Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (5)Реферативна база даних (45)Книжкові видання та компакт-диски (49)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=О353$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія: Транспорт   
1.

Левченко О.В. 
Дослідження сумісності моторних олив з матеріалами трибосистем двигунів внутрішнього згоряння на основі принципів фізичного моделювання: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.02.04 / О.В. Левченко ; Нац. авіац. ун-т. — Х., 2001. — 18 с. — укp.

Розроблено методику оцінки сумісності моторних олив з матеріалами трибосистем двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ), яка містить попередню оцінку трибологічних властивостей олив на чотирикульовій машині на підставі інтегрального критерію та фізичне моделювання на модельних зразках. Запропоновано нову трибологічну характеристику мастильних матеріалів - величину щільності енергії. За допомогою даного інтегрального критерію досліджено зміну трибологічних властивостей олив, швидкість погіршання цих властивостей та діапазони працездатності протизносних і протизадирних присадок. На підставі теорії подоби та моделювання з урахуванням величини щільності енергії розроблено методику фізичного моделювання перехідних процесів зі зміною сорту та марки моторної оливи в трибосистемах (ТС) ДВЗ. Встановлено, що зміна моторної оливи з мінеральної на синтетичну та груп експлуатації викликає у трибосистемах ДВЗ вторинне припрацювання. Визначено, що застосування промивної оливи в ТС скорочує час припрацювання, але підвищує швидкість зношування. Надано рекомендації щодо вибору моторної оливи до ДВЗ з обгрунтуванням особливостей застосування промивної оливи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082-326.1 + О353-082.04
Шифр НБУВ: РА316530 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Назар Фуад Ахмад 
Обгрунтування та реалізація методів автоматизованого діагностування бензинових двигунів на основі аналізу параметрів в їх системах: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.03 / Фуад Ахмад Назар ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Обгрунтовано та розроблено методи та технічні засоби діагностування автомобільних двигунів з вприскуванням бензину та мікропроцесорним управлінням. Запропоновано нетрадиційну схему та модель діагностування з виміром витрат повітря, палива та картерних газів, удосконалено методи діагностування форсунок, визначення працездатності циліндрів і розроблено алгоритми автоматизованого діагностування та створено діагностичний комплекс з персональною ЕОМ у контурі. У комплексі застосовано модульний принцип побудови пристрою зв'язку з об'єктом, що дало змогу скоротити до п'яти кількість приєднаних до об'єкта вимірювальних пристроїв. Виготовлено дослідний зразок діагностичного комплексу, працездатність якого перевірено на безмоторних установках та на автомобільному двигуні. Випробування підтвердили правомірність вибраних та удосконалених методів і ефективність розроблених діагностичних засобів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О353-082.05
Шифр НБУВ: РА326487

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Дядченко В.Л. 
Підвищення паливної економічності багатоциліндрових двигунів з впорскуванням бензину в режимах малих навантажень і холостого ходу: автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.05.03 / В.Л. Дядченко ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розглянуто питання підвищення паливної економічності (ПЕ) багатоциліндрових двигунів з впорскуванням бензину в режимах малих навантажень і холостого ходу за допомогою комбінованого методу (КМ) регулювання потужності. Проведено теоретичні дослідження ПЕ з системою впорскування бензину зі зворотним зв'язком під час регулювання його потужності КМ. Описано методику та проведено відповідні розрахунки з визначення закономірності зміни положення дроссельної заслінки під час відключення та включення групи циліндрів за умов реалізації КМ. Визначено екологічні показники двигуна за реалізації КМ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О353-014.1 +
Шифр НБУВ: РА370319 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Бумага О.Д. 
Покращання показників техніко-експлуатаційних властивостей міських газобалонних автобусів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / О.Д. Бумага ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Досліджено вплив передаточних відношень трансмісії та параметрів компонування газобалонних автобусів на показники їх тягово-швидкісних властивостей, паливної економічності та стійкості руху. Запропоновано методику визначення передаточних відношень трансмісії даних автобусів. Установлено показники поперечної стійкості газобалонного атобуса ЛАЗ. Складено диференційні рівняння руху автобуса за умов загального випадку та встановлено, що показники маневреності цього автобуса відповідають показникам базової бензинової моделі, а приведена жорсткість керувального колісного модуля суттєво вливає на стійкість його руху.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.53-01 + О353-014.1 +
Шифр НБУВ: РА334935

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Крамар С.М. 
Покращення паливної економічності і зниження токсичності двотактних бензинових двигунів шляхом розділеної подачі свіжого заряду: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.03 / С.М. Крамар ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2004. — 19 с. — укp.

Удосконалено робочий процес двотактного бензинового двигуна шляхом розділеної подачі свіжого заряду, що забезпечує підвищення паливної економічності та зниження токсичності відпрацьованих газів до рівня чотиритактних двигунів з іскровим запалюванням. Створено експериментальний двотактний бензиновий двигун з розділеною подачею свіжого заряду (ДРПЗ), що забезпечує продувку циліндра повітрям, подачу паливної суміші після газообміну та організацію розшарованого заряду у камері згорання. Розроблено математичні моделі та програми розрахунку на ПК робочого циклу ДРПЗ. Проведено розрахунково-експериментальне дослідження ДРПЗ, в результаті яких встановлено, що двотактний бензиновий двигун може скласти реальну конкуренцію сучасним чотиритактним двигунам з іскровим запалюванням.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О353-014.1 + О353-082 н631
Шифр НБУВ: РА331067

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Гринів О.І. 
Покращення тягово-швидкісних властивостей легкового автомобіля визначенням оптимальної швидкісної характеристики двигуна: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / О.І. Гринів ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Розглянуто питання покращення динамічності розгону та тягових властивостей легкового автомобіля шляхом визначення оптимальної форми швидкісної характеристики та параметрів двигуна. Наведено класифікацію та математичний опис різних за формою швидкісних зовнішньої та часткових характеристик сучасних двигунів, розроблено методику їх застосування для оцінки тягово-швидкісних властивостей автомобіля. За удосконаленою розрахунковою схемою системи складено диференціальне рівняння прямолінійного прискореного руху автомобіля, математичну модель і комп'ютерну програму для дослідження показників розгону та тяглових. Створено експериментальну установку на стенді з біговими барабанами. В результаті проведеного випробування автомобіля одержано дані, що підтверджують достовірність математичної моделі та методику розрахунку показників його динамічності, а також встановлено значення радіуса кочення ведучих коліс. Аналіз проведено за повного та часткового використання потужності двигуна. Запропоновано методику вибору оптимальної форми швидкісної зовнішньої характеристики двигуна для поліпшення показників розгону легкового автомобіля малого класу. Здійснено порівняння розрахункових графіків прискорень та динамічного фактора автомобіля за різної форми кривої крутного моменту двигуна. Для можливих модифікацій базового автомобіля ЗАЗ обгрунтовано рекомендації щодо поліпшення показників розгону шляхом зміни форми характеристики двигуна, збільшення робочого об'єму та раціональних прийомів управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-011.3 + О353-016.3 +
Шифр НБУВ: РА333345

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Браільчук А.П. 
Розробка експлуатаційного методу зниження токсичності карбюраторних автомобілів за рахунок застосування ультразвукових гомогенізаторів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / А.П. Браільчук ; Харк. держ. автомоб.-дорож. техн. ун-т. — Х., 2001. — 19 с.: рис. — укp.

Висвітлено питання підвищення екологічної безпеки автомобільного транспорту. Дослідження атмосфери в містах України показали, що основним джерелом її забруднення є автомобільний транспорт, основу якого (більше 65 %) складають автомобілі з КБД. Теоретично й експериментально обгрунтовано застосування ефективного експлуатаційного методу зниження токсичності та підвищення паливної економічності за рахунок застосування ультразвукових гомогенізаторів. Запропоновано експлуатаційний метод зниження токсичності та підвищення паливної економічності за рахунок застосування ультразвукових гомогенізаторів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О353-082 н6
Шифр НБУВ: РА313876 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
8.

Сараєва І.Ю. 
Удосконалення процесу діагностування циліндро-поршневої групи та герметичності клапанів бензинового двигуна автомобіля: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / І.Ю. Сараєва ; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х., 2006. — 20 с. — укp.

Розроблено автоматизовану систему діагностування циліндро-поршневої групи та герметичності клапанів двигуна, що дозволяє фіксувати зміну тиску в циліндрі на кожному градусі повороту колінчатого вала, а також відтворювати, довгостроково зберігати та передавати по каналу Internet діагностичну інформацію в цифровому, графічному та текстовому вигляді. З використанням методів математичної статистики досліджено результати діагностування двигунів різних марок автомобілів ВАЗ, Opel, Audi, Ford, Skoda, ZAZ-Daewoo, BMW, Mazda, Mitsubishi, Honda зі ступенем стиску 9,5 - 10,5 одиниць, з робочим обсягом 1,2 - 2,8 л., з двома, чотирма та п'ятьма клапанами на циліндр. Одержано теоретичний закон розподілу випадкової величини компресії для даних двигунів, а також регресійні моделі, що описують зв'язок між частотою обертання колінчатого вала й випадковою величиною компресії. Встановлено нижню межу допустимої величини компресії. Удосконалено метод діагностування, що передбачає оцінку технічного стану циліндро-поршневої групи та герметичності клапанів одночасно за трьома діагностичними параметрами: різницею компресії між циліндрами, тиском картерних газів і темпом наростання компресії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О353-082.1/9 +
Шифр НБУВ: РА345412

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського