Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (12)Книжкові видання та компакт-диски (18)
Пошуковий запит: (<.>U=О455.54-044.2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія: Транспорт   
1.

Штабов В.О. 
Підвищення ефективності роботи комплексу середньообертовий дизель - гвинт регульованого кроку: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.08.05 / В.О. Штабов ; Одес. нац. мор. акад. — О., 2004. — 18 с.: рис. — укp.

Уперше установлено, що зниження амплітуди відсічної хвилі до небезпечної у процесі подачі палива насосами високого тиску двигунів внутрішнього згорання одержується завдяки інтерференції зустрічної хвилі, генерованої у спеціальному пристрої, наприклад, демпфері з амплітудою, вищою за відсічну. Показано, що процес демпфірування відсічної хвилі у процесах подачі палива найбільш вірогідно можна ідентифікувати за методом гідродинамічного розрахунку. Установлено, що ефективна циліндрова потужність середньообертових дизелів прямо пропорційна швидкості збільшення тиску в циліндрі під час згорання. Запропоновано методику розрахунку генераторів коливань зустрічної хвилі у процесах подачі палива з амплітудою в межах (1,0 - 2,2) значень амплітуди відсічної хвилі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-044.2 +
Шифр НБУВ: РА328331

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Ларбі Мохаммед 
Удосконалення процесів паливоподачі судових малообертових дизелів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.08.05 / Ларбі Мохаммед ; Одес. нац. мор. акад. — О., 2005. — 17 с.: рис. — укp.

Розроблено математичну модель і уточнено метод розрахунку процесу вприскування палива, які дають змогу здійснювати розрахунок сучасної паливної апаратури з паливними насосами високого тиску (НВТ), що містять додаткову прецизійну пару (втулка плунжера - корпус всмоктувального клапана). Запропоновано комплексний метод розрахунку робочого процесу та паливоподачі дизеля, який дає змогу здійснити оцінку впливу зазору на параметри робочого процесу дизеля та його економічність. Одержано нові експериментальні й аналітичні залежності впливу конструктивних параметрів паливної апаратури на паливоподачу та робочий процес дизеля, що дозволяє якісно та кількісно оцінити вплив зазору на параметри паливоподачі та робочого процесу. Науково обгрунтовано рекомендації щодо визначення межово припустимого зазору між корпусом всмоктувального клапана та втулкою плунжера ПНВТ, що сприє збільшенню строку експлуатації досліджених прецизійних пар.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-044.2 +
Шифр НБУВ: РА337468

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Калуєв А.Г. 
Удосконалення систем підготовки палива суднових дизельних установок: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.08.05 / А.Г. Калуєв ; Одес. нац. мор. акад. — О., 2004. — 23 с. — укp.

Досліджено проблему створення гідродинамічних пристроїв, призначених для удосконалення суднових систем підготовки палива. Запропоновано концепцію, згідно з якою для забезпечення всіх необхідних параметрів палива, що подається до суднових енергетичних установок (СЕУ), використовується тільки кінетична енергія потоку, що рухається, без застосування додаткових енергетичних джерел. Виявлено універсальні ефекти кумулятивного обтікання тіл всередині замкнених просторів. Установлено та описано основні режими обтікання тіла, виконаного у вигляді конус-циліндра всередині циліндричного трубопроводу. Одержано та систематизовано принципово нові дані, на підставі яких розкрито основні особливості взаємодії обмеженого потоку з конусними обтікачами. Визначено принципову відмінність вивченого гідродинамічного процесу від такого, якщо має місце обтікання конусних тіл необмеженим потоком. З'ясовано умови забезпечення якісного згорання палива та зменшення зносу конструктивних елементів ЦПГ суднового дизеля. Створено деталізовану методику проектування обтікачів для суднових систем підготовки палива.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-044.2 + О424.1 +
Шифр НБУВ: РА331959

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського