Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (463)Книжкові видання та компакт-диски (338)Журнали та продовжувані видання (439)
Пошуковий запит: (<.>U=О38$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія: Транспорт   
1.

Морозов А. В. 
Вдосконалення методів оптимізації кільцевих маршрутів на транспортній мережі: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 01.05.02 / А. В. Морозов ; Харк. нац. ун-т радіоелектрон. — Х., 2010. — 19 с. — укp.

Вперше розроблено математичні моделі для розв'язання (ГЗСЛ) і (КЗСЛ) - гамільтонової та кільцевої задач про сільського листоношу, які розширюють клас задач про листоношу. Модифіковано класичий метод Літтла, запропоновано правила розгалуження та спосіб пошуку нижньої оцінки, які дають можливість застосовувати метод для розв'язання КЗСЛ та інших задач маршрутизації. Вперше запропоновано метод розв'язання КЗСЛ, який розвиває класичний метод Літтла.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О380.221 с11
Шифр НБУВ: РА377713 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Куш Є.І. 
Визначення параметрів технологічного процесу перевезення пасажирів автомобільним транспортом з урахуванням стану організму водія: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / Є.І. Куш ; Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. — Х., 2007. — 20 с. — укp.

Удосконалено наукові підходи щодо формування параметрів технологічного процесу перевезення пасажирів. Формалізовано моделі технології міських пасажирських перевезень на таких рівнях: перегін, рейс, робочий день, які відрізняються від відомих урахуванням у якості змінної стану організму водія. Уточнено вплив вікових і кваліфікаційних характеристик водія на параметри технологічного процесу перевезення пасажирів. Розроблено метод складання графіка виконання елементів технологічного процесу перевезення пасажирів на маршруті, що відрізняється від існуючих використанням у якості факторів вікових і кваліфікаційних параметрів водія та накладенням обмежень на рівень стану його організму.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р124.523-0 + О385.02 +
Шифр НБУВ: РА349143

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Кристопчук М.Є. 
Ефективність пасажирської транспортної системи приміського сполучення: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / М.Є. Кристопчук ; Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. — Х., 2009. — 24 с. — укp.

Досліджено ефективність пасажирської транспортної системи приміського сполучення. Одержано нові закономірності функціонування маршрутної мережі транспортної системи приміського сполучення у разі її розвитку залежно від закономірностей розселення жителів навколо його центру. Розроблено математичну модель функціонування маршрутної мережі даного сполучення, що дозволяє проводити пошук її раціонального варіанта на підставі провізної здатності ланок маршрутної мережі. Для встановлення рівня ефективності функціонування пасажирської транспортної системи приміського сполучення запропоновано використовувати показники, які дозволяють оцінити соціальний і економічний ефект у разі її розвитку за рахунок раціонального розподілу даних засобів між маршрутами сполучення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О385.3 +
Шифр НБУВ: РА363046

Рубрики:

      
4.

Помазков М. В. 
Забезпечення ресурсозбереження самоскидів в маршрутах утилізації металургійних шлаків і шламів: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.12 / М. В. Помазков ; ДВНЗ "Приазов. держ. техн. ун-т". — Маріуполь, 2011. — 19 с.: рис., табл. — укp.

Розглянуто проблему, пов'язану з необхідністю мінімізації витрат на експлуатацію великовантажних автотранспортних самоскидів, які обслуговують вантажопотоки металургійних шлаків і шламів шляхом рівномірного використання їх ресурсу. Проаналізовано транспортні потоки вітчизняних і закордонних праць та висвітлених в них рішень проблеми ресурсозбереження роботи рухомого складу. Проведено оцінювання впливу промислового підприємства на ресурсні можливості автосамоскидів. Розглянуто методику перехідних рівнорозподілених ресурсів парку самоскидів, що забезпечують економну технологію утилізації шлаків і шламів. Набула подальшого розвитку теорія оптимізації термінів довговічності самоскидів для призначення їх роботи в критичних, некритичних і перехідних маршрутах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К3-44 + О384.023
Шифр НБУВ: РА384941 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Черевко Ю. М. 
Зниження динамічних навантажень в основних елементах колісних транспортних машин і вантажах шляхом їх пружного зчленування: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.02.09 / Ю. М. Черевко ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Обгрунтовано доцільність заміни поздовжнього жорсткого зчленування основних елементів колісних транспортних машин (КТМ) і вантажів на пружно-демпферне з'єднання. Узагальнено математичну модель руху елементів КТМ і вантажів, яка на відміну від відомих одночасно враховує: інерційні характеристики основних елементів КТМ і вантажів, їх взаємне розташування та габарити, пружно-демпферні характеристики кріплень між собою, механічну характеристику силового агрегата, характеристики доріг складного профілю з пошкодженим покриттям і бездоріжжям. Наведено результати досліджень динамічних навантажень на основні елементи та вантажі модернізованого автомобіля ЗИЛ-131 під час руху дорогами складного профілю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.4-04-01 + О384.04
Шифр НБУВ: РА384743 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Дідик О.К. 
Інтелектуальна система динамічного зважування автомобілів для автоматизації управління запасами на сільськогосподарському підприємстві: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.07 / О.К. Дідик ; Кіровогр. нац. техн. ун-т. — Кіровоград, 2007. — 19 с. — укp.

Розроблено методи та засоби підвищення точності процесу динамічного зважування двоосних автомобілів, що забезпечують можливість оперативного одержання достовірної інформації про кількість продукції для автоматизації управління запасами на сільськогосподарському підприємстві. Запропоновано використовувати поєднання нейронної мережі й оптимальної багатовимірної фільтрації для оцінки маси автомобіля за динамічного зважування. На підставі експериментальних даних і результатів моделювання визначено динамічні характеристики сигналів, які виникають у процесі зважування автомобіля. Проведено дослідження граничних меж якості оцінки маси нейронною мережею за ідеальних умов. Розроблено частковий метод синтезу багатовимірних систем фільтрації, який поширює ідеї комплексування на випадок, якщо корисний сигнал - регулярний, а перешкода - багатовимірний стаціонарний випадковий процес. Проведено господарські випробування та підтверджено ефективність використання запропонованої інтелектуальної системи динамічного зважування для автоматизації управління запасами на сільськогосподарському підприємстві.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О384.891.105-52 +
Шифр НБУВ: РА352685

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Сердюк 
Моделі та алгоритмічне забезпечення для раціональної організації і автоматизації управління автомобільними перевезеннями: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Анатолій Анатолійович Сердюк ; Національний транспортний ун-т. — К., 2007. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О380.3
Шифр НБУВ: РА352625

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
8.

Волинець Л.М. 
Моделі та стратегії забезпечення ефективності міжнародних перевезень пасажирів: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Л.М. Волинець ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено питання забезпечення ефективності міжнародних перевезень пасажирів. Розроблено та реалізовано на практиці моделі, стратегії та механізм, які дозволяють установити наявність прямих і зворотних зв'язків між рівнями дослідженої соціально-економічної системи, для врахування їх під час розробки альтернатив діяльності автотранспортних підприємств. Проаналізовано діючу соціально-економічну систему та показано наявність завдань на рівнях - державному, галузевому і підприємства. Вивчено транспортну галузь, зокрема міжнародні перевезення пасажирів з використанням системного підходу, на базі якого сформовано систему альтернатив забезпечення ефективності даних перевезень, які передбачають застосування заходів, що найбільшою мірою відповідають умовам підвищення рівня рентабельності та зниження собівартості. Розроблені моделі та систему вибору оптимальних альтернатив діяльності даних підприємств доведено до рівня обчислювальних і організаційних процедур, їх можна реалізовувати у кожному автотранспортному підприємстві незалежно від форми власності та відомчої належності. Використання результатів дослідження дозволяє обгрунтувати альтернативи діяльності підприємства, з'ясувати основні чинники впливу на міжнародні перевезення пасажирів, моделювати результати діяльності автотранспортного підприємства за певних альтернатив та вибирати оптимальну.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О385.3 + У9(4УКР)373.30-813.2 +
Шифр НБУВ: РА362786

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
Категорія: Транспорт   
9.

Коваленко Л.О. 
Оцінка пропускної здатності двосмугових автомобільних доріг з урахуванням закономірностей поведінки водія: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.11 / Л.О. Коваленко ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2004. — 18 с.: рис. — укp.

Розроблено модель визначення пропускної здатності смуги руху дороги для щільного, зв'язаного та частково зв'язаного потоків. Встановлено залежність величини пропускної здатності від інформаційних характеристик середовища руху. Запропоновано методики й алгоритми, що дозволяють розраховувати необхідні інформаційні характеристики і практичну пропускну здатність дороги. Доведено адекватність моделі розрахунку пропускної здатності автомобільних доріг з урахуванням закономірностей поведінки водія. Наведено рекомендації щодо визначення пропускної здатності існуючих автомобільних доріг на підставі аналізу варіабельності швидкостей руху.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-022.2 + О380.2 +
Шифр НБУВ: РА330352

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
10.

Костюченко С.М. 
Оцінка стану транспортних систем у задачах організації руху автотранспортних засобів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / С.М. Костюченко ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2003. — 20 с. — укp.

Запропоновано нове розв'язання задачі безперервного моніторингу стану транспортної системи для удосконалювання організації руху. На відміну від існуючих статичних методів розв'язання задач оцінки стану транспортних систем запропоновано формування динамічного банку даних для прийняття оперативних рішень щодо визначення раціонального маршруту автотранспортних засобів. Створено оригінальне технічне забезпечення інтелектуального транспортного засобу для оцінки стану транспортних систем та відбудови їх підсистем та ланок.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О380.2 +
Шифр НБУВ: РА327309

Рубрики:

      
11.

Тригуба А.М. 
Параметри транспортно-заготівельної інфраструктури молокопереробного підприємства: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.22 / А.М. Тригуба ; Львів. держ. аграр. ун-т. — Л., 2004. — 17 с.: рис., табл. — укp.

Розроблено нові методи та моделі виявлення сукупного впливу на ефективність транспортного процесу централізованого звезення заготовленого на відповідних пунктах молока предметно-технологічних, природно-виробничих, технічних і організаційних чинників. Розроблено машинну програму для імітаційного моделювання процесу звезення молока за маршрутами та визначення їх раціонального змісту та кількості. Проаналізовано та узагальнено одержані результати виробничих і машинних експериментів. Оптимізовано параметри транспортно-заготівельної інфраструктури для умов Бродівського ЗСЗМ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.353-801.85 + О384.891.1 +
Шифр НБУВ: РА328317

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
Категорія: Транспорт   
12.

Хмельов І.В. 
Підвищення енергоресурсної ефективності вантажних міжнародних автомобільних перевезень: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / І.В. Хмельов ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Розроблено математичні моделі та методи підвищення енергоресурсної ефективності вантажних міжнародних автомобільних перевезень. З використанням новаційного підходу комплексно розв'язано організаційні та технологічні задачі розвитку транспорту згідно з концепцією збереження енергії та ресурсів. На підставі теорії енергоресурсної ефективності автомобіля розроблено методику обгрунтування проектів міжнародних вантажних перевезень для підвищення технологічної конкурентоздатності майбутніх транспортних пропозицій. За результатами проведеного моделювання встановлено характер залежностей показників функціональної ефективності автопоїздів від зміни його конструктивних параметрів, а також умов перевезень і характеристик дороги. Реалізовано загальний підхід до розв'язання комплексних організаційно-технологічних задач перевезень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О384.4 + У583.733.0-813.2 + У9(4УКР)373.30-813.2 +
Шифр НБУВ: РА365311

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
Категорія: Транспорт   
13.

Шептура 
Підвищення ефективності автомобільних перевезень партіонних вантажів при змінному попиті на перевезення: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / Олександр Миколайович Шептура ; Харківський національний автомобільно-дорожній ун-т. — Х., 2004. — 18 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О384.02 + У9(4УКР)373.30-813-07
Шифр НБУВ: РА331043

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
Категорія: Транспорт   
14.

Калініченко О.П. 
Підвищення ефективності спільної роботи вантажних автомобілів і вантажно-розвантажувальних засобів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / О.П. Калініченко ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2003. — 19 с.: рис. — укp.

Розроблено методику складання раціональних графіків спільної роботи вантажно-розвантажувальних засобів і вантажних автомобілів, яка дозволяє знизити витрати на функціонування транспортного процесу за рахунок зниження непродуктивних простоїв вантажно-розвантажувальних засобів у разі очікування вантажних автомобілів і простоїв вантажних автомобілів у пунктах навантаження-розвантаження під час обслуговування. За результатами проведених досліджень одержано регресійні моделі залежності показників якості функціонування автотранспортного комплексу (непродуктивними простоями учасників автотранспортного процесу і часом запізнення прибуття до одержувачів вантажу) від умов перевезень і вихідних даних. Визначено, що рівень завантаження вантажно-розвантажувальних механізмів є параметром, що дає змогу знизити витрати від непродуктивних простоїв транспортного комплексу та штрафів на етапі оперативного змінно-добового планування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О384.04 +
Шифр НБУВ: РА324160

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
15.

Скорік О.О. 
Підвищення ефективності транспортного обслуговування вантажовласників при доставці тарно-штучних вантажів у міжнародному автомобільному сполученні: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / О.О. Скорік ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2008. — 23 с. — укp.

Розроблено моделі підвищення ефективності транспортного обслуговування вантажовласників у ході доставки тарно-штучних вантажів у міжнародному автомобільному сполученні, зроблено оцінку його ефективності. Використання запропонованих моделей дозволяє врахувати імовірнісний характер параметрів потоку заявок і елементів транспортного процесу. Запропоновано проводити вибір оптимальної стратегії поведінки вантажовласника на транспортному ринку з урахуванням ризиків. На підставі одержаних результатів показано доцільність використання розрахованих оптимальних параметрів. Запропоновано практичні рекомендації для розробки єдиного технологічного процесу функціонування всього логістичного ланцюга.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О384.81 +
Шифр НБУВ: РА361020

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
16.

Немір А-К.А. Навайсех 
Підвищення ефективності функціонування автобусів у Іорданії з урахуванням енергоекологічних вимог: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / Немір А-К.А. Навайсех ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2003. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Обгрунтовано критерії оцінки ефективності роботи автобусів, запропоновано заходи щодо розв'язання паливної та екологічної проблеми, наведено методики визначення нормативних значень витрати палива. Розроблено моделі для індивідуального підходу до розрахунку нормативів витрати палива для конкретних марок транспортних машин. Проведено комплекс експериментальних досліджень для визначення впливу різних експлуатаційних факторів на нормативи витрати палива та кількість викидів різних шкідливих компонентів відпрацьованих газів автомобілів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.53-018 + О385.302 +
Шифр НБУВ: РА328416

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
17.

Іванов Д.В. 
Підвищення надійності транспортного обслуговування при здійсненні експедиційної діяльності (на прикладі міжнародних автомобільних перевезень): Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / Д.В. Іванов ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Розроблено методику оперативного планування міжнародних автомобільних перевезень вантажів за умов транспортно-експедиційних підприємств (ТЕП), що дозволяє зменшити ризики експедиційної діяльності, мінімізувати втрати ТЕП, пов'язані з відмовами під час виконання замовлень, підвищити конкурентоспроможність підприємств та ефективність їх роботи. Наведено імітаційну модель формування оперативного плану перевезень, що поєднує формальні економіко-математичні обгрунтування рішень та евристичні процедури їх прийняття. Складовою частиною моделі є розрахунок показників надійності систем транспортного обслуговування, що здійснюється за допомогою одержаних регресійних рівнянь надійності, побудованих з урахуванням найбільш значущих факторів: пробіг з початку експлуатації, марка автомобілю, термін експлуатації, рівень мотивації та рівень інформованості водія щодо характеру та умов роботи, а також кількість водіїв на один рейс.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О384.05
Шифр НБУВ: РА320611 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
18.

Мороз О.В. 
Планування автомобільних перевезень вантажів малими партіями: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О.В. Мороз ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2003. — 19 с.: рис. — укp.

Виявлено характерні риси та закономірності функціонування транспортно-технологічних схем обслуговування виробничих об'єктів. Розроблено критерій ефективності функціонування транспортно-виробничого комплексу за ринкових умов, а також алгоритм моделювання оперативного планування вантажних перевезень з урахуванням інтересів автотранспортного підприємства та клієнтури. Запропоновано методику формування змінно-добового плану використання автомобілів з метою доставки розвізно-збірних вантажів малими партіями. Розвинуто метод скорочення розмірності задачі. Удосконалено систему ефективного управління щодо формування змінно-добового завдання на транспортне облуговування ремонтно-будівельних об'єктів та організації, що дає змогу підвищити якість транспортного обслуговування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.30-813 + О384.032 +
Шифр НБУВ: РА325203

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
Категорія: Транспорт   
19.

Брегіда Ф. М. 
Поліпшення експлуатаційної ефективності колісних транспортних засобів категорії M2: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.02 / Ф. М. Брегіда ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розроблено та реалізовано у вигляді моделі підвищення експлуатаційної ефективності колісних транспортних засобів. Встановлено узагальнений показник технічного рівня колісних транспортних засобів, з врахуванням оцінки корисності транспортного процесу, комерційної віддачі, тягових якостей, запасу динамічності, витрати матеріалів щодо ресурсного зносу. Експериментально встановлено достатню наближеність щодо розрахункових показників технічного рівня колісних транспортних засобів у Києві.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О385
Шифр НБУВ: РА373576 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
20.

Гурко О.Г. 
Просторово-часова орієнтація автотранспортних засобів в АСУ рухом: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / О.Г. Гурко ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2001. — 19 с. — укp.

Досліджено питання удосконалення транспортних систем за рахунок підвищення рівня інформативності, технологічності та економічності підсистеми просторово-часової орієнтації транспортних засобів (АТЗ) в автоматизованих системах управління (АСУ) рухом. Описано процес просторово-часової орієнтації АТЗ з використанням теорії операторів та побудовано його математичну модель. Розглянуто місце бортового інформаційно-обчислювального комплексу інтелектуального АТЗ у структурі сучасної АСУ рухом. Даний комплекс є основною ланкою АСУ рухом і відповідає за просторово-часову орієнтацію АТЗ на заданому маршруті та за вибір дії, яку необхідно виконати автомобілю в наступний момент. Визначено критерії реалізації вимірювального комплексу та запропоновано його архітектуру, що дозволяє вирішувати задачі просторово-часової орієнтації АТЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О380.3
Шифр НБУВ: РА316612 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського