Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (16)Книжкові видання та компакт-диски (17)
Пошуковий запит: (<.>U=О335.53-01$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія: Транспорт   
1.

Немір А-К.А. Навайсех 
Підвищення ефективності функціонування автобусів у Іорданії з урахуванням енергоекологічних вимог: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / Немір А-К.А. Навайсех ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2003. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Обгрунтовано критерії оцінки ефективності роботи автобусів, запропоновано заходи щодо розв'язання паливної та екологічної проблеми, наведено методики визначення нормативних значень витрати палива. Розроблено моделі для індивідуального підходу до розрахунку нормативів витрати палива для конкретних марок транспортних машин. Проведено комплекс експериментальних досліджень для визначення впливу різних експлуатаційних факторів на нормативи витрати палива та кількість викидів різних шкідливих компонентів відпрацьованих газів автомобілів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.53-018 + О385.302 +
Шифр НБУВ: РА328416

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Загороднов М.І. 
Покращання показників маневреності і стійкості руху шарнірно зчленованих автобусів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / М.І. Загороднов ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Розроблено математичну модель плоскопаралельного руху шарнірно зчленованих автобусів (ШЗА) за різних схем приводу ведучих коліс та систем управління причіпною секцією. Запропоновано методику визначення критичної швидкості та межової швидкості початку коливальної нестійкості ШЗА, яка дає змогу підбирати та оптимізувати параметри колісного керуючого модуля та автопоїзда в цілому, завдяки чому забезпечується стійкість його руху у межах експлуатаційних навантажень та швидкостей. З використанням методу "продовження за параметрами" визначено умови втрати статичної стійкості у круговому русі й одержано мінімально можливі стійкі динамічні радіуси повороту за різних швидкостей руху, а також визначено стаціонарні кругові режими ШЗА за дії на нього постійних зовнішніх сил і моментів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.53-014 +
Шифр НБУВ: РА334936

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Бумага О.Д. 
Покращання показників техніко-експлуатаційних властивостей міських газобалонних автобусів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / О.Д. Бумага ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Досліджено вплив передаточних відношень трансмісії та параметрів компонування газобалонних автобусів на показники їх тягово-швидкісних властивостей, паливної економічності та стійкості руху. Запропоновано методику визначення передаточних відношень трансмісії даних автобусів. Установлено показники поперечної стійкості газобалонного атобуса ЛАЗ. Складено диференційні рівняння руху автобуса за умов загального випадку та встановлено, що показники маневреності цього автобуса відповідають показникам базової бензинової моделі, а приведена жорсткість керувального колісного модуля суттєво вливає на стійкість його руху.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.53-01 + О353-014.1 +
Шифр НБУВ: РА334935

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Веремчук О.А. 
Покращення показників керованості та стійкості автобусів особливо великого класу: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / О.А. Веремчук ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Розв'язано завдання щодо вибору компонувальних, масових параметрів і системи управління тривісних автобусів особливо великого класу. Визначено основні компонувальні параметри та параметри системи повороту автобуса даного класу, що забезпечують задане навантаження на його осі та необхідні показники маневреності. Одержано систему диференціальних рівнянь, що описує рух автобуса як тримасової системи, яка передбачає врахування впливу керуючих колісних модулів перехідних і задніх коліс. Визначено показники стійкості руху автобуса та проаналізовано вплив параметрів керуючого колісного модуля на їх числове значення. Показано, що застосування переднього та заднього колісного керуючого модуля зумовлює покращання показників стійкості руху автобуса за перехідних режимів руху. Встановлено закон управління колесами заднього керуючого модуля, за якого покращуються показники маневреності та стійкості руху автобуса.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.53-014 +
Шифр НБУВ: РА364620

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського