Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (9)Книжкові видання та компакт-диски (12)
Пошуковий запит: (<.>U=О425.15$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія: Транспорт   
1.

Чан Ван Мінь 
Математична модель і алгоритм оптимізації головних елементів пасажирського порома: автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.08.03 / Чан Ван Мінь ; Нац. ун-т кораблебудування ім. адмірала Макарова. — Миколаїв, 2009. — 22 с. — укp.

Наведено створення відсутніх моделей двох нових типів - з дуже тонкими корпусами та з розвантажувальними підводними крилами, сформульовано та реалізовано відповідні схеми їх функціонування та розроблено алгоритми визначення головних елементів. Зазначено, що в основу концептуального проектування покладено універсальний алгоритм пошуку оптимального сполучення основних елементів поромів, що забезпечує мінімум адаптивного періоду окупності з урахуванням морального, фізичного й економічного старіння. Розроблено математичну модель і комп'ютерну програму UAPPP інтерактивного рішення оптимізаційної задачі визначення головних елементів для декількох гідродинамічних типів поромів на початкових стадіях проектування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О425.15-02 +
Шифр НБУВ: РА369696 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Бойко А. П. 
Розробка методики оптимального проектування суден з малою площею ватерлінії: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.08.03 / А. П. Бойко ; Нац. ун-т кораблебудування ім. адмірала Макарова. — Миколаїв, 2010. — 24 с. — укp.

Створено базу даних за проектуванням суден з малою площею ватерлінії (СМПВ) 1968 - 2009 рр. побудови. Розроблено модель функціонування пасажирського судна, яка дає можливість адекватно моделювати різні схеми регулярних перевезень та враховує гідрометеорологічні умови експлуатації. Вдосконалено та набули подальшого розвитку алгоритми визначення головних розмірів, ходовості, остійності та морехідності СМПВ. Одержано формули для розрахунку складових навантаження мас судна. Запропоновано економічну ефективність суден різних типів у разі порівняльного аналізу оцінювати за допомогою комплексного показника, який враховує такі чинники, як комфортність, безпека, зручність та тривалість рейсу. Розроблено нову модель інженерних якостей судна, алгоритм і програму розв'язання задачі оптимізації основних характеристик СМПВ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О425.15-02
Шифр НБУВ: РА371327 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського