Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (4)Книжкові видання та компакт-диски (9)
Пошуковий запит: (<.>U=О455.3-045$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія: Транспорт   
1.

Кошкін Д.Л. 
Підвищення ефективності роботи упорних підшипників ковзання з важільним вирівнювальним пристроєм суднових ГТД: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.08.05 / Д.Л. Кошкін ; Нац. ун-т кораблебудування ім. адмірала Макарова. — Миколаїв, 2004. — 20 с.: рис. — укp.

Уперше побудовано математичну модель динамічних навантажень на подушки упорних підшипників ковзання (УПК) з важільним вирівнювальним пристроєм (ВВП) у разі торцевого биття дзеркала гребеня на перекосах корпусу, що дає змогу на стадіях проектування, доведення та модернізації прогнозувати ефективність роботи упорних вузлів суднових газотурбінних двигунів (ГТД) та інших технічних засобів. Установлено, що торцеві биття гребеня викликають динамічні навантаження на подушки УПК з ВВП, зумовлені інертністю вирівнювального пристрою. За амплітуд торцевого биття в межах нормативних значень ці навантаження складають 20 - 30 % від статичного зусилля на кожну подушку, а за умов розцентрування ротора можуть спричинити руйнування упорних вузлів суднових ГТД. Визначено, що перекоси корпусу не впливають на динамічну поведінку УПК з ВВП та повністю ліквідуються вирівнювальним пристроєм у разі використання вдосконаленої конструкції ВВП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.3-045 +
Шифр НБУВ: РА330261

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Мельник О.В. 
Підвищення несучої здатності гідродинамічного упорного підшипника з плаваючим диском суднових турбомашин: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.08.05 / О.В. Мельник ; Укр. держ. мор. техн. ун-т ім. адмірала Макарова. — Миколаїв, 2003. — 22 с.: рис. — укp.

Розроблено математичні моделі змушених коливань плаваючого диска (ПД) на мастильній плівці упорного підшипника ковзання з ПД із пружним кільцем і створено на цій основі розрахункові методики, призначені для проектування стійкого до впливу торцевих биттів гребеня та перекосів корпусу упорного вузла підвищеної несучої здатності роторів суднових газотурбінних двигунів, який захищено деклараційним патентом на винахід. Проведено теоретичний аналіз несучої здатності та динамічних характеристик спроектованого підшипника. Адекватність розробленої математичної моделі підтверджено експериментальними дослідженнями. Доведено, що запропоноване технічне рішення дозволяє забезпечити стійкість гідродинамічного режиму тертя, підвищити несучу здатність, надійність та економічність упорних вузлів роторів суднових турбомашин.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.3-045 +
Шифр НБУВ: РА325500

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського