Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (4)Реферативна база даних (88)Книжкові видання та компакт-диски (86)
Пошуковий запит: (<.>U=О335.47$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15

      
Категорія: Транспорт   
1.

Глінчук В.М. 
Вибір та обгрунтування типу та складу причіпних ланок триланкових автопоїздів: автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.02 / В.М. Глінчук ; Нац. транспорт. ун-т. — Рівне, 2010. — 20 с. — укp.

Розв'язано задачу з вибору та обгрунтування типу та складу причіпних ланок щодо забезпечення показників маневреності та стійкості руху триланкових автопоїздів (ТЛА) різних компонувальних схем. Розроблено узагальнену математичну модель динаміки керованого руху ТЛА. Зазначено, що за показниками маневреності ТЛА типу "B-Double" поступається триланковому сідельно-причіпному автопоїзду; за показниками стійкості у різних режимах руху - кращий у порівнянні з автопоїздами других компонувальних схем.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.47-014 +
Шифр НБУВ: РА370316 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Енглезі О.А. 
Вибір та обгрунтування системи управління причіпними ланками триланкового сідельно-причіпного автопоїзда: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.02 / О.А. Енглезі ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано вибір системи управління причіпними ланками триланкового сідельно-причіпного автопоїзда (ТСПА) для забезпечення необхідних показників маневреності та стійкості руху - зміщення траєкторії ведених ланок щодо траєкторії тягача, зовнішній і внутрішній габаритності радіусу повороту, габаритної смуги руху, критичної швидкісті прямо- та криволінійного руху, швидкостї появи коливальної нестійкості автопоїзда. Розроблено математичну модель ТСПА з подвійним приводом керування на передню вісь напівпричепа (з системою керування кутами складання ланок автопоїзда), за допомогою якої розглянуті дві принципово можливі схеми ТСПА - з керованим причепом і некерованим напівпричепом. Визначено сфери застосування даних поїздів. Наведені результати експериментальних досліджень триланкового автопоїзда підтвердили адекватність даної кінематичної та динамічної моделі автопоїзда.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.47-014
Шифр НБУВ: РА372321 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Крестьянполь О.А. 
Маневреність та стійкість руху автопоїзда із самовстановлювальною віссю напівпричепа: Автореф. дис... канд. техн.наук: 05.22.02 / О.А. Крестьянполь ; Укр. трансп. ун-т. — К., 1999. — 18 с. — укp.

Рассмотрены вопросы маневренности и устойчивости движения автопоезда с самоустанавливающейся осью полуприцепа. Показатели маневренности определены на основе анализа статической и динамической поворотливости автопоезда. Показатели устойчивости определены на основе решения системы дифференциальных уравнений движения автопоезда. Многовариантными расчетами, выполненными на ПЭВМ с использованием программного обеспечения Mathcad-7,8, установлено влияние массово-геометрических, конструктивных и эксплуатационных параметров на устойчивость движения автопоезда. Предложена методика выбора и обоснования массово-геометрических и конструктивных параметров автопоезда с самоустанавливающейся осью полуприцепа по критериям маневренности и устойчивости прямолинейного движения.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.47-014

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Балан С.О. 
Моделювання життєвого циклу регенеровуваних автомобільних напівпричепів на етапі проектування: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.02.02 / С.О. Балан ; Державний ун-т "Львівська політехніка". — Л., 1999. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.474-02

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Титаренко В.Є. 
Напружено-деформований стан і довговічність рам напівпричепів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 01.02.04 / В.Є. Титаренко ; Терноп. держ. техн. ун-т ім. І.Пулюя. — Т., 2006. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано шляхи вирішення науково-технічної проблеми підвищення надійності та зменшення матеріалоємності причіпних транспортних засобів шляхом раціоналізації напружено-деформованого стану (НДС) несучих систем для критичних схем навантажень. Проаналізовано існуючі розрахункові методи рам автотранспортних засобів (АТЗ) та особливості їх НДС. Експериментально досліджено згин і згин з крученням рам сідельних напівпричепів. Проведено натурний експеримент для визначення живучості вузлового з'єдання та комп'ютерне моделювання небезпечних локальних ділянок рами. Розроблено методику визначення впливу параметрів лонжеронів на жорсткість кручення поперечин. Розроблено методологічний комплекс технічних заходів, а також методики інженерних розрахунків проектування рам напівпричепів і визначення їх ресурсу. Запропоновано й апробовано безстендову методику експериментальних досліджень НДС великорозмірних рам на базі спареного навантаження двох натурних зразків. Удосконалено методи досліджень НДС на базі натурного експерименту та комп'ютерного моделювання локальних ділянок рам для статичних і циклічних навантажень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.474-042.61 +
Шифр НБУВ: РА348791

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Кравченко О.П. 
Наукові основи управління ефективністю експлуатації автомобільних поїздів: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.22.20 / О.П. Кравченко ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2007. — 36 с. — укp.

З використанням системного підходу визначено значущість методів контролю та діагностики в керуванні працездатністю автопоїздів на послідовних етапах життєвого циклу. Вивлено, систематизовано, узагальнено та формалізовано основні несправності та відмови, що впливають на ефективність експлуатації автопоїздів. Установлено закономірності погіршення технічного стану автомобілів-тягачів та причіпних ланок у гарантійний період експлуаації, що дозволяє прогнозувати їх працездатність. Виявлено вплив похибок конструювання та технології виготовлення деталей, вузлів, агрегатів на ресур автопоїздів та їх працездатність за умов експлуатації, що забезпечує зворотній зв'язок системи виробник - автосервіс. Установлено закономірності впливу дефектів і несправностей автомобілів-тягачів і причіпних ланок на динамічне поводження автопоїздів. Удосконалено методи та моделі системи профілактики та ремонту транспортних засобів за умов переходу до єдиної (базової) системи обслуговування. Розвинуто закономірності для оцінки технічного стану окремих ланок автопоїздів вітчизняного та європейського виробництва, методи аналізу сталого руху автопоїздів щодо типових маневрів системи тягач - напівпричіп, стратегії та тактики проведення профілактичних робіт автопоїздів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.47-082 +
Шифр НБУВ: РА350433

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Вербицький В.Г. 
Нелінійна стійкість багатоланкових систем з коченням, дивергентні біфуркації та катастрофи стаціонарних станів: Автореф. дис... д-ра фіз.-мат. наук: 01.02.01 / В.Г. Вербицький ; НАН України. Ін-т механіки ім. С.П.Тимошенка. — К., 1998. — 31 с. — укp.

Розроблено методи аналізу k-параметричних сімей стаціонарних станів багатоланкових систем з коченням. Подаються нелінійні постановки задач динаміки систем з коченням, які дозволяють врахувати вплив конструктивної схеми, існуючих дефектів її симетрії та зовнішніх силових збурень на одну з найбільш суттєвих в експлуатаційній практиці характеристик - множину стаціонарних станів та умови їх стійкості. Простежено розвиток аналітичних та чисельних алгоритмів побудови межі статичної стійкості в просторі двох та трьох параметрів, визначається характер безпеки межі та механізм його зміни на основі аналізу перебудови особливостей поверхонь стаціонарних станів (катастроф).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.47-01

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
8.

Гончарова О.Є. 
Нечутливий до асиметрії метод проектування рівнонапружених деталей машин: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.02.02 / О.Є. Гончарова ; Держ. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2000. — 19 с. — укp.

Розроблено принципи, алгоритми та програми для ефективного застосування методу віртуального об'єкта у проектуванні вузлів та деталей машин. Вперше встановлено протиріччя між сучасними методами розрахунків напружено-деформованого стану деталей, які користуються властивостями симетрії для значного зменшення об'єму підготовчих робіт та оптимальним проектуванням, результатом якого найчастіше є деталі складної, далекої від симетрії форми. Запропоновано віртуальну модель об'єкта, яка зберігає симетрію на більшій частині терміну проектування за рахунок адекватної та оборотної заміни асиметрії конфігурації на асиметрію зовнішнього навантаження або асиметрію механічних властивостей. Розроблено конструкцію моста автомобільного напівпричепа, а також конструкцію підвіски, які дозволяють автоматично здійснювати оптимальне навантаження моста відповідно до умов руху.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.474-04-02
Шифр НБУВ: РА308677 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
9.

Кузнєцов Р.М. 
Покращання показників стійкості триланкових автопоїздів у граничних режимах руху: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / Р.М. Кузнєцов ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Розроблено багатомасову просторову математичну модель керованого руху автопоїзда, що дозволяє розраховувати оціночні показники стійкості у гірничих режимах руху триланкових сідельно-причіпних автопоїздів перспективних схем на стадії проектування та під час оцінювання існуючих зразків. Виконано інтегрування рівнянь руху автопоїзда у поздовжньо-поперечній площині та проаналізовано вплив конструктивних і компонувальних параметрів автопоїзда на показники стійкості його руху. Визначено величини кута крену, бічного прискорення центрів мас окремих ланок триланкового сідельно-причіпного автопоїзда, навантаження на підвіску та вертикальне навантаження його осей. Установлено, що найбільший крен і навантаження осей автопоїзда притаманні останньому причепу, який є обмежувальним фактором за величиною критичної швидкості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.47-014 +
Шифр НБУВ: РА353326

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
10.

Бондаренко А.Є. 
Покращення маневреності та стійкості руху триланкових причіпних автопоїздів: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.02 / А.Є. Бондаренко ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розв'язано задачу покращання показників маневреності та стійкості руху триланкових причіпних автопоїздів шляхом вибору й обгрунтовано тип і склад причіпних ланок, за яких забезпечуються можливості їх експлуатації без зниження середньо-технічної швидкості усього транспортного потоку, підвищеної витрати палива, погіршення безпеки руху. Розроблено узагальнену математичну модель триланкового причіпного автопоїзда, що дозволяє досліджувати вплив компонувальної схеми та параметрів ланок автопоїзда на показники маневреності та стійкості його руху. Проведено експериментальні дослідження макета поїзда та підтверджено адекватність розробленої математичної моделі автопоїзда.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.47-014
Шифр НБУВ: РА375653 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
11.

Стельмащук В.В. 
Поліпшення показників керованості та стійкості триланкових автопоїздів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / В.В. Стельмащук ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2005. — 18 с. — укp.

Розроблено математичну модель триланкового автопоїзда з модульними веденими ланками, що складаються з платформи і тривісного візка, з використанням яких здійснено теоретичні дослідження з метою оцінки керованості та стійкості руху автотранспортних засобів АТЗ з різним ступенем ідеалізації моделі та властивостей коліс (урахування нелінійної гіпотези відведення). Вивчено та здійснено порівняльну оцінку рівня керованості та стійкості руху триланкових автопоїздів різного складу та конструкції за діючими і запропонованими характеристиками і показниками. Кількісно оцінено вплив різних експулатаційних і конструктивних параметрів на керованість і стійкість руху триланкового автопоїзда, визначено оптимальні значення цих параметрів і раціональний склад триланкових автопоїздів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.47-014 +
Шифр НБУВ: РА338213

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
12.

Тімков О.М. 
Поліпшення показників маневреності та стійкості автопоїздів з наближеними осями причепа: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / О.М. Тімков ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2005. — 20 с.: рис. — укp.

Розроблено математичні моделі руху автопоїздів, які дають змогу за заданими конструктивними параметрами причепа з наближеними некерованими осями прогнозувати показники маневреності та стійкості автопоїзда на етапі проектування, скоротити час і витрати на створення нових і модернізацію існуючих автопоїздів. Створено методику визначення критичної швидкості втрати стійкості та порогової швидкості початку коливальної нестійкості автомобільного поїзда з наближеними осями причепа, що передбачає врахування власних значень характеристичного визначника системи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.47-014 +
Шифр НБУВ: РА337055

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
13.

Мурований І.С. 
Поліпшення показників маневреності та стійкості триланкових причіпних автопоїздів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / І.С. Мурований ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Розроблено багатомасову нелінійну математичну модель динаміки керованого руху триланкових причіпних автопоїздів і на її основі алгоритм і програму розрахунку на ПК показників маневреності та стійкості руху з урахуванням впливу на них конструктивних параметрів автопоїзда та режимів його руху. Здійснено якісне та кількісне оцінювання ступеня впливу різних конструктивних і експлуатаційних факторів на показники маневреності та стійкості триланкових причіпних автопоїздів за різних систем керування причіпними ланками. Визначено раціональні значення параметрів систем керування та раціонального складу даного автопоїзда в аспекті маневреності та стійкості руху. З використанням першого методу Ляпунова визначено критичну швидкість і швидкість появи коливальної нестійкості триланкових причіпних автопоїздів і проаналізовано фактори, що впливають на їх числове значення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.47-014 +
Шифр НБУВ: РА361429

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
14.

Вороніна І.Ф. 
Поліпшення показників маневреності триланкових сідельно-причіпних автопоїздів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / І.Ф. Вороніна ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Запропоновано шляхи поліпшення показників маневреності та стійкості руху триланкових сідельно-причіпних автопоїздів з причепами з рознесеними та наближеними вісями. Для визначення показників маневреності автопоїздів з жорсткими у бічному напрямку колесами розглянуто кінематику їх повороту. За результатами проведених досліджень встановлено, що для сідельно-причіпних триланкових автопоїздів з причепами з рознесеними та наближеними вісями за некерованих причіпних ланок не можна забезпечити нормовані значення габаритної смуги руху. Проведено дослідження меневреності та стійкості руху автопоїзда на еластичних у бічному напрямку колесах на підставі розробленої багатомасової математичної моделі керованого руху триланкового автопоїзда будь-якої компонувальної схеми, яка дозволяє розраховувати оціночні показники і характеристики маневреності і стійкості автопоїздів перспективних схем на стадії проектування та під час вивчення існуючих зразків. Проведено експериментальні дослідження триланкового автопоїзда. На підставі одержаних результатів підтверджено адекватність розробленої кінематичної та динамічної моделей автопоїзда.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.474-014 +
Шифр НБУВ: РА344512

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
15.

Сараєв О.В. 
Удосконалення керуючих і регулюючих апаратів пневматичного гальмового привода причепів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / О.В. Сараєв ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2002. — 19 с. — укp.

З метою підвищення швидкодії пневматичного гальмового приводу причепа шляхом суміщення регулятора гальмівних сил з повітророзподільним клапаном розроблено фізичну та математичну моделі цього приводу, що включає регулятор гальмівних сил з функціями повітророзподільного клапана. Наведено методику та запропоновано критерій суміщення регулятора гальмівних сил з повітророзподільним клапаном в одному апараті. Розроблено конструкцію регулятора гальмівних сил з функціями повітророзполільного клапана для двопроводного пневматичного гальмового приводу, а також конструкцію регулятора гальмівних сил для причепів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.474-042.730.6
Шифр НБУВ: РА321092

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського