Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (64)Книжкові видання та компакт-диски (34)Журнали та продовжувані видання (7)
Пошуковий запит: (<.>U=О471.5$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія: Транспорт   
1.

Жеребятьєв Д.П. 
Методи обробки динамічних сцен при впливі нестаціонарних завад у радіотехнічних системах супроводження надводних протяжних об'єктів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.12.17 / Д.П. Жеребятьєв ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2008. — 21 с. — укp.

Запропоновано та досліджено метод оптимального оцінювання комплексного коефіцієнта розсіювання на фоні нестаціонарних завад з урахуванням просторової довжини об'єкта. Наведено рекомендації щодо застосування вейвлет-перетворення у разі вирішення завдань локалізації протяжних об'єктів за умов складної динамічної радіолокаційної обстановки на підставі порівняльного аналізу коефіцієнтів деталізації та трешолдингу. Одержано ефективні алгоритми обробки динамічнх зображень за умов параметричної апріорної невизначеності відносно електрофізичних і геометричних характеристик просторово-протяжних об'єктів (ППО). Розвинуто метод оцінювання координат такого об'єкта. Розроблено рекомендації щодо застосування вагових і зрізаючих функцій для підвищення робасності запропонованого методу. З застосуванням розробленого методу локалізації ППО на фоні заважаючих відбиттів від морської поверхні для функціонально-детермінованої та стохастичної моделей прийнятих сигналів запропоновано алгоритм обробки динамічних зображень з використанням нейромережі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О471.55 +
Шифр НБУВ: РА356586

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Тихонов І.В. 
Методика підвищення ефективності навігаційного обслуговування безпеки судноплавства в умовах підвищеного ризику плавання на внутрішніх водних шляхах : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.13 / І.В. Тихонов ; Центр. н.-д. ін-т навігації і упр. — К., 2010. — 24 с. — укp.

Досліджено, що цілеспрямоване зниження навігаційної аварійності у зонах підвищеного ризику плавання досягається шляхом побудови додаткового віртуального навігаційного обслуговування безпеки (НОБ) плавання. Розроблено інформаційно-аналітичне забезпечення методики підвищення ефективності (НОБ) руху об'єктів водного транспорту. Доведено роботоздатність методики, моделей, методів і інструментальних засобів результатами комп'ютерного та напівнатурного моделювання експериментної ділянки навігаційного обслуговування за участю агентів і каналів зв'язку, які забезпечують режим безперервної корекції точності координатно-часового місцевизначення з метою підвищення рівня безпеки судноплавства в зонах підвищеного ризику плавання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О471.5
Шифр НБУВ: РА372079 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Мсаллам К.П. 
Оптимізація цифрової обробки координатної інформації при радіолокаційному зондуванні протяжних морських об'єктів в умовах впливу пасивних завад: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.12.17 / К.П. Мсаллам ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2007. — 20 с. — укp.

З використанням методу максимальної правдоподібності одержано цифрові алгоритми оцінки координат статистичного центра віддзеркалення просторово-протяжного об'єкта за його багатоточечним радіолокаційним зображенням. Запропоновано метод визначення координат "умовного" геометричного центра протяжного морського об'єкта за його радіолокаційним зображенням, що дозволяє підвищити точність визначення його місця розташування за умов впливу пасивних завад. На евристичному рівні розроблено цифрові тестові моделі пасивних завад, що дозволяють об'єктивно оцінювати точність і ефективність функціонування різних методів і алгоритмів цифрової обробки координатної інформації. Досліджено методи та цифрові алгоритми побудови регулярних далекомірних профілів інтенсивності пасивних завад, що створюються морською поверхнею та дощовими опадами. Запропоновано та досліджено метод цифрового виділення корисного сигналу, що грунтується на формуванні адаптивного шумового порогу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О471.55-51 +
Шифр НБУВ: РА350972

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Цірук В. Г. 
Підвищення точності навігаційних систем за рахунок удосконалення методів їх корекції та технологічного відпрацювання: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.11.03 / В. Г. Цірук ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". — К., 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Розроблено та науково обгрунтовано новий метод послідовної компенсації похибок шляхом їх коригування у надводних навігаційних системах (НС) за допомогою інформації, одержаної від супутникових навігаційних систем (СНС), з врахуванням можливості відсутності інформації від СНС у процесі роботи НС. Визначено основні похибки, що впливають на роботу НС, одержано нову математичну модель інтегрованої НС, і на базі розробленого нового методу їх компенсації одержано можливість значно підвищити якісні показники навігаційних систем з динамічно настроюваним гіроскопом (ДНГ). На основі аналізу чутливих елементів НС, зокрема ДНГ, одержано нові результати розрахунку основних технічних характеристик і шляхи підвищення точності роботи цих елементів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О471.5-53
Шифр НБУВ: РА381393 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Бузовський Д.О. 
Розробка способу контролю місця судна багатопозиційною радіолокаційною системою: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.13 / Д.О. Бузовський ; Одес. нац. мор. акад. (ОНМА). — О., 2008. — 24 с. — укp.

Вперше розроблено новий спосіб високоточного визначення місця судна в стислих водах, побудований на використанні надмірних навігаційних параметрів (пеленгів і відстаней), які оброблюються методом максимальної правдоподібності. Запропоновано засіб проведення даної процедури - багатопозиційну радіолокаційну систему, що складається з декількох радіолокаційних станцій, одна з яких є головною та приймає виміряні навігаційні параметри з допоміжних станцій та оброблює їх запропонованим методом з наступною передачею високоточних координат на судно, що супроводжується. Одержано та використано як цільову функцію, скалярний показник точності, який залежить від кількості навігаційних параметрів, їх точності та геометричного розташування станцій. Розроблено математичну модель для визначення оптимальної геометричної конфігурації розташування станцій, яка складається з цільової функції, критеріїв оптимальності й обмеження та процедури реалізації методу максимальної правдоподібності. Одержано оптимальну конфігурацію багатопозиційної радіолокаційної системи, що забезпечує одержання максимальної точності місцезнаходження судна, для реалізації якої необхідно розташувати станції системи у вершинах правильних багатокутників. удосконалено процедуру визначення точності сучасних багатопозиційних навігаційних систем, що складаються з декількох незалежних підсистем для визначення місця судна, яка враховує характеристики точності та надійності підсистем та їх взаємне геометричне розташування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О471.55-5 +
Шифр НБУВ: РА361163

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського