Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (129)Книжкові видання та компакт-диски (78)
Пошуковий запит: (<.>U=О33-042.73$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
Категорія: Транспорт   
1.

Красюк О. М. 
Вдосконалення електронно-пневматичної гальмівної системи автотранспортних засобів: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.02 / О. М. Красюк ; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х., 2011. — 20 с.: табл., рис. — укp.

Досліджено та розглянуто спосіб одержання слідкувальної дії в електронно-пневматичній гальмівній системі, принцип дії якого полягає у використанні пропорційного модулятора замість релейного. Розроблено математичні моделі пропорційного модулятора, створеного на базі крокового електродвигуна, й електропневматичного гальмівного приводу з пропорційним модулятором, а також вихідні параметри електропневматичного гальмівного приводу з пропорційним модулятором.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-042.73
Шифр НБУВ: РА385372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Михалевич М.Г. 
Вдосконалення електропневматичних апаратів гальмівного приводу автотранспортних засобів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / М.Г. Михалевич ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2009. — 21 с. — укp.

Метою дослідження є вдосконалення процесу гальмування електропневматичним гальмівним приводом (ЕПГП), розробка математичної моделі, що дозволяє сумісно розв'язувати рівняння електро- та газової динаміки. Математична модель на основі методу із зосередженими параметрами, запропонованого О.В.Герц, була адаптована автором для розрахунків релейного ЕПГП. Всебічно досліджено роботу контура ЕПГП та каскаду посилення модулятора тиску. Удосконалено методику визначення відповідності модулятора транспортному засобу. Узагальнено та уточнено вимоги до статичної характеристики в частині зведення вимоги забезпечення бортової нерівномірності гальмівних сил згідно з правилами ЄЕК ООН. Запропоновано та реалізовано вдосконалення в конструкції модулятора тиску та в алгоритмі керування контуром ЕПГП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-042.730.6 +
Шифр НБУВ: РА368270

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Білецький В.О. 
Вдосконалення методики і технічних засобів діагностування гальмівних систем автомобілів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / В.О. Білецький ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2003. — 19 с.: рис. — укp.

Зазначено, що результати діагностування гальмівної системи, одержані з застосуванням різних методик або для різних станів завантаження транспортного засобу, можуть відрізнятися для одного та того ж транспортного засобу. Запропоновано методику діагностування гальмівної системи, яка базується на прогнозуванні показників ефективності гальмування для умов стендових і дорожніх випробувань автомобіля повної маси, виходячи з результатів його випробувань на стенді у спорядженому стані. Для прогнозування параметрів ефективності гальмування, характерних для умов дорожніх випробувань, застосовано математичну модель процесу гальмування двовісного транспортного засобу з гідравлічним приводом гальм. Як вхідні рівняння для цієї моделі застосовано характеристики гальмівної системи, визначені у процесі випробувань автомобіля на стенді. Для цього розроблено методику автоматичного визначення характеристик з урахуванням їх нелінійності, обумовленої конструктивними та експлуатаційними чинниками та програмне забезпечення, яке реалізує цю методику. Розроблено гальмівний стенд та пристрій вимірювання приводного зусилля на педалі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-042.73 + О33-082.051 +
Шифр НБУВ: РА325933

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Крамський О.В. 
Вдосконалення методів розрахунку динаміки пневмоапаратів та пневматичного гальмівного приводу автотранспортних засобів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / О.В. Крамський ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2006. — 20 с. — укp.

Удосконалено метод розрахунку перехідних процесів у пневматичному гальмівному приводі автомобіля. Розроблено метод розрахунку характеристик витрат повітря пневмоапаратів для подальшого використання у процесі проектування приводу. Створено концепцію, узагальнену для класу пневматичних систем гальмівного приводу автотранспортних засобів, що розвиває ідеї формування системного підходу щодо проектування гальмівних систем автомобіля. Запропоновано метод для визначення витратних характеристик пневмоапаратів на базі тривимірного моделювання стаціонарного та нестаціонарного перебігу стисненого повітря. Розроблено математичні моделі типових вузлів з окремих гілок пневматичного гальмівного приводу. Одержано математичні моделі динаміки зміни тиску в апаратах електропневматичного приводу. Наведено рекомендації щодо декомпозиції схем приводів для розрахунку у межах існуючих і нових методів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-042.730.1 +
Шифр НБУВ: РА348217

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Яворський Я.П. 
Вдосконалення методу теплового розрахунку автомобільних дискових гальм при тривалих гальмуваннях на основі комп'ютерного моделювання: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / Я.П. Яворський ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2004. — 20 с.: рис. — укp.

Удосконалено метод теплового розрахунку дискових гальмових механізмів автомобільних коліс за тривалих режимів роботи. Розроблено теплову модель дискового гальма, яка відзначається значною інформаційною продуктивністю. Адекватність створеної моделі підтверджено результами аналітичного розв'язку теплової задачі у випадку екстреного гальмування та стендових випробувань II для тривалого гальмування. За допомогою методу математичного моделювання досліджено вплив різних чинників на температурний режим і тепловий баланс дискових гальм. На базі даного методу та методу планування експерименту одержано регресійну формулу для теплового розрахунку дискових гальм автотранспортних засобів під час випробувань II.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-042.730.1 +
Шифр НБУВ: РА330313

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Кирчатий В.І. 
Вдосконалення процесу регулювання гальмівних сил на автотранспортних засобах категорії Мsub3/sub: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / В.І. Кирчатий ; Харк. держ. автомоб.-дор. техн. ун-т. — Х., 2001. — 18 с. — укp.

Експериментально доведено високу ефективність розроблених метаматичних моделей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-042.73-05
Шифр НБУВ: РА313052 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Волощук В. В. 
Моделювання теплового стану та енергоємності автомобільних барабанних гальм і визначення їхніх раціональних конструктивних параметрів: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.02 / В. В. Волощук ; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х., 2011. — 20 с. — укp.

Вдосконалено системний підхід з використанням методу ітерації у дослідженні швидкоплинних нестаціонарних теплових процесів, які відбуваються за різних режимів гальмування. Висвітлено методи дослідження теплової динаміки для оцінювання розподілу теплових потоків у фрикційному вузлі барабанно-колодкових гальм автотранспортних засобів (ФВ БКГ АТЗ). Встановлено нові зв'язки між конструктивними, фізичними та режимними параметрами ФВ БКГ на основі виконаних досліджень з використанням геометричного програмування. Розглянуто концептуальні рішення для зниження та вирівнювання навантаженості у ФВ БКГ АТЗ. Одержано нові теоретичні та практичні результати, які підтверджені експериментальними дослідженнями.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-042.730.1
Шифр НБУВ: РА380191 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
8.

Коляса 
Обгрунтування теплової моделі дискових гальмових механізмів автомобільних коліс: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / Остап Леонідович Коляса ; Національний ун-т "Львівська політехніка". — Львів, 2002. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-042.730.1
Шифр НБУВ: РА320578

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
9.

Косий Р.А. 
Розробка та дослідження гальмівного крана пневматичного гальмівного приводу автотранспортного засобу: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / Р.А. Косий ; Харк. держ. автомоб.-дор. техн. ун-т. — Х., 2000. — 16 с. — укp.

Вперше розроблено методику проектування дво- та трисекційних гальмівних кранів із паралельними секціями. Триконтурна робоча гальмівна система забезпечує виконання Правил N 13 ЄЕК ООН за умов їх невиконання двоконтурною системою. Найважливішим елементом триконтурної системи є трисекційний гальмівний кран. Найбільш оптимальною є запропонована схема трисекційного гальмівного крана з паралельними, розташованими у ряд секціями. Для оптимізації головних параметрів гальмівного крана створено пакет програм, що дозволяє моделювати різноманітні режими його роботи. Надано пояснення динамічного підпору під час аварійної роботи гальмівного крана. Експериментальними дослідженнями підтверджено адекватність математичних моделей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-042.730.6
Шифр НБУВ: РА309811 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
10.

Осташук М.М. 
Розроблення методу визначення розподілу теплових потоків в елементах автомобільних дискових гальм на тривимірних моделях: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / М.М. Осташук ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2005. — 19 с. — укp.

Розроблено метод визначення розподілу теплових потоків в елементах автомобільних дискових гальмових механізмів. Розроблено тривимірну модель дискового гальма, яка відзначається великою інформаційною продуктивністю. Адекватність створеної моделі перевірено на підставі результатів аналітичного розв'язку теплової задачі для екстреного гальмування та стендових випробувань II. За методом комп'ютерного моделювання досліджено вплив різних чинників на температурний режим і розподіл теплових потоків у елементах дискових гальм. З використанням цього методу та методу математичного планування експерименту одержано регресійне рівняння для визначення коефіцієнта розподілу теплових потоків у даних елементах з різними параметрами контртіл під час випробувань II.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-042.730.1 +
Шифр НБУВ: РА340376

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
11.

Богомолов В.О. 
Створення і дослідження систем керування гальмуванням автотранспортних засобів: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.22.02 / В.О. Богомолов ; Харк. держ. автомоб.-дорож. техн. ун-т. — Х., 2001. — 33 с.: рис. — укp.

Удосконалено конструкцію та методику проектування гальмівних систем автотранспортних засобів. Наведено методику проектування, засновану на принципі системного аналізу. Розроблено конструкції та математичні моделі нових регуляторів гальмівних сил, гальмівних кранів, комплексу апаратів керування пневмопідвіскою. Експериментально доведено ефективність розроблених моделей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-042.73-02
Шифр НБУВ: РА313880 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
12.

Бондаренко А.І. 
Удосконалення процесів модуляції тиску в пневматичному гальмівному приводі автомобілів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / А.І. Бондаренко ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2010. — 22 с. — укp.

Обгрунтовано можливість зменшення витрати робочого тіла за рахунок удосконалення процесів модуляції тиску в пневматичному гальмівному приводі автомобілів. Проаналізовано існуючі способи модуляції тиску в пневматичному гальмівному приводі та конструкції модуляторів тиску, які реалізують ці засоби. З урахуванням одержаних результатів визначено напрями удосконалення процесів модуляції тиску в пневматичному гальмівному приводі автотранспортних засобів. Теоретично досліджено вплив схеми розташування та конструкції модулятора тиску на час спрацювання пневатичного гальмівного приводу та витрату запасів стислого повітря за умов широтно-імпульсної модуляції. Проведено теоретичне й експериментальне дослідження впливу прохідних перетинів і частоти спрацювання модулятора на витрату запасів стислого повітря та працездатність модулятора тиску зі змінними прохідними перетинами на базі клапана прискореної дії у разі широтно-імпульсної модуляції. Обгрунтовано шляхи оптимізації прохідних перетинів модулятора тиску зі змінними прохідними перетинами та коефіцієнтів пробної дії та чутливості за узагальненим критерієм, який враховує мінімізацію витрат робочого тіла, гальмівного шляху (для випадку прямолінійного руху) та відхилення від заданої траєкторії (за умов криволінійного руху). Оцінено вплив основних параметрів антиблокувальної системи з модулятором тиску зі змінними прохідними перетинами на базі клапана прискореної дії за умов широтно-імпульсної модуляції на процес гальмування автомобіля, розроблено рекомендації щодо їх вибору.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-042.730.6 +
Шифр НБУВ: РА370800 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського