваних режимів елементів трансмісії та тягового коефіцієнта корисної дії гусеничного трактора з ГОП під час агрегування з плугом за нерівномірного розподілу тягових зусиль по бортах і додаткових втрат потужності на корекцію напрямку руху.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П072.184-9 +
Шифр НБУВ: РА356081

Рубрики:

      
3.

Колодійчук С.А. 
Підвищення ефективності роботи гусеничного рушія сільськогосподарських тракторів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / С.А. Колодійчук ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Розроблено методику дослідження гусеничних шарнірів і оцінювання характеру зміцнювання моменту та коефіцієнта тертя у системі трак - палець - трак з урахуванням реальних умов роботи шарніра за умов експлуатації трактора. Модернізовано універсальний стенд, який дозволяє відтворювати реальні режими роботи шарніра під час експлуатації трактора. Визначено залежність моменту та коефіцієнта тертя від конструктивних параметрів і експлуатаційних факторів у значних межах навантажувально-швидкісних режимів роботи стенда. Одержано залежність моменту та коефіцієнта тертя від питомих контактних тисків, яка дозволила здійснювати дослідження впливу конструктивних параметрів (радіуса пальця, зазору між втулкою і пальцем, довжиною втулки та пальця) і експлуатаційних факторів під час тертя у металевих шарнірах. Виявлено межу "насичення" фактичної площі контакту, внаслідок якого коефіцієнт припиняє зростання, а у разі подальшого збільшення навантаження - зменшується. Розроблено та виготовлено два варіанти траків гусениць з 7- і 11-провушинними шарнірами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П072.184 + О34-042.657 +
Шифр НБУВ: РА353941

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського