Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (18)Книжкові видання та компакт-диски (16)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=О33-082.266$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія: Транспорт   
1.

Загородній О.А. 
Вплив дорожніх умов, експлуатаційних і конструктивних параметрів автомобільних шин на рівень їх шумовипромінювання: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / О.А. Загородній ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2005. — 22 с. — укp.

Наведено результати експериментальних досліджень з метою визначення рівнів шумовипромінювання, що генерує шина під час її руху по дорожній поверхні. Оцінено вплив дорожніх умов (виду та стану дорожньої поверхні), експлуатаційних (швидкості кочення колеса, внутрішнього тиску повітря в шині та навантаження на шину), а також конструктивних (фізико-механічних властивостей, малюнку протектора та геометричних розмірів) параметрів шини на рівень її шумовипромінювання. Здійснено розподіл і математичне моделювання певних механізмів генерації, розроблено методику визначення прогнозованого рівня шумовипромінювання шини на стадії її проектування та розробки нових зразків шин.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.266-7 +
Шифр НБУВ: РА337535

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Левченко О.М. 
Зменшення рівня шумовипромінювання автомобільної шини в процесі її експлуатації: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / О.М. Левченко ; Харк. нац. автомобільно-дорож. ун-т. — Х., 2009. — 23 с. — укp.

Проведено структуризацію причин і джерел виникнення шуму автомобільної шини. Наведено математичні залежності, які описують процес випромінювання шуму автомобільною шиною, основними її джерелами (каркаса шини, прослизання елементів протекторного шару відносно дорожньої поверхні та видавлювання повітря з канавок протекторного шару). Проаналізовано, що математична модель надає можливість оцінити рівень шумовипромінювання існуючих шин і спрогнозувати його в процесі їх експлуатації та на стадії проектування перспективних машин. Обгрунтовано, що математична модель, окрім основних есплуатаційних факторів (швидкість, навантаженість, внутрішній тиск газу) і конструктивних параметрів (геометричні характеристики каркаса шини та протекторного шару, фізико-механічних властивостей матеріалу шини), описує залежність рівня випромінювання шуму шиною від щільності газового наповнювача. Наведено результати експериментальних досліджень щодо вирівнювання рівня шуму автомобільної шини, за її руху асфальтобетонним покриттям у діапазоні швидкості 20 - 100 км/год, які проводилися як у дорожніх, так і за лабораторних умов. Одержані результати показали свою адекватність під час порівняльного аналізу з результатами, одержаними експериментальним шляхом. Визначено, що одержані результати є частиною комплексу експериментальних досліджень, які стали основою для впровадження Одеським заводом (ООО "Айсблік") виготовлення інертних газів на ринок автосервісу України та Росії нового газового наповнювача для автомобільних шин.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.266 +
Шифр НБУВ: РА367736

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Бабічева О.Ф. 
Підвищення ресурсу пневматичних шин транспортних засобів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / О.Ф. Бабічева ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2005. — 20 с. — укp.

Розвинуто метод оцінки ресурсу шин за критерієм втомних руйнувань, який базується на моделі встановлення пробігу шин, що вперше дає змогу визначити його з урахуванням впливу якісної характеристики армувального елементу. Виявлено взаємозв'язок між експлуатаційними факторами та якісною характеристикою металокорда, а також вплив на ресурс шин. Одержано нелінійну багатофакторну залежність зміни залишкової крутильності гнучкого армувального елементу типу 9Л15/27 від певних факторів з урахуванням настроювання параметрів механізму несправжнього скручування, якісних показників готового виробу та вихідного матеріалу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.266 + Л728.2 +
Шифр НБУВ: РА337567

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Коханенко В.Б. 
Розробка методів діагностики внутрішніх руйнувань автомобільних шин в умовах експлуатації: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / В.Б. Коханенко ; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х., 2005. — 21 с. — укp.

Розроблено методики контролю та засоби діагностування технічного стану автомобільних шин за умов експлуатації з метою оцінки їх залишкового ресурсу та півищення безпеки руху. Визначено характерні дефекти шин радіальної конструкції та розроблено засоби оцінки їх технічного стану. Обгрунтовано ефективні способи прогнозування довготривалості шин в експлуатації. Проаналізовано методи математичного моделювання процесів, які відбуваються під час кочення пневматичної шини та розроблено математичні моделі для рішення контактної задачі і визначення напружено-деформованого та теплового стану шин. Виготовлено експериментальні комплекти шин і розроблено комплекс обладнання та методики апробації одержаних зразків. На підставі результатів експериментальної перевірки визначених теоретичних залежностей встановлено критерії оцінки технічного стану шин. Розроблено методику діагностування прихованих дефектів шин за значенням температурних полів на зовнішній поверхні, впроваджену в Білоцерківському тролейбусному управлінні та в загоні технічної служби ГУ МНС України в Харківській області. Обгрунтовано рекомендації та технічні рішення для оптимізації проектування шин, які впроваджено у практичну діяльність відкритого акціонерного товариства "РОСАВА".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.266 +
Шифр НБУВ: РА335484

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського