Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (29)Книжкові видання та компакт-диски (23)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=О311-044.02$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія: Транспорт   
1.

Даценко В.М. 
Дьогтеполімерні бетони підвищеної довговічності на основі в'яжучих, модифікованих відходами виробництва стиролу та полістиролу: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.05 / В.М. Даценко ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2006. — 18 с. — укp.

Досліджено шляхи підвищення довговічності дьогтеполімербетонів за рахунок цілеспрямованого регулювання структури та властивостей кам'яновугільних дьогтів введенням до їх складу відходів виробництва стиролу та полістиролу. Розроблено технологію виготовлення кам'яновугільних дьогтів, модифікованих кубовими залишками ректифікації стиролу, які забезпечують підвищення довговічності дорожніх покриттів, побудованих з використанням дьогтеполімерних в'яжучих. З'ясовано характер впливу технологічних та погодно-кліматичних факторів на властивості кам'яновугільних дьогтів, модифікованих відходами виробництва стиролу та полістиролу, а також дьогтеполімербетонів, виготовлених з використанням дьогтеполімерних в'яжучих. Показано, що дьогтеполімербетони за показниками фізичних і механічних властивостей перевищують вимоги стандарту щодо дьогтебетонів I марки, характеризуються підвищеними значеннями кута внутрішнього тертя та коефіцієнта зчеплення, меншим показником температурної чутливості механічних властивостей, що свідчить про підсилюючу дію дьогтеполімерного в'яжучого на зсувостійкість бетону.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-044.02 + Н363 +
Шифр НБУВ: РА344500

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Смолянюк Р.В. 
Оцінка експлуатаційного стану дорожніх покриттів на основі вдосконалення методів вимірювання рівності та зчіпних якостей: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.11 / Р.В. Смолянюк ; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х., 2005. — 25 с. — укp.

Обгрунтовано принципово новий підхід щодо оцінки рівності та зчіпних якостей дорожнього покриття, який полягає у диференціації впливу нерівностей на коливання підвіски автомобіля за різних режимів руху та врахуванні їх комплексної дії та неоднорідності розподілу за шириною. Встановлено закономірності впливу нерівностей на коливання підвіски автомобілів під час виконання маневрів. Вперше запропоновано оцінювати рівність дорожнього покриття з урахуванням основних режимів руху автомобіля. Розроблено нову методику оцінки якості покриття на базі використання таких критеріїв: коефіцієнта зчеплення колеса автомобіля з покриттям, різниці між максимальною та мінімальною величиною даного показника, ступеня шорсткості та рівності поверхні. Відповідно до міжнародних індексів рівності IRI розроблено "Рекомендації щодо оцінки зчіпних якостей дорожніх покриттів з урахуванням неоднорідності по площі проїзної частини", впровадження яких забезпечить своєчасне виконання ремонтних робіт.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-044.02 +
Шифр НБУВ: РА339559

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Островерхий О.Г. 
Проектування тонкошарових емульсійно-мінеральних покриттів дорожніх одягів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.11 / О.Г. Островерхий ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2002. — 16 с. — укp.

Розроблено метод проектування тонкошарових дорожніх покриттів з литої емульсійно-мінеральної суміші (ТЕМП). Встановлено характеристики напружено-деформованого стану тонкошарових покриттів. Запропоновано метод розрахунку ТЕМП нежорсткого одягу автомобільних доріг за двома критеріями: міцності на зсув і вирівнювання основи. Отримано теоретичний розв'язок про вплив нерівностей верхньої та нижньої поверхонь покриття на його товщину. Визначено основні фізико-механічні та розрахункові показники матеріалу з литої емульсійно-мінеральної суміші та експлуатаційні якості ТЕМП. Встановлено область раціонального використання ТЕМП за міцністю, рівністю й економічною ефективністю та визначено термін його служби за вітчизняних умов. Розроблено та впроваджено метод проектування ТЕМП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-044.02-02
Шифр НБУВ: РА318631 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Ільченко В.В. 
Удосконалення оцінки шорсткості поверхні дорожнього покриття: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.11 / В.В. Ільченко ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2005. — 20 с.: рис. — укp.

Здійснено науково-практичне обгрунтування та дослідження способу оцінювання зчіпних якостей дорожнього покриття за параметрами шорсткості його поверхні. Установлено параметри, які характеризують структуру даної поверхні, порядок їх визначення за профільним методом, а також мінімально необхідний обсяг вимірювань. Запропоновано аналітичні залежності, які базуються на математичному моделюванні процесу взаємодії колеса з дорожнім покриттям, для визначення коефіцієнта зчеплення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-044.02 +
Шифр НБУВ: РА339464

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського