Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (46)Книжкові видання та компакт-диски (33)
Пошуковий запит: (<.>U=О311.46$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія: Транспорт   
1.

Абазов Х.В. 
Дорожні бетони на піщано-гравійних заповнювачах з повторно перемішаних сумішей: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.05 / Х.В. Абазов ; Укр. держ. акад. залізн. транспорту. — Х., 2003. — 17 с.: рис., табл. — укp.

Висвітлено питання підвищення якості й довговічності дорожніх бетонів на піщано-гравійних сумішах (ПГС). Розглянуто особливості гранулометрії ПГС. Встановлено, що забруднення поверхні гравію, окатаність і наявність у складі ПГС підвищеної кількості пилувато-глинистих частинок негативно впливає на експлуатаційні властивості бетону. Запропоновано методику активації бетонної суміші для нейтралізації цих негативних явищ. Зазначено, що методи активації (механічна та хімічна) дозволяють знизити водопотребу бетонних сумішей, сприяють прискоренню твердіння, зниженню вологовтрат. Наведено рекомендації щодо застосування ПГС у дорожніх бетонах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-033.3 + О311.46-060.6
Шифр НБУВ: РА326857

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Русин Р.М. 
Дорожній бетон на основі модіфікованих композиційних цементів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.05 / Р.М. Русин ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Наведено результати теоретичних і експериментальних досліджень розробки бетону дорожнього призначення, ефективність якого визначається застосованими композиційними цементами, що містять алюмосилікатний компонент у вигляді природної та штучної пуцолани та піддаються модифікації поліфункціональним хімічним додатком на основі поверхнево-активних речовин і натрію сульфату. Забезпечення підвищених будівельно-технічних властивостей і довговічності бетонів досягається за рахунок особливостей генезису, стану та складу новоутворень цементного каменю, характеру пористості. Встановлено оптимальні склади бетонів нормального та гідротермального твердніння за критеріями міцності щодо розтягу у разі згину та стиску. Визначено структурно-фізичні та фізико-механічні властивості розроблених бетонів, підтверджено їх відповідність вимогам нормативних документів до бетонів дорожнього призначення. Досліджено силові й енергетичні характеристики тріщиностійкості бетонів оптимальних складів за методами лінійної механіки руйнування. Виявлено відмінності у деформуванні бетонів з тріщиною нормального відриву на композиційних цементах і бездобавочному портландцементі. За промислових умов вироблено дослідні партії композиційних цементів, які використано для виробництва монолітного бетону під час влаштування основ жорстких дорожніх одягів автомобільних доріг. Визначено техніко-економічну доцільність застосування результатів проведених досліджень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311.46 +
Шифр НБУВ: РА362391

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Гах 
Дорожній цементобетон підвищеної тріщиностійкості та довговічності: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.05 / Наталія Дмитрівна Гах ; Київський національний ун-т будівництва і архітектури. — К., 2000. — 20 с.: рис. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-033.3 + О311.46-060.62
Шифр НБУВ: РА311663

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Солодкий С.Й. 
Наукові засади підвищення тріщиностійкості дорожнього цементного бетону: автореф. дис... д-ра техн. наук : 05.23.05 / С.Й. Солодкий ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2009. — 30 с. — укp.

Розглянуто теоретичні засади та технології одержання дорожніх бетонів підвищеної тріщиностійкості шляхом розкриття та реалізації закономірностей розвитку процесів структуроутворення бетонів, що забезпечують найвищі значення енерговитрат на його руйнування. Встановлено закономірності взаємозв'язку структури, міцності та тріщиностійкості з повністю рівноважними діаграмами деформування бетонів із штучно створеною тріщиною, які дозволяють якісно описати процеси руйнування бетонів і кількісно оцінити їх тріщиностійкість за силовими та енергетичними критеріями. Запропоновано поглиблений підхід щодо оцінки та пронозування тріщиностійкості бетону за енергетичним критерієм.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311.46-060.6 +
Шифр НБУВ: РА367241

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Беспалов В.Л. 
Органічні в'яжучі на основі другорядних кубових залишків фенольно-ацетонового виробництва: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.05 / В.Л. Беспалов ; Донбас. держ. акад. буд-ва і архіт. — Макіївка, 2002. — 19 с. — укp.

З використанням другорядних кубових залишків фенольно-ацетонового виробництва (ДКЗФАВ) обгрунтовано процес здобуття органічних в'яжучих речовин. Визначено фізико-механічні властивості, груповий та фракційний склад в'язкопластичного та пекоподібного ДКЗФАВ. Оптимізовано склади комплексного та компаундованого органічних в'яжучих. Досліджено структуроутворення у в'язкопластичному ДКЗФАВ, модифікованого комплексною домішкою з відсіву полівінілхлориду та кубових залишків дистиляції фталевого ангідриду, а також в компаундованому органічному в'яжучому здобутого ставленням пекоподібного ДКЗФАВ та нафтового дорожнього бітуму. Розглянуто фізичні та деформаційно-міцнісні властивості бетонів з комплексних і компаундованих органічних в'яжучих, досліджено закономірності формування їх структури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311.46-060.62 + О311.46-060.62
Шифр НБУВ: РА318792 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Садек Ахмед Каід Синан 
Підвищення водостойкості асфальтобетону для районів Ємену з вологим кліматом: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.05 / Садек Ахмед Каід Синан ; Харк. держ. техн. ун-т буд-ва та архіт. — Х., 2002. — 18 с. — укp.

Встановлено існування оптимального вмісту поверхнево-активних речовин (ПАР) у складі активуючої суміші мінерального порошку, після перевищення якого ступінь гідрофобності активованого мінерального порошку зменшується, фізико-механічні властивості асфальтов'яжучих та асфальтобетонів погіршуються. Запропоновано формулу для визначення середньої товщини бітумних плівок (плівок активатору) на поверхні зерен вузьких фракцій активованого мінерального порошку. За розрахунками, виконаними за допомогою цієї формули, показано, що зі зменшенням розмірів мінеральних частинок середня товщина бітумних плівок на їх поверхні зменшується, а доля активатору - збільшується, зі збільшенням вмісту дрібних фракцій у складі мінерального порошку. Визначено, що агрегування мінерального порошку у асфальтов'яжучому й асфальтобетоні зменшує реальну поверхню взаємодії в них мінерального порошку з бітумом. З'ясовано, що водостійкість асфальтових матеріалів зі збільшенням дисперсності мінеральних порошків у їх складі може знижуватись внаслідок збільшення агрегування мінеральних порошків набухання не оброблених бітумом дисперсних мінеральних частинок. Показано зниження температури розм'якшення асфальтов'яжучих за малих кількостей в них мінерального порошку та суттєве зростання цього показника зі збільшенням концентрації порошку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311.46-060.62-03
Шифр НБУВ: РА321093

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Аль-Васабі Набіль Абдулла Ахмед 
Технологія і властивості дорожнього цементобетону в умовах сухого жаркого клімату: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.05 / Набіль Абдулла Ахмед Аль-Васабі ; Крим. акад. природоохорон. та курорт. буд-ва. — Сімф., 2002. — 19 с.: рис. — укp.

Теоретично доведено та експериментально підтверджено підвищення міцності та зниження деформативності цементних бетонів, застосованих для дорожнього будівництва за умов сухого та жаркого клімату у разі введення до складу цих бетонів комплексної активної домішки на основі олеату натрію та гідрофільного грубодисперсного емульгатора, що містить залізо та кремнеземистий компонент. Розроблено оптимальний склад активної домішки на основі олеату натрію та гідрофільного грубодисперсного емульгатора. Доведено, що стабілізація міцності й деформативності дорожнього цементного бетону під час його експлуатації за умов сухогота жаркого клімату досягається завдяки оптимізації його структури продуктами взаємодії запропонованої комплексної активної домішки. Встановлено оптимальні параметри готування бетонної суміші та укладки дорожнього бетону, які містять активну домішку, що забезпечує підвищення міцності дорожнього покриття за умов сухого жаркого клімату. Надано рекомендації щодо нанесення на поверхню бетону, що твердіє, водяної суміші олеату натрію та гідрофільного грубодисперсного емульгатора, який містить залізо, і прошарку піни, одержуваної на основі рідкого скла й оксиду алюмінію, що забезпечує оптимальний температурно-вологісний режим твердіння бетону й зниження його водовтрат.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-033.3 + О311.46 +
Шифр НБУВ: РА321482

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського